Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
tsja... das jou mening....

quote:
robbydw schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

Heb je de optie al gebruikt waarmee je aangeeft dat de audio instellingen, die je tijdens het afspelen van de film aanpast, als standaard wil gebruiken voor alle films. Die optie zit namelijk in dat menuutje?

Moet eerlijk zeggen dat bij mij ook niet elke film standaard met NL subs start.
jeps heb ik ook al gedaan... en ik heb de nieuwste xbmc dr opstaan... ik snap dr niks van

My website PSP, PS3, YDL6.0 and former NES, PS2, XBOX user. Gaming on SONY PS3+SAMSUNG le32m86+SONY HT set with BOSE stereo front speakers.

Reg. datum: 03 september 2006

quote:
Robbeke schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:48:
Ik heb een zeer irritant probleempje:

Ik heb deze kabel gekocht om m'n xbox via optical input te kunnen aansluiten op m'n receiver:
http://www.bwrtvservice.nl/webshop/gamxboavcable-p-86.html

In de normale XBOX software heb ik het geluid ingesteld op surround. In XBMC kan ik echter in de instellingen geen digitaal geluid meer selecteren. Met mijn vorige kabel ging dit wel maar deze is stuk.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :(
Dit probleem heb ik ook, toen ik een xbox gekocht had, direkt een konig kabel aangeschaft, aangesloten en het werkte, mijn xbox laten ombouwen, mee naar huis genomen en alles aangesloten geen digitaal meer!
Terug gegaan naar waar ik het heb laten ombouwen, bij hem werkte die wel!
Nieuwe kabels gekocht en nog niet werken, nieuwe versterker gekocht en weer niet werken!
Daarna een kabel gekocht met aansluiten voor digitale coax wel werken!!!
Dus ik denk dat het probleem eerder aan de xbox zelf ligt.

DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
maurizioloi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

Dit probleem heb ik ook, toen ik een xbox gekocht had, direkt een konig kabel aangeschaft, aangesloten en het werkte, mijn xbox laten ombouwen, mee naar huis genomen en alles aangesloten geen digitaal meer!
Terug gegaan naar waar ik het heb laten ombouwen, bij hem werkte die wel!
Nieuwe kabels gekocht en nog niet werken, nieuwe versterker gekocht en weer niet werken!
Daarna een kabel gekocht met aansluiten voor digitale coax wel werken!!!
Dus ik denk dat het probleem eerder aan de xbox zelf ligt.
gaat wel ver om een nieuwe versterker te kopen....

is dat instellen van optisch niet iets wat je buiten XBMC om moet doen?

Hoe doe je dat als je een soft mod hebt laten uitvoeren? Wat kan ik bij hotswapable vinden? en waarom kan dat niet hier gepost worden?

Rommel
Reg. datum: 09 juni 2002

quote:
Mar2zz schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:47:
@Awkwarding
De videobibliotheek (in het videomenu kies je bibliotheek) houdt automatisch bij welke films je hebt/hebt gekeken, inclusief cover, samenvatting, acteurs, genre, releasedate etc...

Als je daar films in wilt zetten kan je met dummyfiles werken. Heb je bv Forrest Gump, dan maak je met kladblok een file en die hernoem je naar Forrest Gump.avi. Dit doe je met al je films uit je collectie maar die niet op je xbox staan. Vervolgens gooi je al die dummyfiles in een map op je netwerk of xbox (gaat snel elke dummy is 1kb ofzo).

Vervolgens voeg je de map toe als videolocatie en druk je op zwarte knopje en geef je aan dat het een filmmap betreft die via imdb gescanned (scan database heet dat geloof ik) moet worden. Duurt ff maar vervolgens heb je alle imdb-info van al die films. Via bibliotheek kan je aangeven dat je ze al gekeken hebt (weer zwarte knopje). Zo kan je ze sorteren op bijvoorbeeld imdb-cijfer, releasedate, genre etc...
Werkt dit eigenlijk ook met dvd's? Want een gekopieerde dvd heeft niet altijd de film titel als dvd-naam. Maar ik neem aan dat hij dit dan wel ergens uit de dvd zelf kan halen?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Ja werkt ook met dvd's. je moet dan de mapnaam waarin je dvd zet de naam van de film geven. Bij het scannen van de map geef je dan aan dat ie mapnames moet gebruiken voor de scan.

Je krijgt dan de volgende map structuur: F:\Films\Forrest Gump\Video_TS of F:\Films\Forrest Gump\dvd.iso.
het beste is als je de mapnaam zo weergeeft: filmnaam (releasejaar). dan is de hit op imdb bijna altijd in 1x raak. (geld ook voor dummyfiles: filmnaam (releasejaar).avi bijvoorbeeld.
Iedereen die goed kan photoshoppen en/ of programmeren wordt gevraagd mee te doen aan het maken van een revolutionaire skin die eventueel zelfs PMIII gaat vervangen.
Zoals Pike (projectleider) zegt: "The King needs new clothes"
Het doel is om andere mediacenters als die van HP en Microsoft ook qua uiterlijk ver achter zich te laten.

Meer lezen doe je hier, aanmelden doe je hier. :)

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 08-10-2007 14:51 (7%)

Rommel
Reg. datum: 09 juni 2002

quote:
Mar2zz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:46:
Ja werkt ook met dvd's. je moet dan de mapnaam waarin je dvd zet de naam van de film geven. Bij het scannen van de map geef je dan aan dat ie mapnames moet gebruiken voor de scan.

Je krijgt dan de volgende map structuur: F:\Films\Forrest Gump\Video_TS of F:\Films\Forrest Gump\dvd.iso.
het beste is als je de mapnaam zo weergeeft: filmnaam (releasejaar). dan is de hit op imdb bijna altijd in 1x raak. (geld ook voor dummyfiles: filmnaam (releasejaar).avi bijvoorbeeld.
ik bedoel films die al op een dvd staan (gebrand)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

«zo niet, dan toch»

Heb net aan een van de laatste builds kunnen komen, heb alleen een vraagje, zit hier ook de http api in?

Ik heb ooit namelijk deze zelf erin te gooien, maar dat is mij niet gelukt.

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

Oeps... post van gisteren is niet goed gegaan, doe vanavond een repost.
Krijg klachten over het Youtube en Uitzending-gemist script.
Zal kijken wat ze bij mij doen vanavond..

Reg. datum: 09 oktober 2003

Heeft iemand een goede manier van backuppen van je mediabibliotheek?

Ik wil de nieuwe versie van xbmc er weer eens op zetten, alleen is blijkbaar mn mediabieb iets te groot geworden voor xbmc. Tenminste het backuppen gaat bij mij niet meer vanuit xbmc zelf.
Ik heb namelijk ook geen zin om na de installatie weer opnieuw een paar honderd titels te moeten gaan opzoeken.

ChrisIsm

quote:
Bigfoot87 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:11:
Oeps... post van gisteren is niet goed gegaan, doe vanavond een repost.
Krijg klachten over het Youtube en Uitzending-gemist script.
Zal kijken wat ze bij mij doen vanavond..
Ik heb op de googlecode site een fix gezet voor het niet werken van de RTL Gemist. Hier staat de link ernaar: http://code.google.com/p/...es/detail?id=14&can=1

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

quote:
Awkwarding schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:21:
[...]
ik bedoel films die al op een dvd staan (gebrand)
Weet ik eigenlijk niet. de dvd speler van mijn xbox werkt niet meer dus die gebruik ik niet. Als ie het niet doet kan je toch een dummyfile aanmaken van die film, dan heb je de titel ook in je bieb staan.
Reg. datum: 13 juli 2000

Ik heb nu XBMC mijn default dashboard gemaakt, maar ik kan nu niet meer de datum/tijd aanpassen? Weet iemand hier een simpele oplossing voor?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Reg. datum: 27 mei 2006

Bigfoot87
Probleempje met radio streampack, veronica start niet meer
heeft nieuw adres
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/veronicaradio.asp

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
GroteBozewolf schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Ik heb op de googlecode site een fix gezet voor het niet werken van de RTL Gemist. Hier staat de link ernaar: http://code.google.com/p/...es/detail?id=14&can=1
Bedankt!! :D Jensen kijken!

Hit Me!

Bigfoot ik heb nog een erg leuke muziek zender voor je www.decibel.nl

Bedankt voor de radiozenders!
Zal er binnekort een keer naar kijken :)

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Bigfoot87 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:18:
Bedankt voor de radiozenders!
Zal er binnekort een keer naar kijken :)
Ik heb FearFM trouwens geplit.
Er zijn namelijk 2 zenders, FearFM Hard (Jumpstyle en Hardstyle) en FearFM Harder (Hardstyle/Hardcore).

Heb de bestandjes al aangepast, dus als ik ze moet sturen moet je het zeggen ;)

Hit Me!

quote:
Pinjataaa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:32:
[...]

Ik heb FearFM trouwens geplit.
Er zijn namelijk 2 zenders, FearFM Hard (Jumpstyle en Hardstyle) en FearFM Harder (Hardstyle/Hardcore).

Heb de bestandjes al aangepast, dus als ik ze moet sturen moet je het zeggen ;)
Als je dat zou willen doen graag!
i n f o @ b i g f o o t 8 7 . c o m :)
Thnx!

Reg. datum: 10 oktober 2007

hey bigfoot87, ik heb de stream voor www.decibel.nl klaar, zal hem even sturen naar je, ik wil die fearfm streams wel....moet wel een beetje bij blijven natuurlijk.....

greetz,

xsillian

Reg. datum: 22 februari 2005

quote:
GroteBozewolf schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:54:
[...]

Werkt perfect! ik heb hem de Harmony 525 en die werkt perfect met mijn XBMC en Z680 samen!
@GroteBozewolf:
Dus de Harmony 525 werkt stukken beter dan de originele afstandbediening van de Logitech Z680?
Want met de originele ab (met nieuwe batterijen) moet ik echt goed richten en hard op de knoppen drukken wil deze iets doen..

Mac Mini 1,83ghz 2mb (1TB ext. HD Toshiba) - Plex Media Centre - IPhone 3g 8GB - Logitech Harmony 555

Ik kom er net achter dat de stream voor rtl fm ook niet meer werkt, deze is gewijzigd
de correcte is: http://media.rtl.nl/rtlfm/livestream/livestreambroad.html

greetz

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
sjobbels schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:45:
[...]
@GroteBozewolf:
Dus de Harmony 525 werkt stukken beter dan de originele afstandbediening van de Logitech Z680?
Want met de originele ab (met nieuwe batterijen) moet ik echt goed richten en hard op de knoppen drukken wil deze iets doen..
Ik heb zelf de 885 Harmony en ja, die werkt een stuk beter :)
quote:
sjobbels schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

@GroteBozewolf:
Het blijft zo dat je redelijk goed moet mikken op de Z680 (in tegenstelling de Xbox en TV), maar het is wel wat beter.

Maar het feit dat je alles met 1 afstandsbediening doet, waarbij een aantal knoppen (volume up/down, mute) aan de z680 worden toegewezen, een aantal aan mijn TV en de rest naar de XBox maakt het zo fijn. Geen 3 AB meer, niet meer 1 AB, waar je steeds met een knopje moet switch tussen TV mode, Xbox mode en audio mode, maar gewoon 1 AB met de knoppen verdeeld over 3 apparaten.

BTW: harder drukken op knopjes van een AB zorgt er echt niet voor dat ie beter gaat werken of dat het IR ledje meer signaalsterkte gaat geven! Het verminderd alleen de levensduur van je AB.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
xsillian schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:54:
Ik kom er net achter dat de stream voor rtl fm ook niet meer werkt, deze is gewijzigd
de correcte is: http://media.rtl.nl/rtlfm/livestream/livestreambroad.html

greetz
hmm, ook deze doet het bij mij niet, iemand een werkende stream voor rtl of is het nu echt afgelopen met rtl fm?

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: