| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |
Reg. datum: 12 december 2007
[quote]TafkaP schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:48:
Zou iemand die het ding al heeft een paar dingen kunnen beantwoorden?
- hoe verhouden de foto's zich tot bijvoorbeeld een k800i, of nieuwere telefoons?
Ik vind de foto's prima, je bent wel een tijdje bezig voordat je een goede foto hebt (belichtingswaarde instellen e.d.). Er zit anti-schok op maar met flits anti-schok kan niet ofzo. Qua flits vond ik die oranje walkman-phone toch het beste, daar zat gewoon een groot zoeklicht op die feller werd.
- hoe relaxed is de optische zoom, doe je er wat mee?
Optische zoom is prima. Kwaliteit blijft goed
- slaat de phone foto's snel op? moet je er op wachten?
Hier heb ik geen problemen mee gehad. Mega-snel gaat het niet maar het is niet storend
- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken?
Hangt van de hond af, tekkel gaat maar een herder wordt moeilijker.
- hoe is de belkwaliteit? (lijkt een overbodig detail, vind ik persoonlijk niet. Ik heb momenteel een samsung x820 en de enige phone die tot nu toe beter klinkt is de B&O van mijn pa, ook samsung btw. Een k800i klinkt bijvoorbeeld hol, fel/blikkerig en dat vind ik niet prettig met lange gesprekken)
Had hiervoor een W660i en die klonk onwijs hol, deze klinkt prima.
- Hoe zit ie in je broekzak? Bij de x820 loop je continu paranoide rond dat je em kwijtraakt, een k800i is meer een geval van ".... or are you just happy to see me?"
Geen probleem als je een normale broek aan hebt. Draag alleen geen strakke levi of een skinny-jeans!! Haha!
- is het slide mechanisme een beetje goed? kan me niet voorstellen van niet maar toch.
Bij mij slide hij subliem open, dicht gaat minder makkelijk bij mij.
- is het meer een zakelijke, of een fun phone?
Er staan bij mij geen spellen op, dus weinig fun.
Zou iemand die het ding al heeft een paar dingen kunnen beantwoorden?
- hoe verhouden de foto's zich tot bijvoorbeeld een k800i, of nieuwere telefoons?
Ik vind de foto's prima, je bent wel een tijdje bezig voordat je een goede foto hebt (belichtingswaarde instellen e.d.). Er zit anti-schok op maar met flits anti-schok kan niet ofzo. Qua flits vond ik die oranje walkman-phone toch het beste, daar zat gewoon een groot zoeklicht op die feller werd.
- hoe relaxed is de optische zoom, doe je er wat mee?
Optische zoom is prima. Kwaliteit blijft goed
- slaat de phone foto's snel op? moet je er op wachten?
Hier heb ik geen problemen mee gehad. Mega-snel gaat het niet maar het is niet storend
- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken?
- hoe is de belkwaliteit? (lijkt een overbodig detail, vind ik persoonlijk niet. Ik heb momenteel een samsung x820 en de enige phone die tot nu toe beter klinkt is de B&O van mijn pa, ook samsung btw. Een k800i klinkt bijvoorbeeld hol, fel/blikkerig en dat vind ik niet prettig met lange gesprekken)
Had hiervoor een W660i en die klonk onwijs hol, deze klinkt prima.
- Hoe zit ie in je broekzak? Bij de x820 loop je continu paranoide rond dat je em kwijtraakt, een k800i is meer een geval van ".... or are you just happy to see me?"
Geen probleem als je een normale broek aan hebt. Draag alleen geen strakke levi of een skinny-jeans!! Haha!
- is het slide mechanisme een beetje goed? kan me niet voorstellen van niet maar toch.
Bij mij slide hij subliem open, dicht gaat minder makkelijk bij mij.
- is het meer een zakelijke, of een fun phone?
Er staan bij mij geen spellen op, dus weinig fun.
carlos-e wijzigde dit bericht 19-12-2007 21:56 (31%)
LOLquote:- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken?
King of Cod
quote:Work schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:44:
Hou ik mijn nummer als ik nu een abonnement neem?
Reg. datum: 16 december 2007
Reg. datum: 16 december 2007
Ja, ik heb weer verstand van andere dingen
.
Maar m'n gevoel zegt dat als ik overstap van prepaid naar abonnement en van KPN naar Hi dat ik dan een nieuw nummer krijg. Maar dat zou wel a-relaxt zijn.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven
...
Maar m'n gevoel zegt dat als ik overstap van prepaid naar abonnement en van KPN naar Hi dat ik dan een nieuw nummer krijg. Maar dat zou wel a-relaxt zijn.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven
Ik bedoelde het meer in de zin van dat dit een hardware topic is over de Samsung G800 telefoon. Voor zulke vragen bestaan er helpdesks, zoekfunctie, website's van provider's, telefoon winkels, google, etc..
Ik ben wel eens van Tmobile Prepaid naar KPN abbo gegaan... Kan gewoonquote:Work schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:56:
Ja, ik heb weer verstand van andere dingen.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven...
Hey,quote:Work schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:56:
Ja, ik heb weer verstand van andere dingen.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven...
Als je van tevoren aangeeft dat je met je eigen prepaid 06 nummer wilt overstappen naar een abonnement van een andere provider kan je gewoon je eigen nummer meenemen. Het kan alleen wel enkele werkdagen duren dus geef het van tevoren aan.
Trouwens... Hi is toch van KPN ?!
Groetjes
Hi is van KPN ja 
Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)
Paar vraagjes:Kan je eindelijk thema's veranderen in deze samsung?Hoe werken de toetsen,indrukken of tiptoets?Is hij véél dikker dan de K850i?Hoe is het ringtonevolume?hard of erg zacht?
Twijfel om hem te ruilen met mijn K850i namelijk.
Twijfel om hem te ruilen met mijn K850i namelijk.
Van de week de G800 binnen gekregen.
Telefoon is als vervanging voor een D900i en komt naast een HTC Touch (standaard model)
Vanochtend wat foto's gemaakt en het valt mij op dat de Autofocus bagger is...
Sterker nog, met AF aan zoomt hij wel in, maar nooit meer uit!
Hier wat foto's van de twee toestellen.
2MP HTC
5M G800
Beide foto's zijn 5 a 10 sec na elkaar gemaakt....
Vodafone verwijst je door naar Samsung, Maandag maar eens even bellen en kijken wat ze er van zeggen.
Mij lijkt het een software probleem
Telefoon is als vervanging voor een D900i en komt naast een HTC Touch (standaard model)
Vanochtend wat foto's gemaakt en het valt mij op dat de Autofocus bagger is...
Hier wat foto's van de twee toestellen.
2MP HTC
5M G800
Beide foto's zijn 5 a 10 sec na elkaar gemaakt....
Vodafone verwijst je door naar Samsung, Maandag maar eens even bellen en kijken wat ze er van zeggen.
Mij lijkt het een software probleem
to linux or not ,that's my quest...
Ook toestel binnen.
Mooi ding. Zeker de moeite waard. Gelijk een paar liedjes en films erop gezet.
Wat echt handig is, is dat je nu meerdere toepassingen tegelijk kan gebruiken. Muziek luisteren tijdens het tikken van een sms'je. Kon met m'n eerdere toestel niet. Die is ook best wel oud;p
Hij voelt goed en stevig aan in mn hand. Klepje gaat soepel en stevig. De GSM is goed te bedienen met 1 hand.
Nadat ik hem gekregen had, had ik gelijk een paar foto's gemaakt. Ben nu instellingen aan het tweaken. Komen steeds mooiere pics uit:D Eerste foto's waren veel te donker.
Ik heb wel resolutie wat naar naar beneden gedaan. 5MB per foto is beetje te veel van het goede. Hij maakt ook zeer mooie videofilms. Beeld gaat soepel mee en geluid wordt goed opgenomen. Alles wordt ook mooi weergegeven op het scherm.
Betreft
Oh ja, iets wat me opviel. Bij het D-pad. Omhoog gaat iets moeilijk dan naar beneden. Ik weet niet of dat expres is van Samsung. Zou niet weten wat de toegevoegde waarde hiervan zou kunnen zijn.
Wat ook jammer is, is dat er geen voorgeinstalleerde games op zitten en weinig geluiden. Geluiden kan je zelf ook wel toevoegen, maar games gaat iets lastiger.
Interne geheugen van 160MB gaat wel snel op. Zat te kijken voor 8 gig microSD. Nog best aan de dure kant.
1. Iemand al ervaring met een 8 gig kaart? Schijnt dat het laden van de kaart, als hij redelijk vol is, niet heel snel gaat. Maar ik wil toch wel ruim voorzien zijn. Kan ook films erop zetten dan. Heb ik wat te doen als ik ergens moet wachten.
2e vraag. Gaat over RDS functie. Je kan bij de radio je favorieten instellen. Ik heb met autosearch gewoon alle zenders erin gezet. Maar nu staan er alleen frequenties. Is het niet mogelijk om namen ipv frequenties te krijgen? Ik zie de RDS naam alleen als ik een zender aan het afspelen ben.
Al met al, zeker moeite waard. Desgn is echt prachtig. En als je em eenmaal in je handen hebt is hij helemaal niet zo groot als je denkt.
3. Ik post later nog wel wat foto's en filmpjes indien er animo voor is? (zijn inmiddels al goede reviews verschenen, waar uitgebreid elk aspect van de camera bekeken en getest wordt)
Klik (GSM Arena)
Mooi ding. Zeker de moeite waard. Gelijk een paar liedjes en films erop gezet.
Wat echt handig is, is dat je nu meerdere toepassingen tegelijk kan gebruiken. Muziek luisteren tijdens het tikken van een sms'je. Kon met m'n eerdere toestel niet. Die is ook best wel oud;p
Hij voelt goed en stevig aan in mn hand. Klepje gaat soepel en stevig. De GSM is goed te bedienen met 1 hand.
Nadat ik hem gekregen had, had ik gelijk een paar foto's gemaakt. Ben nu instellingen aan het tweaken. Komen steeds mooiere pics uit:D Eerste foto's waren veel te donker.
Ik heb wel resolutie wat naar naar beneden gedaan. 5MB per foto is beetje te veel van het goede. Hij maakt ook zeer mooie videofilms. Beeld gaat soepel mee en geluid wordt goed opgenomen. Alles wordt ook mooi weergegeven op het scherm.
Betreft
Is bij gelukkig niet het geval bij mij :-)quote:Vanochtend wat foto's gemaakt en het valt mij op dat de Autofocus bagger is...
Oh ja, iets wat me opviel. Bij het D-pad. Omhoog gaat iets moeilijk dan naar beneden. Ik weet niet of dat expres is van Samsung. Zou niet weten wat de toegevoegde waarde hiervan zou kunnen zijn.
Wat ook jammer is, is dat er geen voorgeinstalleerde games op zitten en weinig geluiden. Geluiden kan je zelf ook wel toevoegen, maar games gaat iets lastiger.
Interne geheugen van 160MB gaat wel snel op. Zat te kijken voor 8 gig microSD. Nog best aan de dure kant.
1. Iemand al ervaring met een 8 gig kaart? Schijnt dat het laden van de kaart, als hij redelijk vol is, niet heel snel gaat. Maar ik wil toch wel ruim voorzien zijn. Kan ook films erop zetten dan. Heb ik wat te doen als ik ergens moet wachten.
2e vraag. Gaat over RDS functie. Je kan bij de radio je favorieten instellen. Ik heb met autosearch gewoon alle zenders erin gezet. Maar nu staan er alleen frequenties. Is het niet mogelijk om namen ipv frequenties te krijgen? Ik zie de RDS naam alleen als ik een zender aan het afspelen ben.
Al met al, zeker moeite waard. Desgn is echt prachtig. En als je em eenmaal in je handen hebt is hij helemaal niet zo groot als je denkt.
3. Ik post later nog wel wat foto's en filmpjes indien er animo voor is? (zijn inmiddels al goede reviews verschenen, waar uitgebreid elk aspect van de camera bekeken en getest wordt)
Klik (GSM Arena)
Live, feel, Be, Die!
Het geheugen is toch maar uitbreidbaar tot 4gb?
Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)
word volgens mij alleen aangeraden omdat een volle 8 gig kaart lang zou duren om te laden. (Wat volgens mij wel meevalt.)quote:zwAf schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:42:
Het geheugen is toch maar uitbreidbaar tot 4gb?
Live, feel, Be, Die!
Reg. datum: 17 november 2005
Reg. datum: 17 november 2005
Ook ik heb het toestel afgelopen zaterdag gehaald bij de Belcompany i.c.m. Orange Music.
Bijna alles werkt en ik ben zeer tevreden over dit toestel, redelijke foto's maar goed het blijft een gsm.
Nu heb ik 1 probleem, in de winkel heb ik duidelijk gemaakt dat 1 van de reden om het Orange Music abonnement te nemen het onbeperkt tv kijken via Orange World was.
Nu het probleem; contact maken met Orange World en de tv zenders gaat zonder problemen maar even na het moment dat de media player opent krijg ik de melding: "ongeldige resourcepad opgegeven".
Het lijkt er op dat de media player van de G800 de stream van Orange niet ondersteund.
Heeft iemand anders ook dit probleem ondervonden en kent iemand een oplossing?
Is het mogelijk om b.v. Realplayer op de G800 te plaatsen?
Wanneer het niet mogelijk is om tv te kijken via Orange World dan voel ik mij een beetje genaaid door Belcompany omdat ik hen toch duidelijk gemaakt had dat dit een belangrijke gadget voor mij was.
Weet iemand of ontbinding van het contract tot de mogelijkheden behoort bij Belcompany?
Bijna alles werkt en ik ben zeer tevreden over dit toestel, redelijke foto's maar goed het blijft een gsm.
Nu heb ik 1 probleem, in de winkel heb ik duidelijk gemaakt dat 1 van de reden om het Orange Music abonnement te nemen het onbeperkt tv kijken via Orange World was.
Nu het probleem; contact maken met Orange World en de tv zenders gaat zonder problemen maar even na het moment dat de media player opent krijg ik de melding: "ongeldige resourcepad opgegeven".
Het lijkt er op dat de media player van de G800 de stream van Orange niet ondersteund.
Heeft iemand anders ook dit probleem ondervonden en kent iemand een oplossing?
Is het mogelijk om b.v. Realplayer op de G800 te plaatsen?
Wanneer het niet mogelijk is om tv te kijken via Orange World dan voel ik mij een beetje genaaid door Belcompany omdat ik hen toch duidelijk gemaakt had dat dit een belangrijke gadget voor mij was.
Weet iemand of ontbinding van het contract tot de mogelijkheden behoort bij Belcompany?
Reg. datum: 21 december 2006
Reg. datum: 21 december 2006
Weet iemand misschien hoe ik T9 definitief uit kan zetten? En vinden jullie het ook zo moeilijk om de telefoon open te maken? Er staat nog wat in het geheugen van mijn oude telefoon, en wil dat even op mijn simkaart zetten, maar krijg hem niet open, en andere mensen ook niet...
T9 permantent wijzigen naar normaal zie ik niet. Kzie alleen taal wijzigen van de T9, maar dat wil je niet;pquote:MargotTenenbaum schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Weet iemand misschien hoe ik T9 definitief uit kan zetten? En vinden jullie het ook zo moeilijk om de telefoon open te maken? Er staat nog wat in het geheugen van mijn oude telefoon, en wil dat even op mijn simkaart zetten, maar krijg hem niet open, en andere mensen ook niet...
Over openmaken. Gaat goed toch? Goed naar beneden drukken en naar achteren. Dan klikt ie los. In het begin ging het ook stroef bij mij. Maar het is gewoon naar binnen drukken en tegelijk naar achter drukken. Niet alleen naar achteren dus. Het is beetje raar uitleggen:P
Wat ik wel vind, is dat het best lastig is om scherpe foto's te maken. Je moet het toestel echt helemaal stil houden, en nadat een flits geweest is moeten de personen een seconde stil blijven zitten. Is er niet een manier om de sluitertijd kleiner te maken?
Maar de foto's wel goed lukken zijn echt supermooi en enorm scherp, ook ingezoomd
Live, feel, Be, Die!
Ik had een vraagje, hoe zit het met het sms geheugen?? ik heb momenteel de d600 maar dan houd het bij 225 smsjes op.. erg irritant..
Voor de rest lijkt het me een mooi toestel:D
Voor de rest lijkt het me een mooi toestel:D
Reg. datum: 25 december 2007
Reg. datum: 25 december 2007
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag de G800 onder de kerstboom gevonden. Kan een van jullie mij vertellen hoe ik de camera het beste kan instellen? Ik kom er nog niet helemaal uit. Alle foto's die ik nu maak (avond) worden heel donker en korrelig.
Ik hoop op antwoord. Dank je wel en fijne kerstdagen!
Ik heb vandaag de G800 onder de kerstboom gevonden. Kan een van jullie mij vertellen hoe ik de camera het beste kan instellen? Ik kom er nog niet helemaal uit. Alle foto's die ik nu maak (avond) worden heel donker en korrelig.
Dat heb ik dus nu ook met mijn samsun x820, en dat is de grootste afknapper wat betreft een camera die je kan bedenken. Als dit niet met een instelling aangepast kan worden, dan valt deze telefoon echt af!quote:Stranglem schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:29:
[...]
Wat ik wel vind, is dat het best lastig is om scherpe foto's te maken. Je moet het toestel echt helemaal stil houden, en nadat een flits geweest is moeten de personen een seconde stil blijven zitten. Is er niet een manier om de sluitertijd kleiner te maken?
King of Cod
Is het niet mogelijk om dat met de belichtingswaarde aan te passen (zit in dat menu als je de camera gebruikt)? Met die flits red je het niet als het donker is, dan wordt het alleen maar donkerder op de foto.quote:lievelin schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:35:
Hallo allemaal,
Ik vind de handleiding die je bij de telefoon krijgt trouwens veel te mager... Vooral omdat je redelijk aan het kloten bent met de camera-opties.
zet je iso waarde hoger. moet je ff kijken wat beste bij je past. Ik zet em meestal op 200, maar verander ook af en toe bij verschillende situaties.quote:carlos-e schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:11:
[...]
Is het niet mogelijk om dat met de belichtingswaarde aan te passen (zit in dat menu als je de camera gebruikt)? Met die flits red je het niet als het donker is, dan wordt het alleen maar donkerder op de foto.
Ik vind de handleiding die je bij de telefoon krijgt trouwens veel te mager... Vooral omdat je redelijk aan het kloten bent met de camera-opties.
Live, feel, Be, Die!
Vraagje aan de mensen die hem hebben; is het mogelijk om een MP3 als geluid in te stellen bij een nieuw ontvangen bericht? Op de Samsung (geen id welk type) van mijn vriendin kan je namelijk alleen MP3's als beltoon gebruiken, maar niet voor sms-jes. Daarvoor kun je alleen uit 10 standaard riedeltjes kiezen.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last