Wat ik er tot nu toe van vind:
- HTC Home/today is nice maar de klok is net iet te groot. De keuze is echt wat je wilt hebben.
Uitschakelen kan via Start > Settings > Tab 'Personal' Today > Tab 'Items' en vink het vakje van HTC Home.
- In landscape mode is het scherm door HTC Home meteen voor 75%-85% gevuld met die grote klok.
- FF wennen met het toetsenbord (kom van een MDA Pro) of mijn vingers zin gewoon te groot. Het word wennen
- Lijkt een probleem te zijn met het geluid/audio via bluetooth. Het klinkt niet super. Ik zelf kan dit (nog) niet bevestigen
- 'OK' knopje reageert niet altijd in sommige menu's . (niet die op het toetsenbord)
- Achterklepje komt snel onder de vlekken te zitten.
- Het stukje van de stereo headset die word mee geleverd dat uitsteekt bij je telefoon vind ik eng. Daarmee bedoel ik als je daar vaak tegen aankomt het de usb ingang kan beschadigen
- Kan de internet activiteiten niet uitschakelen doormiddel van een knop alleen met de stick op 3G drukken of via CommMgr
- Denk een oud Windows Mobile bug. Soms staat de backlight op full light in plaats van uit/minder licht
- Gelezen over warmte die vrij komt bij gebruik van 3G.GPS en dit klopt. Wel jammer, dacht zelf dat Tasje is aardig beter dan die standaard werd meegeleverd bij de MDA Pro.
- Rode telefoonknop ingedrukt houden is de telefoon in lock mode zetten
- Zoek nog naar de mogelijkheid een eigen alarmsound te kiezen
- Google Maps werkt lekker, moet alleen al een connectie hebben met het internet om gebruik van de follow mode te kunnen maken.
- TomTom in de bus gebruikt, werkte ook goed. Wil hem snel een keer in de auto proberen.
Een paar links:
Kaiser Forum
Allaboutphones
XDA developers
Modaco
Maar wat mijn bevindingen ook zijn. Ik vind het een top ding. Zoveel mogelijkheden.