Is er iemand die geupdate heeft naar WM6 die nog wel het T-mobile bereikbaarheid probleem heeft?
Ik had het bereikbaarheids probleem al eerder gemeld bij T-mobile en heb toen een eenmalige korting gehad (voorjaar 2007).
In juni/juli nogmaals geklaagd en kreeg toen telefonisch te horen dat ik op een lijst gezet werd en dat er contact opgenomen zou worden bij een oplossing. Er werd toen gezegd dat dit mogelijk 2-3 weken zou duren. Tot op heden heb ik nog niets gehoord

.
Ik heb daarna in juli mij gewaagd aan het updaten: eerst B&B3.5, later B&B4.0 en nu B&B4.1 (met radio version 02.95.90). Bij geen enkele van deze Rom's heb ik het bereikbaarheids probleem gehad

.
Stomme is dat mijn vader ook de T-mobile MDA compact III had en het bereikbaarheids probleem niet had.
De telefoons leken uitwendig volledig identiek in hard en software behalve de batterij.
In mijn toestel (aangeschaft in T-mobile winkel) zit een Sanyo geproduceert in China.
In die van mijn vader (niet in een T-mobile winkel aangeschaft) een Samsung geproduceert in Korea.
Het lijkt mij dat het batterij merk geen onderdeel van het probleem kan zijn.