Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 augustus 2005

ja

ik heb niet veel verstand van.....
wat telefonisch afgesproken is het volgende:

T-Mobile MDA Compact III + Tom Tom 6

ik zal eenmalige 50 euro betalen....en bijna 30 euro per maand. gedurend 2 jaar.
ik krijg een bundel van 300 minuten.

wat denk je?

ik heb contact met een van de verkopsters van t mobile.....ik zou hem kunnen wegeren aan de deur.

wie kan helpen aub?

Ik heb ook maar even gebeld.

De jongeman van aftersales zei dat de update 'succesvol' was en dat het wel erg vreemd was dat ik nog bereikbaarheidsproblemen had.

Ik vertelde over o.a. dit forum, dat hier een hele lijst staat met lotgenoten.
Toen wist hij ineens waar het over ging.

Er werden mij een aantal oplossingen geboden maar niks wat ik in mijn voordeel zag.

Uiteindelijk begon ik zelf over een ander toestel. Dit was wel mogelijk maar dat zou dan geen nieuw toestel worden. Alles mocht, als het toestel maar niet veel duurder was.

Wat gaan jullie doen?

Reg. datum: 06 maart 2007

dus ik begrijp dat ik mijn toestel kan ruilen voor een "refurbish"? (gebruikte) met de waarde van de compact 3? En dat een leentoestel dus gewoon overbodig is

richardrompas wijzigde dit bericht 07-09-2007 19:39 (17%)

left part of the evil twins

Ik heb de HTC P3300 vanaf launch ongeveer gehad met Orange, en nu sinds ik een paar weken op T-Mobile zit ook de bereikbaarheidsproblemen. Ik ga morgen de patch e.d. proberen, keep you posted.
Reg. datum: 13 januari 2001

Je kan mij of mijn vrouw ook toevoegen, bij ons heeft de update ook niet geholpen, we krijgen nog regelmatig smsjes van t-mobile dat we gemiste oproepen hebben, wat vreemd is omdat het toestel naast ons ligt 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
we zullen t-mobile maar weer eens bellen......

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën Xantia 2.0 CT Activa-bjr 1998-150pk

Life is short so live it fast
Reg. datum: 25 februari 2006

Ik had eerder ook last van het bereikbaarheidsprobleem. Allemaal gemiste oproepen, sms'jes, noem maar op. Heb nu ongeveer 2 weken de radioupdate (02.92.90) van T-Mobile draaien en ik kan voorzichtig zeggen dat het bij mij lijkt te werken. Heb hier en daar nog wel een gemiste oproep, maar denk dat die aan mezelf te wijten zijn.

Aan de andere kant....als ik net als Dazzle een N95 deal kan maken waarvan ik wel 100% zeker weet dat ie werkt...

- To become old and wise, you first have to be young and stupid -

De radio-update wil dus niet installeren op een P3300 met originele ROM, handig (invalid vendor code). Heb nu maar gewoon weer aangezet wat toch al moest, dat ie iedere 5 minuten de mail binnenhaalt via IMAP via GPRS. Als dat het oplost ben ik ook happy :P
Pda programming ftw
Reg. datum: 10 september 2002

quote:
pocket-chat.nl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:21:
Ik heb ook maar even gebeld.

De jongeman van aftersales zei dat de update 'succesvol' was en dat het wel erg vreemd was dat ik nog bereikbaarheidsproblemen had.

Wat gaan jullie doen?
quote:
d-super schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:23:
Je kan mij of mijn vrouw ook toevoegen, bij ons heeft de update ook niet geholpen, we krijgen nog regelmatig smsjes van t-mobile dat we gemiste oproepen hebben, wat vreemd is omdat het toestel naast ons ligt 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
we zullen t-mobile maar weer eens bellen......
Zoals ik al eerder had gepost. meld dit AUB aan T-mobile. Ze zijn er namelijk nog steeds van overtuigd dat de update WEL werkt....

Armageddon_2k wijzigde dit bericht 10-09-2007 08:17 (18%)

ze lullen! De helft liegt tegen je en de andere helft spreekt de waarheid!

en btw, ben er vanmorgen achter gekomen dat mn tel niet kan zwemmen...Weet alleen niet of ik nou verzekerd was of niet. Tip van mn vriendin....... Bel ze even 8)7

richardrompas wijzigde dit bericht 11-09-2007 11:27 (96%)

Reg. datum: 18 september 2001

quote:
richardrompas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:26:
en btw, ben er vanmorgen achter gekomen dat mn tel niet kan zwemmen...Weet alleen niet of ik nou verzekerd was of niet. Tip van mn vriendin....... Bel ze even 8)7
Zeker laat naar je bed gegaan aan je vorige post te zien...
Laat me raden, hij is in een biertje gevallen?
8)7

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

Reg. datum: 24 augustus 2007

Ik heb het lijstje aan het begin eens bekeken met het aantal mensen dat last heeft van de problemen (Pagina 1). Ik zie er een aantal tussen staan waarbij de problemen opgelost zijn door één van de genoemde oplossingen. Volgens mij moeten deze verschuiven naar de tweede tabel met hen die geen problemen meer hebben. Dan klopt het overzicht weer beter.

quote:
curry684 schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:22:
De radio-update wil dus niet installeren op een P3300 met originele ROM, handig (invalid vendor code). Heb nu maar gewoon weer aangezet wat toch al moest, dat ie iedere 5 minuten de mail binnenhaalt via IMAP via GPRS. Als dat het oplost ben ik ook happy :P
De GPRS-variant lijkt goed te werken btw :) Vreet wel veel stroom 8)7
Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Poussan schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:09:
Ik heb het lijstje aan het begin eens bekeken met het aantal mensen dat last heeft van de problemen (Pagina 1). Ik zie er een aantal tussen staan waarbij de problemen opgelost zijn door één van de genoemde oplossingen. Volgens mij moeten deze verschuiven naar de tweede tabel met hen die geen problemen meer hebben. Dan klopt het overzicht weer beter.
Daar ben ik niet mee eens, continue je gprs aanzetten lost het probleem niet op. Het gebeurd alleen wat minder, vreet veel stroom en kost veel traffic. Vergeet je hem in het buitenland uit te zetten dan kost het heeeeeel veel (Euro 30/MB). De eerste lijst is voor mensen die echt nog een patch/andere oplossing nodig hebben.

Ice-Rabbit wijzigde dit bericht 11-09-2007 15:27 (25%)

nee geen biertje. Een wasmachine:S en ben niet verzekerd!! Domdomdom, verzeker ze allemaal alleen deze 1 keer niet en wat gebeurd er?! Kan ik hier nog wat aan doen? Ideen?

Girl with a gun...
Reg. datum: 01 juni 2001

Oh jee ik ga morgen mijn MDA 3 compact in gebruik nemen, hopelijk heb ik van dit alles geen last :/ Aan de andere kant merk ik dr zelf waarschijnlijk heel lastig iets van, ik bel heel erg weinig en wordt ook weinig gebeld..bovendien wil ik veelvuldig de GPRS verbinding gaan abusen.

Uitstekend trouwens dat dit topic wordt geopend en er zoveel informatie voorhanden is! Heb er een hekel aan als bedrijven "nou we weten van niets hoor" gaan roepen. Nu kunnen we ergens op terugvallen, dat is veel waard.

| - Get in touch with your ass kickin' side - | Barebone | Stop Uwe Boll! |

quote:
richardrompas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:39:
nee geen biertje. Een wasmachine:S en ben niet verzekerd!! Domdomdom, verzeker ze allemaal alleen deze 1 keer niet en wat gebeurd er?! Kan ik hier nog wat aan doen? Ideen?
^
*Fluistermodus*
Vraag een vriend om het te gooien op zijn aansprakelijkheidsverzekering, een smoes kan je zelf wel bedenken.
/Fluistermodus*

Reg. datum: 02 september 2004

Ik heb een deal gesloten met T-mobile. Zodra de Vario III beschikbaar is koop ik dat toestel. Tot die tijd gebruik ik mijn oude Nokia :)

quote:
MillZ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:12:
[...]
^
*Fluistermodus*
Vraag een vriend om het te gooien op zijn aansprakelijkheidsverzekering, een smoes kan je zelf wel bedenken.
/Fluistermodus*
kan je me even toevoegen mss op msn? naam@hotmail

PM me maar!

Spontaan idee:
Heeft iemand al gevraagd aan de Tmobile SD gevraagd of ze de blokkering eraf kunnen halen zodat de mensen die problemen hebben, er zonder moeilijkheden een andere WM6 rom erop kunnen installeren?

Ik heb dan het idee dat je legaal en met garantie de boel kan oplossen.
Ok, je hebt dan niet alle mogelijkheden die de tmobile ROM heeft, maar laten we eerlijk zijn.
Je koop deze telefoon niet om hem standaard te laten zijn, en de instellingen van de tmobile rom zijn wel te kopieren toch?

Ik ben ff klaar met de SD van Tmobile, dus wie gaat het proberen?

UTFS, huh?! :-(
Reg. datum: 18 februari 2001

Heb hier een HTC P3600 (niet via t-mobile) en ook ik heb sinds enkele weken last van niet bereikbaar zijn, lang moeten wachten om te kunnen aanmelden op het netwerk etc. etc. Heb inmiddels al diverse radio roms gebruikt van XDA Developers, maar tot op heden geen oplossing gevonden.

Heb nu mijn P3600 ingesteld om elke 15min te synchroniseren met de mailserver en heb handmatige netwerk selectie geactiveerd. Ben benieuwd of het probleem hiermee wat minder wordt.

Servicedesk van T-Mobile zegt mij niet te kunnen helpen omdat ik het toestel niet via hun heb en om nu mijn P3600 weer in te ruilen voor mijn oude Qtek S9100 zie ik niet zitten,

(free)BSD != Linux

Pda programming ftw
Reg. datum: 10 september 2002

quote:
Rats schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:46:
Servicedesk van T-Mobile zegt mij niet te kunnen helpen omdat ik het toestel niet via hun heb en om nu mijn P3600 weer in te ruilen voor mijn oude Qtek S9100 zie ik niet zitten,
Zodra je de telefoon niet via T-mobile hebt aangeschaft kan je idd weinig beginnen (trust me, been there done that) maar het is wel raar dat er 'WEER' een toestel opduikt met dezelfde problemen.....
Ik weet niet waar je het toestel hebt gekocht, maar je kan er mee terug gaan en het daar melden. Niet dat die je een oplossing kunnen bieden maar je kan dan misschien je abbo opzeggen oid.

Reg. datum: 05 februari 2003

Ik heb ook last van het bereikbaarheidsprobleem (gehad), en ik ben nu aan het testen of de update van T-Mobile werkt voor mij.

Toestel: MDA Compact III
April: Abonnement gaat in
Mei: Begin last te krijgen
Juni: Toestel is naar 'reparatie' geweest en heeft een software 'update' gehad (volgens mij was er weinig veranderd)
Juli/Aug: In het begin geen last, maar na een paar weken toch weer een gemist gesprek sms gekregen. Daarna een workaround geprobeerd: GPRS verbinding aanlaten, dit werkte voor mij goed. Alleen als die af en toe wegviel had ik een enkele keer nog eens last van het probleem.
Sept: Nu dus de nieuwe update geinstalleerd en ben nu zonder GPRS verbinding aan het testen of deze werkt voor mij.
code:
1
JoyriderZZ

Reg. datum: 14 december 2006

quote:
Ice-Rabbit schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:27:
[...]

Daar ben ik niet mee eens, continue je gprs aanzetten lost het probleem niet op. Het gebeurd alleen wat minder, vreet veel stroom en kost veel traffic. Vergeet je hem in het buitenland uit te zetten dan kost het heeeeeel veel (Euro 30/MB). De eerste lijst is voor mensen die echt nog een patch/andere oplossing nodig hebben.
Even goed de tarieven bekijken!
http://www.t-mobile.nl/pe...bellen/worldclass_in.aspx

Reg. datum: 02 augustus 2007

Vandaag gebeld met t-mobile,en tot mijn verbazing werd er gezegd dat ik naar de winkel kon en mijn toestel omruilen voor een nieuwe.Ik dus naar de winkel gereden en helaas ,de kerel die mij geholpen had aan de telefoon had dit dus niet mogen zeggen,wel is er contact opgenomen met t-mobile aftersales en gaan ze kijken om het toestel eventueel te vervangen voor een andere type.
Er zou ook sprake zijn van om mijn toestel te ruilen voor een andere(gebruikte ),maar hier ga ik niet mee akkoord.er zou contact opgenomen worden deze week ,dus even kijken wat het gaat worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: