Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 maart 2007

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:18:
Ik weet de naam, het is dit tooltje. Ik heb alleen niet de allernieuwste versie. Als ik Spb mail zullen ze antwoorden dat 't niet kan, dat ik de nieuwste versie moet kopen.
ik kan je helpen, maar ik zie nergens een pm knop staan?

Dieter09 wijzigde dit bericht 29-08-2007 13:39 (32%)

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Dieter09 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

ik kan je helpen, maar ik zie nergens een pm knop staan?
Die moet je in je profiel aanpassen. Bovenin zie je MYREACT -> Voorkeuren en dan bij kopje Privacy Direct Messages aanvinken.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 18 juli 2005

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:05:
Ik zie dat veel mensen een 2 jr contract nemen; ben ik de enige die snel is uitgekeken op z'n toestel? :X
Moet wel zeggen dat m'n huidige toestel nu 9 mnd heb en nog errûg goed bevalt.
Ik ben normaal ook voor de jaar abbo's maar dit is wel een vrij prijzig toestel, dus 2jr maakt het goedkoper plus dat het een investering is, want ik verwacht wel meer dan 2jr er mee te kunnen blijven lopen :)
Ik heb nu al 2jr een hx4700 en die gaat ook nog steeds prima mee (kopen iemand?)
die heeft trouwens wel 480x640 :|
quote:
limboroger schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:03:Verder had ik dan het 1e jaar een fikse korting op mijn maandlasten. Ik betaalde dan het 1e jaar 21,95/m en dan nog de 1e 4mnden 50% op het internet.
Dat kan ik nergens terugvinden. bij de algebeld/2call is het 4mnd 50% op de blox, EXLUSIEF internet...

Oh, en ik ben net bij belcompany geweest, daar hadden ze hem nog niet in de computer, maar de verkoper wist wel een memo te vinden waar instaat dat de releas voor volgende week gepland staat, en of ik een toestel wilde reserveren.
Toch maar eens in m'n woonplaats kijken

Angelus1753 wijzigde dit bericht 29-08-2007 14:11 (33%)
Reden: belcompany info toegevoegd

What comes after the TyTN II? A Startrek Tricorder ..........

Reg. datum: 06 februari 2002

zoals ik al eerder zei de verkoper van algebeld.nl wist mij met grote overtuiging te vertellen (ik was blijkbaar niet de eerste die naar dit toestel vroeg 8)7 )
dat hij hem komende maandag binnen heeft en de eerste dus dinsdag op de bus gaan.

the things we fear most have already happened to us

Ik heb ook even gebeld met hun. Mijn vraag was of het beide toestellen betrof (EN/NL); hij moest dit navragen bij de leverancier. De leverancier verteld dat het om BEIDE toestellen gaat. En dat, in tegenstelling tot de informatie bij algebeld op dat moment, de toestellen in de 2e week van september geleverd gaan worden.
Dat komt iig overeen met de leveringsdatum eerder genoemd in dit forum van 12/13 september.

Reg. datum: 06 februari 2002

quote:
Angelus1753 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:30:
Ik heb ook even gebeld met hun. Mijn vraag was of het beide toestellen betrof (EN/NL); hij moest dit navragen bij de leverancier. De leverancier verteld dat het om BEIDE toestellen gaat. En dat, in tegenstelling tot de informatie bij algebeld op dat moment, de toestellen in de 2e week van september geleverd gaan worden.
Dat komt iig overeen met de leveringsdatum eerder genoemd in dit forum van 12/13 september.
:'( :'( :'( :'( :'(

het was ook te mooi om waar te zijn, nou ja ik wacht al maanden op dit ding ik wacht nog wel een paar dagen meer

the things we fear most have already happened to us

Reg. datum: 16 september 2005

Ik heb een SIM only van Telfort-500 besteld(Kwam het beste met mijn belgedrag uit de test).

Weet iemand waar ik een goedkope TYTN II kan halen?
:)

Limbo in Holland
Reg. datum: 23 augustus 2007

quote:
Angelus1753 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:55:

Dat kan ik nergens terugvinden. bij de algebeld/2call is het 4mnd 50% op de blox, EXLUSIEF internet...
Tarieven Vodafone bij 2call: 27,50 voor 22,95 bijv.
De maandelijkse korting bij Belcompany staat niet op de site, maar gaven ze me in de winkel.

Nu maak ik me zelf ook steeds schuldig aan offtopic-afdwalingen... :X

student, adolescent, vent, oude krent.. alles went!

@Limbo
Algebeld heeft dezelfde korting alleen een lagere toestelprijs en ook korting voor de databundel

@Djerique
Bold?????
En ik weet een hele goeie website waar je dat kan opzoeken: www.google.com
in mijn lijstje is algebeld ook met het toestel het goedkoopst zonder abbo
(ik lijk wel een reclameburo, ik zou extra korting moeten krijgen!)

Apple!
Reg. datum: 17 januari 2006

geen spam maar voor iedereen die op zoek is ;)

telecomvergelijker :)

gebruik ik bijna altijd

misschien idee voor de TS?

aerofreak wijzigde dit bericht 29-08-2007 15:20 (14%)

Everything was going great, until I ran out of airspeed, altitude and ideas at the same time.

Reg. datum: 27 juni 2007

quote:
DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:00:
[...]

Nederland volgende week Woensdag Belgie een weekje later denk ik ;)
Heb gisteren nog eens naar Dangaard (de HTC invoerder/verdeler voor Belgie) gebeld, en die hadden em in hun systemen staan voor 15 september ....
:z :z nog 17 keer slapen dus ... :z :z

CISSP

Vragen/opmerkingen|Blog
NMe: Maar goed dan dat we zoals het een goed dictatoriaal regime betaamt vele mogelijkheden hebben om revoluties de kop in te drukken. :)

Kan iemand nu eens antwoorden op de vraag of hij in verschillende kleur versies uitkomt?
anders zou ik hem nu bestellen via algebeld.

CISSP

Ik zie bij mijn leverancier alleen maar de standaard kleur, en 2 verschillende talen. NL en UK.

Vragen/opmerkingen|Blog
NMe: Maar goed dan dat we zoals het een goed dictatoriaal regime betaamt vele mogelijkheden hebben om revoluties de kop in te drukken. :)

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
aerofreak schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:20:
telecomvergelijker :)

gebruik ik bijna altijd

misschien idee voor de TS?
Handige site _/-\o_
Maar vreemd dat die bijna altijd uitkomt bij de webshop afgebeld.nl 8)7

Ook ik ben tot een besluit gekomen.

Ik neem een 18 mnd contract, want 24 mnd vind ik voor mijzelf te lang. Toen ik de S200 aanschafte was deze reeds 9 maanden op de markt en heden kan nog heel goed mee met de nieuwere varianten. Ik zie de Touch bijvoorbeeld gewoon als een geupgrade S200 -> andere/dunnere body en WM 6

Nu ik een andere toestel aanschaf vlak na z'n release en ook nog eens een toestel dat niet meteen opgevolgd zal worden maar naar mijn idee geupdate wordt heb ik doen besluiten een 18 mnd contract te nemen. Ik zit aan Telfort "vast" omdat m'n vriendin Telfort Unlimited heeft en ik voor de rest tevreden over ben (behalve dat geintje wat betreft EDGE). Ik wacht nog wel heel even op de Polaris, aangezien ik eind oktober kan switchen. Als dat te lang duurt dan wordt 't een TyTN.

quote:
Djerique schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:55:
[...]
Handige site _/-\o_
Maar vreemd dat die bijna altijd uitkomt bij de webshop afgebeld.nl 8)7
Bij mij juist bij 2Call, maar zal 'm toch eerder bij Algebeld kopen. Heb erg goede ervaringen met hun.

Arc Nature

Hey Poepert @ 15:59 en 16:01, wat doe je nou... wel het goede voorbeeld geven hoor met die offtopic postings ;)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Phone Addicted

quote:
Big Chieff schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

Heb gisteren nog eens naar Dangaard (de HTC invoerder/verdeler voor Belgie) gebeld, en die hadden em in hun systemen staan voor 15 september ....
:z :z nog 17 keer slapen dus ... :z :z
En ik zeg volgende week :)

quote:
Crusader schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:06:
Hey Poepert @ 15:59 en 16:01, wat doe je nou... wel het goede voorbeeld geven hoor met die offtopic postings ;)
Gelijk heb je, maar op dit moment ontkom je er bijna niet aan.
Er valt niet meer zoveel te zeggen, de technische zaken zullen wel weer aan bod komen als 't toestel daadwerkelijk bij mensen in handen valt.

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Bij mij juist bij 2Call, maar zal 'm toch eerder bij Algebeld kopen. Heb erg goede ervaringen met hun.
:) Bij de telecom vergelijker staan ze er 2x in. tytn II > algebeld (=goedkoopste) en p4550 wijst naar 2call en gsmweb. Veel meer shops staan er nog niet in geloof ik, dus dat beperkt de keuze redelijk.

XBOX360 Live Tag: NLNeoMe

Wederom een super vette HTC Tytn, maar T-Mobile zal hem wel weer verneuken, software en vooral hardwarematig ( lekker rose of rood :) kleuren etc ). Verkoop mijn 'met prijsvraag gewonnen' Mda Vario II en heb Samsung U600 aangeschaft via abbo omdat ik toch verleng.

Vraag me btw af of dat scherm wel zo makkelijk werk als ie uitgeklapt is.

telekomvergelijker.nl en dat soort sites zijn meestal wel handig, maar handmatig de verschillende site's afzoeken is nog altijd beter. Hou trouwens sowieso niet van 2 jr abbo !

NeoMe wijzigde dit bericht 29-08-2007 17:37 (28%)

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Diamond II * Olympus Mini-S * Mio 200 *

Limbo in Holland
Reg. datum: 23 augustus 2007

Beetje offtopic:

Volgens T.net gaat de snelheid van vodafone nu naar 3,6Mbit/s. De TyTN II zal dus nu op zn max kunnen downen. (sneller aan de 50mb limiet..)
Maar er is nu de mogelijk om van de volledige capaciteiten gebruik te maken van zijn HSDPA.

student, adolescent, vent, oude krent.. alles went!

Reg. datum: 17 september 2005

Is er nu te achterhalen wat de gui wordt. Je ziet veel verschillende plaatjes met de lelijke groene en mooi e zwarte gui :/

en iemand erboven zegt dat de buitenkant geleverd word in de standaard kleur. maar nu weet ik nog altijd niet of het dat donkergrijs, of lichtgrijs is?????

lichtgrijs => http://crew.tweakers.net/...en-tilted-front_507kB.jpg
donker => http://www.boygeniusrepor...le/normal_HTCKaiser16.jpg

Of zijn het dezelfde en ligt het aan de foto's?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: