Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
speedme schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:35:
Dit is wat ik zie in de xog.log

Voor zover ik weet, cancel ik niets.
Zodra ik het opstart, dan krijg ik direkt de melding "no files"
Ik zou graag de complete logfile hebben, daar heb ik wat meer aan. Zou je die kunnen mailen? Anders wordt het hier zo'n rommeltje.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 24 april 2002

Mail sent :D

Reg. datum: 12 mei 2000

Zo, eindelijk mijn xbox weer eens geupdate met XBMC van 07-10-2007 en de laatste xTV, ziet er allemaal strak uit nu ik eindelijk in 720p kan kwijlen naar mijn LCD :)

Alleen ben ik nu nog bezig om het SimpleKML script aan de praat te krijgen maar krijg na het starten een error :| Op zich heel jammer omdat ik het toch wel erg leuk vond om zoveel internet radio streams te hebben.

Werkt dit script nog wel bij jullie (mits in gebruik natuurlijk) of is er inmiddels een beter alternatief?
Reg. datum: 12 mei 2000

Heb inmiddels mijn eigen vraag beantwoord en post hierbij nog even het antwoord:

plaats de volgende code in Sources.xml onder het gedeelte waar je "music Shares" staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<bookmark>
  <name>SHOUTcast</name>
  <path>shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml</path>
  <!-- direct links to genres and searches are allowed -->
  <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?genre=Funk -->
  <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?genre=Top500 -->
  <!-- shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?search=[stationname] -->
</bookmark>

Je kan dan in XBMC onder "Music" voor SHOUTcast kiezen en daar staan genoeg zenders ;)

Skillz wijzigde dit bericht 13-10-2007 23:13 (7%)

DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

Wellicht slaat het iets door, maar:
Zijn er plugins / scripts waarmee ik Office documenten kan openen (e.g.: een powerpoint presentatie)

Ik heb het een aantal maanden geleden aangevraagd op het officiele forum.
Maar er werd niet op gereageerd. Het zou mogelijk moeten zijn dmv de XML extentie waarin je prestentaties op kunt slaan...

DoS porfavor

op de AB van mijn DVD kit zit een mooie knop "Display" waarmee ik de screensaver (Milkdrop) aan en uit kan zetten. Ik krijg hem echter niet ingesteld op mijn harmony 555.

Vroeger lukte dat wel, ik heb echter twee zaken veranderd en weet nu niet waar ik het zoeken moet.

- Nieuwste Bigfoot release van XBMC er op gezet
- nieuwe IR receiver (vroeger een no-name ding uit china waar ik alle knoppen individueel moest inleren, bagger... nu een van MS, werkt perfect, op de display knop na)

Ik heb alle mogelijke knoppen aan mijn 555 toegevoegd die hij kent voor de XBOX, geen enkele doet hetzelfde als de display knop.
Ik heb zitten neuzen in de keymap.xls, maar zag daar nix waar ik iets mee kon

meer mensen met die probleem?>

a.k.a Nilz
Reg. datum: 22 december 2000

quote:
Zerveza schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:07:
op de AB van mijn DVD kit zit een mooie knop "Display" waarmee ik de screensaver (Milkdrop) aan en uit kan zetten. Ik krijg hem echter niet ingesteld op mijn harmony 555.

Vroeger lukte dat wel, ik heb echter twee zaken veranderd en weet nu niet waar ik het zoeken moet.

- Nieuwste Bigfoot release van XBMC er op gezet
- nieuwe IR receiver (vroeger een no-name ding uit china waar ik alle knoppen individueel moest inleren, bagger... nu een van MS, werkt perfect, op de display knop na)

Ik heb alle mogelijke knoppen aan mijn 555 toegevoegd die hij kent voor de XBOX, geen enkele doet hetzelfde als de display knop.
Ik heb zitten neuzen in de keymap.xls, maar zag daar nix waar ik iets mee kon

meer mensen met die probleem?>
kan je de knop niet toevoegen met de "leer functie", zo heb ik het ook gedaan.

