Heb gebeld naar 2call (daar had ik 'm gekocht). Keurig te woord gestaan. Ik moet de tel (op hun kosten) terugsturen dan krijg ik gewoon een goeie met nederlandse taal. Het kan inderdaad zijn dat je geen nederlandse versie krijgt, maar nederlandse taal moet gewoon aanwezig zijn..quote:Ginz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:11:
[...]
Lijkt me duidelijk dat er gewoon Nederlandse taal op moet staan. Of ze moeten het duidelijk vermeld hebben op de website (want dat was het waarschijnlijk).
Die gasten (waar jij het gekocht heb) kopen ze gewoon in $insert exotisch land die toestellen omdat ze daar dan mogelijk iets goedkoper zijn.
Oftewel, kijk nog een is duidelijk of er niet op de site stond dat het toestel zonder Nederlandse taal geleverd zou worden. If not, neem contact met ze op en laat ze een Nederlandse voor jou regelen. En je niet laten afschepen dat je even langs een Samsung Care Point moet gaan, want het is hun probleem niet en de meeste hebben mogelijk de kabel voor het updaten nog niet binnen.
Lijkt me ook wel zo makkelijk, zeker ivm t9 woordenboek enzo...