Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
DeOS schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

TV Gids script van bakman (ook wel bekend als degene die met het Uitzendinggemist script is begonnen) is dat. Give the man some credit ;) . Ook gewoon via zijn site te downloaden trouwens.
Is al weer even geleden dat we die hier gezien hebben, jammer want hij maakte altijd mooie scripts _/-\o_ Hetzelfde geldt voor voor Smokehead trouwens, hoewel die nu schitterend werk doet met skins als PDM, Clearity en dergelijke :)

Reg. datum: 25 januari 2007

Wie heeft hier toevallig ook een Logitech Harmony 525 om zijn xbmc mee te besturen?? IK krijg hem maar niet goed aan de praat. Voor welk apparaat hebben jullie gekozen ??? Gameconsole of gameconsole met dvd of voor media center pc ???? Het probleem wat iks steeds had is dat als ik een toets op de afstandsbediening indrukte de aanwaijzer op het scherm 2 of 3 vakken verder sprong. Ik had de timings enzo ook al aangepast. dus verder nog iemand ideeen????

mvg

Reg. datum: 28 juli 2007

Ik heb na het doorspitten van dit forum een konig component kabel gekocht bij console shop en werkt perfect. Geen ghosting of andere narigheden met mijn panasonic TX-32nogwat. Enigma moest er aan te pas komen maar dat was niet nieuw :D En volgens mij doet hij betere beeld upscaling dan mijn 360 geeft met dvd's _/-\o_

Apple trailers werkte bij mij niet in de 23-07 versie(hij download een hele lijst en ik kan de trailers daarna wel zien staan maar niet openen), ik zet vanavond de 05-08 versie erop, als het dan nog steeds zo is doe ik wat verkeerd. Of hebben meer mensen dit probleem?

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:41:
Ik post vanaf nu elke week de T3ch versie van XBMC aangevuld met Nederlandstalige content op usenet. Mijn post op FTD ziet er nu zo uit:

[...]
Neem hem al een paar weken mee, goed werk!
Reg. datum: 09 augustus 2007

Ik vraag me af, is het mogelijk bestanden via XBMC te delen via het windows netwerk? Ik zou eigenlijk een HDwmv demo file willen streamen van mijn oude xbox naar mn 360. Ik kan alleen nergens vinden of dit mogelijk is en hoe.... iemand die me kan helpen?

Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
wvduren schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:22:
Ik vraag me af, is het mogelijk bestanden via XBMC te delen via het windows netwerk? Ik zou eigenlijk een HDwmv demo file willen streamen van mijn oude xbox naar mn 360. Ik kan alleen nergens vinden of dit mogelijk is en hoe.... iemand die me kan helpen?
Via Netdrive is dit mogelijk. Hier te downloaden. Installeren en je hebt een extra drive in je Verkenner. Werkt bij mij super!

Kent iemand, of heeft iemand deze kabel voor de XBOX? Ik ben ermee bezig op Ebay. Lijkt me wel een goede kabel..

Joytech Digital AV Cable, LINK voor info

grox wijzigde dit bericht 09-08-2007 21:38 (81%)

quote:
archangel0712 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:01:
Wie heeft hier toevallig ook een Logitech Harmony 525 om zijn xbmc mee te besturen?? IK krijg hem maar niet goed aan de praat. Voor welk apparaat hebben jullie gekozen ??? Gameconsole of gameconsole met dvd of voor media center pc ???? Het probleem wat iks steeds had is dat als ik een toets op de afstandsbediening indrukte de aanwaijzer op het scherm 2 of 3 vakken verder sprong. Ik had de timings enzo ook al aangepast. dus verder nog iemand ideeen????

mvg
Ik gebruik die ook en het werkt perfect. Ik gebruik de "Microsoft Media Center PC (Xbox Media Center Extender)" als device.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 09 augustus 2007

quote:
grox schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

Via Netdrive is dit mogelijk. Hier te downloaden. Installeren en je hebt een extra drive in je Verkenner. Werkt bij mij super!
Bedankt voor je reactie. Netdrive werkt niet goed onder windows vista. Zodra ik op connect druk krijg ik een fout van vista dat een of andere service is gestopt (afgesloten). Als ik de ftp als drive map dan kan ik streamen naar mn 360 als ik het goed begrijp? Mooiste zou natuurlijk zijn om mn windowspc niet aan te hoeven hebben maar rechtstreeks van mn xbox naar de 360 te kunnen streamen. Dan zou ik een SMB server moeten hebben toch? Zit dat ook in XBMC?

groeten, Willem.

Reg. datum: 08 maart 2007

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:52:
[...]
Wacht even... ik volg je niet helemaal.
Wat dat betreft heb je wel gelijk, dat ding is hartstikke lomp. Je zou kunnen proberen om hem open te schroeven en de inhoud in de Xbox zelf te bouwen. :)
Je hoeft me niet te begrijpen, als je me maar snapt, en dat deedt je, kwam mss. wat minder duidelijk over van mijn kant ;)

Prutsen om mn box open te halen ed. zie ik niet zitten, jammer dat er geen alternatieven voor zijn:(

Reg. datum: 28 juli 2007

De apple trailers werken bij mij niet als stream, als ik ze open zegt de xbox dat hij aan het laden is maar er gebeurd vervolgens niks. Wat doe ik fout?

Reg. datum: 19 april 2004

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:41:
Ik post vanaf nu elke week de T3ch versie van XBMC aangevuld met Nederlandstalige content op usenet. Mijn post op FTD ziet er nu zo uit:
...]
Modbreak:
Vragen om warez wordt niet gewaardeerd; de volgende keer krijg je daar een OW voor

Spider.007 wijzigde dit bericht 10-08-2007 11:10 (26%)

quote:
Wingie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:25:
[...]

Hoi aangezien ik geen PB kan gebruiken heb ik een vraagje wanneer heb je jouw package voor het laatst gepost want kan hem niet vinden op ftd of via newzleech etc. Een filenaam zou welkom zijn.
Modbreak:
Wordt niet gewaardeerd

Spider.007 wijzigde dit bericht 10-08-2007 11:08 (17%)

Reg. datum: 19 april 2004

@Bigfoot thanks had hem net gevonden via andere weg maar super dat je zo snel reageert kan ik op mijn vrije dag toch iets nuttigs doen. Namenlijk lekker klooien met XBMC en wat hackers filmpjes kijken.

Sorry voor de vraag, zal het niet weer doen (mombelt iets over roomser dan de paus)..

Wingie wijzigde dit bericht 10-08-2007 12:02 (18%)

Stom van me, loop zelf altijd te roepen geen verwijzingen naar warez en vervolgens doe ik het zelf 8)7

Reg. datum: 25 januari 2007

quote:
GroteBozewolf schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Ik gebruik die ook en het werkt perfect. Ik gebruik de "Microsoft Media Center PC (Xbox Media Center Extender)" als device.
Heb ik ook net geprobeerd, maar hij doet het nog steds niet helemaal. IK heb alle knoppen als raw aangeleerd anders deed hij helemaal niks. Maar nu heb ik nog steeds het probleem dat wanneer ik op een knopje druk hij op het scherm 2 velden verspringt en daarna nog een keer 2 velden en dat met 1 kker drukken. Nog iemand een idee hoe dit op te lossen ???

I am the greatest

Volgens mij heb ik deze vraag hier nog niet zo lang geleden langs zien komen, maar ik heb gezocht in t topic en kon t niet vinden..

Is er een progje, voor windows, wat net als XBMC meerdere rarfiles direct kan lezen en dus tijdelijk uitpakken en dus afspelen.. (lees een map met 35, 50mb files tijdelijk uitpakken en direct afspelen)..

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
The FLow schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:37:
Volgens mij heb ik deze vraag hier nog niet zo lang geleden langs zien komen, maar ik heb gezocht in t topic en kon t niet vinden..

Is er een progje, voor windows, wat net als XBMC meerdere rarfiles direct kan lezen en dus tijdelijk uitpakken en dus afspelen.. (lees een map met 35, 50mb files tijdelijk uitpakken en direct afspelen)..
Moet je toch beter gaan zoeken. Als je één deel terug op rar had gezocht was je het al tegen gekomen. Ook als je zelf met google had gezocht trouwens :X .
quote:

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

I am the greatest

hmm, dat zocht ik idd, slecht van me.. Maar het is toch niet helemaal precies hetzelfde als wat ik zoek.. Met Dziobas Rar Player kan je idd de bestanden afspelen, echter zal hij geen image met ondertiteling afspelen, omdat je de ondertitels als text bestand moet toevoegen.. En je geen kan selecteren uit het dvd menu...

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Reg. datum: 06 januari 2001

Even op mijn eigen vraag terugkomende t.a.v. hd kabel aansluiten. Het is me gelukt en ik kan nu de xbox laten spelen in 1080i. Ik heb de beeldinstellingen alleen niet kunnen veranderen via de 'orginele' msdash maar heb dat uiteindelijk gedaan via enigma videoswitcher. Dat programma op de box gezet en toen gestart en vervolgens voor NTSC gekozen. Daarna kon ik in XBMC kiezen uit 720, 1080 etc.
En het geeft inderdaad een verbetering! Het beeld is vele malen strakker.

Even voor diegene die het kunnen veranderen, binnen de instellingen van xbmc bij beeldinstellingen de keuze voor 1090i i.p.v. 1080i. Het is een klein, in mijn ogen niet storende foutje maar wie weet kan die er eens uitgehaald worden.

Reg. datum: 14 december 2005

en ja, ik weet dat het offtopic is, maar een eigen topic aanmaken heeft ook geen zin. Daar krijg ik geen respons
Modbreak:
En toch hoort het hier niet thuis :)

pasta wijzigde dit bericht 11-08-2007 14:35 (69%)

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
DeOS schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

TV Gids script van bakman (ook wel bekend als degene die met het Uitzendinggemist script is begonnen) is dat. Give the man some credit ;) . Ook gewoon via zijn site te downloaden trouwens.
Thanks, precies wat ik zocht :D

works like a charme ! :P

Reg. datum: 27 april 2005

ik heb sinds vanmiddag een xbox, met chip en van alles er op. kan opstarten door de aan knop wat langer in te drukken, dan krijg ik t evox logo, en info over de xbox en kan ik van alles kiezen, zoals bijvoorbeeld xbmc en xbmp etc. etc.
betsuring gaat via de console, wijst zich ook vanzelf. vind alleen jammer dat daar de rode knop niet terug is, en dat ik daarvoor steeds t kleine zwarte knopje links in moet drukken.

verder baal ik dat ik er twee consoles bij heb, waarvan naar het blijkt 1 zonder het stukje dat in je xbox moet :(

verder werkt ie erg lekker, kan het weer bekijken via het nbetwerk.

nu alleen nog een ir ontvanger en zo of een draadloze controler. maar t mooist zou zijn hem met een logitech aftsandbediening te besturen.

andere öbstakel"dat ik vind is dat ie est veel lawaai maakt. weet nog niet wat het is, de ventilator, of de hardeschijf ( is trouwens nog een standaard hd van denk 9 gb. volgens mij is het een vrij oude xbox ( heb er boijvoorbeeld sbmc 1.00.00 op. en xbmp 2.4( 2003!)

verder staat er bijna niets op de xbox voor zover ik weeten ik vraag me ook af of de vorige eigenaar wel wist wat er allemaal op stond, en dat ie hem alleen gebruikte voor het spelen van gamesbackups en het af en toe kijken van een dvd, ( autorun)

maw.. waar vinbd ik zon verloopstukje voorde cntroler, en hoe krijg ik de xbox stiller, en is het zinvol de nieuwste xbmc er op te zetten ? dat is tenslotte het hoofddoel van het ding, voor mij. zodat ik radiosstations kan luisteren en de tv gids kan raadplegen. en wie weet later nog meer, maar dat zien we dan wel ;-)

heeft iemand hier sugesties voor?

edit:

ik ben er wel erg blij mee, koste niet veel voor wat ik heb gekregen :P misschien nog eens een grotere HD erin, maar streamen moet denk ik ook wel voldoende zijn.....!

engelbertus wijzigde dit bericht 11-08-2007 00:27 (5%)

Reg. datum: 23 januari 2005

Bij mij geeft de fan het meeste lawaai. De fan die op de GPU zit (alleen XBOX V1.0) heb ik vervangen door een koelblok van zo'n Intel Celeron PPGA cartridge, die had precies dezelfde sleuf waar de beugel overheen gaat om 'm vast te zetten. De fan die de warme lucht naar buiten blaast draait standaard op 20% van z'n maximale snelheid (dacht ik) en heb ik via xbmc op 10% gezet. dat scheelt al aardig wat. Temperatuur blijft bij mij dan nog rond de 55 graden schommelen. Verder stream ik ook veel ipv eerst alles op de XBOX schijf te zetten (ook nog de originele hier). Ik heb een HD SPIN DOWN tijd ingesteld van 5 minuten in XBMC. Bij streamen wordt de HD dan na die ingestelde tijd ook stilgezet als er geen schrijf/lees acties door de xbox gemaakt hoeft te worden. Met een beetje normaal volume uit mijn luidsprekers hoor ik mijn xbox dan al niet meer.

Reg. datum: 13 december 2006

quote:
Jup That did the trick.

Reg. datum: 27 april 2005

hmm ik heb geloof ik wel ergens een optie voor de snelheid van de ventilator gezien.. maar ik heb xbmc 1.00.00 dat is al redelijk oud denk ik ?ik weet niet of dat nou gewoon de weergave voor de snelheid was, of dat ik de snelheid daar ook kon aanpassen.
de hd spindown heb ik ook op 5 minuten gezet, maar de hardeschijf hoor ik echt niet.

volghens mij is mijn xbox ook een 1.0 versie, maar dat zal ik nog wel even nakijken.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: