Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-G800

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
Gugger schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:59:
Vraagje aan de mensen die hem hebben; is het mogelijk om een MP3 als geluid in te stellen bij een nieuw ontvangen bericht? Op de Samsung (geen id welk type) van mijn vriendin kan je namelijk alleen MP3's als beltoon gebruiken, maar niet voor sms-jes. Daarvoor kun je alleen uit 10 standaard riedeltjes kiezen.
Ja voor SMS kan je dus ook gewone mp3's gebruiken.

quote:
MargotTenenbaum schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Weet iemand misschien hoe ik T9 definitief uit kan zetten? En vinden jullie het ook zo moeilijk om de telefoon open te maken? Er staat nog wat in het geheugen van mijn oude telefoon, en wil dat even op mijn simkaart zetten, maar krijg hem niet open, en andere mensen ook niet...
T9 kun je uitschakelen onder opties bij SMS bericht maken. Daar kies je invoermethode en dan nr. 4 of 5 selecteren.

Nu dan een vraag van mij voor de andere bezitters hier. Ik heb heel de telefoon doorgespit maar kan er maar niet achter komen hoe ik dat Vodafone NL uit het scherm krijg. Heb er een leuk achtergrondje ingezet maar die wordt nu verpest door dat logo.

Alvast bedankt.

Reg. datum: 01 oktober 2006

ik heb inmiddels ook de g800 besteld en gekregen.
heb m besteld bij hi.nl. de afhandeling en levering van het toestel is uitmuntend. geen onvertogen woord hierover. _/-\o_
dan nu de telefoon. ik ben al ruim 10 jaar "nokia klant". en nu voor het eerst een samsung telefoon. de eerste indruk is goed. alleen is toestel groter als ik had verwacht, maar dit went snel.
aan het menu moest ik even wennen, maar dat komt omdat nokia toch anders in elkaar steekt. maar ook dit went snel.
wat iedereen schrijft over de camerafunctie ben ik het roerend eens. gewone foto's overdag en zonder flits zijn gewoon goed, maar inzoomen icm flits is gewoon kut!! maar ja daar heb ik de tel niet voor gekocht. wel om de vele functies die er op zitten.
de slidefunctie is erg solide en gaat erg soepel. vind alleen dat het klepje van de camera in de broekzak redelijk snel open gaat. maar als je dat een paar keer hebt gehad, dan ga je erop letten en hou je er onbewust toch rekening mee.
alleen groot nadeel vind ik dat je bij smsen dat irritante T9 niet standaard uit kan zetten. of doe ik iets niet goed? :?
je kan het wel uitzetten door het * lang in te drukken, maar als je dan weer een nw smsje wilt tikken, dan staat ie weer op T9. dat vind ik jammer, omdat ik erg veel sms en ik T9 alleen maar als irritant ervaar!

radio en mp3 speler zijn gewoon goed. oordopjes is even wennen, maar dat komt mss omdat ik niet erg veel oordopjes in heb.
internet via UMTS werkt erg goed en snel.
en ook de email werkt goed. alleen jammer dat je maar per half uur een update krijgt van je evt email.

al met al vind ik het een erg mooi en voornamelijk een erg functioneel toestel.
een echte topper van samsung! _/-\o_ _/-\o_

ik vind het een aanrader.

Reg. datum: 21 december 2006

quote:
KawaBmw7 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:08:
[...]

T9 kun je uitschakelen onder opties bij SMS bericht maken. Daar kies je invoermethode en dan nr. 4 of 5 selecteren.
Ja, maar dan schakelt ie m alleen uit voor dat ene smsje. Bij het volgende smsje dat ik wil typen staat ie weer op T9. Iemand hier een oplossing voor?

Ik heb net voor het eerst wat videobestandjes op m'n pc gezet, maar geen enkel programma wil ze openen. Waarmee openen jullie je video's? Met quicktime krijg ik alleen een foutmelding, met Windows Media Player Classic (oid) krijg ik wel het filmpje te zien, maar zonder geluid. Anyone?

weet iemand of de G800 een 8GB micro sd high capacity slikt? ala pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB

heeft iemand performance issues ondervonden met grote (re 2gb+) MSD kaarten?

Reg. datum: 29 december 2007

hoi

Ik heb sindskort een G800, maar ik krijg elke keer, als ik het klepje voor de camera schuif, een foutmelding "camerafout" Ik krijg eerst zwart beeld met alle icoontjes en dan ineens een foutmelding en sluit de camera optie zich zelf af. Heeft iemand dit probleem ook ervaren?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

quote:
MargotTenenbaum schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:34:
[...]

Ja, maar dan schakelt ie m alleen uit voor dat ene smsje. Bij het volgende smsje dat ik wil typen staat ie weer op T9. Iemand hier een oplossing voor?

Ik heb net voor het eerst wat videobestandjes op m'n pc gezet, maar geen enkel programma wil ze openen. Waarmee openen jullie je video's? Met quicktime krijg ik alleen een foutmelding, met Windows Media Player Classic (oid) krijg ik wel het filmpje te zien, maar zonder geluid. Anyone?
Ik heb het vergeleken bij een kameraad van mij met ook een G800 en hij heeft het precies zo als hoe jij het beschrijft. Ik heb hem de mijne laten zien en die blijft echt op de abc stand staan. Misschien verschil in software?

zonder hersens

quote:
KawaBmw7 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:24:
[...]

Ik heb het vergeleken bij een kameraad van mij met ook een G800 en hij heeft het precies zo als hoe jij het beschrijft. Ik heb hem de mijne laten zien en die blijft echt op de abc stand staan. Misschien verschil in software?
Dat is behoorlijk klote want ik moet ook bij ieder sms bericht wat ik wil typen T9 opnieuw uitzetten. Hoogst irritant!!

Is dit niet met een firmwareupdate van Samsung op te lossen ofzo? (Misschien zeg ik nu iets heel doms maar weet nog steeds niet wat firmware nu precies is)

Maurice-k wijzigde dit bericht 30-12-2007 21:55 (14%)

quote:
mokum95 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:09:
weet iemand of de G800 een 8GB micro sd high capacity slikt? ala pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB

heeft iemand performance issues ondervonden met grote (re 2gb+) MSD kaarten?
anyone guys ? merci

IndexOutOfBounds
Reg. datum: 25 september 2006

Bij mij springt ie ook gewoon terug naar T9 Abc

Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)

Reg. datum: 15 oktober 2006

Ben inmiddels ook de troste eigenaar van een G800, prima toestel :) ziet er strak uit, het schuiven voelt erg degelijk aan zowel bij scherm als bij camera! Fotos vind ik een goede kwaliteit hebben.
Het toestel is inderdaadd wat aan de grote kant, maar daar wen je snel aan.

Ik had alleen een vraagje.. kan de G800 ook overweg met MicroSD HC(High Capacity) kaartjes?

quote:
FrisoW schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:54:
Ben inmiddels ook de troste eigenaar van een G800, prima toestel :) ziet er strak uit, het schuiven voelt erg degelijk aan zowel bij scherm als bij camera! Fotos vind ik een goede kwaliteit hebben.
Het toestel is inderdaadd wat aan de grote kant, maar daar wen je snel aan.

Ik had alleen een vraagje.. kan de G800 ook overweg met MicroSD HC(High Capacity) kaartjes?
http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0043/samsung-g800/

Reg. datum: 13 december 2003

Ik had de D900 en daar kon je geen themas opzetten,ik lees bij de G800 (new mobile) dat er wel themas op te downloaden zijn? zou wel mooi zijn.

quote:
MargotTenenbaum schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:34:
[...]

Met VLCPlayer kreeg ik geen geluid, wel beeld.

Met KMPlayer werkt hij wel goed. Ik gebruiks de codec ffdshow.

Live, feel, Be, Die!

OGR grazer

Ik ben sinds 4 dagen ook eigenaar van een mooie Samsung G800. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over, hij is snel, hij ligt lekker in de hand en het geluid is ook zeer goed. Met de camera moet je gewoon een beetje spelen, maar opzich is de kwaliteit wel goed. Valt mij wel op BTW als je de flitser instelt dat hij donkerder foto's maakt 's avonds dan als je hem uitlaat :?

Maar ik heb wel 2 probleempjes en misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gevonden, ik kon er in ieder geval op GoT niet zo snel wat over vinden:

1. Bluetooth, met mijn toestel vind ik alle actieve bluetooth apparaten met gemak, maar andersom niet echt ondanks dat mijn zichtbaarheid gewoon op Yes staat.

2. Het lijkt erop dat mijn batterij niet goed is, ik heb hem al 2 keer volledig moeten opladen sinds ik hem heb. En hij viel zonder waarschuwing (tenminste niet gehoord) uit. Ik ga hem nu nog 1 keer opladen, maar als hij weer binnen 1 a 2 dagen uitgaat dan vertrouw ik het niet helemaal. Of slurpt deze telefoon zoveel energie?

Kom ook eens op het Division Brabant Forum

quote:
TPbasMIE schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:43:
Ik ben sinds 4 dagen ook eigenaar van een mooie Samsung G800. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over, hij is snel, hij ligt lekker in de hand en het geluid is ook zeer goed. Met de camera moet je gewoon een beetje spelen, maar opzich is de kwaliteit wel goed. Valt mij wel op BTW als je de flitser instelt dat hij donkerder foto's maakt 's avonds dan als je hem uitlaat :?

Maar ik heb wel 2 probleempjes en misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gevonden, ik kon er in ieder geval op GoT niet zo snel wat over vinden:

1. Bluetooth, met mijn toestel vind ik alle actieve bluetooth apparaten met gemak, maar andersom niet echt ondanks dat mijn zichtbaarheid gewoon op Yes staat.

2. Het lijkt erop dat mijn batterij niet goed is, ik heb hem al 2 keer volledig moeten opladen sinds ik hem heb. En hij viel zonder waarschuwing (tenminste niet gehoord) uit. Ik ga hem nu nog 1 keer opladen, maar als hij weer binnen 1 a 2 dagen uitgaat dan vertrouw ik het niet helemaal. Of slurpt deze telefoon zoveel energie?
1. Ik kan wel normaal gevonden worden. Dit zijn mn instellingen. Ik weet niet of veilige modus en/of Externe Sim-modus er iets mee te maken hebben

1. Activering: aan 3. Zichtbaarheid van mijn telefoon: Aan 5. Veilige modus: Uit 6. Externe Sim-modus: Uit

2. Wat volgens mij echt batterij VREET, is de camera. Als ik lang opneem en veel foto's maak, is de batterij snel op. Dit was ook zo bij oudjaar, waar ik veel filmpjes gemaakt hebt. Ochtend was ie vol. Ongeveer 0300 gaf ie aan dat ie bijna leeg was. Kheb ook wel veel opgenomen die dag.
Maar als hij bij jou binnen een dag aangeeft dat hij bijna leeg is, en je doet er niks bijzonders mee (muziek afspelen, films/foto's maken enz) dan is er misschien wel iets aan de hand. G800 heeft namelijk een standby tijd van 220h.

Hij geeft als de batterij bijna leeg is, een piepje aan, bij "normaal" profiel, en bij "stil" trilt hij. Ongeveer een uur van te voren begint hij aan te geven, daarna valt hij uit. (bij mij dan)

Live, feel, Be, Die!

Reg. datum: 26 oktober 2003

Ben ook de gelukkige bezitter van de G800 sinds kerst. Hoefde met 1 jarige T-mobile abbo maar 39,95 bij te betalen dus dat vond k wel schappelijk. Ik vond in het begin ook dat de camera kwaliteit savonds zwaar bedroevend was. Het enige waarvoor ik de Xenon flits gebruikte waren fotos met een afstand van < 50cm. Als ik gewoon een foto maakte van de ene kant naar de andere kant van de kamer dan werd de foto na het knippen juist donkerder. Ik zag dat de camera zich automatisch aanpaste op de hoeveelheid licht en de enige conclusie die ik kon trekken was dat de camera het beeld donkerder maakte, omdat de Xenon flitser veel licht produceerd. Ik probeerde dit te compenseren om alle belichtingsfucties van "Automatisch" af te halen. Dit werkte niet tot dat ik zag dat er in het 2de instellingen menu een ISO waarde op Automatisch stond. Toen ik deze vast zette op 400 was het probleem om gelost. Natuurlijk zijn fotos van dichtbij dan overbelicht en moet je hem even handmatig op 100 zetten of op Automatisch. Wat ik me verder nog af vraag, standaard staat de optie "Anti-schok" op uit, is hier een reden voor? En als ik deze op aan zet en de camera opnieuw start, dan staat hij weer op uit. Is het mogelijk de instelling op de een of ander manier vast te zetten of is dit niet aan te raden?

Aqid wijzigde dit bericht 02-01-2008 15:50 (0%)
Reden: Typo

Reg. datum: 24 november 2000

Anti-schok gaat idd steeds uit ERG irritant...
Alle menu opties geprobeerd, maar hij blijft uit gaan :(

Qua memory ben ik erg blij Vodafone belde van het weekend op een (redelijk) vroeg tijdstip dat er een 4GB kaartje onze kant op komt.
*SUPER* Siert een bedrijf om het op te lossen voordat ik überhaupt kon bellen ;)

Camera instellingen zijn nog steeds wat slecht te noemen, maar vergeleken met de eerste foto's word het wel beter als je alles zelf instelt.

to linux or not ,that's my quest...

Reg. datum: 15 oktober 2006

Anti-schok blijft alleen aanstaan op het moment dat je ingesteld hebt dat je flitser uit staat (dus niet op automatisch of aan). Beetje raar, maar dan werkt het wel..

Ik heb nu nog een klein schoonheidsfoutje gevonden, ik heb er nu zo'n 4 gb kaartje in zitten(wat trouwens opvallend snel en soepel werkt :D ).. maar nu sluit het klepje niet meer helemaal egaal, hij lijkt wel een beetje uit te steken.. beetje jammer..

voor de rest top toestel :) !!!

FrisoW wijzigde dit bericht 02-01-2008 22:07 (5%)

OGR grazer

Afgelopen nacht is hij weer uitgevallen (geen gekke dingen gedaan, ongeveer 15min gebeld en toen ik naar bed ging had hij nog (maar) 2 streepjes voor de batterij. Het enige wat mij opvalt en wat ik met mijn vorige toestellen niet had is dat het 3G icoontje bijna standaard aan staat, dit is neem ik aan standaard ofniet, want dit vreet toch geen energie?

Ik denk dat ik vandaag sowieso maar eens terug ga naar de winkel, want dit is niet echt werkzaam zo.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum

Reg. datum: 12 oktober 2006

quote:
TPbasMIE schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:28:
Afgelopen nacht is hij weer uitgevallen (geen gekke dingen gedaan, ongeveer 15min gebeld en toen ik naar bed ging had hij nog (maar) 2 streepjes voor de batterij. Het enige wat mij opvalt en wat ik met mijn vorige toestellen niet had is dat het 3G icoontje bijna standaard aan staat, dit is neem ik aan standaard ofniet, want dit vreet toch geen energie?

Ik denk dat ik vandaag sowieso maar eens terug ga naar de winkel, want dit is niet echt werkzaam zo.
Als je het 3G logo ziet betekent het niet dat je daadwerkelijk verbinding hebt. Het betekent alleen dat je op die positie 3G (UMTS) kan ontvangen. Je kan ook via UMTS bellen etc, maar dan gaat je batterij maar heel kort mee. Misschien zelfs wel 2/3 minder....

Evt. kun je een optie selecteren dat je alleen via het GSM netwerk gebruik wilt maken. Met mijn HTC kan dit wel. Misschien is dit een oplossing voor de korte accuduur.

Reg. datum: 21 december 2006

quote:
Stranglem schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:59:
[...]

Met VLCPlayer kreeg ik geen geluid, wel beeld.

Met KMPlayer werkt hij wel goed. Ik gebruiks de codec ffdshow.
Thanks! Het werkt.

Reg. datum: 26 oktober 2003

quote:
KappeNou schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:37:
Je kan zelf ook wel een beetje zoeken imo.. we zijn hier geen helpdesk :/ Op deze pagina post ik zelfs nog dat de foto's van een K800i mooier zijn..
Nofi maar schiet je toevallig alleen foto's op automatische instellingen, of stel je zelf ook wel eens het een en ander in? En wat me ook opvalt, is dat de foto's bij het bekijken op de telefoon er anders uitzien dan op de PC. Schrok er de eerste keer wel van, leek net op een hele lage JPG compressie (egale kleuren worden samengevoegd). Zal wel te maken hebben met het feit dat de telefoon anders veel te langzaam zal zijn voor een 5MP foto.

Reg. datum: 05 januari 2008

quote:
zwAf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]

Je kan spelletjes installeren op dezelfde manier als op de U700. zijn dezelfde codes.. Heb het zelf ook geprobeerd en werkte wel. Maar op de een of andere manier werkte het volgens mij niet helemaal lekker..

Linkje ( als het niet mag dan verwijder maar weer): http://www.zedge.net/forum/t/37784/games-on-u700-it-goes/-1
Ik heb dit geprobeerd, maar als ik de eerste code invoer gebeurt er niets. Verkeerde code? Weet iemand hier iets van?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: