http://www.google.nl/sear...F4+mile&btnG=Zoeken&meta=Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:
[...]
[nog meer mierenneukmodus] 409 meter zelfs[/nog meer mierenneukmodus]
[nog ergere mierenneukmodus] 410 meter zelfsAnoniem: 94768 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:
[...]
[nog meer mierenneukmodus] 409 meter zelfs[/nog meer mierenneukmodus]
Dat had ik namelijk gehaald, dat is echt vanaf begin tot iets voorbij eindlijn strakke wheelie maken.
aaah ik wil dit spel zo graag de grond in trappen want ik heb me net alweer dood geergert
maar nee laat ik maar netjes blijven
ik vroeg me af hoe het kwam dat als ik mijn auto wil tunen, en ik gebruik alle parts die ik al had, dat mijn auto een stuk langzamer is dan als ik die standaart blueprint gebruik... hoe kan dat, ik heb toch precies dezelfde als ik ze zelf aan selecteer?
ook een klote streek dat je niet kan tunen als je in een event zit, dan moet je er eerst helemaal uit, en kan je alles weer overnieuw doen...
en ook wel jammer dat ik nu verplicht ben om te tunen of up te graden want ik reed tijdens een drag met alles perfect en ik was 1.5 seconde langzamer dan de snelste...
ook wel jammer dat je geen extra punten krijgt als je voor die b klasse auto's kunt blijven in een grip race...
maar nee laat ik maar netjes blijven
ik vroeg me af hoe het kwam dat als ik mijn auto wil tunen, en ik gebruik alle parts die ik al had, dat mijn auto een stuk langzamer is dan als ik die standaart blueprint gebruik... hoe kan dat, ik heb toch precies dezelfde als ik ze zelf aan selecteer?
ook een klote streek dat je niet kan tunen als je in een event zit, dan moet je er eerst helemaal uit, en kan je alles weer overnieuw doen...
en ook wel jammer dat ik nu verplicht ben om te tunen of up te graden want ik reed tijdens een drag met alles perfect en ik was 1.5 seconde langzamer dan de snelste...
ook wel jammer dat je geen extra punten krijgt als je voor die b klasse auto's kunt blijven in een grip race...
Anoniem: 57309
Gast, met alle respect, maar als je alleen maar kan mauwen om het spel, stop er dan lekker mee. Ik krijg de indruk dat je niet zo into arcade racers bent. Geen probleem, maar maak het lijden voor jezelf niet langer dan strikt noodzakelijk en shift-delete het spel...
naja opzich heeft ie een goed punt...
ik vond t ook flauw als je met je 130 pk autotje voor de groep B en A blijft.. maar geen xtra cash of punte.. best lame als je dus met 130 pk karretje wagens van dik 700 pk achter je houd....
echter nog eff een ander vraagje ik doe grip race's met M3 (e46)
maar ben hier niet zo tevrede mee ding stuurt echt abrupt soms en in scherpe bochte valt ie compleet dood alles stage 3 behalve de motor...
zelfs toen ik alles op stage 2 had had ie er last van... mayb raadzaam andere wage te kope voor grip?
ik vond t ook flauw als je met je 130 pk autotje voor de groep B en A blijft.. maar geen xtra cash of punte.. best lame als je dus met 130 pk karretje wagens van dik 700 pk achter je houd....
echter nog eff een ander vraagje ik doe grip race's met M3 (e46)
maar ben hier niet zo tevrede mee ding stuurt echt abrupt soms en in scherpe bochte valt ie compleet dood alles stage 3 behalve de motor...
zelfs toen ik alles op stage 2 had had ie er last van... mayb raadzaam andere wage te kope voor grip?
I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
nee, ik moet het toch spelen om er een oordeel over te kunnen geven? als ik hem niet speel krijg ik te horen "ja maar je hebt hem ook niet gespeeld, dan kan je er ook niks over zeggen"Anoniem: 57309 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:42:
Gast, met alle respect, maar als je alleen maar kan mauwen om het spel, stop er dan lekker mee. Ik krijg de indruk dat je niet zo into arcade racers bent. Geen probleem, maar maak het lijden voor jezelf niet langer dan strikt noodzakelijk en shift-delete het spel...
dus wat wil je dan, dat ik mijn mening geef maar dat ik het niet gespeeld heb? hoe kan ik er dan een mening over vormen.
En ik wil een mening vormen wat ik vind het gewoon oer slecht.
en idd ik kan alleen maar mauwen, omdat dit spel omdat het zo verschikkelijk slecht is, ik snap niet dat jullie dat "allemaal" niet inzien, als iedereen dit maar blijft accepteren komt EA elk jaar met z'n crap game uit omdat jullie het toch allemaal wel slikken, waarom fatsoenlijke engine/menu structuur/lan/graphics/ maken als deze ook wel volstaat...
EA lacht nu in zn vuisje man, zien hun verkopen weer als een gek, omdat elke fanboy dit spel gaat aanschaffen, terwijl mensen zoals ik (en er zijn vast wel meer) het gewoon verschrikkelijk jammer vinden dat het deze kant op gaat, ik wil need for speed hot pursuit 2 kwaliteits games, waar je tenmindste lekker kon racen met mooie wagens, niet een slap aftreksel die ze in een maandje inelkaar geflanst hebben...
was dit onderbouwend genoeg

Owja, nog wel een vraag, waar zit de LAN optie?
och... echte racegames kome alleen op ps2 en ps3koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:08:
[...]
nee, ik moet het toch spelen om er een oordeel over te kunnen geven? als ik hem niet speel krijg ik te horen "ja maar je hebt hem ook niet gespeeld, dan kan je er ook niks over zeggen"
dus wat wil je dan, dat ik mijn mening geef maar dat ik het niet gespeeld heb? hoe kan ik er dan een mening over vormen.
En ik wil een mening vormen wat ik vind het gewoon oer slecht.
en idd ik kan alleen maar mauwen, omdat dit spel omdat het zo verschikkelijk slecht is, ik snap niet dat jullie dat "allemaal" niet inzien, als iedereen dit maar blijft accepteren komt EA elk jaar met z'n crap game uit omdat jullie het toch allemaal wel slikken, waarom fatsoenlijke engine/menu structuur/lan/graphics/ maken als deze ook wel volstaat...
EA lacht nu in zn vuisje man, zien hun verkopen weer als een gek, omdat elke fanboy dit spel gaat aanschaffen, terwijl mensen zoals ik (en er zijn vast wel meer) het gewoon verschrikkelijk jammer vinden dat het deze kant op gaat, ik wil need for speed hot pursuit 2 kwaliteits games, waar je tenmindste lekker kon racen met mooie wagens, niet een slap aftreksel die ze in een maandje inelkaar geflanst hebben...
was dit onderbouwend genoeg![]()
Owja, nog wel een vraag, waar zit de LAN optie?
oftewel Gran Turismo...
verdere discussie is onmogelijk
echter ik vind het ook niet waard om Pro Street te kopen... maar dat vind ik van geen 1 spel... veelste duur
en EA lacht ten alle tijde in ze vuistje..
want b.v. ook met andere games trappe ze de markt op... 1 a 2 x word ie gepatched en late ze het voor wat het is.. vol met bug's etc.
maargoed... pro speed is opzich wel leuk.. maar voor een echte racegame... Gran Turismo...
voor een leuke arcade racer... pro speed
echter vind ik dat Most Wanted het leukste is.. ivm politie (like the old days with nfs)
alleen weer jammer dat je je eige auto niet kan crashe mja.. op spike strips na dan..
en wat pro speed een arcade racer maakt is dat de auto''s niet realistisch rijden..
maarja.. nu kan teminste iedereen het spel spelen..
mijn mening
Pro Speed leuk spel... absoluut niet ze geld waard...
wel waard om te downe...
I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
GTR (en dan vooral 1) is ook goed realistisch.. iedereen hier die pro street slecht vind, gaat uit van een simulatie game, en niet van een arcarde.. waarom moet het goed realistisch sturen.. daar gaat het helemaal niet om in dit spelLaMaGRa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:19:
[...]
och... echte racegames kome alleen op ps2 en ps3
oftewel Gran Turismo...
verdere discussie is onmogelijk
echter ik vind het ook niet waard om Pro Street te kopen... maar dat vind ik van geen 1 spel... veelste duur
en EA lacht ten alle tijde in ze vuistje..
want b.v. ook met andere games trappe ze de markt op... 1 a 2 x word ie gepatched en late ze het voor wat het is.. vol met bug's etc.
maargoed... pro speed is opzich wel leuk.. maar voor een echte racegame... Gran Turismo...
voor een leuke arcade racer... pro speed
echter vind ik dat Most Wanted het leukste is.. ivm politie (like the old days with nfs)
alleen weer jammer dat je je eige auto niet kan crashe mja.. op spike strips na dan..
en wat pro speed een arcade racer maakt is dat de auto''s niet realistisch rijden..
maarja.. nu kan teminste iedereen het spel spelen..
mijn mening
Pro Speed leuk spel... absoluut niet ze geld waard...
wel waard om te downe...
No signature required.
ik ga sinds underground 2 eigenlijk van die standaart uit..
hmm ja gtr vind ik persoonlijk weer een beetje overdone.
forza, gran turismo, project gotham, (kom zo 123 even niet op een race game voor de pc) ook allemaal arcade racers,waar ook elke beginner mee uit de voeten kan, en ik vind de kwaliteit van die games toch een stuk hogen liggen.
het lullige is dat EA best een goede racegame kan maken, ze hebben genoeg geld, en goede mensen aan boord
hmm ja gtr vind ik persoonlijk weer een beetje overdone.
forza, gran turismo, project gotham, (kom zo 123 even niet op een race game voor de pc) ook allemaal arcade racers,waar ook elke beginner mee uit de voeten kan, en ik vind de kwaliteit van die games toch een stuk hogen liggen.
het lullige is dat EA best een goede racegame kan maken, ze hebben genoeg geld, en goede mensen aan boord
[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-11-2007 03:40 ]
Anoniem: 207684
Je kunt wel tunen tijdens een raceday, je kunt alleen geen nieuwe parts kopen.koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:35:
Start een practice en druk op esc, daar zie je de optie tune staan.
Natuurlijk ben je verplicht om up te graden, daar gaat het in het spel toch om?en ook wel jammer dat ik nu verplicht ben om te tunen of up te graden want ik reed tijdens een drag met alles perfect en ik was 1.5 seconde langzamer dan de snelste...
Dat was bij vorige NFS ook al dus ik snap niet waarom je dit onderdeel van het spel zo erg vind.
Als je niet wilt tunen moet je ander arcaderacespel zoeken.
Je blijft toch verder onder de target time? Zo krijg je meer punten en heb je de raceday sneller gedominate.LaMaGRa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:54:
Je stuurt te ver in bij een te hoge snelheid. Probeer wat meer af te remmen voor bochten zodat je beter kunt sturen zonder dat je te veel snelheid verliest.echter nog eff een ander vraagje ik doe grip race's met M3 (e46)
EA heeft een aardig goede en zeker originele racegame neergezet. Dat jij je zo blindstaart op de minpuntjes is jouw probleem.koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 03:39:
Enige goede redenen die jij geeft voor het systematisch afzeiken van dit spel is jouw eigen schuld. Je zegt dat het spel slecht is omdat jouw auto minder snel is dan de voorgetunede. Raad eens, het zijn niet alleen de onderdelen die de prestaties van de auto beïnvloeden en als je dat niet snapt kan je beter op family mode spelen, helpt het spel zelfs met remmen!
Er zijn dan ook zat mensen die ProStreet geweldig vinden. Dat jij iets anders zoekt dan dat ProStreet je biedt is gewoon jammer voor jou, niet voor EA 
Dat wij 'allemaal' niet zien dat het spel slecht is heeft niets met de kwaliteit te maken van het spel.. Dat heeft te maken met het feit dat jou opinie puur persoonlijk is. Nu ben ik niet de persoon die alleen maar van Arcade houdt en al helemáál niet de persoon die fanboy is van EA (geloof me, games als The Sims en óók de nieuwe SimCity komen me echt de strot uit), maar ik heb me toch altijd érg vermaakt met de de meeste delen uit de. NFS serie.
Tuurlijk, de game heeft wat zwakke punten, maar verder is dit toch wel één van de beste delen uit de serie.
Als jij al vanaf het begin al aangeeft dat je de game totaal niet leuk vind lijkt me dat genoeg om de handdoek in de ring te gooien en te kappen met de game. Je kan jezelf best blijven martelen en ons blijven lastigvallen met dezelfde mening die we al de hele tijd van je horen, maar daar schiet niemand wat mee op.
Kan je het spel best willen spelen om een 'mening' te vormen, maar een spel waar je al een hekel aan hebt voor je begint is zelfs het repliën niet waard.
En, den bashen kan verder in [Multi] Need For Speed: ProStreet [Deel 2]
Dat wij 'allemaal' niet zien dat het spel slecht is heeft niets met de kwaliteit te maken van het spel.. Dat heeft te maken met het feit dat jou opinie puur persoonlijk is. Nu ben ik niet de persoon die alleen maar van Arcade houdt en al helemáál niet de persoon die fanboy is van EA (geloof me, games als The Sims en óók de nieuwe SimCity komen me echt de strot uit), maar ik heb me toch altijd érg vermaakt met de de meeste delen uit de. NFS serie.
Tuurlijk, de game heeft wat zwakke punten, maar verder is dit toch wel één van de beste delen uit de serie.
Als jij al vanaf het begin al aangeeft dat je de game totaal niet leuk vind lijkt me dat genoeg om de handdoek in de ring te gooien en te kappen met de game. Je kan jezelf best blijven martelen en ons blijven lastigvallen met dezelfde mening die we al de hele tijd van je horen, maar daar schiet niemand wat mee op.
Kan je het spel best willen spelen om een 'mening' te vormen, maar een spel waar je al een hekel aan hebt voor je begint is zelfs het repliën niet waard.
En, den bashen kan verder in [Multi] Need For Speed: ProStreet [Deel 2]
[ Voor 10% gewijzigd door PeterSelie op 28-11-2007 09:06 ]
Anoniem: 211458
Dat je eigen blueprints anders rijden is mij ook opgevallen. Wat je wel kunt doen is de auto fatsoendelijk tunen. Als je niet bekend bent met Camber, Toe in en tire pressure etc. kun je dat ook ff zoeken op google ofzo. Die Tuning geldt ook voor de versnellingsbak, de spoilers enzo.
Ik heb daar al best veel performance uit gehaald.
Wat ik zelf nog wil weten is of er iets bekend is van een graphic hack zoals bij Crysis. Ik heb een 1900xt op 700/1800 en haal alles op high en 1280*1024 tussen de 25 en 45 fps. (tunnels uiteraard 70 fps, maar dat telt niet)
Ik heb daar al best veel performance uit gehaald.
Wat ik zelf nog wil weten is of er iets bekend is van een graphic hack zoals bij Crysis. Ik heb een 1900xt op 700/1800 en haal alles op high en 1280*1024 tussen de 25 en 45 fps. (tunnels uiteraard 70 fps, maar dat telt niet)
En er is een vers deel: [Multi] Need For Speed: ProStreet [Deel 2]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!