Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser) deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 februari 2007

quote:
Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
Kortom, we zouden een manier moeten vinden om die settings weg te kunnen schrijven naar de rom zodat ze altijd blijven staan, tenzij je hem flasht dan... :)

Reg. datum: 19 september 2007

ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar bij deze nogmaals:

is er iemand die al succesvol met bluetooth kan synchroniseren?

Ik heb een SiteCom cn-512 bluetooth dongle (Toshiba driver) en het lukt me niet om een seriele poort op te zetten. Pairen lukt, maar als je dan vervolgens de serive moet selecteren staat de seriele poort service er gewoonweg niet tussen (aleen maar Dialup en PAN). Als ik op de TyTN II een verbinding opzet, dan kan ik wel een seriele poort selecteren.

Ik heb al diverse forums bezogd, maar ben geen stap verder gekomen.

Iemand enig idee?

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:03:
ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar bij deze nogmaals:

is er iemand die al succesvol met bluetooth kan synchroniseren?

Ik heb een SiteCom cn-512 bluetooth dongle (Toshiba driver) en het lukt me niet om een seriele poort op te zetten. Pairen lukt, maar als je dan vervolgens de serive moet selecteren staat de seriele poort service er gewoonweg niet tussen (aleen maar Dialup en PAN). Als ik op de TyTN II een verbinding opzet, dan kan ik wel een seriele poort selecteren.

Ik heb al diverse forums bezogd, maar ben geen stap verder gekomen.

Iemand enig idee?
Je geeft niet aan of het vista betreft. Zoja, zie mijn post uit het vorige deel: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2".

quote:
_Rayman_ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:52:
[...]

Je geeft niet aan of het vista betreft. Zoja, zie mijn post uit het vorige deel: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2".
Sorry, inderdaad vergeten te vermelden.. Het gaat hier om XP SP2.

Reg. datum: 19 juli 2007

weet iemand een programma die ik in today scherm kan zetten waarmee ik belstand/trilstan/stil kan selecteren? dat is namelijk het enige functie die ik echt nodig heb van htc home.

Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
rhaw schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:27:
weet iemand een programma die ik in today scherm kan zetten waarmee ik belstand/trilstan/stil kan selecteren? dat is namelijk het enige functie die ik echt nodig heb van htc home.
Als je op het speakertje rechtsboven klikt, kan je toch kiezen tussen aan/trillen/uit.

quote:
kenniani schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:37:
[...]

Als je op het speakertje rechtsboven klikt, kan je toch kiezen tussen aan/trillen/uit.
jah dat klopt maar ik wil niet mijn styles/vinger gebruiken maar gewoon via de knopppen.
en dat knopje rechtsboven moet je die ook weer nauwkeurig aanraken.

And his yellow flame
Reg. datum: 24 mei 2000

En via het profielen tabje van de HTC Home plugin? Die kan je goed met vingers bedienen ;-)

quote:
corny schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:04:
En via het profielen tabje van de HTC Home plugin? Die kan je goed met vingers bedienen ;-)
ik gebruik htc home alleen maar voor die plugin.
maar die programma neemt te veel ruimte in beslag.
dus ik zou graag willen dat er een programma is die maar 1 regel in beslag neemt in het todayscherm. die keuze had mijn asus p525 voorheen wel.

rhaw wijzigde dit bericht 21-09-2007 13:22 (19%)

quote:
_Rayman_ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:52:
[...]

Hmm, ik krijg m'n bluetooth headset (Sony E HBH-IV835) ook niet werkend. Pairing gaat goed, ik kan ook netjes handsfree aanvinken, maar vervolgens verschijnt er geen headset icoontje...

Enig idee wat dit kan zijn?

And his yellow flame

quote:
rhaw schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:14:
[...]

ik gebruik htc home alleen maar voor die plugin.
maar die programma neemt te veel ruimte in beslag.
dus ik zou graag willen dat er een programma is die maar 1 regel in beslag neemt in het todayscherm. die keuze had mijn asus p525 voorheen wel.
Kijk eens naar Profiles voor Windows Mobile. Wordt helaas door de maker momenteel op een wat lager pitje aan ontwikkeld, maar het zit in ieder geval boordevol features en is ook maar een regel op je todayscherm. Ben er zelf erg tevreden over, gebruikte het op m'n MDA Compact en nu dus ook op de TyTn-II !

quote:
corny schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:
[...]

Kijk eens naar Profiles voor Windows Mobile. Wordt helaas door de maker momenteel op een wat lager pitje aan ontwikkeld, maar het zit in ieder geval boordevol features en is ook maar een regel op je todayscherm. Ben er zelf erg tevreden over, gebruikte het op m'n MDA Compact en nu dus ook op de TyTn-II !
he bedankt. dat is net wat ik zocht. helaas een prijzig proggie.
eerst maar ff testen.

And his yellow flame

quote:
rhaw schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:14:
[...]

eerst maar ff testen.
Kan zijn dat je het niet *kunt* testen... Ik kreeg met de trial versie alleen maar een melding van een expired trial or invalid license. Gelukkig via MSN wel een goede license gekregen. Support van de auteur op zijn forum blijft helaas achterwege de laatste tijd.

www.luppie.net

quote:
rhaw schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:14:
[...]

eerst maar ff testen.
Weet niet of jij naar het verkeerde programma kijkt, maar dit tooltje kost maar ¤ 14,95

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 07 september 2007

quote:
mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:38:
[...]

Hmm, ik krijg m'n bluetooth headset (Sony E HBH-IV835) ook niet werkend. Pairing gaat goed, ik kan ook netjes handsfree aanvinken, maar vervolgens verschijnt er geen headset icoontje...

Enig idee wat dit kan zijn?
Had ik ook al enige posts geleden opgemerkt. Doet je headset het overigens wel?? Je kan namelijk wel icoontje van headset zien als je op je Groene telefoontje drukt en in dat scherm komt. Maar bovenin scherm dus niks noppes nada....

Het probleem met ActiveSync en bluetooth heb ik inmiddlels opgelost, het werkt nu.

Wat ik (in het kort) heb gedaan is het volgende:

De SiteCom drivers (Toshiba Bluetooth stack) verwijderd en de native XP SP2 stack geinstalleerd
(http://www.vinsvision.com...6/EntryID/13/Default.aspx)

Vervolgens de stappen gevolgd van http://htcclub.com/en/showtips.php?ID=26

en sindsdien kan ik succesvol synchroniseren via bluetooth!!!

quote:
Rukyr99 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:12:
[...]

Had ik ook al enige posts geleden opgemerkt. Doet je headset het overigens wel?? Je kan namelijk wel icoontje van headset zien als je op je Groene telefoontje drukt en in dat scherm komt. Maar bovenin scherm dus niks noppes nada....
Hmmm, zover ben ik eerlijk gezegd niet meer gegaan.. Ik ga 't vanavond meteen proberen thuis, voor het zelfde geld doet ie 't gewoon 8)

Reg. datum: 07 september 2007

quote:
mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:49:
[...]

Hmmm, zover ben ik eerlijk gezegd niet meer gegaan.. Ik ga 't vanavond meteen proberen thuis, voor het zelfde geld doet ie 't gewoon 8)
Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken.... })

And his yellow flame

Kwam nog een handige tool tegen om remote (via ActiveSync) het register van je TyTn II te bekijken en wijzigen. Ideaal om zo bijvoorbeeld je HTC Home launcher op jouw manier te configureren zonder hiervoor een tooltje als HTC Home Configurator te gebruiken.

http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

quote:
Michel-NL schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 06:30:
[...]
GPS coördinaten versturen..?
Volgens mij niet. Maar elk klein stukje beveiliging is mooi meegenomen toch?

quote:
zdam1234 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 06:48:
[...]

klinkt goed, alleen geeft trendoffice een melding van malware meteen als ik het probeer te downloaden (virus melding)
Je moet ook gewoon Kaspersky gebruiken en niet al die andere meuk ;)

quote:
Ik zou er niet al te veel van verwachten. Het blijft triest, zelfs met 3 MP. Maar wat wil je ook met zo'n lensje.. Case in point: http://www.flickr.com/pho...ext=set-72157601994206913

Verklein je foto's achteraf naar 1024 en het ziet er redelijk goed uit!

Cyberfury wijzigde dit bericht 21-09-2007 16:34 (21%)

quote:
Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
IDD. Ik vind het idee op zich niet slecht. Dat er niet meer van dit soort applicaties zijn vind ik vreemd. icm GPS / googlemaps zijn de mogelijkheden op zijn minst interessant.

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Net de Brando Ultra Clear Screen Protector op het scherm geplakt. Deze past toch beter dan andere screenprotectors die ik op andere telefoons heb gehad. Hij lijkt nog net een soort van te klein, niet hinderlijk.

Aanrader, zeker als je weet dat het 5,= koste incl verzending.

Reg. datum: 27 juli 2005

Zit al vanaf deel 1 mee te lezen met deze topic, aangezien ik al een hele tijd met smacht op deze telefoon wacht :D heb m nu eindelijk binnen (jaja, dat boeit jullie niet, snap ik :P ) en moet zeggen, precies zoals verwacht :D

erg bedankt tot nu toe voor alle info die hier voorbij is gevlogen!!!! heeft me al erg veel geholpen! zal vanaf nu ook wat input proberen te geven :D
best moeilijk om bij te houden btw deze topic :P gaat te snel

Cyberfury: je heb een edit knop, zodat je alles in 1 post kan doen :)

Owja, ik zag ergens een uitleg over verschil WWE en NL voorbij komen van Robert Webbe volgens mij, dit was een van de helderste uitleggen tot nu toe! volgens mij deel 2, misschien een aanrader voor begin post? scheelt misschien een aantal vragen :)

(chapeau naar algebeld.nl, dankzij jullie lof over hun ook daar gekocht, en moet zeggen, uitstekend!!!)

Elwin23 wijzigde dit bericht 21-09-2007 17:32 (6%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: