Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 november 2006

Go GBW go!

XOT als plugin binnen XBMC is echt een geweldige functionaliteit. Het AMT script gebruik ik sinds de invoer van de plugin optie alleen nog maar op deze manier. Werkt echt super en overzichtelijk. Verder hulde voor je opzet van het script, ik bedoel je hebt er erg goed over nagedacht. Zoals bijvoorbeeld de modulaire opbouw, zodat het voor andere liefhebbers mogelijk is om kanalen toe te voegen.

Ik geniet steeds weer als ik vrienden mijn gemodde xbox laat zien: je laat ze XBMC zien --> ogen worden groot. Je laat ze XOT zien --> ogen vallen eruit :)

@ Bigfoot87:

Ik ben helemaal vergeten door te geven welke radiozenders overleden zijn. Het gaat om: BrightFM en Veronica.

PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81

quote:
Surineeslander schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:40:
@ Bigfoot87:

Ik ben helemaal vergeten door te geven welke radiozenders overleden zijn. Het gaat om: BrightFM en Veronica.
Ah! bedankt :)
Ik zal er vanavond even naar kijken.

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

Geweldig! Ik heb dat plugin gedoe nog niet in levende lijve gezien, dus ben benieuwd! :)
Keep up the good work!
Cool, dat zou wel fijn werken. Vind ik trouwens ook al met de radiozenders. gewoom 1tje aanklikken in de musiclibrary.
Gewoon de ontzettend grote keuze die je dan hebt.

Wat is trouwens nu de beste dvdplayer, is dat nu mplayer of de dvdplayer?

Vraagje,

een tijdje terug kon je met xmbc als je in de catergorie "films" door de film bestanden aan het bladeren was direct via het contexmenu imdb info opvragen.
wil ik dat nu doen met mijn recentere xmbc dan moet ik eerst alle films in de "bibliotheek" scannen.
is het nog mogelijk om direct via het contexmenu dit te doen?
Reg. datum: 10 juni 2002

heeft er iemand een Harmony 500 serie of een TC-30 waarmee hij zijn XBMC aanstuurt? Ik ben op zoek naar een goede knop layout.

Tierelier

Reg. datum: 06 april 2007

Kan er iemand een link ofzo arrangeren voor het rechtstreeks downloaden van de bigfoot xbmc build? ... NZB files enzo... weet niet goed hoe dat ineen zit, is weer zo'n gedoe om dat onder de knie te krijgen :? juist maar om die xbmc build te kunnen downloaden

quote:
renio schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:50:
Kan er iemand een link ofzo arrangeren voor het rechtstreeks downloaden van de bigfoot xbmc build? ... NZB files enzo... weet niet goed hoe dat ineen zit, is weer zo'n gedoe om dat onder de knie te krijgen :? juist maar om die xbmc build te kunnen downloaden
en hij was weg

GoVegan wijzigde dit bericht 17-10-2007 23:13 (10%)

Arwen / Kayne

Doe die 2 posts hierboven maar snel weg, want dit vinden de mods niet leuk. ;)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Ehm.. doe maar niet nee, stel die vragen maar op plaatsen waar ze thuis horen ;)

Ik heb helaas de radiozenders niet aan kunnen passen omdat ik mijn PSP binnenkreeg vandaag en de hele avond druk ben geweest om door te krijgen hoe ik XBMC - PSP aan de gang kreeg. Uiteindelijk bleek de PSP geen WPA encryptie te ondersteunen. :+

Manmanman, wat is dat mooi dat PSPControl, schitterend!

http://img.qj.net/uploads/articles_module/69524/psp%20xmbc_qjpreviewth.jpg

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 17-10-2007 22:33 (6%)

Reg. datum: 10 maart 2001

Ik kijk uit naar XOT 3.0. Hopelijk kun je nu bij elke stream kiezen uit mplayer, dvdplayer en downloaden.

Ontspan.

Bestaat er ook een SmartPhone achtige sjit van PSPControl? Dat ziet er echt g3il uit namelijk.

Ik kan alleen maar dit vinden:

http://www.xboxmediacente...;highlight=windows+mobile

Gevonden:

http://www.xboxmediacente...?t=8760&highlight=pda

jorisdekloris wijzigde dit bericht 17-10-2007 22:42 (56%)

Tierelier

quote:
jorisdekloris schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:37:
Bestaat er ook een SmartPhone achtige sjit van PSPControl? Dat ziet er echt g3il uit namelijk.

Ik kan alleen maar dit vinden:

http://www.xboxmediacente...;highlight=windows+mobile

Gevonden:

http://www.xboxmediacente...?t=8760&highlight=pda
Bij mijn versie vind je dat zelfde programma ook. Je kunt er met een PDA of Computer de Xbox besturen en ook de cover van het album dat op dat moment afgespeelt wordt kunt zien. Dit is het enige programma dat ik ken dat ook tekst kan versturen naar de Xbox waardoor je het toetsenbord van de computer kunt gebruiken om mail te schrijven of snelkoppelingen te maken. Het is heel moeilijk te vinden, heb hem uiteindelijk van een chinese website moeten plukken ofzo :P

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 17-10-2007 22:51 (9%)

Dus ik hoef alleen de webbrowser aan te knallen? goed bezig!

Tierelier

quote:
Magnolia schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:37:
Ik kijk uit naar XOT 3.0. Hopelijk kun je nu bij elke stream kiezen uit mplayer, dvdplayer en downloaden.
Contextmenu zit er bij mij in de ontwikkelversies reeds in bij de meeste kanalen. Echter, het downloaden zal niet altijd kunnen. De NOS streams zijn bijvoorbeeld niet eenvoudig te downloaden. De Joox, TV-Links, SBS, Lama's daar in tegen weer wel.

Ik moet nog even zien hoe het contextmenu gaat werken in de plugin, want dat is voor mij ook nieuw terrein waarop ik me begeef.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b7. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 12 november 2000

XOT is meer dan geweldig!

Er werken bij mij alleen drie streams uit Kanalenkiezer.nl niet: Archaeology Channel, Discovery en National Geographic Channel. Op mijn pc werken ze wel.
GBZ kun je hier eens naar kijken?

Is het mogelijk om de laatste NOS Journaal uitzending apart te zetten, zodat je niet eerst die index van oude uitzendingen hoeft op te halen? Dat duurt vrij lang namelijk.

Uit onderzoek is gebleken dat u dusdanig veel dataverkeer genereert, dat andere abonnees in hun normale gebruik van de Chello service worden beperkt.

Reg. datum: 06 juni 2006

NAS apparatuur

Ik stream op dit moment via mijn PC, maar de hdd ruimte begint bepertk te worden
Ik wil nu een netwerk HDD in de meterkast plaatsen. Maar ik twijfel wat ik moet nemen.
Ik heb wel gelezen dat XBMC werkt met sommige NAS HDD's maar heeft daar iemand ook
ervaring mee??? Ik heb een mooi apparaat van conceptronic gezien, daar zit ook een linux based
software in net als XBMC. Dus ik had gehoopt dat zoiets goed werkte.
Heb ook ergen gelezen dat er soms problemen zijn met bestanden boven de 4gb.

Ik zie door de bomen het bos niet, kan iemand me hiermee helpen wat ik het beste kan nemen...

coolio

quote:
coolio2910 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:30:
NAS apparatuur

Ik stream op dit moment via mijn PC, maar de hdd ruimte begint bepertk te worden
Ik wil nu een netwerk HDD in de meterkast plaatsen. Maar ik twijfel wat ik moet nemen.
Ik heb wel gelezen dat XBMC werkt met sommige NAS HDD's maar heeft daar iemand ook
ervaring mee??? Ik heb een mooi apparaat van conceptronic gezien, daar zit ook een linux based

Ik zie door de bomen het bos niet, kan iemand me hiermee helpen wat ik het beste kan nemen...
ik denk dat xbmc met elke samba / ftp bron overweg kan.
Welke conceptronic bedoel je?
de CH3SNAS? wacht dan nog maar een poosje, die is namelijk beetje uitverkocht in nl.
Reg. datum: 07 september 2006

quote:

Dat klopt idd, ik kan bv geen dvd9 kopieren naar de xbox :( iig niet de iso.
Wel losse bestandjes. Echter kan je wel gewoon grotere bestanden streamen.

Hit Me!

Reg. datum: 06 juni 2006

Idd ik bedoelde ook die CH3SNAS lijkt me een mooi apparaat
Ik wist niet dat XBMC met al die apparaten overweg kon.

THX

coolio

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
GoVegan schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:16:
[...]

ik denk dat xbmc met elke samba / ftp bron overweg kan.
Welke conceptronic bedoel je?
de CH3SNAS? wacht dan nog maar een poosje, die is namelijk beetje uitverkocht in nl.
Klein beetje dan. Hier is hij namelijk nog te koop. :)

Geen commentaar

quote:
NAS apparatuur

Niet alle NAS werken met XBMC. Ook het feit dat een NAS linux based is (wat XBMC overigens niet is, m.u.v. het recentelijk nieuwe XBMC for Linux project) wil niet alles zeggen!

Hier vindt je alle info die je nodig hebt:
http://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=NAS

Het is een mooi lijstje met werkende en niet werkende NAS devices. En ik zie CONCEPTRONICS in het rijtje van NIET staan!

GroteBozewolf wijzigde dit bericht 19-10-2007 08:27 (3%)

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b7. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

Dit topic nadert de 1000 posts grens. Ik heb daarom deel 10 van dit topic aangemaakt welke hier te vinden is.

Dit topic zal snel worden gesloten door een modje.

Veel plezier verder in deel 10!!

Geen commentaar

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009