Sommige applicaties laten je niet kiezen waar je wilt installeren. Die worden gewoon geïnstalleerd op je telefoon zelf. Maar de meeste zijn zoals al eerder gemeld gewoon te installeren op je SD kaartje.
Ik dacht dat een ipaq 514 slechts werkte met kaartjes tot en met 2 gigabyte en geen ondersteuning had voor SDHC.
Wii play
MERGED with topic Newbie vraagje: Alle software installeerbaar op SD kaart? 
Is er iemand die dit apparaat aan de gang heeft gekregen i.c.m VOIP van Telfort?
In dit topic of 600 of 900 series topic zijn er bij die het wel met sdhc werkend kregen.quote:zezke schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:53:
Ik dacht dat een ipaq 514 slechts werkte met kaartjes tot en met 2 gigabyte en geen ondersteuning had voor SDHC.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Reg. datum: 27 juni 2002
Reg. datum: 27 juni 2002
Ik heb er een Transcend 4GB kaartje inzitten en normaal gesproken werkt dat goed. Alleen als ik de telefoon uitschakel en weer aan, dan krijg ik de vraag of de kaart moet worden geformatteerd. Kies ik nee, dan wordt de kaart niet herkend.
Dit is op te lossen door de USB verbinding (Setting/Connections/USB) een keer op USB Disk te zetten en daarna weer op ActiveSync, waarna de StorageCard weer in de verkenner verschijnt.
Dit laatste heeft volgens mij niet persé met het feit dat het een 4 GB kaartje is te maken, omdat het ook bij 1 en 2 GB kaartjes voorkomt:
http://forums12.itrc.hp.c...3475&threadId=1203253
Dit is op te lossen door de USB verbinding (Setting/Connections/USB) een keer op USB Disk te zetten en daarna weer op ActiveSync, waarna de StorageCard weer in de verkenner verschijnt.
Dit laatste heeft volgens mij niet persé met het feit dat het een 4 GB kaartje is te maken, omdat het ook bij 1 en 2 GB kaartjes voorkomt:
http://forums12.itrc.hp.c...3475&threadId=1203253
Reg. datum: 30 december 2004
Reg. datum: 30 december 2004
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar de audio kwaliteit op de 514 via Telfort. Vermoedelijk moet het aan de gang krijgen geen probleem zijn omdat ik bij de Telfort onderwerp lees dat je de SIP gegevens van Telfort toegestuurd krijgt en je eventueel een eigen modem mag gebruiken. Lijkt dus op een standaard SIP en dan zou de 514 er via een Wifi router/modem mee kunnen werken.quote:Gunner schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:55:
Is er iemand die dit apparaat aan de gang heeft gekregen i.c.m VOIP van Telfort?
Reg. datum: 09 maart 2005
Reg. datum: 09 maart 2005
Ik had er 1 gehad als relatie geschenk, heb hem in de lade gekiept wat een onhandig ding. Ik zie me daar geen email op tikken.
Heb ook een vastloper gehad
, was ik genoodzaakt dat ding een harde reset te geven, ben blij dat ik er vanaf ben, in de lade en niet meer eruit halen is mijn optiek, sorry voor de HP fans hier.
Heb ook een vastloper gehad
Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.
tnx voor je objectieve review van dit product.quote:Pierre61 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:28:
Ik had er 1 gehad als relatie geschenk, heb hem in de lade gekiept wat een onhandig ding. Ik zie me daar geen email op tikken.
Heb ook een vastloper gehad, was ik genoodzaakt dat ding een harde reset te geven, ben blij dat ik er vanaf ben, in de lade en niet meer eruit halen is mijn optiek, sorry voor de HP fans hier.
Met name je research, en doortastende langduurtest zorgen ervoor dat iedereen je mening voor waar aanneemt
Weet er iemand hoe je kan controleren hoeveel data je al verstuurd en ontvangen hebt?
Wii play
het is hier weer eens zo laat dat mijn accu binnen 12 uur helemaal leeg is.
Al dat foefje uitgehaald met die dummy exchange server, maar nog geen resultaat.
Iemand nog tips
Al dat foefje uitgehaald met die dummy exchange server, maar nog geen resultaat.
Iemand nog tips
@Pierre61
Inderdaad een beetje gemakkelijk afgeserveerd, wil hem wel overnemen hoor voor een mooi prijsje
[small]mailen kan altijd username@gmail.com username= fraske[/small]
Inderdaad een beetje gemakkelijk afgeserveerd, wil hem wel overnemen hoor voor een mooi prijsje
[small]mailen kan altijd username@gmail.com username= fraske[/small]
Fraske wijzigde dit bericht 19-06-2008 20:25 (27%)
doe eens raar, doe wasserball
Reg. datum: 27 januari 2006
Reg. datum: 27 januari 2006
@ pven:
Ik heb geen mail? Maargoed ik denk dat ik wel begrijp waarom mn bericht aangepast is...
Ik heb geen mail? Maargoed ik denk dat ik wel begrijp waarom mn bericht aangepast is...
Reg. datum: 20 mei 2008
Reg. datum: 20 mei 2008
Ik heb nu een paar dagen de Ipaq 514 en ben er over het algemeen redelijk tevreden over.
Had hiervoor een Tytn II dus wel even wennen..
Maar 1 ding waar ik me behoorlijk aan irriteer bij deze telefoon is dat het maar niet lukt om de sim contacten verborgen te houden...
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, via instellingen:
settings -> phone -> call options -> Show SIM contacts (uitgevinkt)
via registry editor:
HKCU>ControlPanel>Phone>
Set Dword Value "ShowSIM to 0" if does not have dword value create it.
En dit werkt allebij, maar zodra ik de telefoon opnieuwe opstart, of ik kijk mijn mail, dan staan ze daarna weer gewoon in mn contacts
Voor mn vorige Tytn II had ik hiervoor een cab file: KaiserSimFix.cab, bestaat er ook zoiets voor dit toestel?
Heb er al 2 uur naar gegoogled maar kan niets vinden...
Had hiervoor een Tytn II dus wel even wennen..
Maar 1 ding waar ik me behoorlijk aan irriteer bij deze telefoon is dat het maar niet lukt om de sim contacten verborgen te houden...
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, via instellingen:
settings -> phone -> call options -> Show SIM contacts (uitgevinkt)
via registry editor:
HKCU>ControlPanel>Phone>
Set Dword Value "ShowSIM to 0" if does not have dword value create it.
En dit werkt allebij, maar zodra ik de telefoon opnieuwe opstart, of ik kijk mijn mail, dan staan ze daarna weer gewoon in mn contacts
Voor mn vorige Tytn II had ik hiervoor een cab file: KaiserSimFix.cab, bestaat er ook zoiets voor dit toestel?
Heb er al 2 uur naar gegoogled maar kan niets vinden...
JohnnieQ wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:31 (4%)
Mijn 3 maanden oude 514 is de accu van defect. Net vanochtend met HP gebelt (maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.. altijd bellen met HP). Morgen komt UPS langs om pakketje op te halen en ze geven mij een compleet nieuw 514. Kijk dat noem ik nou netjes.
Even harde reset uitvoeren om mijn data eraf te halen. (Windows Mobile met de rode knop uitzetten en gelijk daarna de middelste knop in gedrukt houden en daarna met YES beantwoorden)
Even harde reset uitvoeren om mijn data eraf te halen. (Windows Mobile met de rode knop uitzetten en gelijk daarna de middelste knop in gedrukt houden en daarna met YES beantwoorden)
Falcon wijzigde dit bericht 30-07-2008 08:31 (3%)
Reg. datum: 31 juli 2008
sinds maandagmiddag heb ik opeens geen geluid meer tijdens het bellen.
wel als ik hem op handsfree zet. Ook kan ik gewoon geluid afspelen op de ipaq alleen niet tijdens het bellen. ochtends kon ik nog zonder problemen bellen. En ik heb niets veranderd aan de instellingen (was op het werk). Zit trouwens bij T-mobile
best lastig, heb al proberen uit te vinden waar het aan kan liggen maar niets gevonden en harde reset helpt niet.
iemand idee?
wel als ik hem op handsfree zet. Ook kan ik gewoon geluid afspelen op de ipaq alleen niet tijdens het bellen. ochtends kon ik nog zonder problemen bellen. En ik heb niets veranderd aan de instellingen (was op het werk). Zit trouwens bij T-mobile
best lastig, heb al proberen uit te vinden waar het aan kan liggen maar niets gevonden en harde reset helpt niet.
iemand idee?
Als een harde reset niet helpt, dan is het simpelweg een hardware probleem. Als je garantie hebt, dan kun je bellen met HP 
Trouwens gisteren mijn nieuwe hp514 ontvangen. Ik zag trouwens dat zij standaard de laatste updates al hadden geinstalleerd. (versie nummer is dan met 06 op het einde)
Trouwens gisteren mijn nieuwe hp514 ontvangen. Ik zag trouwens dat zij standaard de laatste updates al hadden geinstalleerd. (versie nummer is dan met 06 op het einde)
Falcon wijzigde dit bericht 31-07-2008 08:41 (40%)
Accu defect of last van het "battery drain"-probleem? Dat is namelijk gewoon een software-update.quote:Falcon schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:35:
Mijn 3 maanden oude 514 is de accu van defect. Net vanochtend met HP gebelt (maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.. altijd bellen met HP). Morgen komt UPS langs om pakketje op te halen en ze geven mij een compleet nieuw 514. Kijk dat noem ik nou netjes.
Helaas het was niet opgelost met die battery-drain fix. Ik heb het nog even getest met mijn nieuwe toestel en heb daar de defecte accu in gestopt. Na een paar seconden klapte deze er uit.
Reg. datum: 13 augustus 2008
ik heb sinds 2 dagen een HP514, en vind em best mooi, maar erger mij behoorlijk aan de T9 instelling, kan echt de knop niet vinden die mij de keuze geeft tussen het één en andere woord. kan iemand een oplossing geven hiervoor?
Verschillende woorden kiezen kan heel eenvoudig door op de navigatie toets naar boven en beneden te drukken.
Ah kijk weer een tip die handig is. Trouwens het tooltje My Mobiler is geweldig. Wanneer je je Smartphone aan de usbkabel (of bluetooth) hangt en Activesync aan hebt staan, zorgt dit tooltje er voor dat je het schermpje van je mobiel te zien krijgt. Zo kun je snel even op smsje en mail reageren die je op je mail binnen krijgt.
dank je wel voor de tip, ik kon dé toets maar niet vinden., nu wel.quote:TNO schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:52:
Verschillende woorden kiezen kan heel eenvoudig door op de navigatie toets naar boven en beneden te drukken.
ga nu in het gevecht met een pers. certificaat die niet wil wat ik wil,misschien dat iemand van jullie mijn oplossing heeft? het cert. (pfx) werkt wel in m'n laptop, export en install in 514 is ook goed geaan, zie em netjes staan bij pers. cert. maar bij wifi blijf ik domeinnaam invullen, en een 'rode vliegenmepper' naast het beschikbare netwerk.
waar gaat iets fout?
hvz wijzigde dit bericht 18-08-2008 19:48 (28%)
op mijn werk nog wat technische mannen naar laten kijken. waarschijnlijk is belspeaker stuk (boven scherm). De normale speaker zit achter en die doet het nog wel.quote:janice2008 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:17:
sinds maandagmiddag heb ik opeens geen geluid meer tijdens het bellen.
iemand idee?
Contact opgenomen met HP ivm garantie. Zij beweerden dat er geen garantie meer opzat, maar ik had mijn papierwerk bewaard. Nog net 1 week garantie. Heb inmiddels een nieuwe ontvangen en morgen gaat de oude retour hp.