Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
SurfHost schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:54:
[...]

Yep, voor zover ik weet kun je engelse software gewoon installeren. Hier werkt het iig prima :)

Weet iemand misschien ook of ik zonder problemen een WWE rom in m'n Nederlandse TyTN II kan flashen?
Van m'n MDA Vario weet ik dat ik daar een compleet andere op had geinstalleerd (I-Mate UK ipv T-Mobile NL). Ik neem aan dat dit bij de TytN II ook zonder problemen kan. :)

quote:
Imperium schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

Ja vergeten te vermelden sorry.

Maar wat ik dus wil weten of je die vodafone ook gewoon kan updaten, met de nieuwste rom etc. en of dat te doen is om die CID te unlocken.

en is die van gsmweb uberhaubt wel branded?
quote:
DJ-R schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

ja, dat plaatje ken ik, maar ik bedoel meer of iemand ma al in huis heeft, en wat de verschillen (in de menu's) zijn, zoals hier boven ook gevraagd word
Nee, dat toestel is dus niet branded!

Ik heb hem zelf afgelopen week besteld bij GSMWEB en deze is niet branded. Ben druk in afwachting, contract was donderdag ontvangen.

Op GSMWEB wordt geadverteerd met een TyTN II, en niet met een Vodafone V1615.

Je krijgt dus gewoon een TyTN II, simlockvrij, met een taal naar keuze (vast).

Als je zo'n branded toestel hebt zit je wel degelijk vast aan updates van deze rebranders. Het woord CID lock is hier al 100 keer langsgekomen.

Nee, nee alstjeblieft geen branded spullen voor mij.
quote:
Elwin23 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Beeld kantelen is een menu optie voor. Zowiezo zit in de HTC home plugin bij het 4e tabje programma's een icon hiervoor...
Ik had zoiets al eens gelezen ergens ja. Maar vroeg me al of dit ook in TomTom zou zitten, ben totaal niet bekend met WM!!

Heb wel een tweetal Medion PPC200's gehad met ik geloof WM 2003 ofzo erop, sch**t irritant dat als de batterij leeg was ik alles weer kon installeren. Leuk als je dat als navigatie gebruikt. Maar goed, gratis en paarden, je kent het verhaal :)
quote:
porthofax schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Bij de TyTN II zit de GPS gewoon helemaal achterop naast de camera.
Weet jij dit zeker? De externe GPS aansluiting zit naast de camera ja, maar waar zit de eigenlijke receiver?

Bij een MIO navigatie zat er trouwens een extern muisje bij als extra!

Reg. datum: 27 juni 2007

Hi,

Sinds eergisteren een TYNT II in mijn bezit, ja geweldig natuurlijk, maar wat mij opvalt is dat de D-pad nogal los zit. Ik kan hem heen en weer schuiven, je ziet dan af en toe een gleuf, komt ook licht door. Ik heb overigens mijn 2e want de had een kapotte pixel. Zowel die ik nu, gisteren nog had en degene in de winkel hadden allemaal dat verschuiven van de D-pad. Ik vind dit erg storend want als ik een knop erop aanraak verschuift het ding namelijk. Hoe zit het bij jullie?

gr

Romano

Die van mij zit wel wat speling in maar niet meer dan 2mm dus niet storend imho.

SurfHost wijzigde dit bericht 06-10-2007 23:53 (79%)

Reg. datum: 12 september 2007

Ik wil mijn storagecard als een USB stick kunnen benaderen, dus zonder ActiveSync.
Op mijn Qtek 9100 gebruikte ik WM5storage dat werkte perfect.
Op de Tyn II werkt het niet, ik heb ook Card Export geprobeerd maar werkt ook niet.
Er wordt wel een verwisselbare harde schijf gezien maar als ik er op klik dan krijg ik de melding:
"plaats een schijf....".
Als ik de Tytn II op een andere PC aansluit gebeurt hetzelfde. :(

Wie heeft het wel werkend of een andere oplossing?

Update:

WM5storage is (nog) niet compatible met de Tytn II en andere WM6 devices.
Card Export 3.05 werkt wel (als je eerst een oudere versie hebt geinstalleerd heb je pech, dan moet je een backup terugzetten in het register graven of een hard reset doen)

Digiloog wijzigde dit bericht 07-10-2007 19:23 (47%)

quote:
TMRC schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:49:
Hi,

Sinds eergisteren een TYNT II in mijn bezit, ja geweldig natuurlijk, maar wat mij opvalt is dat de D-pad nogal los zit. Ik kan hem heen en weer schuiven, je ziet dan af en toe een gleuf, komt ook licht door. Ik heb overigens mijn 2e want de had een kapotte pixel. Zowel die ik nu, gisteren nog had en degene in de winkel hadden allemaal dat verschuiven van de D-pad. Ik vind dit erg storend want als ik een knop erop aanraak verschuift het ding namelijk. Hoe zit het bij jullie?

gr

Romano
Is al besproken in dit topic, iedere TyTN II heeft een los zittende D-pad of hoe je het ook wilt noemen.

Ik zat inderdaad ook een beetje in de stress om kapotte pixels, ik kan daar serieus écht niet mee leven als mijn TyTN II dat straks heeft als ik hem binnen krijg.

Het beroerde met die internet shops is dat je ook niet ff langs rijdt en hem omruilt.

Aan de andere kant, GSMWEB zit volgens de site in Diemen, waar ik momenteel studeer, maar die zullen wel niet open staan voor klantenbezoeken?

Als ik een dead pixel heb op mijn apparaat ga ik me daar helemaal kapot aan storen, dat accepteer ik dus zeker niet bij een apparaat van 700 eu.

Waar heb jij hem besteld, en onder welke regeling/argument heb jij hem omgeruild?

Weet iemand de officiele regeling van HTC met dode pixels? Daar was vooral een jaar of wat terug zon heisa over, minimaal 3 bright of dark, minimaal 2 dood, mininaal 3 subpixels... bla bla.

Goed punt wel trouwens voor die mass storage functie! Wel zo fijn als je ff ergens zit zonder je sync spullen, maar toch even snel wat erop wilt zetten, of lezen zoals bij een presentatie.

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 07-10-2007 00:07 (12%)

Modbreak:
En, weer wat abbo-blaat getrashed. Gaarne je aan de reminder houden!

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

quote:
TinuX schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:15:
[modbreak]En, weer wat abbo-blaat getrashed. Gaarne je aan de reminder houden![/]
Hey Tinux,

Kweenie wat je precies getrashed heb, er was idd heel wat offtopic, maar er zat ook vaak een kern in wat toch wel nuttig was, zoals branded verschillen enzo.

Pof van XDA heeft het gedaan!!! CID unlock!!!

Quote: "HTC Kaiser SSPL v1 (or flashing any rom 4 free)

* THIS WILL WORK ON KAISER ONLY - FOR GENERIC METHOD SEE JumpSPL *

This tool allow to flash any Kaiser ROM bypassing CID and signature check.
You'll be able to change the ROM language, flash cooked roms, custom splash screens, etc..."

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334678

Bij mij werk het gelijk goed. Alleen werdt active sync niet grey, maar dan kan je dus gewoon doorgaan na nog een aantal pogingen...

Nu nog de nieuwe ROM's. Heb je NL, dan kan je na de CID unlock dus ook WWE installeren.

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Gisteren de Parrot MK6100 gekocht voor de TYTN II. Lijkt op de MK6000 maar dan met een display met 2 ingebouwde microfoons en een losse (draadloze) afstandbediening. Het inbouwen van de set ging prima. Het pairen kreeg ik nog niet voor elkaar, met de tip (van dit forum) om de pair code leeg te laten vandaag nogmaals proberen.

Boeing 787-8

Dit topic heeft bijna 1000 posts laten we deze open of zal ik deel 4 openen?

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Reg. datum: 23 december 2003

Jongens... ik heb een SUPER probleem met mijn geheugenkaartje i.c.m. met mijn TyTN II... al iemand problemen mee gehad? Lees hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1250072

Graag in DAT topic reageren... alvast bedankt!!!! _/-\o_

Ik zit sinds enkele dagen met een probleem, waarvan de oorzaak (en ook de oplossing) voor mij een raadsel is: ik kan geen e-mail versturen via GPRS/ UMTS/ HSDPA, maar wél via een WLAN verbinding. Ongeveer een week geleden kon dit nog wel.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

quote:
martijnpos schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:07:
Ik zit sinds enkele dagen met een probleem, waarvan de oorzaak (en ook de oplossing) voor mij een raadsel is: ik kan geen e-mail versturen via GPRS/ UMTS/ HSDPA, maar wél via een WLAN verbinding. Ongeveer een week geleden kon dit nog wel.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Je SMTP server blokkeert berichten. Waarschijnlijk gebruik je je smtp server van je normale internet provider? De provider waar je dus met wifi gebruik van maakt? Dan werkt het ja. Als je die zelfde smtp server met je telefoon verbinding wil gebruiken dan werkt het niet. Dan moet je de smtp server van je telco gebruiken. Dit is een standaard beveiliging die alle providers hebben anders zou hun smtp server door iedereen misbruikt (voor bijv spam) kunnen worden.
quote:
amphora schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Je SMTP server blokkeert berichten. Waarschijnlijk gebruik je je smtp server van je normale internet provider? De provider waar je dus met wifi gebruik van maakt? Dan werkt het ja. Als je die zelfde smtp server met je telefoon verbinding wil gebruiken dan werkt het niet. Dan moet je de smtp server van je telco gebruiken. Dit is een standaard beveiliging die alle providers hebben anders zou hun smtp server door iedereen misbruikt (voor bijv spam) kunnen worden.
Maar als ik de SMTP server van m'n provider gebruik (Vodafone), dan moet ik ook het Vodafone e-mailadres gebruiken? Ik heb liever dat mijn mail gewoon verstuurd wordt via mijn "standaard" e-mail adres (eigen domeinnaam en bijbehorend e-mail adres).
Of begrijp ik iets niet goed?

quote:
robertwebbe schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:15:
[...]

Jep. Je kunt het nu al testen met bijvoorbeeld zo'n nieuwe versie i.c.m. Parrot Party. Met de oude versie miste je ook steeds het eerste stukje, nu niet meer. Geen idee wanneer die uitkomt, dat zien we vanzelf wel.

Ik heb ook nog een vraag aan jou. Je zei dat de muziek direct startte als je op de play knop drukte van je carkit bedienpaneeltje. Ik neem aan dat je dan de muziekspeler op je toestel al gestart hebt? Bij mij start die in normale toestand niet, alleen als de muziekspeler gestart is. Ik neem aan dat AVRCP (de bedieningscommando's via bluetooth) uit energiebesparing worden uitgezet en pas worden gestart bij activatie van de muziekspeler.
Bedankt voor de info Robert. Ik wacht rustig af tot tomtom 7 komt en bepaal dan welke (Parrot-)carkit het meest geschikt zou zijn bij m'n TyTN. Heb wel al Europa en originele autolader gekocht dus navigeren kan al wel.Het is een kwestie van de muziek niet al te hard zetten om de gesproken instructies te kunnen horen uit het toestel zelf. Ik verwacht overigens dat via TomTom HOME vanzelf een melding komt als de nieuwe versie er is.

Dat van het direct starten van de muziek bij het drukken op de play knop van carkit bedieningspaneel is denk ik door iemand anders gezegd. Peugeot206GT. It wasn't me.

quote:
martijnpos schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Maar als ik de SMTP server van m'n provider gebruik (Vodafone), dan moet ik ook het Vodafone e-mailadres gebruiken? Ik heb liever dat mijn mail gewoon verstuurd wordt via mijn "standaard" e-mail adres (eigen domeinnaam en bijbehorend e-mail adres).
Of begrijp ik iets niet goed?
Dit is iets wat je zelf kan testen ;). In de meeste gevallen zal het niet uit moeten maken uit welk emailadres je mail verstuurd, maar het kan zijn dat Vodafone hierin strenger mee omgaat.

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

quote:
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:03:
Gisteren de Parrot MK6100 gekocht voor de TYTN II. Lijkt op de MK6000 maar dan met een display met 2 ingebouwde microfoons en een losse (draadloze) afstandbediening. Het inbouwen van de set ging prima. Het pairen kreeg ik nog niet voor elkaar, met de tip (van dit forum) om de pair code leeg te laten vandaag nogmaals proberen.
Ja, gewoon even proberen, zoals ik al eerder zei, kreeg ik bij de invoer van 0000 als pincode een telefoon die niet wil pairen en zelfs vastliep... gewoon niks invoeren en ok drukken. Zou je je bevindingen even kunnen mailen naar rene(at@)digitalpicture(punt.)nl, Ik ben namelijk bezig een database te maken met de verschillende parrot kits. (heb bijvoorbeeld gelezen dat de mk6100 beroerde geluidskwaliteit met bellen had, welke overigens in een update zou worden opgelost) kan jij dit verifieeren of is dit gewoon een broodje aap verhaal van iemand die veels te hogen eisen stelt!)

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Rougenator schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:28:
Pof van XDA heeft het gedaan!!! CID unlock!!!

Quote: "HTC Kaiser SSPL v1 (or flashing any rom 4 free)

* THIS WILL WORK ON KAISER ONLY - FOR GENERIC METHOD SEE JumpSPL *

This tool allow to flash any Kaiser ROM bypassing CID and signature check.
You'll be able to change the ROM language, flash cooked roms, custom splash screens, etc..."

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334678

Bij mij werk het gelijk goed. Alleen werdt active sync niet grey, maar dan kan je dus gewoon doorgaan na nog een aantal pogingen...

Nu nog de nieuwe ROM's. Heb je NL, dan kan je na de CID unlock dus ook WWE installeren.
Dat is goed nieuws! Vanavond meteen een WWE ROM op m'n Vario III parkeren. Hopelijk werkt het allemaal:)
Tijd voor deeeltje 4

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Parrot mk6100
.....
Ik heb vandaag weer geprobeerd de TYTN met de Parrot mk6100 te laten praten. In het begin steeds zonder succes. Nu had ik de TYTN zo uit de box geinstalleerd. Pas nadat ik een harde reset gedaan had werkte alles opeens een stuk beter _/-\o_ . GPS+Bluetooth werken nu prima. Ook de communicatie met de mk6100 gaat prima. Nog niet zo heel veel getest (Dit weekend al iets teveel in de auto gezeten). Maar als ik het eea getest heb, laat ik het je weten (of het forum, als er interesse is).

Is dat een ongeschreven regel, Altijd je ppc even een harde reset geven als deze af fabriek komt ?
Nu nog google maps via de interne gps werkend zien te krijgen (andere uitdaging) :O .

quote:
Bebob_NL schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:35:
[...]

Dat is goed nieuws! Vanavond meteen een WWE ROM op m'n Vario III parkeren. Hopelijk werkt het allemaal:)
Tijd voor deeeltje 4
Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit betekent? Wat is een rom flashen? En waarom zou je bijvoorbeeld die WWE Rom op je Vario III willen hebben?

No worries, heb ook gegoogled, maar daar krijg ik eigenlijk alleen maar handleidingen over hoe het moet.

Alvast bedankt!

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

quote:
Sagaris schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit betekent? Wat is een rom flashen? En waarom zou je bijvoorbeeld die WWE Rom op je Vario III willen hebben?

No worries, heb ook gegoogled, maar daar krijg ik eigenlijk alleen maar handleidingen over hoe het moet.

Alvast bedankt!
Dit betekent dat je je huidige besturingssysteem vervangt voor een Engelstalige variant. Dit kan voordelig zijn omdat de Nederlandse afkortingen niet altijd goed in de layout passen, of omdat bepaalde hacks naar directories schrijven die in het Nederlands anders heten.

(vrij naar Elwin23 in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3" ;))

quote:
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:38:
Parrot mk6100
.....
Ik heb vandaag weer geprobeerd de TYTN met de Parrot mk6100 te laten praten. In het begin steeds zonder succes. Nu had ik de TYTN zo uit de box geinstalleerd. Pas nadat ik een harde reset gedaan had werkte alles opeens een stuk beter _/-\o_ . GPS+Bluetooth werken nu prima. Ook de communicatie met de mk6100 gaat prima. Nog niet zo heel veel getest (Dit weekend al iets teveel in de auto gezeten). Maar als ik het eea getest heb, laat ik het je weten (of het forum, als er interesse is).

Is dat een ongeschreven regel, Altijd je ppc even een harde reset geven als deze af fabriek komt ?
Nu nog google maps via de interne gps werkend zien te krijgen (andere uitdaging) :O .
Hoezo moet dat een uitdaging zijn, dat werkt bij mij prima via de interne GPS, heb een unbranded NL versie en loopt prima. Gewoon volg positie kiezen en dan initeert die automatisch de GPS! fluitje van een cent!

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Vreemd, TTN kan direct de GPS vinden maar Google maps geeft het na een paar seconden al op.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:10:
Vreemd, TTN kan direct de GPS vinden maar Google maps geeft het na een paar seconden al op.
Een paar keer op 'opnieuw proberen' klikken does the trick.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws