Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2003

N95? of weer een T-mobile compact 3?

ik drink niet, ik zuip

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

zo zeg. misschien leuk detail:
quote:
davduyv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:11:
Is er iemand die geupdate heeft naar WM6 die nog wel het T-mobile bereikbaarheid probleem heeft?

knipperdeknip

Ik heb daarna in juli mij gewaagd aan het updaten: eerst B&B3.5, later B&B4.0 en nu B&B4.1 (met radio version 02.95.90). Bij geen enkele van deze Rom's heb ik het bereikbaarheids probleem gehad :) .

Stomme is dat mijn vader ook de T-mobile MDA compact III had en het bereikbaarheids probleem niet had.
De telefoons leken uitwendig volledig identiek in hard en software behalve de batterij.
In mijn toestel (aangeschaft in T-mobile winkel) zit een Sanyo geproduceert in China.
In die van mijn vader (niet in een T-mobile winkel aangeschaft) een Samsung geproduceert in Korea.

Het lijkt mij dat het batterij merk geen onderdeel van het probleem kan zijn.
ik had het probleem ook, inclusief radio update van t-mobile. na B&B4.0 geinstalleerd te hebben heb ik ook al een tijdje (3 maanden) geen problemen meer. frappant ik heb ook een chinese sanyo.

Iemand anders al gechecked?

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

Reg. datum: 02 augustus 2007

een nokia 95 is toegezegd ,dus ik laat het van de week ff weten,ik heb vandaag mijn oude toestel ingeleverd compleet.mooi was wel dat de jongen in de winkel werkte vroeg waar ik die windows mobile 6 rom vandaan had,hij vond hem em wel intresant.

Sososo

quote:
Polyworm schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:04:
een nokia 95 is toegezegd ,dus ik laat het van de week ff weten,ik heb vandaag mijn oude toestel ingeleverd compleet.mooi was wel dat de jongen in de winkel werkte vroeg waar ik die windows mobile 6 rom vandaan had,hij vond hem em wel intresant.
Maar dat geintje dat je je p3300 kan inruilen bij T-mobile werkt waarschijnlijk alleen als je het toestel via T-mobile zelf hebt gekocht. Of zou ik, die zijn toestel bij 2call heeft gekocht ook gebruik kunnen maken van de omruilservice van T-mobile?

Rebuilding knowledge database

Reg. datum: 07 januari 2002

quote:
uppie8374 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:33:
[...]

Maar dat geintje dat je je p3300 kan inruilen bij T-mobile werkt waarschijnlijk alleen als je het toestel via T-mobile zelf hebt gekocht. Of zou ik, die zijn toestel bij 2call heeft gekocht ook gebruik kunnen maken van de omruilservice van T-mobile?
Nee. Staat het logo van T-mobile er op?

"Everybody's Livin' For The Weekend"

Reg. datum: 22 september 2003

Zelfs al had ik af en toe problemen met bereikbaarheid...dan wil ik nog geen N95...doe mij dan maar een Vario III... 8)

ik heb hem zelf gekocht bij een t-mobile winkel.,ik denk als je klachten heb met je toestel ga naar een t-mobile winkel als je hem daar gehaald heb,die hebben me binnen een half uur beter geholpen dan die uren die ik naar de klantenservice gebeld heb.het liefst had ik gewoon een werkende com-pact gehad maar ja

Sososo

quote:
DazzleStan schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:57:
[...]

Nee. Staat het logo van T-mobile er op?
Nee ik heb het model van HTC zelf.

Rebuilding knowledge database

quote:
uppie8374 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:09:
[...]

Nee ik heb het model van HTC zelf.
Dan kun je volgens mij niet op coulance rekenen van T-Mobile. :/

quote:
aftersales mevrouwtje:
wij hebben uw 3 leentoestellen eindelijk retour ontvangen (waarvan 2 defect, vandaar 3)
remy:
oke mooi maar ik heb nog steeds bereikbaarheidsproblemen
aftersales mevrouwtje:
onmogelijk!

*** BLABLABLA

aftersales mevrouwtje:
u kunt een vergelijkbaar toestel uitkiezen
remy:
dus met ongeveer dezelfde functies? n95?
aftersales mevrouwtje:
ja ongeveer dezelfde funties, geen n95, wel een htc touch of n73
remy:
en gps dan? dat was de voornaamste reden voor mijn keuze voor de compact3
aftersales mevrouwtje:
de touch heeft gps en gprs
remy:
????
aftersales mevrouwtje:
ik stel u nu deze keuze
remy:
ik wil er even over nadenken
aftersales mevrouwtje:
meneer u kunt alleen deze week nog beslissen
remy:
:?
Opzich wel netjes dat ik een NIEUWE mda touch zou kunnen krijgen als ik dat wil, maar dat jonge meisje behandelde mij alsof ik uit de jostiband kom.

Ook heb ik aangeboden dat ze de CID lock er kosteloos af halen, dan hoef ik geen nieuwe touch. Lijkt mij een oplossing in hun voordeel, zoveel bel ik namelijk ook niet en anders zouden ze die er toch wel af moeten halen binnen 4 maanden. Maar toen begon ze chagrijnig te doen.

Ik wil gewoon een ander toestel MET gps. Er werd mij eerder een n95 beloofd alleen ik wou dat niet, dit meisje zegt dat ik dat lieg.. Ik ga zowiezo een klachtenbrief schrijven over de manier waarop ze dit proberen af te handelen. Ik heb ondertussen een SCHIJTHEKEL aan de afdeling after sales gekregen.

Ik vind de touch een mooi toestel maar die heeft geen gps en is nog trager dan de compact3 (zou een softwarematig probleem zijn).

Wat gaan jullie nou doen? Afwachten of voor een ander toestel gaan ofzo?

Reg. datum: 06 september 2005

Over welke provider gaat dit dan?

Reg. datum: 18 september 2001

Als de Touch GPS had gehad, had ik die genomen >:)

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

Wel een zooitje daar hoor bij T-Mobile. Dinsdag is mijn N95 pas besteld door reparatie Tmobile.

Maandag kreeg ik nog te horen, dat wanneer een telefoon besteld is deze nagenoeg dezelfde dag opgestuurd wordt. Dus dan zou ik hem iig deze week nog moeten ontvangen.
Vandaag krijg ik te horen dat na het bestellen het nog wel 10 werkdagen kan duren voordat hij opgestuurd wordt. :X

ehm mij is gezegd zodra bevestiging van tmobile shop komt dat alles ingeleverd is dat die dan besteld word.,zou een week duren.heb vrijdag alles ingeleverd nu bijna week geleden dus ff afwachten kijken.ik verwacht hem toch wel eind deze week.dat is me tenminste toegezegd.

Reg. datum: 26 september 2007

Heb ook een P3300 met het bereikbaarheidsprobleem in combinatie met het T-Mobile netwerk dus als de lijst met prijswinnaars nog word bijgehouden, kantel mij er maar bij... Geprobeerd met een sim kaartje van KPN en het probleem is verdwenen.

Heeft iemand enig idee van de oorzaak van dit probleem, ik hoor van verschillende oplossingen waarvan sommige wel en sommige niet werken. Op zich is dat natuurlijk vreemd. Sommige toestellen hebben wel last andere van het zelfde type niet maar het probleem lijkt wel merk gerelateerd te zijn. Zijn er verschillende oorzaken, of is de genoemde slaapstand een oorzaak (en is de slaaptijd niet ergens in het register aan te passen), overigens ben ik niet gegarandeerd na een vooraf te voorspellen tijd onbereikbaar dus is de slaapstand misschien wel een aanleiding maar waarschijnlijk geen zekere oorzaak. Hebben HTC achtige toestellen afwijkende electronica of zijn er ook andere merken met andere chipsets die hetzelfde probleem hebben? (of zijn er andere merken met dezelfde chipset die het probleem niet hebben). Is er geen HTC/T-Mobile techneut die stiekem meeleest en enig licht op de oorzaak kan werpen. Vragen, vragen ,vragen maar helaas geen antwoorden van de leveranciers (of van mij) ;(
  1. Armageddon_2k
  2. iCy
  3. Jasper06
  4. Maestrodesigns
  5. MiLLZ
  6. Polyworm
  7. Richardrompas
  8. sanderb
  9. SveNRG
  10. Tazitiz
  11. tijmeng
  12. Dazzlestan
  13. Uppie83 (of hoe ze me ook hebben genoemd na het samenvoegen)
  14. babybox
  15. ukinik
  16. Pefrikemi 2x
  17. koelkast
  18. BLS
  19. Roy
  20. Grtz

wat ik zelf veel gemerkt heb:bij mij thuis dan.
- op de usbkabel aangesloten op de pc. volop signaal.stekker eruit en signaal viel ver weg.
-tijdens opladen en ik trok de stekker eruit viel gelijk signaal weg en moest hij opnieuw zoeken.
-tijden toestel in rust en ik zette hem aan viel netwerk ook meestal weg.
- wat ook raar was dat als ik een telefoon pleegde en ik ophing , en als ik dan gelijk weer wilde bellen dat hij ook wegviel.
-signaal heel erg varieerend van volle bak tot nix.
- als signaal 0 was en ik wilde bellen ,hij draaide het nummer en en toen moest hij opnieuw netwerk zoeken.
duurde ook altyd vrij lang na deze storingen voordat hij het netwerk weer vond.en natuurlijk ineens een signaal dat er weer wat gemiste telefoongesprekken waren binnengekomen via sms.

Polyworm wijzigde dit bericht 26-09-2007 20:34 (7%)

Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
davduyv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:11:
Stomme is dat mijn vader ook de T-mobile MDA compact III had en het bereikbaarheids probleem niet had.
De telefoons leken uitwendig volledig identiek in hard en software behalve de batterij.
Heb je nog geprobeerd SIM's te wisselen en zien of het probleem bij het toestel blijft of met de SIM meeverhuist?
quote:
Polyworm schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:33:
wat ik zelf veel gemerkt heb:bij mij thuis dan.
- op de usbkabel aangesloten op de pc. volop signaal.stekker eruit en signaal viel ver weg.
-tijdens opladen en ik trok de stekker eruit viel gelijk signaal weg en moest hij opnieuw zoeken.
-tijden toestel in rust en ik zette hem aan viel netwerk ook meestal weg.
- wat ook raar was dat als ik een telefoon pleegde en ik ophing , en als ik dan gelijk weer wilde bellen dat hij ook wegviel.
-signaal heel erg varieerend van volle bak tot nix.
- als signaal 0 was en ik wilde bellen ,hij draaide het nummer en en toen moest hij opnieuw netwerk zoeken.
duurde ook altyd vrij lang na deze storingen voordat hij het netwerk weer vond.en natuurlijk ineens een signaal dat er weer wat gemiste telefoongesprekken waren binnengekomen via sms.
Klinkt mij als hardware problemen in de oren.

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

zijn er al mensen die hun contract hebben laten ontbinden wegens het in gebreken blijven van tmobile om je een werkend toestel te leveren?
ik wil geen touch, geen n73, geen vario II

alleen een n95 (word me aangeboden voor 250e)
andere toestellen wil ik niet, zijn groter, of hebben geen gps
en de compactIII lijken ze niet te kunnen maken bij tmobile en geen haar op me hoofd die er aan denkt te verlengen nog een keer na 8 jaar.

Tha wijzigde dit bericht 28-09-2007 09:56 (11%)

Tha

Reg. datum: 27 september 2003

Nee ik ga het niet eens proberen om het contract te laten ontbinden. Wil me telefoonnummer niet kwijt.

ik drink niet, ik zuip

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

je kan toch opzeggen, laten omzetten naar prepaid en dan je nummer porteren....
ik ga het wel is ff proberen :(

Tha wijzigde dit bericht 28-09-2007 10:12 (17%)

Tha

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
grtz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:18:
Heb ook een P3300 met het bereikbaarheidsprobleem in combinatie met het T-Mobile netwerk dus als de lijst met prijswinnaars nog word bijgehouden, kantel mij er maar bij

knip
[/list]
Ja de lijst wordt bijgehouden 8) , Er zitten alleen af en toe een paar dagen tussen waar ik het druk heb en geen aandacht aan het bijwerken kan schenken d:)b

ik denk als je een ander toestel wil hoe oud je mda compact is.en heb je problemen ermee ga naar een winkel van t-mobile ,die hebben me beter geholpen als al die klantenservice van tmobile,hun nemen contact op met t-mobile aftersales.het probleem is hier met contractontbinding dat ik dan me nummer kwijt ben na zoveel jaar.

Hell yeah knakworsten!
Reg. datum: 02 november 2006

http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

hier kan je nieuwe software downloaden tegen je bereikbaarheidsproblemen, staat al enige tijd op de website van TMO

iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black

quote:
Spinvis schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:55:
http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

hier kan je nieuwe software downloaden tegen je bereikbaarheidsproblemen, staat al enige tijd op de website van TMO
ehm als je het topic beetje gevolgd had zijn er na die update nog steeds veel mensen met problemen.of die daardoor net problemen hebben gehad. 8)7 beetje oud nieuws

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: