Geen tweedehandse maar gewoon een compleet nieuwe.
"Everybody's Livin' For The Weekend"
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]"Everybody's Livin' For The Weekend"
ik drink niet, ik zuip
Same here,...quote:iCy schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:39:
Ben nu over naar WM6 Artemis Touch 2.1 en toestel staat nu al 1 dag aan zonder reset en nog niks gemerkt.
WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl
Is er niet helaas, pindakaas.quote:MillZ schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:48:
[...]
Same here,...
Heb hem nu 3 dagen aanstaan en geen problemen meer.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Weet iemand een Originele WM5 Tmobile ROM ergens te staan, in geval van moeten terugflashen voor een garantiegeval?
ik drink niet, ik zuip
hoe lang heeft het geduurd voordat je hem binnen had?hier nog nix na een week?quote:DazzleStan schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:35:
Heb hem binnen hoor: de N95.
Geen tweedehandse maar gewoon een compleet nieuwe.
Vorige week dnsdag besteld door Klantenservice, afgelopen zaterdag in huisquote:Polyworm schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:00:
[...]
hoe lang heeft het geduurd voordat je hem binnen had?hier nog nix na een week?
"Everybody's Livin' For The Weekend"
ik drink niet, ik zuip
Zou jij anders niet zo aardig willen zijn om een link te geven naar een duidelijke nederlandse tutorial?quote:pocket-chat.nl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:05:
Met de orginele WM6 heb ik er geen last meer van.
Die CID lock is veel gemakkelijker te omzeilen dan ik dacht, gewoon USPL eroverheen gooien en dan WM6.
Dus niet twijfelen maar gewoon doen mensen!![]()
Je moet wel iets heel geks doen om het te laten bricken denk ik.
*let wel op dat je NOOIT een backup terug zet na een rom update. Dat loopt nooit goed.
Ik weet geen tutorial.quote:SipdawgMDA schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
Zou jij anders niet zo aardig willen zijn om een link te geven naar een duidelijke nederlandse tutorial?
pocket-chat.nl wijzigde dit bericht 06-10-2007 19:20 (23%)
okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.
Zijn 5 regels engels te moeilijk?quote:SipdawgMDA schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
Zou jij anders niet zo aardig willen zijn om een link te geven naar een duidelijke nederlandse tutorial?
Tha
In dit draadje staat een duidelijke omschrijving:quote:SipdawgMDA schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl
quote:"Dat er twee in rekening gebracht zijn is een vergissing, maar die ene SIM kaart zult u toch echt moeten betalen meneer."
"Ik dacht het niet. Jullie aangepaste software voor het toestel zorgt voor problemen en een nieuwe SIM kaart is de oplossing geweest. Dit was jullie probleem, niet het mijne. Ik betaal niet voor die SIM kaart"
"Heeft u een momentje?"
* 5 minuten in de wacht*
"Meneer, u krijgt 20 euro gecrediteerd op uw volgende faktuur."
"Danku. Goeiemiddag."
HackZois wijzigde dit bericht 17-10-2007 08:31 (36%)
Audi-Addict wijzigde dit bericht 23-10-2007 13:11 (14%)
i'm not dutch, so please don't mind my spellingerrors!
Audi-Addict wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:31 (56%)
Gelijk teruggemailt dat dat dus niet de oplossing is bij mij. En we wachten weer af...quote:Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U geeft aan dat u in het bezit bent van een T-Mobile MDA Compact III. U bent zeer regelmatig niet bereikbaar. Wij begrijpen dat u dit bijzonder vervelend vindt en leggen u graag uit hoe u dit ongemak verhelpt. U kunt dit oplossen door het updaten van de radio software, van versie 02.49.90 naar versie 02.92.90. De nieuwe radio software zorgt voor een betere werking in het T-Mobile netwerk met de MDA Compact III. Hierdoor heeft u een stabielere netwerkverbinding en bent u beter bereikbaar.
U kunt de nieuwe radio software downloaden via de volgende link: https://www.t-mobile.nl/z...da_compact_III_radio.aspx
Hier staat tevens een handleiding voor het installeren van deze software. Volledigheidshalve wijzen wij u op het feit dat bij het uitvoeren van de update geen gegevens op het toestel verloren gaan. Daarnaast blijft de update na het uitvoeren van een hard reset geinstalleerd.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Levien den Boer
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus