Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 augustus 2005
Daarna de laatste versie van xTV gedownload via tortoise en geinstalleerd, maar op het moment dat ik switch van PMIII naar xTV is de skin niet helemaal lekker. Zie wel tekst, geen plaatjes, geen rollovers, en de boel lijkt wel uitgerekt. Krijg hem nog net terug in PMIII.
Is xTV nog niet 2.0 compatible ?
Reg. datum: 27 juli 2005
xTV was 1 van de eerste 2.0 skins. Zou gewoon moeten werken dus.quote:blikbrein schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:18:
Heb de laatste revisie geinstalleerd (rev9731) van het t3ch team.
Daarna de laatste versie van xTV gedownload via tortoise en geinstalleerd, maar op het moment dat ik switch van PMIII naar xTV is de skin niet helemaal lekker. Zie wel tekst, geen plaatjes, geen rollovers, en de boel lijkt wel uitgerekt. Krijg hem nog net terug in PMIII.
Is xTV nog niet 2.0 compatible ?
Heb je de skin wel eerst ge-build voor het updaten?
Is mij namelijk ook al eens overkomen
Niet hetzelfde probleem, maar wel een ander probleem ...quote:Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:02:
Die klacht is nieuw voor mij... iemand anders het zelfde probleem?
Bij mij werkt de streaming video niet, bij bv uitzending gemist en bij de apple trailers.
Voor de rest een lekkere complete xbmc
Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300
Ok... ik hoop dat het met de build van vanavond over is.quote:pvdlaan schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:28:
[...]
Niet hetzelfde probleem, maar wel een ander probleem ...![]()
Bij mij werkt de streaming video niet, bij bv uitzending gemist en bij de apple trailers.
Voor de rest een lekkere complete xbmc
Reg. datum: 26 december 2003
Ik geloof bij ieder kanaal. Kan het nu niet bevestigen op m'n werk.quote:GroteBozewolf schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:50:
[...]
Komt dat bij elk kanaal voor, of alleen specifieke?
Ik zal hem gelijk uitproberen en laten weten of hij goed werkt.quote:Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:48:
[...]
Ok... ik hoop dat het met de build van vanavond over is.
hier nog even een beginnersvraagje, ik hoop dat het hier mag:
ik heb, omdat ik lui ben, al mijn spellen naar de harde schijf geript met dvd2xbox zodat ik het laatje niet de hele tijd open en dicht hoef te doen en dus niet op hoef te staan.
Kan ik deze spellen (gewoon de hele map) overzetten naar mijn pc en dan op een lege dvd branden als de originele disc stuk gaat, andersgevraagd: is het een goede vorm van back-uppen?
Dus als de originele disc kapot gaat, kan ik dan die data weer opnieuw op een disc branden?
Met vriendelijke groet,
Daniel
// Daniel
Fire69 wijzigde dit bericht 06-08-2007 14:23 (6%)
Reden: Verkeerde soft :)
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
bij voorbaat dank
Trust me, I know what I'm doing
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Is het mogelijk dat als ik op my music klik, ik meteen al mijn albums zie staan ?
Black Holes & Revelations
Gewoon in de folder userdata je sources.xml aanpassen zodat My Music verwijst naar de plaats waar je muziek staat...
Reg. datum: 19 maart 2004
op het beginscherm heb je zowel "movies" als "tvshows", deze verwijzen echter allebei naar dezelfde dir , terwijl ik mijn films in f:/movies heb staan en tv shows in f:/tv
nu heb ik al rond zitten kijken in de Home.xml waarin idd staat dat zowel bij "movies" als bij "tvshows" dit moet gebeuren "<onclick>ActivateWindow(MyVideoLibrary,tvshowtitles)</onclick>"
Alleen staat er dan bij de tvshows "tvshowtitles" en bij movies "MovieTitles"
ik maak en wil ook geen gebruik maken van de library mode. Is er dus een manier om "TvShows" te laten verwijzen naar f:/tv ipv f:/movies?
Ja of via het muziek gedeelte naar de map waar je standaard terecht wilt komen, op het witte knopje drukken en kiezen voor "Set standard"quote:Fire69 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:44:
Da's wel een heel erge beginnersvraag ja
Gewoon in de folder userdata je sources.xml aanpassen zodat My Music verwijst naar de plaats waar je muziek staat...
Ik vind het trouwens sneller gedaan via de xml als je naar een netwerk-drive wilt verwijzen. Lokale drive niet natuurlijk, dan is de GUI handiger.
Ok, jij wintquote:Fire69 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:24:
Da's voor luierikken die enkel via een GUI willen werken.
Ik vind het trouwens sneller gedaan via de xml als je naar een netwerk-drive wilt verwijzen. Lokale drive niet natuurlijk, dan is de GUI handiger.
Reg. datum: 12 augustus 2005
Mm nee heb niks gebuild idd. Maar skins builden ? Dacht dat je die gewoon kon downloaden en in de skinsmap kon donderen....op zoek naar een precompiled dusquote:Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:21:
[...]
xTV was 1 van de eerste 2.0 skins. Zou gewoon moeten werken dus.
Heb je de skin wel eerst ge-build voor het updaten?
Is mij namelijk ook al eens overkomen
Sry zie het nu pas, .bat file en klaar is klara....thnx !
blikbrein wijzigde dit bericht 06-08-2007 15:48 (6%)
Reg. datum: 25 januari 2007
"Incompatible skin, We require skins of version 2.00 or higher."
ff 1 getalletje veranderen.
jah jah
Reg. datum: 06 april 2007
films (divx) afspelen vanop de HD van de Xbox... is dat kwalitatief een beetje de bom (lees: is het evenwaardig aan dvd-kwaliteit)? Als het eigenlijk maar brak is dan hou ik 't op de standaard 8 Gb HD ... anders vlam ik er een 250 Gb schijf in... keuzes keuzes eh
Ik vind van wel, 5.1 geluid, en het beeld vind ik perfect.quote:renio schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:30:
noob-vraagje:
films (divx) afspelen vanop de HD van de Xbox... is dat kwalitatief een beetje de bom (lees: is het evenwaardig aan dvd-kwaliteit)? Als het eigenlijk maar brak is dan hou ik 't op de standaard 8 Gb HD ... anders vlam ik er een 250 Gb schijf in... keuzes keuzes eh
Maar je hoeft geen grote HD in je Xbox te zetten, je kunt ze ook gewoon op je computer laten staan en de films kijken via het netwerk
Reg. datum: 06 april 2007
Ah... een schijfje van 200 GB kost nog maar een 50 tal eurootjes valt wel mee (kunnen games op ook eh)
Reg. datum: 20 oktober 2005
Hiervoor dien je in
system/players/mplayer
de DLL: mplayer.dll, te overschrijven met degene welke je hier kunt downloaden.
Dit is wel een oudere versie, maar wel een werkende. Op deze site kun je zien wanneer dit probleem is verholpen. Ik zal hem in de gaten houden en berichten wanneer hij vernieuwd is.
nu ff nieuwe radiopack proberen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.