Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
speedme schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:36:
Ja, dat dacht ik ook al.........maar als ik niet eens EvoX start (maar dus gewoon in XeniumOS zit (het BIOS van de chip)), dan kan ik het nog altijd niet verwijderen
Probeer ze eens gewoon via een willekeurige dash op de xbox zelf te verwijderen i.p.v. ftp.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Reg. datum: 12 augustus 2005

Heb de laatste revisie geinstalleerd (rev9731) van het t3ch team.
Daarna de laatste versie van xTV gedownload via tortoise en geinstalleerd, maar op het moment dat ik switch van PMIII naar xTV is de skin niet helemaal lekker. Zie wel tekst, geen plaatjes, geen rollovers, en de boel lijkt wel uitgerekt. Krijg hem nog net terug in PMIII.

Is xTV nog niet 2.0 compatible ?

quote:
blikbrein schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:18:
Heb de laatste revisie geinstalleerd (rev9731) van het t3ch team.
Daarna de laatste versie van xTV gedownload via tortoise en geinstalleerd, maar op het moment dat ik switch van PMIII naar xTV is de skin niet helemaal lekker. Zie wel tekst, geen plaatjes, geen rollovers, en de boel lijkt wel uitgerekt. Krijg hem nog net terug in PMIII.

Is xTV nog niet 2.0 compatible ?
xTV was 1 van de eerste 2.0 skins. Zou gewoon moeten werken dus.
Heb je de skin wel eerst ge-build voor het updaten?
Is mij namelijk ook al eens overkomen :P

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:02:

Die klacht is nieuw voor mij... iemand anders het zelfde probleem?
Niet hetzelfde probleem, maar wel een ander probleem ... :'(

Bij mij werkt de streaming video niet, bij bv uitzending gemist en bij de apple trailers.
Voor de rest een lekkere complete xbmc ;)

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

quote:
pvdlaan schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Niet hetzelfde probleem, maar wel een ander probleem ... :'(

Bij mij werkt de streaming video niet, bij bv uitzending gemist en bij de apple trailers.
Voor de rest een lekkere complete xbmc ;)
Ok... ik hoop dat het met de build van vanavond over is.

Reg. datum: 26 december 2003

quote:
GroteBozewolf schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Komt dat bij elk kanaal voor, of alleen specifieke?
Ik geloof bij ieder kanaal. Kan het nu niet bevestigen op m'n werk. ;)

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:48:
[...]

Ok... ik hoop dat het met de build van vanavond over is.
Ik zal hem gelijk uitproberen en laten weten of hij goed werkt.

XBMC <3
Reg. datum: 06 augustus 2007

Hallo,

hier nog even een beginnersvraagje, ik hoop dat het hier mag:

ik heb, omdat ik lui ben, al mijn spellen naar de harde schijf geript met dvd2xbox zodat ik het laatje niet de hele tijd open en dicht hoef te doen en dus niet op hoef te staan.

Kan ik deze spellen (gewoon de hele map) overzetten naar mijn pc en dan op een lege dvd branden als de originele disc stuk gaat, andersgevraagd: is het een goede vorm van back-uppen?

Dus als de originele disc kapot gaat, kan ik dan die data weer opnieuw op een disc branden?

Met vriendelijke groet,
Daniel

// Daniel

Arwen / Kayne

Nope, je moet er eerst een speciale iso van maken voor je ze schrijft met bvb xisoQwix.

Fire69 wijzigde dit bericht 06-08-2007 14:23 (6%)
Reden: Verkeerde soft :)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

beter poesjes dan katers
Reg. datum: 11 februari 2003

ik heb ook een beginnersvraagje. Ik heb mijn orginele dash van M$ per ongeluk weggegooit. Nu start mijn xbox nog wel op onder mijn XBMC maar niet meer naar mijn orginele dash. Hoe krijg ik mijn orginele dash er nu weer op? zodat ik daar ook naartoe kan gaan als ik kies opnieuw opstarten naar dash.....

bij voorbaat dank

Trust me, I know what I'm doing

Arwen / Kayne

Je kan een restore terugzetten met Auto Installer Deluxe.

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

musica musica
Reg. datum: 16 oktober 2002

nou nog 1 beginnersvraagje dan :9 :

Is het mogelijk dat als ik op my music klik, ik meteen al mijn albums zie staan ?

Black Holes & Revelations

Arwen / Kayne

Da's wel een heel erge beginnersvraag ja ;)

Gewoon in de folder userdata je sources.xml aanpassen zodat My Music verwijst naar de plaats waar je muziek staat...

Reg. datum: 19 maart 2004

Ik gebruik momenteel de xTV skin

op het beginscherm heb je zowel "movies" als "tvshows", deze verwijzen echter allebei naar dezelfde dir , terwijl ik mijn films in f:/movies heb staan en tv shows in f:/tv
nu heb ik al rond zitten kijken in de Home.xml waarin idd staat dat zowel bij "movies" als bij "tvshows" dit moet gebeuren "<onclick>ActivateWindow(MyVideoLibrary,tvshowtitles)</onclick>"
Alleen staat er dan bij de tvshows "tvshowtitles" en bij movies "MovieTitles"

ik maak en wil ook geen gebruik maken van de library mode. Is er dus een manier om "TvShows" te laten verwijzen naar f:/tv ipv f:/movies?

quote:
Fire69 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:44:
Da's wel een heel erge beginnersvraag ja ;)

Gewoon in de folder userdata je sources.xml aanpassen zodat My Music verwijst naar de plaats waar je muziek staat...
Ja of via het muziek gedeelte naar de map waar je standaard terecht wilt komen, op het witte knopje drukken en kiezen voor "Set standard" :)

Arwen / Kayne

Da's voor luierikken die enkel via een GUI willen werken. :P
Ik vind het trouwens sneller gedaan via de xml als je naar een netwerk-drive wilt verwijzen. Lokale drive niet natuurlijk, dan is de GUI handiger.

quote:
Fire69 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:24:
Da's voor luierikken die enkel via een GUI willen werken. :P
Ik vind het trouwens sneller gedaan via de xml als je naar een netwerk-drive wilt verwijzen. Lokale drive niet natuurlijk, dan is de GUI handiger.
Ok, jij wint :P

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:21:
[...]

xTV was 1 van de eerste 2.0 skins. Zou gewoon moeten werken dus.
Heb je de skin wel eerst ge-build voor het updaten?
Is mij namelijk ook al eens overkomen :P
Mm nee heb niks gebuild idd. Maar skins builden ? Dacht dat je die gewoon kon downloaden en in de skinsmap kon donderen....op zoek naar een precompiled dus

Sry zie het nu pas, .bat file en klaar is klara....thnx !

blikbrein wijzigde dit bericht 06-08-2007 15:48 (6%)

Reg. datum: 25 januari 2007

Als je je xbmc via een logitech harmony afstandsbediening wil besturen, moet je dan per se de ir ontvanger van de MS xbox dvd kit hebben of kun je ook zo een nep afstandsbediening kopen met bijbehorende ir ontvanger???

Syphon, even ter info: je skin werkt niet meer op de laatste build van T3ch...

"Incompatible skin, We require skins of version 2.00 or higher."

Fools never move on..
Reg. datum: 01 juni 2001

Ok ga het aanpassen :P

ff 1 getalletje veranderen.

jah jah

Reg. datum: 06 april 2007

noob-vraagje:

films (divx) afspelen vanop de HD van de Xbox... is dat kwalitatief een beetje de bom (lees: is het evenwaardig aan dvd-kwaliteit)? Als het eigenlijk maar brak is dan hou ik 't op de standaard 8 Gb HD ... anders vlam ik er een 250 Gb schijf in... keuzes keuzes eh

quote:
renio schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:30:
noob-vraagje:

films (divx) afspelen vanop de HD van de Xbox... is dat kwalitatief een beetje de bom (lees: is het evenwaardig aan dvd-kwaliteit)? Als het eigenlijk maar brak is dan hou ik 't op de standaard 8 Gb HD ... anders vlam ik er een 250 Gb schijf in... keuzes keuzes eh
Ik vind van wel, 5.1 geluid, en het beeld vind ik perfect.
Maar je hoeft geen grote HD in je Xbox te zetten, je kunt ze ook gewoon op je computer laten staan en de films kijken via het netwerk ;)

Reg. datum: 06 april 2007

thanks... dat had ik al begrepen ja (van dat stromend filmpjes bekijken).
Ah... een schijfje van 200 GB kost nog maar een 50 tal eurootjes valt wel mee (kunnen games op ook eh)

Reg. datum: 20 oktober 2005

in de nieuwste versie van XBMC, van T3CH blijkt een bug te zitten in het afspelen van MP3 bestanden (krakend geluid)

Hiervoor dien je in

system/players/mplayer

de DLL: mplayer.dll, te overschrijven met degene welke je hier kunt downloaden.

Dit is wel een oudere versie, maar wel een werkende. Op deze site kun je zien wanneer dit probleem is verholpen. Ik zal hem in de gaten houden en berichten wanneer hij vernieuwd is.

nu ff nieuwe radiopack proberen :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: