Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser) deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
willem13 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:46:
[...]

Hoi, ook ik heb de Tytn nu en wil nog een keer op de alarmgeschiedenis terugkomen. Ik ben veel in landen met een tijdsverschil met NL en zet dan s'nachts mijn phone af (5 seconden op het off knopje drukken) om niet door nietsvermoedende collega's wakker gebeld te worden. Met mijn Nokia ging het ingestelde alarm dan toch mooi af. MijnTytn's alarm gaat wel af als ik hem in Standby zet (heel even op off knopje drukken) maar niet als ik hem helemaal uit heb gezet. De programaatjes die hier eerder voorbij zijn gekomen (SPB time, Pocket Wake Up) doen die het ook als de Tytn helemaal is uitgezet?
Dat is onmogelijk.
Als je de ppc geheel uit zet, dan draaien er ook geen programma's meer op de achtergrond. Dus ook het alarm programma draait niet meer en zal dus nooit af gaan.
Alleen als je de ppc op stby zet zal het werken.
Wil je dus wel een wekker en niet gebeld worden, dan is het raadzaam de ppc in vliegmodus te zetten.
quote:
Cyberfury schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:58:
"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."

http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm

Supertooltje.
quote:
Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
In de beschrijfing staat dat de beste optie is dit programmaatje in het "rom" the branden.
Hoe gaat dit dan in zijn werk? Is dat een optie bij de installatie, of moet je daar iets speciaals voor doen???

Pirelly wijzigde dit bericht 21-09-2007 17:55 (48%)

Reg. datum: 12 november 2006

Net even mijn Brando geplakt.....geweldig !

Geen bubbeltje te zien, helemaal strak en super helder.
Inderdaad voor het mooie wel 2 mm te kort...

In de douche geplakt voor het beste resultaat ( lees > geen stof)

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:42:
[...]In de beschrijfing staat dat de beste optie is dit programmaatje in het "rom" the branden.
Hoe gaat dit dan in zijn werk? Is dat een optie bij de installatie, of moet je daar iets speciaals voor doen???
Even simpel gezegd: je slipstreamed een applicatie in een ROM en dan installeer je die op je PPC.

Net zo als je een SATA-driver in een XP-installatie kan zetten, kan dat met programma's voor de PPC ook. Er is alleen iets meer kennis voor nodig; ik denk dat XDA een mooie referentie is voor allerlei van dit soort oplossingen/informatie.
Reg. datum: 28 mei 2006

Mensen,

Even een vraagje van een redelijke leek (en ja:ik heb het hele forum al gelezen en eerst een antwoord gezocht) maar hoe krijg ik in hemelsnaam GPSviewer geinstalleerd?

Dank!

Rotharian

quote:
Rotharian schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:05:
Mensen,

Even een vraagje van een redelijke leek (en ja:ik heb het hele forum al gelezen en eerst een antwoord gezocht) maar hoe krijg ik in hemelsnaam GPSviewer geinstalleerd?

Dank!

Rotharian
Kopieer de CAB naar je telefoon, dubbelklikken op de CAB en installeren maar.

*edit*
Dit geldt in principe voor elke applicatie die als CAB wordt aangeleverd voor WM-devices.
Zie bijvoorbeeld: http://pocketpccentral.ne...ials/install_cab_file.htm

MAX3400 wijzigde dit bericht 21-09-2007 18:32 (18%)

quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:59:

Heheh, hij lijkt net iets te kort, maar waarschijnlijk heb je hem dan iets onder het bovenste randje geschoven.
Bij mij zou ie precies passen, maar ook ik heb hem er iets onder geschoven. Kom 1mm te kort. Maar je moet er natuurlijk ook nog bij kunnen komen wil je hem een keer eraf halen.

EDIT
Ik kon het toch niet uitstaan dat ie net wat te kort was.
Dus ik heb hem er weer af gehaald en opnieuw op gedaan.
Nu zit ie wel perfekt. Geen randje meer.
Het eraf halen is nu wel een stuk lastiger geworden.

Trouwens, als je hem eraf wilt hebben. De protector die onderop zat kun je langs een randje of hoekje er voorzichtig onder duwen, dan komt ie er makkelijk af.

Pirelly wijzigde dit bericht 21-09-2007 19:45 (23%)

Inderdaad dat heb ik ook bij mijn huidige PDA. Zit net iets onder het randje, maar hij zit zo netjes en ik heb er geen last van dus heb hem lkkr laten zitten.
Arc Nature

quote:
Rob-Pol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:59:

Wat vaag, mijn Brando Ultra Clear is superstrak, echt geen ruimte rondom de randen.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 28 mei 2006

MAX3400,

Dank je voor je snelle reactie. Echter: het gpsviewer bestandje dat op de 1e pagina van dit forum wordt gegeven is een html bestand. Als ik deze pagina opsla, vervolgens kopieer naar mijn tytn en dubbelklik opent íe gewoon weer IE!

Vaaaag dus! Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd....maar wat?

quote:
Rotharian schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:37:
MAX3400,

Dank je voor je snelle reactie. Echter: het gpsviewer bestandje dat op de 1e pagina van dit forum wordt gegeven is een html bestand. Als ik deze pagina opsla, vervolgens kopieer naar mijn tytn en dubbelklik opent íe gewoon weer IE!

Vaaaag dus! Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd....maar wat?
Niet helemaal...

# Download (Save as...) GPSViewer en installeer het => GPSViewer.cab
# Download de CAB en installeer de CAB => goed punt: je moet namelijk BROWSEN naar deze pagina en dan pas kan je een CAB downloaden.

Misschien dat het niet helemaal duidelijk is/lijkt, maar een heel klein beetje klikken en zelf kijken, heeft nog nooit iemand pijn gedaan... ;)

MAX3400 wijzigde dit bericht 21-09-2007 19:44 (11%)

Reg. datum: 20 september 2007

Bij de Tytn II krijg je ook een 'taster' editie van Tomtom mee. Maar wat houdt dat precies in? Is dit een echt draaiende editie waar je alleen de kaarten bij moet kopen of werkt deze editie maar voor korte tijd?

Ik dacht eerst dat het een echt draaiende editie is waar je alleen de kaarten bij moet kopen, maar door een combinatie-aanbieding (http://www.pdashop.nl/pr...vigation-pack-europa.html) op de PDAshop.nl ben ik aan het twijfelen gebracht; Zij verkopen nl de Tytn II in combinatie met 'TomTom Navigator 6 Software + Western-Europe Maps on DVD'. Dus niet alleen de kaarten, maar ook de software zelf. :?

Reg. datum: 12 september 2007

Net mijn TYTNII ontvangen van algebeld. Zit helaas een kapotte pixel in het scherm. Indien ik een donkere achetgrond heb, zit er midden in het scherm een fel groen puntje.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand wat het beleid van HTC hierin is?

quote:
miltonvv schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:51:
Bij de Tytn II krijg je ook een 'taster' editie van Tomtom mee. Maar wat houdt dat precies in? Is dit een echt draaiende editie waar je alleen de kaarten bij moet kopen of werkt deze editie maar voor korte tijd?

Ik dacht eerst dat het een echt draaiende editie is waar je alleen de kaarten bij moet kopen, maar door een combinatie-aanbieding (http://www.pdashop.nl/pr...vigation-pack-europa.html) op de PDAshop.nl ben ik aan het twijfelen gebracht; Zij verkopen nl de Tytn II in combinatie met 'TomTom Navigator 6 Software + Western-Europe Maps on DVD'. Dus niet alleen de kaarten, maar ook de software zelf. :?
Je mag 1 stad gratis downloaden + registreren. De rest van TomTom-kaarten moet je kopen.

offtopic:
Sorry, is pas een aantal keer beantwoord in de TyTN II topics
quote:
eblaas schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:54:
Net mijn TYTNII ontvangen van algebeld. Zit helaas een kapotte pixel in het scherm. Indien ik een donkere achetgrond heb, zit er midden in het scherm een fel groen puntje.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand wat het beleid van HTC hierin is?
Global Warranty is van toepassing. Geen idee wat dat precies inhoudt, maar bel ze eens op: 020-7965399 Mon - Fri 9 am - 5:30 pm

MAX3400 wijzigde dit bericht 21-09-2007 19:57 (21%)

quote:
Das balen zeg...
Ik vond hier wat over 3 dode pixels, of 2 felle als ze heel dicht bij elkaar zitten.
Weet alleen niet of dat ook voor nederland geld, waarschijnlijk kun je het beste even algebeld bellen 8)7
http://www.expansys.com.au/ft.aspx?k=94766

Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php

Pirelly wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:07 (17%)

Arc Nature

Is die visitekaartjesscanner een valse belofte of kan ik 'm gewoon niet vinden?

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:
[...]

Das balen zeg...
Ik vond hier wat over 3 dode pixels, of 2 felle als ze heel dicht bij elkaar zitten.
Weet alleen niet of dat ook voor nederland geld, waarschijnlijk kun je het beste even algebeld bellen 8)7
http://www.expansys.com.au/ft.aspx?k=94766

Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
Pfff, van dat eerste wordt ik niet blij. Ga zo snel dat fixen proberen.

eblaas wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:10 (3%)

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
Crusader schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:58:
Is die visitekaartjesscanner een valse belofte of kan ik 'm gewoon niet vinden?
Hij is er wel. Staat onder programma's en heet WorldCard mobile.

Reg. datum: 13 augustus 2006

Ik heb een vraagje over de email. Ik heb in de standaard mailtool 2 mailboxen aangemaakt eentje voor mijn rijschool mail en eentje voor prive via gmail. Nu was het instellen geen probleem bij beide en is het binnen halen en fluitje van een cent. Maar als ik dan de mail heb gelezen en later nog een wil terug zien dan is mijn inbox leeg!!!! Dit is bij beide boxen het geval maar ik snap niet waarom ik kan nergens een instelling vinden dat hij mailtjes moet verwijderen na het lezen en afsluiten van het mail programma.

Hebben meerdere hier last van en zoja hebben jullie hier een oplossing voor kunnen vinden of weten anderen dit toevallig???

Edit: Laat maar ik ben d'r al achter het lag aan het programma Q inbox extender. heb hem uninstalled en klaar was kees.

Raymongo77 wijzigde dit bericht 21-09-2007 21:37 (8%)

Reg. datum: 21 augustus 2006

Over die scherm-protectors. Zijn ze nodig ?

Ik heb 2 jaar een palm treo 650 zonder protector gehad(in het begin even maar het beeld werd er toen niet mooier van dus snel eraf). Na die 2 jaar was er nog helemaal niets mis met het scherm na ongeveer 16 uur per dag, 365 dagen per jaar in mijn broekzak gezeten te hebben.

Is dat geluk hebben ? Of zijn er mensen die ervaring hebben dat het scherm (snel) beschadigd ? Dat je sleutels en telefoon niet tegen elkaar aan moeten liggen begrijp ik wel :)

quote:
nieuwhier schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:22:
Over die scherm-protectors. Zijn ze nodig ?
Mijn opinie: ze zijn niet nodig als je geen waarde hecht aan een mogelijk hogere afschrijving voor latere 2ehands verkoop. Ik heb nu al 5 jaar dit soort modellen in gebruik zonder protector ofzo. Vaak liggen ze los in mijn auto (middenconsole) of in mijn broekzak (samen met geld of pasjes of sleutels) en ik heb werkelijk nog geen krasje kunnen maken.

Wel is het zo dat het scherm soms wat smoezelig is na veel touchscreenen met je vingers maar niets wat een nauwkeurig schoonmaakkwartiertje niet weg kan krijgen. Sterker nog; de casing van mijn Vario II is meer beschadigd (echt, krassen erop) dan het scherm (1 heeeel klein vlekje rechtsonder).

MAX3400 wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:25 (8%)

Persoonlijk vind ik het ook niet echt nodig.
Maar voor die ¤5,- kun je nu wel onbezorgt lekker op je scherm krassen (met pennen, potloden, scherpe voorwerpen, sleutels, vieze vingers, lange nagels, etc).

Als je het doet, dan is het wel verstandig het zo snel mogelijk te doen. Dan is het scherm nog het mooist en krijg je de protector er zonder bubbels op.
En zit ie eenmaal zo mooi, dan zie je niet eens dat ie erop zit!!!

Pirelly wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:32 (57%)

quote:
Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:31:...op je scherm krassen (met pennen, potloden, scherpe voorwerpen, sleutels, vieze vingers, lange nagels, etc).
* MAX3400 vraagt zich af of dat ook werkt tijdens freefight-training... :+
Reg. datum: 16 september 2006

Ik heb sinds vandaag ook een HTC TyTN 2 :) Erg lekker apparaat.

Mijn vorige toestel was een Qtek S200 en dit is toch wel een hele verbetering.

Waardeloze screenprotector zat erbij, past niet eens over het hele scherm.

Is jullie tril ook zo luidruchtig? Als ik hem op stil heb hoor ik hem nog door het lawaai van het tril mechanisme...

J-Media wijzigde dit bericht 21-09-2007 20:52 (12%)

Reg. datum: 19 september 2007

quote:
Ja, ik heb precies hetzelfde. Heel vervelend en storend, alhoewel de defecte pixel (of soms ook een stuck pixel genoemd) niet heel vaak te zien is gezien de diverse kleuren van de applicaties die op de TyTN draaien. Geen idee wat het beleid is van HTC eigenlijk en ben er zelf ook best benieuwd naar.

quote:
wvdmeer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:04:
[...]

Ja, ik heb precies hetzelfde. Heel vervelend en storend, alhoewel de defecte pixel (of soms ook een stuck pixel genoemd) niet heel vaak te zien is gezien de diverse kleuren van de applicaties die op de TyTN draaien. Geen idee wat het beleid is van HTC eigenlijk en ben er zelf ook best benieuwd naar.
Probeer het ook hier eens mee.
Het kan soms een paar uurtjes duren, maar ik hoor van veel mensen dat het werkt.

Tis gewoon een videootje dat de basiskleuren snel achter elkaar afspeelt. Als je geluk hebt, begint je stuck pixel het gewoon weer te doen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: