Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Daar hoeft geen anti corrosie meuk meer bij
Dus dat kun je uit je lijstje schrappen...
Kheb et zelf dr ook in, alleen dan de groene.
Zie avatar
Blijft mij prima helder! Geen klontjes of wat dan ook waargenomen...
Blijft het toch raar vinden dat hiervoor een apart topic gemaakt moet worden..
Dus wees gewaarschuwed met dat reagent troep wat niet al corrosion inhibitor is.
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Oke dan weet ik dat, bedankt voor de tipquote:Bulls-NL schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:38:
Ik zou geen UV kleurstof nemen als je ook anti corosie hebt, ik heb dat een keer gehad en al het kleurstof ging klonteren in brokjes. Je moet gewoon kant en klaar vloeistof nemen of een toevoeging wat zelf al een kleur heeft en anti alg/corosie.
Ja ik heb de UV Bleu gepakt, deze koelvloeistof werd ook aangeraden bij mijn pomp (althans dat stond er : aangeraden AT-Protect). Dan hoeft die anti-corro shit er niet bij, die schrap ik dan.quote:Ramius23 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:54:
AT-Protect-UV-blue Volgens mij is dat kant en klaar...
Daar hoeft geen anti corrosie meuk meer bij
Dus dat kun je uit je lijstje schrappen...
Kheb et zelf dr ook in, alleen dan de groene.
Zie avatar
Blijft mij prima helder! Geen klontjes of wat dan ook waargenomen...
Blijft het toch raar vinden dat hiervoor een apart topic gemaakt moet worden..
Hopelijk deze week bestellen, zag dat de D-Fuzion al onbekend leverbaar was tesamen met de Swiftech Res-Micro
maar da's het nadeel van een grote bestelling van meerdere produkten, vaak wil je wel alles bij 1 winkel bestellen om de verzendkosten laag te houden, maar dan loop je groter kans dat ze iets niet hebben (en dat kan weken duren), of gewoon stomweg verkeerde dingen leveren.
ik hoop dat het bij jou niet het geval is, want terug sturen naar buitenland kost klauwen met geld tegenwoordig.
Iets verkeerd leveren is op hun kosten, anders is het wel anders ff geregeld bij mij.quote:Terryb47 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:08:
Moet je maar niet zo treuzelen met bestellen
maar da's het nadeel van een grote bestelling van meerdere produkten, vaak wil je wel alles bij 1 winkel bestellen om de verzendkosten laag te houden, maar dan loop je groter kans dat ze iets niet hebben (en dat kan weken duren), of gewoon stomweg verkeerde dingen leveren.
ik hoop dat het bij jou niet het geval is, want terug sturen naar buitenland kost klauwen met geld tegenwoordig.
Dat ik weken moet wachten intresseert mij niet, als ik maar de goede spullen krijg !
BTW, ik bestel dit pas als ik mijn WC setje verkocht heb
Douanerechten (bij eerste keer verzenden): ¤ 40
extra onnodige kosten gemaakt: ¤ 89,- en dat alleen omdat ik perse een DDC2+Petratop wilde halen wat nog niet in Europa te koop was. Dat er iets stuk gaat, kan gebeuren. Maar het feit dat ik niet meer m'n computer meer aan laat staan 's nachts of wanneer ik naar werk ga/dat ik paranoia ben geworden dat m'n pomp ermee op houdt vind ik het meest vervelende.
Ik denk ook bij die Site te bestellen en waar vind ik dat rabat knopje? Zie hem nergens!quote:Prodigys schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:37:
1 x D-Tek FuZion Universal 69,99 ¤
1 x Swiftech MCRES-Micro AGB 19,99 ¤
2 x Axiallüfter 120mm Blacksilent XL2 13,98 ¤
1 x Laing DDC-Pumpe 12V Pro Light 66,99 ¤
2 x 13mm (1/2") Schlauchanschluss G1/4 mit O-Ring (High-Flow) 3,98 ¤
1 x Thermochill PA120.2 Dual Radiator 79,99 ¤
3 x Schlauch PVC 19/13mm glasklar 5,37 ¤
12 x Schlauchschelle 12 - 20mm Stahl verzinkt 9,60 ¤
1 x AT-Protect-UV-blue 1000ml 9,99 ¤
1 x Korrosionsschutz AntiCorro-Fluid 50ml 4,49 ¤
1 x Wärmeleitpaste Arctic Silver 5 6,15 ¤
2 x 13mm (1/2'') Schlauchanschluss G3/8 mit O-Ring 3,98 ¤
Zwischensumme: 294,50 ¤
General Logistics Systems (Versand nach BE : 6.325 kg): 11,17 ¤
inkl. UST 19%: 48,80 ¤
Summe: 305,67 ¤
Waar staat dan die 6% korting.
Ik heb elk 'tabblad' gekeken naar alles-mit-rabatt maar kon niks vinden.
Mooi die Duitesers, heb het gevonden.
Zo ziet het er nu uit.
1 x D-Tek FuZion Universal 69,99 ¤
1 x Swiftech MCRES-Micro AGB 19,99 ¤
2 x Axiallüfter 120mm Blacksilent XL2 13,98 ¤
1 x Laing DDC-Pumpe 12V Pro Light 66,99 ¤
2 x 13mm (1/2") Schlauchanschluss G1/4 mit O-Ring (High-Flow) 3,98 ¤
1 x Thermochill PA120.2 Dual Radiator 79,99 ¤
3 x Schlauch PVC 19/13mm glasklar 5,37 ¤
12 x Schlauchschelle 12 - 20mm Stahl verzinkt 9,60 ¤
1 x AT-Protect-UV-blue 1000ml 9,99 ¤
1 x Korrosionsschutz AntiCorro-Fluid 50ml 4,49 ¤
1 x Wärmeleitpaste Arctic Silver 5 6,15 ¤
2 x 13mm (1/2'') Schlauchanschluss G3/8 mit O-Ring 3,98 ¤
Zwischensumme: 294,50 ¤
Rabatt Kupons:alles-mit-rabatt: - 17,67 ¤
General Logistics Systems (Versand nach BE : 6.325 kg): 11,17 ¤
inkl. UST 19%: 45,98 ¤
Summe: 288,00 ¤
Zijn er nog zo van die codes/trucjes??
Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase
Als je een account hebt aangemaakt en dan naar winkelmand gaat (Warenkorb)quote:Darkasantion schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:46:
[...]
Ik denk ook bij die Site te bestellen en waar vind ik dat rabat knopje? Zie hem nergens!

edit: hmm je mag hem maar 1x gebruiken
Bulls wijzigde dit bericht 19-07-2007 00:02 (6%)
Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase
Heb je iets in je kar zitten ?quote:Darkasantion schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:01:
En dan? verder heb ik niks! Keinen Gutschein!
EDIT:
Er stond in een artikel bij XS dat de D-Tek FuZion en de Apogee GTX 'bowed' wc koelblokken zijn.
Wat houdt die bowed in ?
Het ging over dat de CPU niet recht was en als hij hem zou lappen of niet, toen zei een member dat het niks uitmaaktte omdat de FuZion (wat hij had in dit geval) toch 'bowed' was ...
Prodigys wijzigde dit bericht 19-07-2007 13:05 (43%)
Iemand ?
Want ik vind er eerlijk gezegd niks over ...
Reg. datum: 05 maart 2006
ik weet het ook niet, maar ik heb even op een vertaal site gekeken:quote:Prodigys schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:33:
/Kick![]()
Iemand ?
Want ik vind er eerlijk gezegd niks over ...
quote:bowed [bijv.nw. / bijw.] (concave)
concaaf
holrond
Intel Q6600 @ 3.7 Ghz., GigaByte P35-DQ6, Crucial BallistiX 4GB @ 4-4-4-12, Sparkle 8800GTX @ ultra, Creative X-FI Xtreme Gamer, Creative T7900, OCZ modstream 520W, Maxtor 200 Gb, WD Raptor 74 Gb x2, Lian-Li V1000, Dell 2407
ik heb zelf een Apogee GT, maar ben te lui om de bow te proberen - ik heb ook geen extra back plate voor m'n nieuwe mobo, moet je dus wel mee oppassen er zijn meerdere mensen die hun mobo hebben 'geknakt' - het kan een paar graden schelen dus.
Oke, maar dit is toch slechter voor het contact ?quote:Terryb47 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:41:
Anatomy of a bow
ik heb zelf een Apogee GT, maar ben te lui om de bow te proberen - ik heb ook geen extra back plate voor m'n nieuwe mobo, moet je dus wel mee oppassen er zijn meerdere mensen die hun mobo hebben 'geknakt' - het kan een paar graden schelen dus.
Ik snap dat de druk in de midden recht boven de Cores echt groot word en dus ook de overdracht. Maar als je zoveel mogelijk contact hebt met je IHS en je koelblok, en je mod er zelf een goede strakke mounting op dat hij ook echt druk heeft overal op de CPU ?
Eerlijk gezegt geloof ik niet in die 'bowed' zooi, kan toch niet goed zijn ?
Ik ben op een foto gestuit en nu zie ik dat wat ik bedacht had:quote:TEAMIKKE schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:09:
Ik denk dat het juist die inlet is die daar goed zit. Daarna komt er flinke turbulentie om weer bij de outlet te komen. Als je op alle 4 de hoeken een kleine zou zettten is die turbulentie minder en is de doorgangopening ook kleiner dan de rest van je setup.
Edit: Aan de andere kant lijkt het natuurlijk wel dat de GTX meer oppervlak met het water heeft.
al reeds in het blok aanwezig is.quote:Bulls-NL schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:45:
Wat bij de Fuzion mooi zal zijn is 1 dikke inlet in het midden en 4 kleine outlets in alle hoeken die weer samen komen buiten het blok met dunnere slangetjes.

Bron
Hier zie je dat de top van het blok uit 2 delen bestaat en dan er daadwerkelijk 4 kleine outlets zijn die samenkomen.
Dit verklaard ook de opbouw van de base:

Bulls wijzigde dit bericht 20-07-2007 13:14 (4%)
Iemand ? Zelf weet ik niet als ik die versie van pomp ga krijgen, zou wel mooi zijn voor het geld uit te sparenquote:Prodigys schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:46:
Kan ik dit ook toepassen op mijn pomp ?
http://forum.effizienzgur...ml?referrerid=29#overview
En die top van een DDC, kan ik beter die zwarte Petra top pakken dan die plexi van (...?...) ?
Ik vind de zwarte mooier, alleen de plexi heeft 1 extra aansluiting
Ik heb gelezen en tests gezien met een gewone top / petra top / etc / etc ... en de Petra zou meer druk en flow geven... Als hij niet teveel meer kost dan me plexi top kies ik die.quote:Ramius23 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:06:
Maakt niet zo heel veel...
Ik vind de zwarte mooier, alleen de plexi heeft 1 extra aansluiting
Dat in combinatie met die mod wat ik gevonden heb moet het wel goed koelen neem ik aan ?
Maar weet iemand als die mod werkt ?
http://forum.effizienzgur...ml?referrerid=29#overview
Prodigys wijzigde dit bericht 21-07-2007 14:11 (4%)
Een pomp koelt niet...
En die mod heb je niet nodig... Pomp is al een beest van een ding met zon top.
Gaat ie niet veel harder door koelen, maar je kunt het natuurlijk wel zelf proberen en dan je ervaring ermee posten.
Ik heb gewoon een DDC ultra gekocht, dan hoef je er zelf ook niet mee te rommelen...
Ramius23 wijzigde dit bericht 21-07-2007 14:19 (59%)
Haha, sorryquote:Ramius23 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:17:
Mijn god... Bestel gewoon! 4 Pagina's lang en nog steeds niks in huis
Een pomp koelt niet...![]()
En die mod heb je niet nodig... Pomp is al een beest van een ding met zon top.
Gaat ie niet veel harder door koelen, maar je kunt het natuurlijk wel zelf proberen en dan je ervaring ermee posten.
Ik heb gewoon een DDC ultra gekocht, dan hoef je er zelf ook niet mee te rommelen...
Ik moet eerst men oude Wc kwijt hebben voor ik die nieuwe koop, en verdere info vragen mag toch altijd ?
Highflow.nl