Dat is onmogelijk.quote:willem13 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:46:
[...]
Hoi, ook ik heb de Tytn nu en wil nog een keer op de alarmgeschiedenis terugkomen. Ik ben veel in landen met een tijdsverschil met NL en zet dan s'nachts mijn phone af (5 seconden op het off knopje drukken) om niet door nietsvermoedende collega's wakker gebeld te worden. Met mijn Nokia ging het ingestelde alarm dan toch mooi af. MijnTytn's alarm gaat wel af als ik hem in Standby zet (heel even op off knopje drukken) maar niet als ik hem helemaal uit heb gezet. De programaatjes die hier eerder voorbij zijn gekomen (SPB time, Pocket Wake Up) doen die het ook als de Tytn helemaal is uitgezet?
Als je de ppc geheel uit zet, dan draaien er ook geen programma's meer op de achtergrond. Dus ook het alarm programma draait niet meer en zal dus nooit af gaan.
Alleen als je de ppc op stby zet zal het werken.
Wil je dus wel een wekker en niet gebeld worden, dan is het raadzaam de ppc in vliegmodus te zetten.
quote:Cyberfury schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:58:
"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."
http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm
Supertooltje.
In de beschrijfing staat dat de beste optie is dit programmaatje in het "rom" the branden.quote:Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
Hoe gaat dit dan in zijn werk? Is dat een optie bij de installatie, of moet je daar iets speciaals voor doen???
Pirelly wijzigde dit bericht 21-09-2007 17:55 (48%)