Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 augustus 2007

hier is opatje heb problemen met me shoutcast van xbox kan sins 3 weken radio`s meer horen weten jullie daar wat op opatje 1

Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
opatje 1 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:31:
hier is opatje heb problemen met me shoutcast van xbox kan sins 3 weken radio`s meer horen weten jullie daar wat op opatje 1
ff updaten naar de nieuwste versie T3CH: T3CH XBMC 2007-07-30 SVN rev9731.

Verwijder de oude versie en overschrijf hem met deze. Let er wel op dat je de USERDATA eerst backupt en daarna terugkopieert!

Daarna werk t weer. Is hier ook te lezen:

http://www.xboxmediacenter.com/forum/showthread.php?t=27450

Komt er ook nog een 3d lijst in de PM3Mod voor de films want dit is wel een erg gaaf gezicht zo.

quote:
grox schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:12:
[...]
thx opgelost....
Weet je ook waarom in de kanalenkiezer (de blauwe met witte rondjes) elke categorie niet te bekijken is? Elke keer geeft ie aan no files....
Dat wist ik niet. Lijkt er op dat de site layout veranderd is! Ik zal er naar kijken.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
GroteBozewolf schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

Dat wist ik niet. Lijkt er op dat de site layout veranderd is! Ik zal er naar kijken.
Succes! Ik hoor graag of het je gelukt is!

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
robbydw schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:49:
[...]

Bedoel je de hoofdmap waar alles onder staat? Ja dat is mogelijk. Selecteer de betreffende map en kies voor "title" op je AB. Kies nu voor kies thumbnail en je kunt de map een plaatje als thumbnail voor de map kiezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een foto van mijn zoontje op de map met kinderfilms. Hij kan nog niet lezen dus op deze manier weet hij welke map hij moet selecteren. Ja, hoe een afstandsbediening werkt hebben ze al snel door :)
Bedankt voor je antwoord! Maar ik bedoel eigenlijk om alle films in een map automatisch een thumbnail te geven. Bijvoorbeeld de map: Horror. Anders moet ik bijv 30 keer op info: thumbnail ophalen drukken. Op zich ook wel de moeite waard, maar kan me voorstellen dat hier iets voor geimplementeerd is. (tenslote is in XBMC aan zo'n beetje alles gedacht)

quote:
grox schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:06:
[...]Succes! Ik hoor graag of het je gelukt is!
KK is gefixed! Het blijkt dat ze stiekem wat kanalen hadden verwijderd, maar niet de nummers hadden geupdate. Hierdoor kwam de lengte van de streamlijst niet overeen met het aantal kanalen op de site, waardoor lijsten out of sync gingen lopen. Maar na wat gepuzzel heb ik dat nu in de code opgevangen en werkt het weer!
Ik ben dit weekend niet thuis, maar ik zal proberen zondagavond of anders maandag een nieuwe versie uit te brengen. In die versie zitten nog wat kleine bugfixes en mijn voorlopige versie voor TV-Link.co.uk (waarvan ook weer gedownload kan worden).

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
mistered schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:10:
[...]

Ik start net XBMC op, zie ik ineens dat het weer weliswaar nog goed wordt weergegeven, maar dat de weer ikoontjes ineens niet meer te zien zijn ;-(

Iemand enig idee waar ik daarvoor moet kijken/checken ?
Zo istie veel minder cool nml..
Ben er via andere fora geloof ik achter dat er in de map /XBMC/MEDIA een bestand weather.rar zou moeten staan, dat is bij mij niet zo. Klopt dat ? Ik neem aan dat ik daarom geen ikonen bij het weer zie (?)..
Verder zag ik dat mijn partities alleen zijn: C: D: E: F: Q:
Klopt dat ook ?

Iemand ??

If it ain't broken......... fix it anyway.

quote:
mistered schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:07:
[...]

Ben er via andere fora geloof ik achter dat er in de map /XBMC/MEDIA een bestand weather.rar zou moeten staan, dat is bij mij niet zo. Klopt dat ? Ik neem aan dat ik daarom geen ikonen bij het weer zie (?)..
Klopt dat ook ?

Iemand ??
Herstel, Z: heb ik wel..... Was alleen niet te zien via FTP.. :o

Reg. datum: 20 januari 2002

Hallo,
Ik ben bezig om met mijn xbmc hdtv materiaal af te spelen, ik had gelezen dat de xbox in staat zou moeten zijn om 960 bij 540 (HRHD) af te kunnen spelen soepel.
Wanneer ik zo'n bestand afspeel zegt mijn player wanneer ik op de info knop druk dat hij hem omzet naar 4:3 formaat...

De player zelf kan ik alleen instellen op PAL, zou hier ergens de oplossing kunnen zitten?

quote:
SyphOn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:46:
[...]

Dan kan je net zo goed ProjectMayhem3 theme voor vison gebruiken.

PM3Mod Update

4x3 xml's changed
Fading added to the backgrounds
Changed list-focus texture
Visualisation and Video preview in background (home) fixed
Changed some animations

Download
Thnx! ziet er geweldig uit _/-\o_

quote:
phamoen schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:23:
Hallo,
Ik ben bezig om met mijn xbmc hdtv materiaal af te spelen, ik had gelezen dat de xbox in staat zou moeten zijn om 960 bij 540 (HRHD) af te kunnen spelen soepel.
Wanneer ik zo'n bestand afspeel zegt mijn player wanneer ik op de info knop druk dat hij hem omzet naar 4:3 formaat...

De player zelf kan ik alleen instellen op PAL, zou hier ergens de oplossing kunnen zitten?
Je moet terug naar de Xbox setup, daar NTSC instellen en 720p, 1080i etc.
Dan terug naar de setup van XBMC en daar zie je dan dat je kunt kiezen voor HD..
Vooropgesteld dat je een HD/AV kabel gebruikt natuurlijk (en een "oude" Xbox)...

Reg. datum: 20 januari 2002

Top, klopt idd helemaal...
(ben zelf ook verder gaan zoeken en heb het via via ook uitgedokterd)
Maar iig zekers bedankt!
Zijn mijn spellen nu ook in 720p te bewonderen ipv PAL?

quote:
phamoen schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:32:
Maar iig zekers bedankt!
Voor zover ik weet wordt alles ge-upscaled. Zeker is dat alles er supermooi uitziet.
Viel me op dat zelfs Divx films heel erg goed overkomen....

Spellen zien er gelikt(er) uit nu...
Heb ook net sinds een weekje een component kabel...

quote:
mistered schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:07:
[...]

Klopt dat ook ?

Iemand ??
Sowee... mijn eigen probleem dan toch nog opgelost...;-)
Uit een volledige build (XBMC-2.0.1-FINAL-FAT-T3CH) de weather.rar gehaald en deze in de map /media gezet.... iconen zie ik weer...

Moesten er in die .rar niet drie directories zitten ? 64x64, 128x128 en een logo dir .? Die laatste heb ik nml. niet.

quote:
phamoen schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:32:
Maar iig zekers bedankt!
Vergeet ik te zeggen, moet je natuurlijk wel een HD(ready) TV hebben ;-)
En die heb ik ;-))

Reg. datum: 19 september 2006

Ik weet niet hoe't bij jullie zit maar als ik sommige spelen via de 720p xbmc speel moet ik wel erg inboeten op de framerate...

Reg. datum: 04 augustus 2007

GBW, allereerst wil ik zeggen dat ik jouw werk bijzonder waardeer!!!
Bijna elke avond maken wij gebruik van jouw XOT: uzg!!!

BEDANKT en RESPEKT!!!

Wat misschien een leuke toevoeging is www.myseries.nl. Daar vind je complete seizoenen van Lost, Heroes en Prison Break!! inclusief de nederlandse ondertitels!!

Keep on going the good work!!

Ja Ja...

quote:
Boelens27 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:48:
Ik weet niet hoe't bij jullie zit maar als ik sommige spelen via de 720p xbmc speel moet ik wel erg inboeten op de framerate...
Je kan alleen games in 720p spelen mits de game dit ondersteunt, de meeste games zullen in 480p op je scherm komen. XBMC zal/kan niks forceren tov games.

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
Boelens27 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:40:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Maar ik bedoel eigenlijk om alle films in een map automatisch een thumbnail te geven. Bijvoorbeeld de map: Horror. Anders moet ik bijv 30 keer op info: thumbnail ophalen drukken. Op zich ook wel de moeite waard, maar kan me voorstellen dat hier iets voor geimplementeerd is. (tenslote is in XBMC aan zo'n beetje alles gedacht)
Oke op die manier. Je kan volgens mij een soort van database indexatie draaien waarbij alle media in een map wordt gescand.

Wat ik echter altijd doe is bij IMDB.com even de thumbnail van de cover van de film downloaden en vervolgens renamen naar folder.jpg. Deze jpg kun je vervolgens in de map van de film plaatsen. Vind ik persoonlijk het fijnste werken. Bij het zoeken via de XBOX komt hij namelijk nogal eens met de verkeerde titel aanzetten.

Geen commentaar

Reg. datum: 29 augustus 2001

ik zoek altijd via http://www.impawards.com/ even een frontje op en die plaats ik als folder.jpg in de map.

i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs

quote:
Tranzy schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:04:
ik zoek altijd via http://www.impawards.com/ even een frontje op en die plaats ik als folder.jpg in de map.
Ik doe het via de speciale XBMC cover website http://www.mediaicons.org/
Bijna alle films zijn te vinden en het ziet er schitterend uit.

Reg. datum: 08 maart 2007

klopt het als ik zeg dat er geen toonregeling (hoog/ laag / midden) in xbmc zit ?
Heb gezocht nl., maar kan niets vinden.
Mn amp en speakers geven van nature nogal veel laag weer, zou mooi zijn om dat te kunnen regelen/ instellen.

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
v1nzent- schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:06:
klopt het als ik zeg dat er geen toonregeling (hoog/ laag / midden) in xbmc zit ?
Heb gezocht nl., maar kan niets vinden.
Mn amp en speakers geven van nature nogal veel laag weer, zou mooi zijn om dat te kunnen regelen/ instellen.
Klopt......geen equalizer in XBMC aanwezig.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Reg. datum: 16 januari 2004

Ik heb een probleempje. Mijn volume icoon wil niet meer weggaan (rechtsboven in Mayhem III skin) en staat dus altijd in beeld. Herstarten werkt niet, skins veranderen ook niet. Er blijft een icoontje staan. Ik heb vast op een knopje gedrukt waarvan ik het bestaan niet weet. Kan iemand mij helpen?

Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: