Powered by: | Intel C2D6600/2048MB/8600GTS | Apple iBook G4 12" 1.22Ghz 768MB | Canon EOS300D | TyTN II
HTC TyTN II (Kaiser) deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 96
Reg. datum: 07 september 2007
Heb versie 0.8 uitgebreid geprobeerd en was niet echt onder de indruk. Het kiezen van de opties werkt niet gebruiksvriendelijk en de aanpassingen zijn in mijn ogen minimaal. Het gaat voornamelijk om de looks. Correct me if i'm wrong......quote:Dieter09 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:25:
Iemand ervaring met dit?? HTC Home Plugin Customizer
http://www.canthoonline.com/diendan/t-10607
edit: nvm, heb meer info gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319308
Versie 1 heb ik geen ervaring mee.
Reg. datum: 05 oktober 2007
Net een harde reset gedaan, geen resultaat(behalve dat al mn instellingen weg zijn, verdomme)quote:Chutney schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
Misschien lullig, maar ook al Hard reset gedaan? Misschien is de lader stuk?
Ik heb al een mail gestuurd naar HTC, zal mij benieuwen wat ze er van zeggen.
Iemand anders nog iets wat ik kan proberen?
bedankt
mark
Neem toch aan dat je weet dat na harde reset alles weer terug is naar fabrieksinstellingen...quote:MarkTYTNII schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:37:
[...]
Net een harde reset gedaan, geen resultaat(behalve dat al mn instellingen weg zijn, verdomme)
Ik heb al een mail gestuurd naar HTC, zal mij benieuwen wat ze er van zeggen.
Iemand anders nog iets wat ik kan proberen?
bedankt
mark
Heb je het al aan je leverancier gemeld...die is allereerst de aangewezene om het op te lossen. Probeer anders eens oplader van iemand anders. Elke recente HTC oplader met mini-usb voldoet.
iemand een oplossing voor het volgende 'probleem'
bij mn SMS/email lijsten staat onder de linker button verwijderen... terwijl op mn vario 2 daar 'nieuw bericht' stond. En dat vind ik wel iets fijner...
Dus hoe krijg ik daar nieuw bericht?
bij mn SMS/email lijsten staat onder de linker button verwijderen... terwijl op mn vario 2 daar 'nieuw bericht' stond. En dat vind ik wel iets fijner...
Niet aan te passen, is WM6 'feature'....quote:itsgreen schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:51:
iemand een oplossing voor het volgende 'probleem'
Ja wel fijn, want het verwijderen gebeurd natuurlijk veel vaker dan het versturen. pfff. Ook geen registry key ofzo die je kan aanpassen?quote:
Heb op alle belangrijke fora daar niets over kunnen vinden maar misschien dat een techie hier dat kan bevestigen....quote:itsgreen schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:59:
[...]
Ja wel fijn, want het verwijderen gebeurd natuurlijk veel vaker dan het versturen. pfff. Ook geen registry key ofzo die je kan aanpassen?
Reg. datum: 12 december 2003
Reg. datum: 12 december 2003
Ook dit is al meerdere keren voorbij gekomen; zie:
enquote:Chutney schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:07:
[...]
Lees even deze thread (8 posts), hier staan een aantal tips welke je kunt proberen naar behoefte.
[...]
Je moet een regedit applicatie hebben voor pocketpc (resco heeft dat bijvoorbeeld). Via die tool de stappen doorlopen en aan het registervalue "DWORD" een andere waarden geven.
quote:SurfHost schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:39:
[...]
Ik heb dit cabje geinstalleerd voor threaded sms en ik heb nu een New button in m'n postvak.
Je sms postvak veranderd dan wel naar Engels.
[afbeelding]
Reg. datum: 27 juli 2005
Reg. datum: 27 juli 2005
damn wat hebben ze die vario 3 lelijk gemaakt weer... zo jammer.. blij dat ik daar niet op gewacht heb
lelijke platte toetsen, lelijke zilveren kleur (naja lelijk vergeleken met de orginele kleur dan).
zonde zonde zonde!
zonde zonde zonde!
Ja, alle fabriekesinstelling zijn er wel weer, maar mn persoonlijk instellingen zijn weg. geluidjes er degelijke.quote:Rukyr99 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
Neem toch aan dat je weet dat na harde reset alles weer terug is naar fabrieksinstellingen...
Heb je het al aan je leverancier gemeld...die is allereerst de aangewezene om het op te lossen. Probeer anders eens oplader van iemand anders. Elke recente HTC oplader met mini-usb voldoet.
Als ik mijn pda compleet uit zet en dan aan mn pc doe brand het linker lampje continu rood.
Dit staat in de handleiding:
* Linker LED: Toont groene en gele lampjes voor HSDPA/UMTS/EDGE/GSM/GPRS/,
-bericht, en -netwerkstatus en als melding en oplaadstatus van de accu. Toont en knipperend rood lichtje als het accuniveau 5% of lager bereikt.
Rode LED: Toont een knipperend blauw lampje als systeemmelding als Bluetooth is ingeschakeld en klaar is om Bluetooth-signalen over te dragen. Deze LED knippert groen voor Wi-Fi-status. Als zowel Bluetooth als Wi-Fi is ingeschakeld, knipperen de lichten na elkaar. Toont een oranje lampje voor GPS-status.
En continu rood staat niet in de lijst van HTC van betekenis. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en zijn TYTNII ff willen uitzetten en aan de lading gooien en mij even vertellen welke lampje er gaat branden.
Zou heeel fijn zijn... kan ik namelijk weer wat uitsluiten.
Alvast giga bedankt.
Mark
ben trouwens op mn werk waar ik geen lader heb, wel de usb kabel.
Mijn USB kabel doet het ook niet, nu gebruik ik degene van mijn oude vario of die van een of andere camera die hier rondslingeren.quote:MarkTYTNII schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:45:
Heeft iemand hier toevalling problemen met het laden van de TYTNII?
Ik heb het toestel nu 3 dagen en de lader die erbij zat deed het direct al niet!
Ik heb nog geen contact opgenomen met BC of HTC.
Reg. datum: 06 september 2005
Als hij reset naar de frabrieksinstellingen dan blijven je persoonlijke dingen er natuurlijk niet opstaan, logisch.
Knipperend rood: batterij bijna leegquote:MarkTYTNII schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
En continu rood staat niet in de lijst van HTC van betekenis. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en zijn TYTNII ff willen uitzetten en aan de lading gooien en mij even vertellen welke lampje er gaat branden.
Geel: batterij aan het opladen
Groen: batterij vol.
Ik zou denken dat continu rood een defecte batterij betekent.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 23 december 2003
Reg. datum: 23 december 2003
Hoi allemaal,quote:bassierocks schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:16:
[...]
In 'normale' stand is hij gewoon netjes in de juiste stand, alleen als je hem in je hand hou, voel je dat het bovenste gedeelte gewoon bijna los zit. Als je lichtelijk rechtsboven hem naar links duw, hoef je de eerste mm bijna geen kracht te zetten, en daarna pas voel je dat het veertje hem tegenduwen. Het voelt erg onstevig aan
Nou ik ben echt SUPER blij met mijn TyTN, maar ik heb het geveol dat de speling (of vering eigenlijk, want hij gaat wel terug) op het slide mechanisme wel steeds erger begint te worden. Hebben jullie dat ook?
Inderdaad voelt het niet zo rock-solid aan als ik 'm in mijn hand heb... Wellicht dat ik er gewoon aan moet wennen?
Heb nu eindelijk mijn TyTN, voor de bovenstaande persoon. Mijn vering is gewoon goed en blijft gewoon goed voelen. Grote kans dat het wennen is hoor.
http://www.ownd.nl
Weet iemand een alternatief voor het beluisteren van de Radio via de TyTN II (ik bedoel niet digitaal / T-mobile PIT is traag en wil geen duurdere abonnement nemen/ gebruik het voornamelijk in trein), ik heb deze gevonden: i-Tech Clip Radio Stereo Headset maar vind het wel erg duur.
Ik heb in zowel deel 2 als deel 3 gezocht maar vond behalve i-Tech geen andere alternatieven.
Wie weet meer?
Ik heb in zowel deel 2 als deel 3 gezocht maar vond behalve i-Tech geen andere alternatieven.
Wie weet meer?
Zhadum wijzigde dit bericht 05-10-2007 16:05 (10%)
"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."
Reg. datum: 09 juni 2006
Reg. datum: 09 juni 2006
Hmm, beide laders doen plotseling niks meer, maar je USB kabel van je camera doet het wel? Dit is al vreemd.quote:MarkTYTNII schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:45:
Hallo,
Heeft iemand hier toevalling problemen met het laden van de TYTNII?
Ik heb het toestel nu 3 dagen en de lader die erbij zat deed het direct al niet!
Opzich niet erg, want ik kan hem ook laden via me laptop.
Dit ging 3 keer goed, de vierde keer lade hij ook niet meer op via me laptop(orgineel usb kabel gebruikt).
Het gekke is als hij compleet uit staat wel oplaad.
Heeft iemand een suggestie hier? Ik heb al een soft re-boot gedaan.
grt
mark
En als tweede, hij laadt dus op als hij uit staat?
Als ik even logisch redeneer over dit gebeuren:
Laadt hij totaal niet op als hij aan staat, maar wel als hij uit staat, laadcontrole defect?
Laadt hij helemaal niet meer op? Batterij defect?
Laadt hij wel op met je kabeltje van je camera? Heel toevallig 2 laders van HTC kapot (0,1% kans)
Makkelijk testen of je laders functioneren? Stop ze eens in een ander apparaat! Zoals je camera dus, opladen met je HTC lader.
Maar goed al dit geleuter, daar had ik allang mee op de stoep gestaan bij de BC gezien jij hem in een winkel hebt gehaald.
Defecte apparatuur van 700 euro, dus ff niet.
Succes!
Ik heb mijne GVD nog steeds niet binnen!
Ik heb die Vario3 nu gezien en vindt 'm toch een stuk minder eigenlijk.
En gieliovd520, waar heb je hem besteld dan?
En gieliovd520, waar heb je hem besteld dan?
Reg. datum: 13 augustus 2006
Kun je GPRS/UMTS permanent uitzetten??
Ik ga namenlijk over 4 week op vakantie en dan wil ik niet bij thuiskomst geconfronteerd worden met een telefoon rekening van 180 euro. Is me namenlijk wel eens overkomen ff op internet in buitenland gewoon via tmobile net als in nederland en ach kost wel iets meer dan thuis maar da zal toch wel los lopen nou niet dus!!!!!
Bij mijn vorige phone kon ik internet verbindingen pertinent niet toestaan door gprs/umts uit te zetten maar kan dit ook bij de tytn?? Wil niet nog eens zoveel geld betalen.
ps. heb al zitten zoeken in deze en de vorige topics, want ik meende eens te hebben gelezen dat iemand dit had gedaan, maar ik kon het nergens meer terug vinden.
Ik ga namenlijk over 4 week op vakantie en dan wil ik niet bij thuiskomst geconfronteerd worden met een telefoon rekening van 180 euro. Is me namenlijk wel eens overkomen ff op internet in buitenland gewoon via tmobile net als in nederland en ach kost wel iets meer dan thuis maar da zal toch wel los lopen nou niet dus!!!!!
Bij mijn vorige phone kon ik internet verbindingen pertinent niet toestaan door gprs/umts uit te zetten maar kan dit ook bij de tytn?? Wil niet nog eens zoveel geld betalen.
ps. heb al zitten zoeken in deze en de vorige topics, want ik meende eens te hebben gelezen dat iemand dit had gedaan, maar ik kon het nergens meer terug vinden.
Raymongo77 wijzigde dit bericht 05-10-2007 19:05 (13%)
In de Comm Manager kun je Gegevensoverdracht uitzetten, volgens mij disabled dat GPRS.
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas
Reg. datum: 07 juli 2005
Reg. datum: 07 juli 2005
als je gewoon bij netwerk instellingen t-mobile internet weg gooid kan ie never nooit niet verbinding maken.
er is ook een progammatje mocodo nodata zo uit me hoofd waar je gewoon tijdelijk uit kan zetten.
maarja voor 4weken kun je best wel even bij terugkomst een profiel opnieuw intikken...
er is ook een progammatje mocodo nodata zo uit me hoofd waar je gewoon tijdelijk uit kan zetten.
maarja voor 4weken kun je best wel even bij terugkomst een profiel opnieuw intikken...
Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Gewoon je internetgegevens verwijderen (en even opschrijven als je ze later weer terug wilt invoeren)quote:Raymongo77 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:04:
Kun je GPRS/UMTS permanent uitzetten??
Hehehehe geen wonder dat ik het niet terug kon vinden. Ik had het dus gelezen bij Modaco en hetging idd om het programma NoData. Dus thanks guys voor de herrinnering. Hier trouwens ff de link naar de betreffende pagina voor de mensen die dit ook graag zouden willen.
http://www.modaco.com/FRE...246171.html&hl=nodata
http://www.modaco.com/FRE...246171.html&hl=nodata
Ik heb inmiddels een Vario 3 en TYTN2 in handen gehad, maar ga toch voor de TYTN2. Alhoewel er software matig weinig verschil te zien is (ik had veel roze menuutjes op de Vario 3 verwacht, maar dat valt reuze mee, hooguit een paar T-mobile icons) vind ik het uiterlijk van de TYTN2 dusdanig mooier dat ik daar die paar tientjes verschil wel voor over heb. Moet dan nog wel even wachten, so be it.
Voor anderen die twijfelen over Vario 3 vs TYTN2, gewoon even een T-mobile shop binnenlopen, vaak hebben ze wel een werkend exemplaar liggen (in de twee shops waar ik geweest ben iig wel), kun je 't zelf beoordelen.
Voor anderen die twijfelen over Vario 3 vs TYTN2, gewoon even een T-mobile shop binnenlopen, vaak hebben ze wel een werkend exemplaar liggen (in de twee shops waar ik geweest ben iig wel), kun je 't zelf beoordelen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.