Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nentindo Community

quote:
g4wx3 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:38:
Een typisch voorbeeld om de klasse te gebruiken:
PHP:
1
2
3
4
<?php

$form = new FORM('setup0');
?>

Kijk eens naar Zend_Form ;)

LPG ftw

Vooropgesteld: Ik ben _geen_ goede programmeur. Kan niet abstract genoeg denken. Doe ook niet supermoeilijke applicaties, maar ik red mezelf prima.

Voor een klant ben ik bezig om een applicatie bugfree te maken. Het is een vrij uitgebreide, niet georganiseerd, niet object-georienteerde sequentieel geprogrammeerde applicatie. Paar ergenissen

Elke pagina heeft een eigen html opmaak zonder stylesheet en wordt in een frame geladen.
Tabellen hebben vrijwel nooit auto-increment key's. De key's zijn user-input :X
Er is NIET over nagedacht.

Ergenissen!
PHP:

1
2
3
4
<?php
 if(!$flag_odb && !$flag_odb && preg_match("/^;/",$regel))
         {
            $flag_act = true
         }
?>

:X

Catch22 wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:19 (9%)

Koffie?
Ja, Lekker

Hehe, 1 keer controleren is niet genoeg, voor de zekerheid nog maar een keertje.

Beetje vreemd ingesprongen ook.

Music is an expression of pure emotion

quote:
Michali schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:31:
Beetje vreemd ingesprongen ook.
Ik zat pas geleden code te bekijken waar het eerste niveau 5 spaties ingesproken was, het 2e 8 spaties, en de rest 9 spaties, dus:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
if (true)
{
     // 1e niveau
     {
        // 2e niveau
        {
         // 3e niveau
         {
         // 4e niveau
         {
         }
         }
        }
     }
}

Totaal onleesbaar. :X

AtleX wijzigde dit bericht 23-07-2008 15:39 (8%)

Reg. datum: 28 april 2000

In dit geval zal het vreemde inspringen waarschijnlijk komen omdat het gecopy paste is en dus eigenlijk al een paar nivo's diep zit.

To be, or not to be, those are the parameters

quote:
AtleX schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:39:
[...]