Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Heb ik gedaan:
quote:
T-Mobile tarieven Zone 1 (T-Mobile Buitenland)
Toepassing Gebruik
Internet ¤ 0.09
t-zones ¤ 0.30
Blackberry ¤ 0.17

Het gebruik van t-zones, instant email en internet wordt verrekend per blok van 10 kB. Informatie over beschikbaarheid van deze dienst is te vinden onder 'Netwerken en Diensten'.
Dus als ik goed kan rekenen:

Internet ¤ 0.09/10 kB = ¤ 9.00 / MB
t-zones ¤ 0.30/10 kB = ¤ 30.00 / MB
Blackberry ¤ 0.17/10 kB = ¤ 17.00 / MB

Dus internet/pushmail via gprs komt op 9 euro/MB uit toch aardig kostbaar voor een workaroundje als je in het grensgebied woont!

Ice-Rabbit wijzigde dit bericht 16-09-2007 22:53 (7%)

quote:
bigben04 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:50:
Ik ben zondag van vakantie teruggekomen en vond een brief op de mat van T-Mobile m.b.t. de radio ROM update. Ik heb deze uitgevoerd, maar ben niet iemand die 60 keer op een dag gebeld wordt dus ik weet nog niet of de problemen echt over zijn.

Ik zal in elk geval steekproefsgewijs controleren of ik nog bereikbaar ben door mezelf zo af en toe te bellen (hoe eenzaam kan je zijn ;) )
Ik quote mezelf maar even; ik heb tot op heden geen last meer gehad van onbereikbaarheid. Voor mij lijkt de radio ROM update dus te werken.
na laatste gesprek met t-mobile de knoop doorgehakt ,ga proberen er een new rom op te zetten,ff alles goed gelezen en deze er nu op staan ARTEMIS TOUCH 2.0 WWE.zit ook een hogere radio-rom in,conclusie tot nu telefoon draait stabieler,sneller ,in mijn ogen gaat de accu langer mee.en bereikbaarheid is iets toegenomen.ik zeg wel ,als het mis was gegaan had ik waarschijnlijk naar me garantie kunnen fluiten.als je er aan begin doe eerst goed lezen aub,link = http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329453
dit is dus wel op eigen risico maar ik had /heb geen vertrouwen meer in t-mobile......

Ik heb dit weekend ook geflashed. Ook al naar Artemis Touch 2.0 WWE. Ik ga een dezer dagen een uitgebreide tutorial met foto's maken want ik wil niet dat mensen na mij het zelfde ellenlange pad van vragen moeten doorlopen :p

De reden was niet het probleem van bereikbaarheid maar meer 'because i can'. Nog geen seconde spijt van gehad. Het hele proces duurde uiteindelijk 10 minuten en bestond uit paar keer op 'next' en 'finish' drukken. Wat polyworm zegt: WM6 rockt de pan uit. Alles gaat sneller, ziet er smoother uit etc etc.

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

quote:
Jazzper schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:57:
Ik heb dit weekend ook geflashed. Ook al naar Artemis Touch 2.0 WWE. Ik ga een dezer dagen een uitgebreide tutorial met foto's maken want ik wil niet dat mensen na mij het zelfde ellenlange pad van vragen moeten doorlopen :p

De reden was niet het probleem van bereikbaarheid maar meer 'because i can'. Nog geen seconde spijt van gehad. Het hele proces duurde uiteindelijk 10 minuten en bestond uit paar keer op 'next' en 'finish' drukken. Wat polyworm zegt: WM6 rockt de pan uit. Alles gaat sneller, ziet er smoother uit etc etc.
Zoals ik je al gemaild, had, ik zou een verslag zeer waarderen. _/-\o_
enigste nadeel van het flashen kan zijn voor bepaalde personen dat je een engelse versie krijgt ipv nederlands. ik zie t in ieder geval niet als een probleem.

als je regional settings op dutch zet en je predictive text weer op dutch dan kom je een heel eind. Maar ik ben met je eens dat ik me voor kan stellen dat het wennen is. Of je flasht een NL ROM. Er is wel een Dutch met allemaal oranje tjak erin gemonteerd :)

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

quote:
Jazzper schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:51:
als je regional settings op dutch zet en je predictive text weer op dutch dan kom je een heel eind. Maar ik ben met je eens dat ik me voor kan stellen dat het wennen is. Of je flasht een NL ROM. Er is wel een Dutch met allemaal oranje tjak erin gemonteerd :)
Ik kon niet echt wachten op je verslag dus heb ik hem maar geflasht! En in Vista, en je hoeft helemaal geen andere stappen te doen! Werkt super! 8)
ik ben over naar de n73! Wasmachine was niet echt super voor mn telly:P Persoonlijk ben ik wel blijer. Ik mis sommige dingen van de p3300 maar dat smssen weer... HEERLIJK!!!

Zo vandaag teruggebeld en krijg korting om me bundel. Ben hier wel akkoord mee gegaan, want ik wil me nummer houden dus geen contract ontbinding. Zodra WM6 in beta is wordt mij deze opgestuurd, tenminste dat is mij verteld.

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 12 augustus 2004

Is er iemand die geupdate heeft naar WM6 die nog wel het T-mobile bereikbaarheid probleem heeft?

Ik had het bereikbaarheids probleem al eerder gemeld bij T-mobile en heb toen een eenmalige korting gehad (voorjaar 2007).
In juni/juli nogmaals geklaagd en kreeg toen telefonisch te horen dat ik op een lijst gezet werd en dat er contact opgenomen zou worden bij een oplossing. Er werd toen gezegd dat dit mogelijk 2-3 weken zou duren. Tot op heden heb ik nog niets gehoord :'( .

Ik heb daarna in juli mij gewaagd aan het updaten: eerst B&B3.5, later B&B4.0 en nu B&B4.1 (met radio version 02.95.90). Bij geen enkele van deze Rom's heb ik het bereikbaarheids probleem gehad :) .

Stomme is dat mijn vader ook de T-mobile MDA compact III had en het bereikbaarheids probleem niet had.
De telefoons leken uitwendig volledig identiek in hard en software behalve de batterij.
In mijn toestel (aangeschaft in T-mobile winkel) zit een Sanyo geproduceert in China.
In die van mijn vader (niet in een T-mobile winkel aangeschaft) een Samsung geproduceert in Korea.

Het lijkt mij dat het batterij merk geen onderdeel van het probleem kan zijn.

quote:
Klopt idd, ik heb het probleem na de update pas en heb een samsung batterij.

ik drink niet, ik zuip

quote:
davduyv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:11:
Is er iemand die geupdate heeft naar WM6 die nog wel het T-mobile bereikbaarheid probleem heeft?

Ik had het bereikbaarheids probleem al eerder gemeld bij T-mobile en heb toen een eenmalige korting gehad (voorjaar 2007).
In juni/juli nogmaals geklaagd en kreeg toen telefonisch te horen dat ik op een lijst gezet werd en dat er contact opgenomen zou worden bij een oplossing. Er werd toen gezegd dat dit mogelijk 2-3 weken zou duren. Tot op heden heb ik nog niets gehoord :'( .

Ik heb daarna in juli mij gewaagd aan het updaten: eerst B&B3.5, later B&B4.0 en nu B&B4.1 (met radio version 02.95.90). Bij geen enkele van deze Rom's heb ik het bereikbaarheids probleem gehad :) .

Stomme is dat mijn vader ook de T-mobile MDA compact III had en het bereikbaarheids probleem niet had.
De telefoons leken uitwendig volledig identiek in hard en software behalve de batterij.
In mijn toestel (aangeschaft in T-mobile winkel) zit een Sanyo geproduceert in China.
In die van mijn vader (niet in een T-mobile winkel aangeschaft) een Samsung geproduceert in Korea.

kan je iets zien van ander serienummer of iets dergelijks?of versienummer van iets?heb erm ook geflashed maar probleem lijkt wel minder vaak voor te komen.

als je regional settings op dutch zet en je ""predictive text"" weer op dutch

ehm wat bedoel je hiermee:?

Mijn MDA Compact III gaat over 24 uur met begeleidende brief, adapter en oortelefoon richting T-Mobile. In ruil daarvoor krijg ik een NokiaN95. Ben het een beetje zat met die bereikbaarheidsproblemen.

OFFtopic// Weet iemand wanneer de VarioIII uitkomt bij T-mobile?

"Everybody's Livin' For The Weekend"

quote:
DazzleStan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:13:
Mijn MDA Compact III gaat over 24 uur met begeleidende brief, adapter en oortelefoon richting T-Mobile. In ruil daarvoor krijg ik een NokiaN95. Ben het een beetje zat met die bereikbaarheidsproblemen.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Dat was ik ook van plan.

Rebuilding knowledge database

quote:
DazzleStan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:13:

Zeker ook een Flex 40 als abbo?

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

quote:
MillZ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:16:
[...]

Zeker ook een Flex 40 als abbo?
Eerder in dit topic heb ik vermeld hoe ik het heb gedaan. Niets bijzonders eigenlijk.
Heb inderdaad Flex40.

Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
davduyv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:11:

Is er een verschil in gebruik tussen jou en je vader? Bijvoorbeeld dat de één wel GPRS gebruikt en de ander niet, of dat de één veel op dezelfde plaats blijft terwijl de ander juist veel 'reist'? Of regelmatig op een plaats komt waar slechte dekking is (parkeergarage, lift, kelder, grote gebouwen etc.).

Heeft je vader voicemail aanstaan, anders krijgt hij de SMSjes niet dat hij een gemiste oproep heeft en heeft hij misschien zonder het te weten ook last.

Er moet ergens een verschil zijn, anders blijft m.i. alleen slecht werkende hardware in één van beide over (wat volgens mij best de oorzaak van alle ellende zou kunnen zijn).

Misschien moet je een keer de hele dag beide toestellen bij je houden en zien of er een verschil ontstaat, of dat beide een probleem hebben. Of SIM's wisselen voor een paar dagen en zien of het probleem met het toestel meeverhuist of met de SIM (of gebruiker) blijft. Als het probleem met het toestel meeverhuist, zou ik dat toestel ter reparatie aanbieden.

Jullie situatie is erg interessant omdat het een beetje licht kan werpen op de oorzaak van de problemen. Houd ons op de hoogte van je bevindingen...

quote:
DazzleStan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:17:
[...]

Eerder in dit topic heb ik vermeld hoe ik het heb gedaan. Niets bijzonders eigenlijk.
Heb inderdaad Flex40.
Ik heb het gelezen. Maar heb jij het toestel en abbo gekocht bij T-mobile zelf of ergens in een (online)winkel ?

quote:
uppie8374 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:15:
[...]

Ik heb het gelezen. Maar heb jij het toestel en abbo gekocht bij T-mobile zelf of ergens in een (online)winkel ?
Mijn abbo verlengd van Flex40 verlengd voor 1 jaar. En toen kon ik hem kopen voor 50 euro.

quote:
DazzleStan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:08:
[...]

Mijn abbo verlengd van Flex40 verlengd voor 1 jaar. En toen kon ik hem kopen voor 50 euro.
Ik heb mijn abbo verlengd van relax30 + sms25 + pocket internettotaal en moest iets meer dan 100 euro bijbetalen voor de p3300. Het geheel heb ik gekocht via www.2call.nl , vandaar dat ik me ook afvraag bij wie ik moet zijn. In principe is het namelijk de verkoper die de verantwoording heeft dat de producten in orde zijn. Maar toen ik een tijdje geleden al een mailtje naar ze had gestuurd om te vertellen dat er iets niet in orde was met het toestel, werd ik gelijk doorverwezen naar de fabrikant ervan.

quote:
uppie8374 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:12:
[...]

Ik heb mijn abbo verlengd van relax30 + sms25 + pocket internettotaal en moest iets meer dan 100 euro bijbetalen voor de p3300. Het geheel heb ik gekocht via www.2call.nl , vandaar dat ik me ook afvraag bij wie ik moet zijn. In principe is het namelijk de verkoper die de verantwoording heeft dat de producten in orde zijn. Maar toen ik een tijdje geleden al een mailtje naar ze had gestuurd om te vertellen dat er iets niet in orde was met het toestel, werd ik gelijk doorverwezen naar de fabrikant ervan.
Mag aannemen dat de MDA Compact III onder de verantwoording valt van T-Mobile zelf en niet van HTC. Anders hadden ze het apparaat HTC p3300 moeten noemen. Bovendien koop ik het van T-Mobile en niet via een shop.

quote:
Ice-Rabbit schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:48:
code:
1
JoyriderZZ (Had problemen, stap01, vooralsnog probleem opgelost!)

Het bereikbaarheids probleem lijkt vooralsnog opgelost bij mij.
Dit was echter ook enkele weken nadat ik een software update had gehad, dus nog ff afwachten of binnnenkort de bereikbaarheidsproblemen niet terugkomen.
Voor mij werkt de update dus goed!

JoyriderZZ wijzigde dit bericht 21-09-2007 10:22 (38%)

aftersales heeft contact opgenomen met mij (na bezoek aan t-mobile shop met klacht) en telefoontoestel gaat terug ,ik heb zelf nog de nieuwe rom rom erop gezet windows mobile 6, telefoon werkte perfect maar na een paar dagen bleef problemen houden met bereikbaarheid,het is zonde van het toestel ,het is een schitterend toestel met veel mogelijkheden alleen het belgedeelte werkt niet 100%,en aangezien die daar meeste voor bedoeld is..,moet wel eerst toestel opsturen voordat ik nieuwe krijg.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws