quote:
Hans van Eijsden schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:06:
Zojuist geupgrade van 1.05 naar 1.08. Camera gaf aan dat alles goed was gegaan. Accu was vol, PDF heb ik goed doorgelezen en exact gevolgd. De bestandsgrootte van de firmware kwam exact overeen zoals aangeduid in de PDF.
Helaas, de camera blijkt nu dood. Menu, ISO-knop en grote display werken niet meer, ook TV-Out niet meer.
De camera wordt warm, ook-al staat hij uit.
Lens beweegt nog wel met focussen, top-display werkt ook gewoon. USB werkt niet meer. Geen idee hoe ik de oude firmware weer terug kan zetten... ik kan niets meer met de camera.
Ik heb al geprobeerd om de accu en interne knoopcel te verwijderen voor 30 minuten, maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand tips voor me? Bestaat er een hard-reset door middel van een toetsencombinatie o.i.d.?
woow !, ik stond eigenlijk net op het punt om ook de firmware te upgraden
bij mijn weten bestaat er niet zoiets als een 'toetsencombinatie' of harde reset om de firmware terug te zetten. De strikte richtlijnen zijn er omdat als er ook maar iets misgaat met het uploaden van de firmware de camera 'naar de filistijnen' kan zijn, of toch op zijn minst binnen moet in een servicecenter om er terug goede software op te zetten.
Je ganse camera draait op die firmware.. tis net zoals een besturingsysteem voor je pc.. smijt eens wat dll's uit je system32 map tot je pc niet meer opstart.. daar zit jij nu ongeveer
Ik denk dat je een probleem hebt

xbake wijzigde dit bericht 08-04-2008 23:35 (6%)