[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 90.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11

nFo

Ferry34 schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:58:
[...]

Eh redelijk? Ik kan je vertellen dat de mijn plasma icm xbox360 er adembenemend uitziet. Het verschil met n crt toestel is heel groot!
Het type scaler weet je niet. Daarom moet je ook altijd testen in de winkel om te kijken hoe t beeld is.
Ja ok, zal is op internet & winkels nog goed rond kijken.
Goed nieuwjaar iedereen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:44:
Voor hoeveel staat die r81 in de winkel?
Ik verkoop namelijk de mijne
hij is 585 op kieskeurig (niet uit voorraad leverbaar,
en 599 wel uit voorraad leverbaar

die 700euro ga je dus echt nooit halen, LCDtv's zakken in waarde helaas.

Ik heb nog een vraag,
Ik wil voor een LE40F86 gaan alleen lees hier en daar wat problemen met 100hz tijdens gamen, je kunt dit wel uitzetten maar dan is natuurlijk het nut ervan weg en ook de meerprijs lijkt me.

Daarom zat ik te denken een LE46M86 kost ongeveer net zoveel als een Le40f86
de le40f86 heeft 24p en 10k kleur meer,
maar de 46m is weer een stukje groter

Iemand enig idee of ik nou voor een kleinere moet gaan met de specs (le40f86) of voor een grotere (le40m86) zonder die specs (die je dus mogelijk uit zetten moet)

Alvast bedankt

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Ik heb nog een vraag,
Ik wil voor een LE40F86 gaan alleen lees hier en daar wat problemen met 100hz tijdens gamen, je kunt dit wel uitzetten maar dan is natuurlijk het nut ervan weg en ook de meerprijs lijkt me.

Iemand enig idee of ik nou voor een kleinere moet gaan met de specs (le40f86) of voor een grotere (le40m86) zonder die specs (die je dus mogelijk uit zetten moet)

Alvast bedankt
Ik zat ook tussen deze 2 te twijfelen. Ben voor de 40F gegaan. Merk geen problemen met 100hz. (gebruik component voor xbox360 en hdmi voor PC). Wat ik wel merk is dat mijn analoge signaal er net zo mooi uit ziet als bij een vriend van me het digitale signaal op zijn M86. Ik zag bij hem ook sommige gezichten bij bewegingen erg korrelig/wazig worden, dit zie ik niet terug op mijn TV.

Over de grootte kan ik moeilijk oordelen. Ik wou ook wel een 46. Maar begin lekker met 40, m'n volgende wordt vast en zeker een 46 :9, waarschijnlijk met hele andere technieken (led). Dan kan deze 40 mooi naar de slaapkamer :P.

ps: ook vind ik de extra zwartwaarde en toevoeging en het dynamische contrast werkt ook wel netjes, lijkt op de zwartwaardes van de plasma.
Design vd F vind ik mooier en geluid schijnt ook beter te zijn (maar ik gebruik zelf 5.1 versterker).
Wel vind ik hem vrij onstabiel op zijn voet staan, maar dat is geen probleem en zal ik denk ik bij andere schermen ook voordoen.

[ Voor 10% gewijzigd door nijntje82 op 01-01-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal.
even tussen neus en lip door.
Ben nu al een tijdje opzoek naar een lcd, en ben uitgekomen bij de samsung LE40N87. dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die dit model zelf hebben en hun mening met mij willen delen. en of dit model aan te raden is.
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen neem hier eens een kijkje, daar staan al vijf reviews van die televisie:

http://www.kieskeurig.nl/...B16E5C12572DB0030CF14.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:03
[...]

Ik heb nog een vraag,

Alvast bedankt
Op internet hoor je echt heel veel problemen met banding over scart met de M8-serie (en nog wel meer problemen). De F8-serie wordt in alle testen geroemd om de mooie beeldkwaliteit. Je moet natuurlijk zelf testen in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

allereerst de beste wensen voor 2008!

ff een vraagje..

Ik heb vandaag een samsung LE26S81 besteld.
Ik wil de samsung op m'n laptop aansluiten, maar ik snap eigenlijk niks van de bekabeling.
Op m'n laptop heb ik een S-Video ingang, en zo'n poort waar je een beamer op aansluit (weet de naam niet). Mijn vraag is:

Welke kabel zou ik dan moeten bestellen om m'n laptop aan te sluiten, en is dit uberhaupt wel mogelijk???? :'(

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 14:09
[...]

Ik heb nog een vraag,
Volgens mij kun je het beter zo zien:
Als je bron goed genoeg is dan kun je het beste alle digitale extra's uitzetten.
Die heb je pas nodig als je bron wat minder is en je tv met zijn opties dan kan helpen het beeld beter te maken.
Als het beeld goed is, dan verpruts je het alleen maar als je alle extra's gaat aanzetten.

Je zet je CV toch ook alleen in de winter aan en niet het hele jaar door enkel omdat je CV hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Ik heb wat geconstateerd in de film Matrix. In die film worden nogal groene effecten gebruiken. Nu is af en toe het gezicht (met name de plekken waar de haargroei zit) van Neo wel erg groenig, is dat normaal?

Ik heb het ook geconstateerd bij de hoofdrolspeler in Bourne ultimatum.

Beide betreffen 1080P films (mkv). Welke afgespeeld worden door 3 meter hdm-dvi kabel van de PC met Zoomplayer.

Ik heb de F86. Ik heb nog niet echt met instellingen lopen spelen.

ps: ook constateer ik bij sommige films die ik op dezelfde wijze afspeel en van hetzelfde formaat zijn, soms als de scene ingezoomd is op bepaalde karakters en de achtergrond "vaag" is, "golven" op de achtergrond. Dit is bijna niet zichtbaar, vind het zelf ook niet mega storend, behalve als je er natuurlijk op gaat letten. Het doet zich ook niet zoveel voor en ook alleen maar bij de "hdmi-dvi PC films", voor de rest niet.

[ Voor 35% gewijzigd door nijntje82 op 02-01-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Na een aantal weken veel gelezen te hebben weet ik dat ik nu voor de Samsung LE40F86 ga!
Toen ik begon met lezen wist ik dat ik de LE46M86 wilde kopen maar aangezien er wat problemen zijn met ghosting en nog wat andere klachten van dat scherm ga ik toch na lang nadenken voor de kleinere maar beter en meer uitgeruste 40" in de F series. De prijs van de 46" M serie en de 40" F serie is welliswaar ongeveer gelijk. Ik ga echter liever voor de 40" omdat ik ook denk dat dit in mijn woonkamer beter zal staan. Tevens heeft de F serie wat betere recenties en is het lcd schermpje naar mijn inziens wat beter met de verschillende extra functies.

Aankomende vrijdag zal ik bij de lokale HiFi/witgoed shop dit scherm gaan bekijken, zij hebben deze in de winkel staan en ik heb een zeer mooi prijsje (denk ik) afgesproken met de winkelier. (€1800,- + Wallmount "gratis" t.w.v. +/- €130,-). Ik ben nog geen NL shop`s tegen gekomen die dit kunnen aanbieden aan mij :).
Oja, het scheeld dat ik bij hun wel vaste klant ben en de afgelopen jaren ook mijn vaatwasser, wasmachien en droger heb besteld ;).

Wanneer mensen meer info willen over de winkel PM me maar. Misschien kunnen we meerdere schermen daar kopen en zo dus meer korting krijgen. Standaard prijs in de winkel was deze €1999,- excl wallmount.

Ik denk dat ik in februari de stap zal maken om dit scherm aan te schaffen!

[ Voor 5% gewijzigd door W.Wezz op 02-01-2008 15:05 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Bij de mediamarkten in Rotterdam is de 40F 1799,- Ik heb hem hier in de stad bij prijstopper oid voor 1629,- Mee gekregen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Zojuist heb ik een telefoontje gehad dat de 40F voor 1719,- te bestellen is bij een winkel in Utrecht.
KappeNou, 1629,- is geen geld! Add me op MSN :), ik ben benieuwd waar jij die vandaan haalt!

[ Voor 31% gewijzigd door W.Wezz op 02-01-2008 15:44 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de slaapkamer wil ik misschien de Samsung 32R81 gaan halen. Deze is op dit moment erg gunstig geprijsd. Zijn er nog steeds kinderziektes bij de Rxx lijn? Hoe kan ik zien welke batch ik koop? Wat is de nieuwste firmware hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
W.Wezz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:42:
Zojuist heb ik een telefoontje gehad dat de 40F voor 1719,- te bestellen is bij een winkel in Utrecht.
KappeNou, 1629,- is geen geld! Add me op MSN :), ik ben benieuwd waar jij die vandaan haalt!
Oke, in Groningen is een webshop waar de 40F voor de prijs van 1576,33 te koop staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Liever bij een echte winkel 25€ meer betalen, ben ik ook weer in 5 min terug als er wat is ;) geadd
Ik stond ook van die prijs te kijken. Ik wilde hem af dingen van 1999 naar 1699. Maar die vent zegt ineens ja voor 1629 kan je hem krijgen. Nou ok, als jij dat zo graag wilt :9

[ Voor 48% gewijzigd door KappeNou op 02-01-2008 17:06 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hallo iedereen

Eerst en vooral iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Nu heb ik mij in de voorbije 2 dagen zogoed als compleet door dit draadje geworsteld (it's a damn long read :-)) en ik voel mij al veel wijzer als het over Samsung LCD tv's aankomt.

Ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken naar de "ideale" TV voor bij mij in de woonkamer. Met nul komma nul verstand ervan en enkel vage eisen zoals FullHD, min. 40", 1080p input accepteren en last but not least binnen mijn budget van 2000 euro vallen kwam ik bij Samsung terecht. Nu vind ik de website van Samsung niet echt uitblinken in overzichtelijkheid en zodoende kwam ik al surfend weer terecht hier op het oude vertrouwde GoT (had ik eigenlijk beter direct naartoe gekomen maarja...).

Mijn keuze beperkt zich nu nog maar tot de 46M86 & de M87, tussen deze 2 ga ik het mooiste model kiezen in de winkel. Maar laat dit nu net het probleem zijn, de winkels bij mij in de buurt lijken de M-serie niet te verdelen en degene die dit wel doen schotelen mij prijzen voor van 2199 euro. Dit terwijl ik hier toch prijzen hoor tot max 2000 euro... Ik woon dan wel in België (regio Mechelen) maar dit mag toch geen 200 euro schelen tov Nederland wel?

Mijn vraag dus aan mijn landgenoten, waar kan ik de 46M86/7 bezichtigen en waar kan ik de beste prijs krijgen? Ik zou er ineens ook een Vogel's EFW 6445 muurbeugel willen bijkopen dus graag een winkel die ook Vogel's verdeeld indien mogelijk (mss kan er dan nog een dealtje gemaakt worden :P ).

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:24
Hey, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn volgende vraag:

Ik kan óf een Samsung le32s81b (nieuw,2jaargarantie) óf een Samsung le32s71b (tweedehands, zgan, 460 euro, 1 jaar garantie) halen.
Nou zou je denken ja ga voor die 81 want die is nieuwer dan de 71 en tevens heeft zover ik kan achterhalen de 81 ook betere specs dan de 71 alleen weet ik dus niet waar het enorme prijsverschil vandaan komt tussen de twee. De 81 kost 550 en de 71 rond de 660. Dus waar komt het vandaan? Geeft de 71 dus beter beeld dan de 81 of waar ligt het anders aan?

M3 '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-08 11:55
Bruiser schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:09:
Ik woon dan wel in België (regio Mechelen) maar dit mag toch geen 200 euro schelen tov Nederland wel?
Zelf was ik aan het twijfelen tussen de Samsung 40F86 en de Panasonic 42PZ70 (de PY70) en het scheelt met de Nederlandse prijzen telkens 300 a 400€. Het cynische is dat met de Belgische prijzen beide toestellen buiten mijn budget vallen.

Waar die hogere prijzen van komen weet ik ook niet. We hebben ietswat hogere BTW maar dat kan het prijsverschil zeker niet rechtvaardigen. Het valt mij wel op dat nieuwe modellen in Nederland sneller dalen in prijs. Oudere en minder luxeuse modellen van toestellen kosten ongeveer evenveel in Nederland als in Belgie.

[ Voor 49% gewijzigd door simplicidad op 02-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik luisterde vandaag in Media markt amsterdam naar de Samsung Le26R81 En de Le26S81
En het kan er aan liggen dat ik in een openruimte stond, maar ik vondt het geluid behoorlijk blikkerig over komen.

Ligd dit aan de grote ruimte waar ik in stond of hebben deze t.v,s inderdaad niet zo een sterk geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Bruiser schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:09:
[...]
Mijn keuze beperkt zich nu nog maar tot de 46M86 & de M87, tussen deze 2 ga ik het mooiste model kiezen in de winkel.
[...]
Wanneer je het forum echt goed had gelezen heb je ook voorbij zien komen dat de M serie nogal eens wat mankementen heeft mbt ghosting en blurring ofzoiets. Ik wilde in eerste instantie ook gaan voor de 46M maar uiteindelijk ga ik toch voor de 40F, welke tevens 100Hz, 25000:1 heeft en nog wat andere voordelen heeft.

In de Mediamarkt (utrecht) stonden de M series vorige week nog allen uitgestald aangezien ze volgens mediamarkt taal in de "aanbieding" waren. Komende vrijdag ga ik zelf de M en de F serie naast elkaar bekijken waar ik naar alle waarschijnlijkheid eind februari / maart de 40F ga aanschaffen.

Ik zal wat foto`s maken indien ik daar ben en de beide schermen (of iig van beide serie`s) vanuit verschillende hoeken fotograferen en dumpen op een webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
grootste verschil wat ik zag tussen de M en de F naast elkaar waren de vollere kleuren en de zwart weergave van de F. De F is gewoon net weer wat beter, maar een extreem verschil is het niet

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
W.Wezz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:07:
[...]Wanneer je het forum echt goed had gelezen..., welke tevens 100Hz, 25000:1 heeft en nog wat andere voordelen heeft.
Ik heb het goed gelezen dankuwel en heb ook bewust de keuze voor de M-serie gemaakt. Hier op het forum zul je enkel maar negatieve commentaar horen (iemand die geen problemen heeft gaat ook geen hulp zoeken) en bovendien als ik goed gelezen heb zijn de problemen opgelost bij de laatste geproduceerde batchen (nieuwste firmware erop en een goede printplaat erin)... Het is misschien een gok om een toestel uit de M-serie te kopen maar daar tegenover staat dat ik de F-serie spuuglelijk vindt (over smaak valt uiteraard niet te twisten) én dat ik dan genoegen moet nemen met een 40" ipv 46" ivm budget.

Bovendien meen ik hier gelezen te hebben dat die 100Hz voor meer problemen zorgt dan genot (de meeste zetten het uit) en die 25000:1 is ook maar dynamic... het echte verschil in contrast zal volgens mij dan ook niet zo groot zijn (het blijven beide LCD toestellen met een paar honderd euro verschil). Verder zou ik niet weten welke andere "zogenaamde" voordelen de F- heeft tov de M-serie.

Volgens mij probeer je eerder jezelf te overtuigen dat de F beter is dan de M ipv mij :P
Enfin, bedankt voor je input maar ik blijf toch nog bij mijn keuze...

[ Voor 69% gewijzigd door Bruiser op 03-01-2008 09:54 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Bruiser schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:53:
[...]

Volgens mij probeer je eerder jezelf te overtuigen dat de F beter is dan de M ipv mij :P
Enfin, bedankt voor je input maar ik blijf toch nog bij mijn keuze...
Dat zou idd goed kunnen dat ik dat probeer te doen. Graag wil ik wel weten hoe jij dan straks zo zeker weet dat je de juiste versie koopt :9. Als we dat weten (en de winkelier kan dat aantonen) ga ik ook voor de 46"...

Ik weet `t ff niet meer 8)7 .
Moeilijk moeilijk moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat moet je natuurlijk voor je zelf beslissen. De F geeft gewoon mooier beeld, daar is zeker niet over te discuceren. Alleen moet je voor je zelf de vraag stellen of je daar meer voor uit wil geven, of een iets kleiner scherm wilt.
Persoonlijk vind ik de M serie kwa uiterlijk er ook een uiterst goedkope uitstraling hebben door de glimmende ronde behuizing. Bij de MM in rijswijk hangen ze naast elkaar en ik kon me lach amper in houden. Ik vond het zelfs te goedkoop uit zien voor mijn slaap kamer, kan je nagaan :D

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 03-01-2008 12:50 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Ja, ik moet dat inderdaad zelf uitzoeken maar ik denk ook dat ik een te kleine woonkamer heb voor de 46" M serie. Is het trouwens zo dat de M serie ook een glad velletje heeft of is dit ook "mat"? De F serie heeft namelijk voor zover ik kan vinden en zien op foto`s een mooi glad LCD velletje. Is dat ook een verschil tussen M en F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nijntje82 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:39:
Ik heb wat geconstateerd in de film Matrix. In die film worden nogal groene effecten gebruiken. Nu is af en toe het gezicht (met name de plekken waar de haargroei zit) van Neo wel erg groenig, is dat normaal?

Ik heb het ook geconstateerd bij de hoofdrolspeler in Bourne ultimatum.

Beide betreffen 1080P films (mkv). Welke afgespeeld worden door 3 meter hdm-dvi kabel van de PC met Zoomplayer.

Ik heb de F86. Ik heb nog niet echt met instellingen lopen spelen.

ps: ook constateer ik bij sommige films die ik op dezelfde wijze afspeel en van hetzelfde formaat zijn, soms als de scene ingezoomd is op bepaalde karakters en de achtergrond "vaag" is, "golven" op de achtergrond. Dit is bijna niet zichtbaar, vind het zelf ook niet mega storend, behalve als je er natuurlijk op gaat letten. Het doet zich ook niet zoveel voor en ook alleen maar bij de "hdmi-dvi PC films", voor de rest niet.
ja dat groene is normaal.
Dat zit in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe televisie. Graag wil ik een HDTV en ik kom steeds weer terug bij Samsung. Echter vraag ik mij af wat wijsheid is. Mijn huidige situatie is hieronder gefotografeerd

Afbeeldingslocatie: http://www.surf2me.nl/getimage.php?u=ralphje&i=Foto-0084.jpg&b=640&h=480

Op het moment hangt mijn 21" televisie een beetje aan de hoge kant, dus sowieso wil ik mijn tv omlaag plaatsen, maar ik weet niet of het slim is om de televisie op mijn bureau te plaatsen omdat ik dan best wel veel ruimte in beslag neem. En dan kom ik bij mijn vraag: Kun je de Samsungtelevisies ophangen?

Daarnaast vraag ik me af of een 40" niet een beetje aan de grote kant is? Ik heb zitten kijken naar de LE40F86BD, maar als ik het zo inmeet denk ik dat het misschien toch teveel van het goede is, omdat ik op 80cm afstand achter mijn laptopje zit. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?

Dan is er altijd nog de mogelijkheid om de televisie op de plaats van mijn printer te plaatsen en deze printer op een andere willekeurige plek neer te zetten, maar toch zou ik graag wat adviezen willen.

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
W.Wezz schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:38:Dat zou idd goed kunnen dat ik dat probeer te doen. Graag wil ik wel weten hoe jij dan straks zo zeker weet dat je de juiste versie koopt :9. Als we dat weten (en de winkelier kan dat aantonen) ga ik ook voor de 46"...
Lol, zeker weten dat ik de "juiste" versie koop weet ik natuurlijk niet, daarvoor moet ik de TV even in gebruik hebben. Maar ik weet wel dat ik niet minder dan 46" wil en dat ik de F-serie, door die boxen aan de zijkant, niet mooi vind. Daarbovenop zou ik een 46F ook niet kunnen permitteren mocht ik dat willen...
Zoals reeds eerder vermeld, een 46M87 kost hier in België 2190 Euro, dan zit ik dus eigenlijk al 190 Euro boven mijn budget. Maw dit is "beste" 46" TV die ik mij kan permitteren...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frijns.Net schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:11:
[...]

Volgens mij kun je het beter zo zien:
Als je bron goed genoeg is dan kun je het beste alle digitale extra's uitzetten.
Die heb je pas nodig als je bron wat minder is en je tv met zijn opties dan kan helpen het beeld beter te maken.
Als het beeld goed is, dan verpruts je het alleen maar als je alle extra's gaat aanzetten.

Je zet je CV toch ook alleen in de winter aan en niet het hele jaar door enkel omdat je CV hebt :)
ooh ik heb me cv juist altijd aan omdat hij erin zit :P

Nee maar ik snap wat je bedoelt,
Ga morgen de le40f86 (1599) halen bij de plasma-discounter.
hoop dat er een in hun showroom staat zodat ik mezelf extra kan overtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:35:
Ik heb de Samsung 37m86 i.c.m. een ps 3 (40gb) op HDMI staan.
Laatst heb ik de blu-ray van Saw 3 gekregen, die volgens de producteigenschappen 1080p zou moeten weergeven. Verschillende reviews op internet geven dat ook aan.
Nu geeft de tv onder info 1920x1080i@60hz aan. En dat is vreemd want de instellingen zijn volgens mij goed op de ps3, en aan de hdmi kabel kan het volgens mij ook niet liggen omdat de ps3 aangeeft dat de maximale uitvoerresolutie 1080p is. 720p lukt ook als ik de ps3 als zodanig instel. Ik heb alle HDMI aansluitingen van de tv geprobeerd, maar het blijft 1080i :(. M'n tv zou ook het '24hz probleem' niet meer moeten hebben. Zou dan toch de opgegeven 1080p van de film niet kloppen, of kan het ergens anders aan liggen? Ik zou natuurlijk een andere HDMI kabel kunnen kopen, omdat ik begrepen heb dat niet alle HDMI kabels 1080p zouden ondersteunen. Aan de andere kant de ps 3 herkent de tv wel als een '1080p'. Ik heb me rot gezocht op internet, maar ik kan geen oplossing vinden. Heeft iemand nog suggesties?
Helaas heb ik nog geen andere blu-ray film als referentiekader..
Een een schopje. Heeft niemand een idee? Ik heb btw firmware 2005 en printplaat 1011. Ik krijg toch steeds meer het idee dat de BD van SAW 3 geen 1080p is, terwijl het wel als 1080p op doosje vermeld staat. Het blijft raar want talloze recenties op internet geven toch echt aan dat het 1080p materiaal is. Ook als ik een DVD upscale krijg onder de infoknop van de tv 1920x1080. Als hierachter geen letter staat, dat is het toch 'progressive' ? Ik heb de vraag al bij Samsung neergelegd, maar daar krijg ik een nietszeggend antwoord 'dat wellicht de ps3 niet goed ingesteld staat'. Ja hoor, natuurlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ralphje schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:22:
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe televisie. Graag wil ik een HDTV en ik kom steeds weer terug bij Samsung. Echter vraag ik mij af wat wijsheid is. Mijn huidige situatie is hieronder gefotografeerd

[afbeelding]

Op het moment hangt mijn 21" televisie een beetje aan de hoge kant, dus sowieso wil ik mijn tv omlaag plaatsen, maar ik weet niet of het slim is om de televisie op mijn bureau te plaatsen omdat ik dan best wel veel ruimte in beslag neem. En dan kom ik bij mijn vraag: Kun je de Samsungtelevisies ophangen?

Daarnaast vraag ik me af of een 40" niet een beetje aan de grote kant is? Ik heb zitten kijken naar de LE40F86BD, maar als ik het zo inmeet denk ik dat het misschien toch teveel van het goede is, omdat ik op 80cm afstand achter mijn laptopje zit. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?

Dan is er altijd nog de mogelijkheid om de televisie op de plaats van mijn printer te plaatsen en deze printer op een andere willekeurige plek neer te zetten, maar toch zou ik graag wat adviezen willen.
Het ligt er een beetje aan wat je met de tv wilt, maar in mn vorige woning had ik maar 2 kamers en in mn woonkamer had ik ook een bureau staan. Ik heb toen een 32 inch lcd gekocht en die op ooghoogte aan de muur, precies boven mn bureau gehangen. Dan verlies je dus zo goed als geen ruimte op je bureau, de tv hangt er net boven en aan de muur dus.
Ik zat dus ook zo dicht erop, bij t gamen verschoof ik de stoel ietsjes naar achteren.
Ik gebruikte deze alleen voor gamen en pc en ik zat dus gewoon op een bureaustoel.(ben overigens blij dat ik mn nieuwe scherm op ooghoogte van mn bank heb hangen, zit een heel stuk lekkerder!)

Je kan al die lcd tv's gewoon ophangen, meestal staat er een VESA maat bij zodat je de juiste ophangbeugel kunt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:56:
[...]

Ook als ik een DVD upscale krijg onder de infoknop van de tv 1920x1080. Als hierachter geen letter staat, dat is het toch 'progressive' ?
Als er geen i achter staat dan is het inderdaad p.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:07:
Voor de slaapkamer wil ik misschien de Samsung 32R81 gaan halen. Deze is op dit moment erg gunstig geprijsd. Zijn er nog steeds kinderziektes bij de Rxx lijn? Hoe kan ik zien welke batch ik koop? Wat is de nieuwste firmware hiervoor? :)
Misschien heb je interesse in de mijne? Daarnaast zijn er geen kinderziektes bekend over deze tv, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft de 46inch F8 serie een spiegel voor het beeld of het mat zoals de 37inch M86/M76 modellen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:47:
[...]

Misschien heb je interesse in de mijne? Daarnaast zijn er geen kinderziektes bekend over deze tv, voor zover ik weet.
700 euro?
Voor 585 koop je em nieuw:P Grappemaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ari3 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:13:
Heeft de 46inch F8 serie een spiegel voor het beeld of het mat zoals de 37inch M86/M76 modellen?
Of die een spiegel voor het beeld heeft bepaal je natuurlijk zelf :D
Maar je bedoelt denk ik een glossy scherm. Dat heeft de F serie idd, maar ik dacht dat heel de M serie dat ook had.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zeker weten dat ik de "juiste" versie koop weet ik natuurlijk niet, daarvoor moet ik de TV even in gebruik hebben. Maar ik weet wel dat ik niet minder dan 46" wil en dat ik de F-serie, door die boxen aan de zijkant, niet mooi vind. Daarbovenop zou ik een 46F ook niet kunnen permitteren mocht ik dat willen...
Zoals reeds eerder vermeld, een 46M87 kost hier in België 2190 Euro, dan zit ik dus eigenlijk al 190 Euro boven mijn budget. Maw dit is "beste" 46" TV die ik mij kan permitteren...
Als je via webshops kijkt, ik heb de 46F al 2 maanden geleden aangeschaft voor 2200,- via een goede webshop. geloof me, die TV ziet er echt ongelofelijk goed uit (die speakers vallen niet op) en het beeld is echt een stuk beter dan de M. Veel minder technische issues ook, dus denk er nog even goed over na zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Welke speakers? Die zitten in de behuizing zelf en zijn niet te zien. Aan de achterkant van het scherm zitten gaatjes om het geluid naar buiten te laten komen. Dat aan de zeikanten is gewoon een beetje stylish plexiglas en look alike geborsteld staal

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een LE40F86 opgehaald, eigenlijk om de eenvoudige reden dan ik de 50" toch wel voor mijn woning te groot is en de 40" in mijn ogen niet al te duur was.

Mede ook door de reviews die ik over de Samsung LCDs heb gelezen en tja ik altijd in mijn ogen zelf gewoon een Full HD wou en niet thuis zitten met een HD Ready.

Nu ben ik over geluid en beeld tevreden en daarmee wel blij dat ik hem heb besteld en gehaald.

Maar (je voelde het al aankomen) aangezien deze TV 3x HDMI en 2x SCART heeft wil ik natuurlijk mijn PS3 op de HDMI aansluiten en de Xbox360 (Mijn versie heeft geen HDMI uitgang, tis de witte uitvoering) op SCART houden. Helaas heb ik gewoon zwart beeld en geen geluid op de HDMI uitgangen.

Nu las ik in de andere topics over een firmware update, maar dat was voor de andere versies.

Ik heb inmiddels Samsung een bericht gestuurd en wacht hun reactie nog even af.

Heeft iemand trouwens met deze versie ook nog berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:59:
Ik heb gisteren een LE40F86 opgehaald, eigenlijk om de eenvoudige reden dan ik de 50" toch wel voor mijn woning te groot is en de 40" in mijn ogen niet al te duur was.

Mede ook door de reviews die ik over de Samsung LCDs heb gelezen en tja ik altijd in mijn ogen zelf gewoon een Full HD wou en niet thuis zitten met een HD Ready.

Nu ben ik over geluid en beeld tevreden en daarmee wel blij dat ik hem heb besteld en gehaald.

Maar (je voelde het al aankomen) aangezien deze TV 3x HDMI en 2x SCART heeft wil ik natuurlijk mijn PS3 op de HDMI aansluiten en de Xbox360 (Mijn versie heeft geen HDMI uitgang, tis de witte uitvoering) op SCART houden. Helaas heb ik gewoon zwart beeld en geen geluid op de HDMI uitgangen.

Nu las ik in de andere topics over een firmware update, maar dat was voor de andere versies.

Vreemd. Experimenteer eens met HDMI kabels. Die F serie laat trouwens alleen kanalen zien op HDMI die ook aangesloten zijn en signaal krijgen. Een andere optie zou zijn om de firmware van je PS3 bij te werken.

Sluit svp je Xbox360 niet op scart aan, dan heb je helemaal geen HD. gebruik VGA (als je upscaled DVD's wilt kijken) of in ieder geval component (Rood, groen en blauwe stekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:59:

Een xbox360 over scart is echt vloeken in de kerk, kan je m werkelijk net zo goed in de vuilnisbak gooien. Doe mij een lol en sluit deze aan over componenten ;)

(ik heb helemaal geen verstand van ps3, maar moet je geen instellingen wijzigen wanneer je de video-output wijzigt naar hdmi?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ik sluit em op me fullhd aan op composiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan component (R, G, B tulppluggen). Composite is 1 geel stekkertje en levert zeker geen HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eureka, er bleek nog op mijn PS3 verkeerd te staan dat die niet op HDMI weergave stond

(dom van me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:55:Als je via webshops kijkt, ik heb de 46F al 2 maanden geleden aangeschaft voor 2200,- via een goede webshop
Welke webshop zou dit dan zijn en verstuurd deze ook naar België (of kan ik de TV gaan ophalen)?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:05:
eureka, er bleek nog op mijn PS3 verkeerd te staan dat die niet op HDMI weergave stond

(dom van me)
graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Was er intussen al een manier gevonden om je scart aansluitingen te uitschakelen? aangezien ik van hdmi naar component eerst alle scarts voorbij moet voordat je bij component aankomt is dat best irritant.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Vandaag bij de winkel geweest waar ik zo`n beetje kind aan huis ben. De baas heeft mij geholpen en heeft een aantal dingen laten zien van de Samsung schermen. Hij heeft ongeveer alles wel staan, vooral het 50" LED schermpje van Samsung was uiteraard magnifiek om te zien, gewoon levens echte kleuren kwamen er van `t schermpje af, maar ja wat wil je met een prijskaartje van €4500,- :D.

Enfin, van de LExxM86BD`s stonden de 37", 40" en 46" in de winkel. Erg mooi, maar wanneer je dan kijkt naar de serie van de LExxFBD`s zag je toch wel degelijk het verschil van kleur en vooral gewoon het gehele plaatje wat ervanaf kwam. Tussen de Philip`s, Sony`s en Panasonic LCD TVtjes kwam de Samsung duidelijk als beste naar buiten. Maar over smaak valt niet te twisten dus voor een ieder zal dit anders zijn. Wel viel mij op dat het scherm vloeiender overkwam als de schermpjes die ernaast stonden van JVC en Philips. De LE40FBD was het meest verkochte scherm de afgelopen maanden van deze winkel en de eigenaar vertelde ook dat dit zeker weten op dit moment één van de betere is in de prijsklasse van de 40" schermen.

Toen ik vroeg naar de technische problematiek van de LExxMBD series kon de eigenaar vertellen dat er nog geen klachten binnen zijn gekomen en dat er volgens hem ook geen schermen meer de ronde doen die met de mankementen die bekend waren worden verkocht.

Omdat de M serie toch wel een tikkie goedkoper is maar ik nu de 40M en de 40F naast elkaar heb zien draaien weet ik, zonder naar de prijs te kijken, dat ik voor de F ga omdat deze gewoon weg het beste en zuiverste beeld van het velletje afgeeft. Natuurlijk is de M goedkoper en scheeld het €400,- maar je koopt toch zo`n scherm voor je eigen plezier en genot? Daarom is mij die €400,- meer dan waard.

Verder vind ik dat de F serie een wat robuustere uitstraling heeft en ook de verbinding met de voet is beter als die van de M serie. Mijn keuze is duidelijk, ik ga sparen voor de LE40F86BD, geen twijfel meer over mogelijk :D:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:36:
[...]

Als er geen i achter staat dan is het inderdaad p.
Bedankt. Dan is er met met m'n tv en ps 3 instellingen dus niets aan de hand. In een ander forum heb ik begrepen dat de meeste bd van Dutch Filmworks, w.o. Saw 3 geen 1080p zijn, maar 720p/1080i. Wel misleidend, overigens, want op de hoes van de film staat 1080p :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning89 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 02:26:
[...]

700 euro?
Voor 585 koop je em nieuw:P Grappemaker!
de prijs is al lager :p, daarnaast heb je de tv niet voor 585, je moet de verwijderingskosten erook bij rekenen + de verzendkosten. daarna moet je ook nog eens hopen dat de tv geen dode/luie pixels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-02 13:19
Lightning89 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:11:
[...]

Na bijna 2 weken dagelijks gebruik
Ja het is mogelijk, en werkt lekker. Je moet er wel minimaal 50cm vanaf zitten raad ik aan. De 1:1 werkt prima dmv JustScan, en als je je HMDI poort de naam PC geeft kan je ook een optie genaamd HomeTheaterPc aanzetten wat het beeld voor computergebruik optimaliseerd (eigenlijk betekend dit dat de "special effects" die de tv berekend worden uitgezet en alles vanauit je videokaart regelt)
Het beeld is superscherp en zeer geschikt voor HD gebruik, 1 nadeel niet alle spellen zijn breedbeeld of FullHD breedbeeld. Ik vind het wel een volwaardige vervanger (Word 2 pagina's zeer overzichtelijk) Alleen na 2uurtjes word krijg ik wel last van me ogen vanwege het grote oppervlak, dit had ik niet op me CRT, maar wie zit er nou 2 uur Word te doen elke dag?)
Ik heb de HDMI poort de naam PC gegeven, maar nu blijft de thuisbioscoopfunctie nog steeds gedeactiveerd... Moet ik nog iets instellen?

[ Voor 5% gewijzigd door bsquare op 05-01-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:30:
Vandaag bij de winkel geweest waar ik zo`n beetje kind aan huis ben. De baas heeft mij geholpen en heeft een aantal dingen laten zien van de Samsung schermen. Hij heeft ongeveer alles wel staan, vooral het 50" LED schermpje van Samsung was uiteraard magnifiek om te zien, gewoon levens echte kleuren kwamen er van `t schermpje af, maar ja wat wil je met een prijskaartje van €4500,- :D.

Enfin, van de LExxM86BD`s stonden de 37", 40" en 46" in de winkel. Erg mooi, maar wanneer je dan kijkt naar de serie van de LExxFBD`s zag je toch wel degelijk het verschil van kleur en vooral gewoon het gehele plaatje wat ervanaf kwam. Tussen de Philip`s, Sony`s en Panasonic LCD TVtjes kwam de Samsung duidelijk als beste naar buiten. Maar over smaak valt niet te twisten dus voor een ieder zal dit anders zijn. Wel viel mij op dat het scherm vloeiender overkwam als de schermpjes die ernaast stonden van JVC en Philips. De LE40FBD was het meest verkochte scherm de afgelopen maanden van deze winkel en de eigenaar vertelde ook dat dit zeker weten op dit moment één van de betere is in de prijsklasse van de 40" schermen.

Toen ik vroeg naar de technische problematiek van de LExxMBD series kon de eigenaar vertellen dat er nog geen klachten binnen zijn gekomen en dat er volgens hem ook geen schermen meer de ronde doen die met de mankementen die bekend waren worden verkocht.

Omdat de M serie toch wel een tikkie goedkoper is maar ik nu de 40M en de 40F naast elkaar heb zien draaien weet ik, zonder naar de prijs te kijken, dat ik voor de F ga omdat deze gewoon weg het beste en zuiverste beeld van het velletje afgeeft. Natuurlijk is de M goedkoper en scheeld het €400,- maar je koopt toch zo`n scherm voor je eigen plezier en genot? Daarom is mij die €400,- meer dan waard.

Verder vind ik dat de F serie een wat robuustere uitstraling heeft en ook de verbinding met de voet is beter als die van de M serie. Mijn keuze is duidelijk, ik ga sparen voor de LE40F86BD, geen twijfel meer over mogelijk :D:D.
Heeft hij ook de scroling banding laten zien op de LE40F86BD :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 14:09
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:23:
[...]

Ben benieuwd wat je daarmee bedoeld.
Op mijn 40F86 heb ik namelijk op geen enkele ingang last van banding of andere rare dingen.
Het beeld is gewoon goed waarbij full hd natuurlijk het allermooiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:25:
[...]

Ben benieuwd wat je daarmee bedoeld.
Op mijn 40F86 heb ik namelijk op geen enkele ingang last van banding of andere rare dingen.
Het beeld is gewoon goed waarbij full hd natuurlijk het allermooiste is.
Dat is een brede band die van boven naar beneden loopt
En die je alleen ziet bij bepaalde groote kleur vlakken.
zoals te zien is op dit filmpje http://rapidshare.com/files/80917843/video.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat heb ik ook precies bij die kleur met de PS3 op mijn 40F, alleen bij mij is het alleen zichtbaar als ik er 30cm vandaan zit en er met een 160graden hoek tegen aan kijk, en nog is het minder dan op het filmpje :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 05-01-2008 15:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:26:
Ik neem aan component (R, G, B tulppluggen). Composite is 1 geel stekkertje en levert zeker geen HD.
Was sarcastisch bedoelt op de reactie boven mij:P Omdat composite juist de slechste mogelijke kwaliteit levert, uiteraard heb ik mijn 360 op component :)
Fietsbel schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:11:
Was er intussen al een manier gevonden om je scart aansluitingen te uitschakelen? aangezien ik van hdmi naar component eerst alle scarts voorbij moet voordat je bij component aankomt is dat best irritant.
Dat lijkt mij ook een zeer goede oplossing! De enige kanalen die ik nodig heb zijn eigenlijk alleen maar HDMI2, Component en TV.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:45:
[...]

de prijs is al lager :p, daarnaast heb je de tv niet voor 585, je moet de verwijderingskosten erook bij rekenen + de verzendkosten. daarna moet je ook nog eens hopen dat de tv geen dode/luie pixels heeft.
Verwijderingskosten van 8 euro! Verzendkosten moet je ook bij jou betalen of niet soms? En daarbij halen veel mensen de tv op dus dat kan ook weg worden gestreept, blijft over de dode/luie pixels.
Die dode/luie pixels hoor je tegenwoordig bijna tot geen klachten over dus ik betwijfel of dat het vershil maakt tussen ene 2e hands tv (Die gebeuikt is en ouder dan een nieuw model dus eerder de kans heb dat ie stukg aat?) en een nieuwe die nieuw is en dus minder snel klachten veroorzaakt, daarbij komt nog dat men voor dat verschil liever een nieuwe koopt dan dat men een 2e hands koopt

[ Voor 73% gewijzigd door Lightning89 op 05-01-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Sorry, nog even een vraagje er tussendoor want ondertussen ben ik wat in de war geraakt... wat is nu de betere aansluiting om een xbox360 op een full hd aan te sluiten: component of VGA?
Een oude xbox 360 wel te verstaan, dus eentje zonder hdmi...

[ Voor 14% gewijzigd door Bruiser op 05-01-2008 16:50 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Bruiser schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:48:
Sorry, nog even een vraagje er tussendoor want ondertussen ben ik wat in de war geraakt... wat is nu de betere aansluiting om een xbox360 op een full hd aan te sluiten: component of VGA?
Een oude xbox 360 wel te verstaan, dus eentje zonder hdmi...
Dat ligt helemaal aan jouw persoonlijke smaak en aan je tv. Zowel componenten als vga kan 1080p weergeven, maar t ligt aan de tv of deze dit ook kan weergeven op die input. Zelf beslissen wat je mooier vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloha,

ik kom niet meer in het servicemenu somehow...

Tis al een tijdje geleden en ik begrijp niet helemaal wat er op pagina 1 staat...maar ik denk het volgende:

als de tv aanstaat, dan druk je achtereenvolgens op: Power=>Info=>Menu=>Mute=>Power

maar...dit werkt niet. Iemand een idee?

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:32:
Aloha,

ik kom niet meer in het servicemenu somehow...

Tis al een tijdje geleden en ik begrijp niet helemaal wat er op pagina 1 staat...maar ik denk het volgende:

als de tv aanstaat, dan druk je achtereenvolgens op: Power=>Info=>Menu=>Mute=>Power

maar...dit werkt niet. Iemand een idee?

thx.
hm, ik zat te slapen is reeds gelukt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:23:
[...]

Op de F heb ik dit verschijnsel niet kunnen zien, wel naar gekeken met verschillende signalen maar ik kon het zo van een afstand van 2 meter niet zien, wanneer je er 30cm afstand gaat kijken zie je dit wel een beetje maar dat heb je wel met meerdere schermen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
W.Wezz schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:34:
[...]

Op de F heb ik dit verschijnsel niet kunnen zien, wel naar gekeken met verschillende signalen maar ik kon het zo van een afstand van 2 meter niet zien, wanneer je er 30cm afstand gaat kijken zie je dit wel een beetje maar dat heb je wel met meerdere schermen :).
Ik heb ook in sommige situaties last van dat verschijnsel. Is hier nog wat aan te doen? Hoort dit? Is dit een fout in de TV? Ik vind het nog niet echt hinderlijk, maar hij moet natuurlijk correct werken in alle omstandigheden en dan vooral op hdmi. Ik zie dat soort banding vaak als ze inzoomen op bepaalde personen in een film en dan de achtergrond vaag/abstract maken. Dan zit ik die banding op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een vraagje ik heb de samsung le40n87bd al een poosje via digitenne,
nu heb ik geinformeerd in de winkel naar zo'n conax cam ? van sony die ik in de zijkant van de tv doe met nog apart een externe antenne en versterker, deze zou hierop moeten werken volgens hun.
alleen ik krijg het met geen mogelijkheid voor ekaar wie weet hoe ik dit op kan lossen of kan dit gewoonweg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de LE40M87B te kopen. Nu is hij bij de BCC 1449,-
nu heb ik ook een webwinkel gevonden die biedt de LE40M87BD aan voor 1199,-
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is! Als het prijsverschil puur om design heb ik natuurlijk snel mijn keuze gemaakt. Ben er zelf al achter dat bij de goedkopere 1 hdmi-aansluiting minder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning89 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:01:
[...]

Verwijderingskosten van 8 euro! Verzendkosten moet je ook bij jou betalen of niet soms? En daarbij halen veel mensen de tv op dus dat kan ook weg worden gestreept, blijft over de dode/luie pixels.
Die dode/luie pixels hoor je tegenwoordig bijna tot geen klachten over dus ik betwijfel of dat het vershil maakt tussen ene 2e hands tv (Die gebeuikt is en ouder dan een nieuw model dus eerder de kans heb dat ie stukg aat?) en een nieuwe die nieuw is en dus minder snel klachten veroorzaakt, daarbij komt nog dat men voor dat verschil liever een nieuwe koopt dan dat men een 2e hands koopt
Je kunt mijn tv alleen ophalen, en anders zat de verzendskosten er wel bij in. Daarnaast woon ik Friesland en de meeste webwinkels liggen in midden/zuid nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:22:
Ik ben van plan de LE40M87B te kopen. Nu is hij bij de BCC 1449,-
nu heb ik ook een webwinkel gevonden die biedt de LE40M87BD aan voor 1199,-
Wie kan mij vertellen wat het precieze verschil is! Als het prijsverschil puur om design heb ik natuurlijk snel mijn keuze gemaakt. Ben er zelf al achter dat bij de goedkopere 1 hdmi-aansluiting minder zit.
als het goed is NIKS.. geloof ook niet dat die ene 1 minder HDMI heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ff de linkies doorgeven:
http://www.bcc.nl/shop/-/...QGPB5c?CatalogCategoryID=
en die onlineshop:
http://www.bestsellers.eu...ts_id=9095&ref=kieskeurig
Ah zie nu dat er 1 aan de zijkant zit en 2 aan de achterkant...dus ook bij die BD zitten er 3 op.
Hoe komen ze er dan bij om er een D achter te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een LCD TV voor in m'n slaapkamer. Een aantal dingen staan al vast qua merk, grootte, prijs, etc., maar ik twijfel nog tussen een paar modellen.

Allereerst weet ik al 100% zeker dat het een Samsung wordt. In de woonkamer hebben we er een en veel vrienden zijn tevreden over hun Samsung LCD schatje.

Het formaat van het scherm staat ook al vast: ik wil een 32" hebben. Precies groot genoeg voor de kamer. Ik zit ong. vier meter van de tv af. Van die afstand moet het beeld nog duidelijk te lezen zijn want ik ben van plan 'm ook te gebruiken om de pc op aan te sluiten.

Wat prijs betreft wil ik niet hoger gaan dan ~ € 700,- omdat je de laatste maanden voor die prijs al makkelijk een goed 32" schermpje kan halen imo.

Het R-model vind ik wel wat. Mooi design, glossy scherm, ziet er allemaal goed uit. Er zijn alleen zoveel verschillende vind ik. Ik had de LE32R82B op het oog, maar het design hiervan vind ik relatief saai als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld de LE32R83B, -84B, -86B en -87B. Probleem is alleen, dat de -R82 als enige uit dit rijtje goed te verkrijgen is (bij MediaMarkt dan, koop 'm graag daar).

Qua specs ontlopen de genoemde modellen elkaar niet zo veel volgens mij. Op de specs ga ik sowieso niet af. Contrast bv, het zal mij een worst wezen of een tv 4000:1 of 5000:1 heeft. Negen van de tien keer zie ik het verschil niet eens. Zelfde geldt voor reactietijd. Maakt mij weinig uit, want merk je het? Nee. Hoe dan ook, volgens mij zit ik met de R-serie wat specs betreft wel goed.

Samengevat twijfel ik dus tussen deze modellen:
+ links naar Kieskeurig

LE32R82B
LE32R83B
LE32R84B
LE32R86B
LE32R87B

Nu graag advies van jullie. Kom maar op ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CdD op 05-01-2008 23:15 ]

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 22:28

Arfman

Drome!

Die vraag is al meerdere keren beantwoordt in dit topic. Enige verschil tussen de M86 en de M87 is het design. De 87 heeft een zilveren randje onderaan, de 86 niet.

EDIT: antwoord op Florioan1978.

EDIT2: het bovengenoemde geldt ook voor de post boven mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Arfman op 05-01-2008 23:38 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman: het gaat beide om een 87, niet een 86 of een 87. Alleen de letter D is er achter geplaatst.
Maar als dat dus het enige verschil is ga ik hem maar ff bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Arfman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:37:
Die vraag is al meerdere keren beantwoordt in dit topic. Enige verschil tussen de M86 en de M87 is het design. De 87 heeft een zilveren randje onderaan, de 86 niet.

EDIT: antwoord op Florioan1978.

EDIT2: het bovengenoemde geldt ook voor de post boven mij.
Sjonge jonge. Wat zijn we weer lekker kort door de bocht. :S Een beetje argumentatie kan geen kwaad, dat weet je zelf ook wel. Je ziet toch dat ik moeite doe om een inhoudelijk goede post te plaatsen?

Beetje jammer zo'n simpele reactie. Jouw reactie voegt namelijk totaal geen meerwaarde toe aan de vragen van (Florian en) mij. Het verschil dat jij noemt kan elke simpele ziel wel ontdekken. :w

Bovendien had je kunnen weten dat het mij al lang bekend is dat het design verschillend is, dus blijkbaar heb je niet goed gelezen. Dat staat namelijk hier:
Het R-model vind ... 'm graag daar).
Scroll maar eens naar boven.

[ Voor 13% gewijzigd door CdD op 06-01-2008 00:05 ]

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu zelf ook iets ontdekt:
http://img.nokaut.pl/p/21...0caad351f14548500x500.jpg (zonder D)
http://www.inforeasy.pt/loja/images/LE46S86B.jpg (met D)
Hier lijken de speakers aan de voorkant te zitten ipv de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Ferry34 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:56:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je met de tv wilt, maar in mn vorige woning had ik maar 2 kamers en in mn woonkamer had ik ook een bureau staan. Ik heb toen een 32 inch lcd gekocht en die op ooghoogte aan de muur, precies boven mn bureau gehangen. Dan verlies je dus zo goed als geen ruimte op je bureau, de tv hangt er net boven en aan de muur dus.
Ik zat dus ook zo dicht erop, bij t gamen verschoof ik de stoel ietsjes naar achteren.
Ik gebruikte deze alleen voor gamen en pc en ik zat dus gewoon op een bureaustoel.(ben overigens blij dat ik mn nieuwe scherm op ooghoogte van mn bank heb hangen, zit een heel stuk lekkerder!)

Je kan al die lcd tv's gewoon ophangen, meestal staat er een VESA maat bij zodat je de juiste ophangbeugel kunt plaatsen.
De tv zal voornamelijk worden gebruikt voor mijn playstation drietje (gamen dus voornamelijk), computerbeeld (niet echt heel vaak waarschijnlijk) en gewone kabeltelevisie (dus niet hd) maar ik denk dat ik het toch in een keer maar goed moet doen dus de LE40F86BD ga halen.

Dus nu rest de vraag: Zijn er adviezen qua muurbeugels en zo? In de handleiding van de televisie op pagina 61 is er sprake van 'de muurbevestiging' dus het moet inderdaad mogelijk zijn, maar het liefst heb ik dan ook nog een muurbevestiging die Samsung aardig vindt. (Overigens begrijp ik ook niet helemaal wat de bedoelde functie die uit wordt gelegd doet).

Oh en heeft iemand misschien een glazen bol die kan zien of de prijzen van de bedoelde televisie de komende paar maanden gaat zakken ;)? Dan wacht ik nog even namelijk :P.

Edit: Overigens kan ik ook nergens de VESA vinden op de Samsungsite.

[ Voor 3% gewijzigd door ralphje op 06-01-2008 00:19 ]

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voor mijn pa hebben we een Samsung genomen, deze. Nou zit hier met KPN Digitene soms een kleine vertraging in het beeld/geluid, verder is hij perfect. Dit probleem schijnt vaker voor te komen. Hebben meer mensen hier last van of weten jullie misschien wat je daar tegen kunt doen? Het is namelijk een beetje hinderlijk.

Verder ga ik me weer oriënteren op een nieuwe tv rond de 800 euro, het liefst 32 inch. Denk dat het weer een Samsung wordt, tips zijn welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CdD schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:01:
[...]

Beetje jammer zo'n simpele reactie. Jouw reactie voegt namelijk totaal geen meerwaarde toe aan de vragen van (Florian en) mij. Het verschil dat jij noemt kan elke simpele ziel wel ontdekken. :w
Jammer dat je zo moet reageren. Ik had op zich nog dieper in willen gaan op je post (had de reactie al klaar staan) maar voor figuren zoals jij wil ik die moeite niet eens doen. Plemp gewoon je vraag voor de honderste keer in dit topic en ga dan zielig reageren als iemand er wat van zegt.

Succes met je aankoop.

:w
ralphje schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:12:
[...]
Dus nu rest de vraag: Zijn er adviezen qua muurbeugels en zo? In de handleiding van de televisie op pagina 61 is er sprake van 'de muurbevestiging' dus het moet inderdaad mogelijk zijn, maar het liefst heb ik dan ook nog een muurbevestiging die Samsung aardig vindt. (Overigens begrijp ik ook niet helemaal wat de bedoelde functie die uit wordt gelegd doet).
Ik heb zelf een LE32R72B aan een Vogels EFW6245 beugel hangen, daat gaat echt perfect. Draaibaar, kantelbaar en het voelt alsof er een 2x zo zware TV aan kan hangen. Op de site van Vogels kun je precies zien voor welke TV's de verschillende beugels geschikt zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Arfman op 06-01-2008 02:14 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:19:
Voor mijn pa hebben we een Samsung genomen, deze. Nou zit hier met KPN Digitene soms een kleine vertraging in het beeld/geluid, verder is hij perfect. Dit probleem schijnt vaker voor te komen. Hebben meer mensen hier last van of weten jullie misschien wat je daar tegen kunt doen? Het is namelijk een beetje hinderlijk.

Verder ga ik me weer oriënteren op een nieuwe tv rond de 800 euro, het liefst 32 inch. Denk dat het weer een Samsung wordt, tips zijn welkom. ;)
Dan kan ik je 32r8* aan raden, echt een super tv. Heb hem zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

@ Fartman:
Hoe oud ben je nou, met je kinderachtige reacties :?
DaannO schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:19:
Voor mijn pa hebben we een Samsung genomen, deze. Nou zit hier met KPN Digitene soms een kleine vertraging in het beeld/geluid, verder is hij perfect.
[...]
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:57:
[...]

Dan kan ik je 32r8* aan raden, echt een super tv. Heb hem zelf ook.
Ik denk dat ik die indd ook ga kopen (82B), zal er denk ik geen miskoop mee doen! :)

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CdD schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:25:
@ Fartman:
Hoe oud ben je nou, met je kinderachtige reacties :?
Fartman, hahaha :D :'( :D _O-
Briljant. Dat niemand daar eerder op is gekomen.

@DaannO: waarom neem je niet dezelfde TV als je vader? Lijkt erop dat je qua specs hetzelfde zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:56:
hallo ik heb een vraagje ik heb de samsung le40n87bd al een poosje via digitenne,
nu heb ik geinformeerd in de winkel naar zo'n conax cam ? van sony die ik in de zijkant van de tv doe met nog apart een externe antenne en versterker, deze zou hierop moeten werken volgens hun.
alleen ik krijg het met geen mogelijkheid voor ekaar wie weet hoe ik dit op kan lossen of kan dit gewoonweg niet
laat maar,ben er al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het zou fijn zijn als je de oplossing ook hier neer zou zetten, dan hebben je posts hierover nog enig nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het werkt dus idd wel, alleen de kaart was nog niet geactiveerd terwijl ik dit wel al had laten doen(zou binnen 2 uur werken) heb nu de oude kaart erin gedaan en nu werkt het gewoon.
heb nu een afstandbediening minder nodig alleen jammer dat de beeldkwaliteit er niet op vooruit is gegaan wat ik wel hoopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:05:
Heb nu zelf ook iets ontdekt:
http://img.nokaut.pl/p/21...0caad351f14548500x500.jpg (zonder D)
http://www.inforeasy.pt/loja/images/LE46S86B.jpg (met D)
Hier lijken de speakers aan de voorkant te zitten ipv de zijkant?
Dat zijn 2 verschillende tv's
Die met de speakers is de LE46S86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is GEEEEEN verchil tussen B(D)(X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:05:
er is GEEEEEN verchil tussen B(D)(X)
Nou, ik weet dat B staat voor Black (zwarte lijst tv natuurlijk)
de W voor White (de witte uitvoering)

maar ik meen (weet niet zeker) dat D staat voor digitale tv tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb me LE40F86 inmiddels 3dagen in gebruik

kan niet meer zeggen dan dat deze tv werkelijkwaar prachtig is
Beetje klooien met de instellingen maar daarna echt super.

Heb er een PS3 aan via HDMI en tv via coax (dat is niet zo mooi maar dat is bekend)
Wel heb ik direct 100hz uit gezet op me ps3 singnaal

Had het niet echt verwacht, maar dat 25k:1 zie je echt goed,
bij tv niet, maar bij games/fullhd film wel

Meerprijs van LE40M/N naar LE40F in mijn ogen het geld dubbel en dwars waard

100% aanrader

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-01-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ferry34 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:32:
[...]

Nou, ik weet dat B staat voor Black (zwarte lijst tv natuurlijk)
de W voor White (de witte uitvoering)

maar ik meen (weet niet zeker) dat D staat voor digitale tv tuner?
Nogmaals er is geen verschil, ik heb een zwarte tv en op de doos stond ook le37m87 BDX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Donstil schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:53:
Ik heb me LE40F86 inmiddels 3dagen in gebruik
[...]
Wel heb ik direct 100hz uit gezet op me ps3 singnaal
[...]
Waarom heb je de 100hz direct uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Voor de bekende arifacs van sumsung schermen met hun 100Hz technologie

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
KappeNou schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:37:
Voor de bekende arifacs van sumsung schermen met hun 100Hz technologie
Ja maar is dat altijd dan op 100hz weergave dat er artifacts tevoorschijn komen?
Is dat met alle aansluitingen of alleen HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Het is wel minimaal, maar er kunnen een klein aantal artifacs op treden. Verder heeft het met een console ook geen nut die 100Hz. Het is leuk met snel bewegende beelden als je dus veel sport kijkt. Bij sony schijnt het beter te werken. Iedergeval geen reden om de tv niet aan te schaffen, imo gewoon marketing onzin.
Het maakt niet uit wat je aansluit.

[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 07-01-2008 13:13 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Laatst online: 20-08 07:53
Wordt het hier niet tijd voor een nieuw topic deel 9?
Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort ook een samsung LCD. Ik heb daarop alleen een xbox aangesloten via component. Als ik met de afstandsbediening wil switchen naar de xbox dan moet ik 3x drukken, eerst krijg ik extern 1, dan extern2 en dan pas component. Kan dit ook uit, zodat ik gelijk in component kom?

In de TS zie ik dit staan:
In het service menu heb je toegang tot extra instellingen, gebruik op eigen risico
Om in het servicemenu te komen dien je de volgende handelingen te verichten met je afstandbediening:
Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

Wat is het verschil tussen standby knop en power on knop? ik heb namelijk alleen die rooie toets op de afstandbediening, en die zet de tv in standby (mijne heeft geen poweroff..., dus ook geen poweron...)

[ Voor 39% gewijzigd door Mar2zz op 07-01-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_denstar
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09-2023
Ow ik was net te laat ik zal deze nu verplaatsten

[ Voor 96% gewijzigd door da_denstar op 08-01-2008 10:36 . Reden: Hoort in deel 9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week de LE37M86 besteld via internet en zal deze binnen 2 á 3 weken thuis krijgen.
Maar nou hoor ik van mensen dat de LE37M87 de opvolger is van die ik besteld heb is dat zo?
Ik dacht namelijk dat deze tv's samen uitgekomen zijn maar dat de ene zwart is en de andere met een zilver randje... en dat dan ook het enige verschil is.
Weten jullie hier meer van? Nu kan ik namelijk nog een ander model doorgeven...
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien had je geen zin om alle pagina's door te lezen, echter is search in een specifiek topic ook mogelijk, deze vind je in de rechter bovenhoek van de site. Als ik me goed herinner zijn de M86 en M87 alleen uiterlijk verschillend, dat is bij Samsung veel zo als alleen het laatste cijfer verschilt.

Wat slechts enkele posts boven jouw bijdrage te vinden is, is dat er inmiddels een deel 9 van dit topic is, waar je beter in kunt posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 23:51
Dit komt natuurlijk ook doordat de mods na een aantal topicreports nog steeds niet wakker geworden zijn........

oftwel: slotje aub..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle Samsung F en M serie modelen met DVB kan je een CI CARD stoppen met je digitenne kaartje daarin. De DVB Tuner van deze tv is ook geschikt voor DVB-C (multukabel geen upc) en DVB-C voor satellite, echter geen DVB-S HD.

De antenne gaat gewoon in de antenne ingang, je kan ook de doorlus mogelijkheid van de kpn tuner gebruiken of direct de kpn antenne in je tv. Alle free to air zenders werken ook zonder CI CARD.
De scart tunner van topfield en samsung werken echt heel slecht, ze hebben een slechte reslutie en mpeg decoder.

Heeft iemand digitenne thuis werkend staan met de eigen tuner, bij mij werken de free to air zenders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem_ schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:29:
Misschien had je geen zin om alle pagina's door te lezen, echter is search in een specifiek topic ook mogelijk, deze vind je in de rechter bovenhoek van de site. Als ik me goed herinner zijn de M86 en M87 alleen uiterlijk verschillend, dat is bij Samsung veel zo als alleen het laatste cijfer verschilt.

Wat slechts enkele posts boven jouw bijdrage te vinden is, is dat er inmiddels een deel 9 van dit topic is, waar je beter in kunt posten.
En de shuffle of draai/shuffle stand van de standaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anders post je ff in een oud topic en post je zelfs 2 keer achter elkaar :/ Er is ook zoiets als een edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Voortaan even de moeite doen om zelfs de laatste pagina te lezen aub :Y)

>>>>> [LCD TV] Samsung LCD TV`s ( alle series ) Deel 9 <<<<<

[ Voor 31% gewijzigd door KappeNou op 15-01-2008 11:50 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-