DoS porfavor

quote:
Prulleman schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

kan je de knop niet toevoegen met de "leer functie", zo heb ik het ook gedaan.
had ik ook al geprobeerd... maar om 1 of andere rede wordt het signaal van de xbox ab niet herkend door de ir ontvanger van de 555. Ik krijg de melding dat het signaal waarschijnlijk te zwak is... maar hij is wel sterk genoeg om z'n werk te doen..
ik denk dat het iets met de key-map te maken heeft.

a.k.a Nilz
Reg. datum: 22 december 2000

quote:
Zerveza schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:20:
[...]

had ik ook al geprobeerd... maar om 1 of andere rede wordt het signaal van de xbox ab niet herkend door de ir ontvanger van de 555. Ik krijg de melding dat het signaal waarschijnlijk te zwak is... maar hij is wel sterk genoeg om z'n werk te doen..
ik denk dat het iets met de key-map te maken heeft.
FF proberen de batterijen te vervangen. Ik had hetzelfde met mijn amp remote. Die werkte nog prima, haperde nooit, maar als ik met die remote iets wilde leren aan m'n harmony crashte de hele software. Nieuwe batterijen, probleem weg. Vaag maar waar

Reg. datum: 10 maart 2001

Kleinigheidje, in de nieuwe versie van XOT is het RTL logo nog het oude (zonder RTL8) en klopt de beschrijving niet, (RTL 6 bestaat niet, RTL7 wordt niet genoemd). Naast dat vind ik het script erg mooi geworden.

Verder had ik een vraagje waarom je niet bij de publieke omroep zenders (Ned1,2,3) kunt kiezen met welke speler je wilt afspelen (Mplayer of dvdplayer, bij RTL streams krijg je wel dat kleine menu'tje als je op title drukt) en waarom je alleen bij joox.net kunt downloaden naar de harddisk en niet bij andere zenders/bestanden.

In de nieuwste versie van XBMC (van vandaag) kun je met dvdplayer namelijk seeken, en dat is erg handig als een stream er opeens uitklapt (heb ik ook nog wel eens).

Magnolia wijzigde dit bericht 15-10-2007 23:13 (4%)

Ontspan.

quote:
Magnolia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:08:Kleinigheidje, in de nieuwe versie van XOT is het RTL logo nog het oude (zonder RTL8) en klopt de beschrijving niet, (RTL 6 bestaat niet, RTL7 wordt niet genoemd). Naast dat vind ik het script erg mooi geworden.

Verder had ik een vraagje waarom je niet bij de publieke omroep zenders (Ned1,2,3) kunt kiezen met welke speler je wilt afspelen (Mplayer of dvdplayer, bij RTL streams krijg je wel dat kleine menu'tje als je op title drukt) en waarom je alleen bij joox.net kunt downloaden naar de harddisk en niet bij andere zenders/bestanden.

In de nieuwste versie van XBMC (van vandaag) kun je met dvdplayer namelijk seeken, en dat is erg handig als een stream er opeens uitklapt (heb ik ook nog wel eens).
Wat betreft RTL, ik heb geen tijd gehad om de icon bij te werken. De omschrijving is reeds aangepast.

De DVDPlayer optie zit al in mijn eigen beta versie hier, maar toen ik 2.7.0 final online zette, werkte DVD player nog niet lekker met de streams van NOS, dus had ik de optie er niet.

GroteBozewolf wijzigde dit bericht 15-10-2007 23:28 (26%)

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 26 november 2003

Een klein vraagje.. het WakeOnLan script zit in de Bigfoot releases, maar weet iemand ook of er ook een shutdown script bestaat om mijn pc op afstand uit te schakelen?

quote:
Ernieball_d schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:35:
Een klein vraagje.. het WakeOnLan script zit in de Bigfoot releases, maar weet iemand ook of er ook een shutdown script bestaat om mijn pc op afstand uit te schakelen?
Jep dat bestaat :)

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
Cool ik leer elke dag bijna wat bij als ik dit topic lees.
Ik was het wake on lan script nog niet tegen gekomen.
Zeker binnen kort even proberen!

NWO
Reg. datum: 01 juni 2001

Ik wil weer eens een nieuwe build erop zetten, heb hem al een jaar niet geupdate.
Is er iets wat ik moet doen voor het updaten?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

NWO

Hmm ik heb nu die bigfoot build, maar ik zie daar een selectie van mappen staan.
Op mijn xbox staan nog allemaal mappen zoals ALBUMS THUMBS WEATHER, en bij Bigfoot staan die niet.
Ik zie ook geen Xboxmediacenter.xml meer staan en ook geen losse bestanden zoals keymappings in de xbmc map.

Ben ik er nou zolang uit geweest :?

Kan iemand mij helpen?

Bij mij werkt alles nu weer (met name Joox.net deed het niet).

Na alles geprobeerd te hebben, heb ik maar de laatste release (15-10) erop gezet en nu doet alles het weer :D

quote:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:37:
Hmm ik heb nu die bigfoot build, maar ik zie daar een selectie van mappen staan.
Op mijn xbox staan nog allemaal mappen zoals ALBUMS THUMBS WEATHER, en bij Bigfoot staan die niet.
Ik zie ook geen Xboxmediacenter.xml meer staan en ook geen losse bestanden zoals keymappings in de xbmc map.

Ben ik er nou zolang uit geweest :?

Kan iemand mij helpen?
Er is heel veel veranderd. De xboxmediacenter.xml bestaat niet meer. Lees hier meer over de installatie:

http://www.xboxmediacente...php?title=Setting_Up_XBMC

NWO

quote:
GroteBozewolf schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:23:
[...]

Er is heel veel veranderd. De xboxmediacenter.xml bestaat niet meer. Lees hier meer over de installatie:

http://www.xboxmediacente...php?title=Setting_Up_XBMC
Thnx man!!!

Hij draait, damn wat een mooie build zeg en wat hoop functies zijn erbij gekomen zeg :9~

Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb deze week wat plannen gemaakt voor XOT-Uzg. Hieronder een kort overzichtje wat de toekomst zal gaan brengen:
  • Ten eerste zal een nieuwe versie nummertje 3.0 krijgen, aangezien er een nieuw functioneel aspect bij gaat komen.
  • XOT-Uzg zal namelijk niet meer alleen als script te gebruiken zijn, maar ook als plugin. Dat betekent dat je het kan toevoegen aan je Sources in de Video sectie van XBMC en je het niet perse als script hoeft te starten. Wat meer informatie over plugins vindt je hier: http://www.xboxmediacente...&highlight=xbmcplugin
  • Verder zitter er nog wat kleine bug-fixes in voor het context-menu.
  • ...en hopelijk weer wat nieuwe skins, maar dat voornamelijk aan de skinners zelf liggen.

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
GroteBozewolf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:44:

• XOT-Uzg zal namelijk niet meer alleen als script te gebruiken zijn, maar ook als plugin. Dat betekent dat je het kan toevoegen aan je Sources in de Video sectie van XBMC en je het niet perse als script hoeft te starten. Wat meer informatie over plugins vindt je hier: http://www.xboxmediacente...&highlight=xbmcplugin
[/list]
Kijk dat is goed nieuws. Dat werkt denk ik fijner dan als script! Kort verzoekje; kan Het Gesprek ook toegevoegd worden als zender?

quote:
Voor diegene die geinteresseerd zijn, ik heb deze week wat plannen gemaakt voor XOT-Uzg. Hieronder een kort overzichtje wat de toekomst zal gaan brengen:
  • Ten eerste zal een nieuwe versie nummertje 3.0 krijgen, aangezien er een nieuw functioneel aspect bij gaat komen.
  • ...en hopelijk weer wat nieuwe skins, maar dat voornamelijk aan de skinners zelf liggen.
diep RESPECT voor je GBW !! _/-\o_ _/-\o_

Het zijn mensen als jij en Bigfoot87 die ervoor zorgen dat XBMC bij lange na niet geevenaard wordt door andere produkten als HPMC :D

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Dat is een geweldig idee grote boze wolf. Onder video's is de plek voor XOT, dat is namelijk de plek die ervoor zorgt dat ik niet meer XOT hoef op te starten voor mijn liefje, maar waar ze dat zelf kan vinden en starten. ik gebruik XOT altijd om mensen te impressen die XBMC nog niet kennen en de ogen rollen uit hun kopskes. Bedankt voor al je werk hierin, alle eer voor jou.

Een mooie toevoeging zou zijn om Youtube inclusief search aan XOT toe te voegen. Ik weet dat er meer youtube scripts zijn, maar ik ben een all-in-one fan.
quote:
Geweldig! Ik heb dat plugin gedoe nog niet in levende lijve gezien, dus ben benieuwd! :)
Keep up the good work!

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: