Reg. datum: 08 november 2005
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
Forum » Softe goederen » Client Software Algemeen » [xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicIk zou graag de complete logfile hebben, daar heb ik wat meer aan. Zou je die kunnen mailen? Anders wordt het hier zo'n rommeltje.quote:speedme schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:35:
Dit is wat ik zie in de xog.log
Voor zover ik weet, cancel ik niets.
Zodra ik het opstart, dan krijg ik direkt de melding "no files"
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
1
2
3
4
5
6
7
8
| <bookmark> <name>SHOUTcast</name> <path>shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml</path> <!-- direct links to genres and searches are allowed --> <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?genre=Funk --> <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?genre=Top500 --> <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?search=[stationname] --> </bookmark> |
Skillz wijzigde dit bericht 13-10-2007 23:13 (7%)
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
kan je de knop niet toevoegen met de "leer functie", zo heb ik het ook gedaan.quote:Zerveza schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:07:
op de AB van mijn DVD kit zit een mooie knop "Display" waarmee ik de screensaver (Milkdrop) aan en uit kan zetten. Ik krijg hem echter niet ingesteld op mijn harmony 555.
Vroeger lukte dat wel, ik heb echter twee zaken veranderd en weet nu niet waar ik het zoeken moet.
- Nieuwste Bigfoot release van XBMC er op gezet
- nieuwe IR receiver (vroeger een no-name ding uit china waar ik alle knoppen individueel moest inleren, bagger... nu een van MS, werkt perfect, op de display knop na)
Ik heb alle mogelijke knoppen aan mijn 555 toegevoegd die hij kent voor de XBOX, geen enkele doet hetzelfde als de display knop.
Ik heb zitten neuzen in de keymap.xls, maar zag daar nix waar ik iets mee kon
meer mensen met die probleem?>
had ik ook al geprobeerd... maar om 1 of andere rede wordt het signaal van de xbox ab niet herkend door de ir ontvanger van de 555. Ik krijg de melding dat het signaal waarschijnlijk te zwak is... maar hij is wel sterk genoeg om z'n werk te doen..quote:Prulleman schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
kan je de knop niet toevoegen met de "leer functie", zo heb ik het ook gedaan.
FF proberen de batterijen te vervangen. Ik had hetzelfde met mijn amp remote. Die werkte nog prima, haperde nooit, maar als ik met die remote iets wilde leren aan m'n harmony crashte de hele software. Nieuwe batterijen, probleem weg. Vaag maar waarquote:Zerveza schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:20:
[...]
had ik ook al geprobeerd... maar om 1 of andere rede wordt het signaal van de xbox ab niet herkend door de ir ontvanger van de 555. Ik krijg de melding dat het signaal waarschijnlijk te zwak is... maar hij is wel sterk genoeg om z'n werk te doen..
ik denk dat het iets met de key-map te maken heeft.
Magnolia wijzigde dit bericht 15-10-2007 23:13 (4%)
Ontspan.
Wat betreft RTL, ik heb geen tijd gehad om de icon bij te werken. De omschrijving is reeds aangepast.quote:Magnolia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:08:Kleinigheidje, in de nieuwe versie van XOT is het RTL logo nog het oude (zonder RTL8) en klopt de beschrijving niet, (RTL 6 bestaat niet, RTL7 wordt niet genoemd). Naast dat vind ik het script erg mooi geworden.
Verder had ik een vraagje waarom je niet bij de publieke omroep zenders (Ned1,2,3) kunt kiezen met welke speler je wilt afspelen (Mplayer of dvdplayer, bij RTL streams krijg je wel dat kleine menu'tje als je op title drukt) en waarom je alleen bij joox.net kunt downloaden naar de harddisk en niet bij andere zenders/bestanden.
In de nieuwste versie van XBMC (van vandaag) kun je met dvdplayer namelijk seeken, en dat is erg handig als een stream er opeens uitklapt (heb ik ook nog wel eens).
GroteBozewolf wijzigde dit bericht 15-10-2007 23:28 (26%)
Jep dat bestaatquote:Ernieball_d schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:35:
Een klein vraagje.. het WakeOnLan script zit in de Bigfoot releases, maar weet iemand ook of er ook een shutdown script bestaat om mijn pc op afstand uit te schakelen?
Cool ik leer elke dag bijna wat bij als ik dit topic lees.quote:
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Er is heel veel veranderd. De xboxmediacenter.xml bestaat niet meer. Lees hier meer over de installatie:quote:henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:37:
Hmm ik heb nu die bigfoot build, maar ik zie daar een selectie van mappen staan.
Op mijn xbox staan nog allemaal mappen zoals ALBUMS THUMBS WEATHER, en bij Bigfoot staan die niet.
Ik zie ook geen Xboxmediacenter.xml meer staan en ook geen losse bestanden zoals keymappings in de xbmc map.
Ben ik er nou zolang uit geweest
Kan iemand mij helpen?
Thnx man!!!quote:GroteBozewolf schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:23:
[...]
Er is heel veel veranderd. De xboxmediacenter.xml bestaat niet meer. Lees hier meer over de installatie:
http://www.xboxmediacente...php?title=Setting_Up_XBMC
Kijk dat is goed nieuws. Dat werkt denk ik fijner dan als script! Kort verzoekje; kan Het Gesprek ook toegevoegd worden als zender?quote:GroteBozewolf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:44:
• XOT-Uzg zal namelijk niet meer alleen als script te gebruiken zijn, maar ook als plugin. Dat betekent dat je het kan toevoegen aan je Sources in de Video sectie van XBMC en je het niet perse als script hoeft te starten. Wat meer informatie over plugins vindt je hier: http://www.xboxmediacente...&highlight=xbmcplugin
[/list]
diep RESPECT voor je GBW !!quote:GroteBozewolf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:44:
Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb deze week wat plannen gemaakt voor XOT-Uzg. Hieronder een kort overzichtje wat de toekomst zal gaan brengen:
- Ten eerste zal een nieuwe versie nummertje 3.0 krijgen, aangezien er een nieuw functioneel aspect bij gaat komen.
- XOT-Uzg zal namelijk niet meer alleen als script te gebruiken zijn, maar ook als plugin. Dat betekent dat je het kan toevoegen aan je Sources in de Video sectie van XBMC en je het niet perse als script hoeft te starten. Wat meer informatie over plugins vindt je hier: http://www.xboxmediacente...&highlight=xbmcplugin
- Verder zitter er nog wat kleine bug-fixes in voor het context-menu.
- ...en hopelijk weer wat nieuwe skins, maar dat voornamelijk aan de skinners zelf liggen.
Last.FM | Last.FM sidebar | God's Audioplayer & Mediacenter
Geweldig! Ik heb dat plugin gedoe nog niet in levende lijve gezien, dus ben benieuwd!quote:GroteBozewolf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:44:
Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb deze week wat plannen gemaakt voor XOT-Uzg. Hieronder een kort overzichtje wat de toekomst zal gaan brengen:
- Ten eerste zal een nieuwe versie nummertje 3.0 krijgen, aangezien er een nieuw functioneel aspect bij gaat komen.
- XOT-Uzg zal namelijk niet meer alleen als script te gebruiken zijn, maar ook als plugin. Dat betekent dat je het kan toevoegen aan je Sources in de Video sectie van XBMC en je het niet perse als script hoeft te starten. Wat meer informatie over plugins vindt je hier: http://www.xboxmediacente...&highlight=xbmcplugin
- Verder zitter er nog wat kleine bug-fixes in voor het context-menu.
- ...en hopelijk weer wat nieuwe skins, maar dat voornamelijk aan de skinners zelf liggen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: