Mailen heeft geen nut, gewoon bellen van maandag/tm vrijdag en vragen om aftersales.quote:
MCP MCDST MCTS MCSA MCSE MCITP MCNPS MCPS + tafeldiploma!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Mailen heeft geen nut, gewoon bellen van maandag/tm vrijdag en vragen om aftersales.quote:HackZois schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:51:
Heb ik ze duidelijk gemaild wat ik al heb geprobeerd, krijg ik een e-mail terug dat ik de nieuwe radio software moet downloaden. Zucht, wordt het weer zo'n gedoe...
[...]
Gelijk teruggemailt dat dat dus niet de oplossing is bij mij. En we wachten weer af...
Koeienstal.nl -|- AMD Athlon64 Overklok-tutorial -|- Powered by AMD Athlon64 3200+ @ 2850mhz
aftersales heeft ook geen nut,gewoon naar een tmobile-winkel gaan en die laten bellen met aftersales voor een oplossing.quote:Audi-Addict schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
Mailen heeft geen nut, gewoon bellen van maandag/tm vrijdag en vragen om aftersales.
Audi-Addict wijzigde dit bericht 30-10-2007 15:57 (22%)
Audi-Addict wijzigde dit bericht 30-10-2007 16:10 (3%)
Dan is de Tytn II een heel mooi alternatief, iets nieuwer dus je zal er meer voor betalen maar zeker de moeite waard om eens naar te kijken. heb ze hier beide liggen en de TytnII bevalt super. En geen bereikbaarheids probleem.quote:xileS schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:34:
Hmm, mijn vader gaat binnenkort zijn t-mobile abo verlengen. Hij wilt dus voor deze telefoon gaan, maar nu zie ik dat hij bereikbaarheidsproblemen heeft. Is dat ook met de nieuwe die ze nu uitleveren? Of is dit probleem al opgelost. Zoniet kan hij beter voor de HTC Touch gaan, dan maar geen build in GPS.
Tha
Heb het zojuist geinstalleerd en zal het resultaat hier plaatsen!quote:Madman_K schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:54:
Is daar alles mee opgelost???
rjhilbrink wijzigde dit bericht 28-12-2007 16:00 (16%)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos