Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:31
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:14:
[...]

Op de zijkant pas je toch alleen het geluid van de koptelefoon aan?
Nee, bij mij werkt de zijkant ook voor het aanpassen van het SIP volume zowel via oorluidspreker als de handsfree luidspreker. Sterker nog bij v1 was de enige manier om een goed volume te krijgen, wat spelen met de zijkant.

[ Voor 3% gewijzigd door Dick99999 op 20-03-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Dick99999 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:12:
Na de upgrade naar firmware v 2 is mijn SIP geluid op mijn IPAQ 514 zwaar vervormd.
........
Op het HP support forum staat een opname van wat ik bedoel met vervormd, zie attachmenet (paperclip) bij http://forums11.itrc.hp.c...nswer.do?threadId=1215116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 11:42

Eboman

Ondertitel

Falcon schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:00:
[...]

Eboman? Werkt het al?... anders zet even je Direct Messages aan van Tweakers.net!
werkt hier hoor 1e keer vroeg het toestel mijn gprs provider gekozen voor Vodafone office en het werkt meteen.

iemand nog een werkende registry-editor voor dit toestel (kan ik het start geluid uitzetten)

[ Voor 13% gewijzigd door Eboman op 21-03-2008 18:03 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Eboman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:00:
[...]

werkt hier hoor 1e keer vroeg het toestel mijn gprs provider gekozen voor Vodafone office en het werkt meteen.

iemand nog een werkende registry-editor voor dit toestel (kan ik het start geluid uitzetten)
Mobile Registry Editor werkt goed, werkt op de PC en gaat via active sync naar het register op de HP 514
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Dick99999 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 08:30:
[...]

Mobile Registry Editor werkt goed, werkt op de PC en gaat via active sync naar het register op de HP 514
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
bedankt, iemand ook nog idee hoe het start geluid uit kan ??

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 22:02

McLambo

MTB Junky

Eboman schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:34:
[...]

bedankt, iemand ook nog idee hoe het start geluid uit kan ??
MVC in "HP iPAQ 510/514 Voice Messenger smartphone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb wat registry aanpassingen gevonden om het volume aan te passen tijdens een gesprek. Helaas werkt het maar heel en toe. Geen idee waarom. Ik weet nu wel dat het technisch mogelijk is, aangezien ik hem heel hard heb gekregen, zonder vervorming of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Gaat het om een gsm of sip gesprek?Welke firmware versie? Kan ik de aanpassingen ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

jammer maar helaas verwijderen of (over)kopieren met resco werkt niet...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

Hoi,

Ik heb van mijn werk een Nokia 6230i + carkit in m'n auto (een vaste carkit + bluetooth adapter). Nou krijg ik deze HP iPaq voice messenger er bij voor mail en agenda voor als ik bij klanten zit. Prachtig mooi natuurlijk maar ik wil eigenlijk niet met twee toestellen rondlopen. Een dual-sim heb ik er ook bij maar ik zou toch liever de 6230i vervangen voor de ipaq. Mijn vraag is of er een ook een vaste carkit voor de iPaq is (dus geen bluetooth) zodat ik het toestel ook kan opladen in de auto en geen last heb van bluetooth echo's op de lijn (wat ik bij veel collega's hoor die bluetooth hebben).

Iemand enig idee?

[edit]
Ik zie dit wel op de HP site:
http://h10010.www1.hp.com...981-1693981-80203271.html

Maar dan heb je weer kabels en moet de stekker in de sigarettenaansteker. Dat wil ik dus niet aangezien mijn huidige carkit ook keurig weg gewerkt is zonder kabels aan de buitenkant.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 123813 op 27-03-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dick99999 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:55:
Gaat het om een gsm of sip gesprek?Welke firmware versie? Kan ik de aanpassingen ergens zien?
Het gaat om GSM gesprekken.

In de registry gaat het om:

hkcu-> controlpanel -> soundcategories -> incall -> Value: initvol

Deze value staat standaard ergens tussen de 2 en 5. Als ik deze op 10 zet, is het geluid echt veel harder. Op de 1 of andere manier doet hij dat maar 1 of 2 keer, om vervolgens weer terug te zakken op het oude niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 15:31
Heb dit toestel nu een paar weken, en ik gebruik hem naast mijn SE W850i.

Als telefoon vind ik hem namelijk veel minder geschikt dan de W850i. Geluidskwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de W850i vindt ik veel beter.

Ik vind het wel een heel erg leuk speleding, en gebruik hem dan ook veel voor MSN Messenger als ik op mijn werk ben. Sinds ik de 2.05.00 ROM update heb gedaan werkt dat ook veel beter, omdat ik echt het gevoel heb dat het verbetering in de werking van Wifi heeft aangebracht. Ook lijkt de Battery Drain Fix het stroomverbruik te hebben verbeterd, ik kan ongeveer 2 werkdagen continu MSN online hebben staan.

Nu ben ik ook wat aan het prutsen met internetbellen, maar daar heb ik een vraag over. Ik heb namelijk een Voipbuster account aangemaakt en getest via een Windows computer. Dat werkt gewoon goed en wilde ik het ook proberen via SIP op de 514. Ik heb de instellingen overgenomen zoals ze hier al eerder genoemd zijn. Over het algemeen krijg in het welkomstscherm te zien "sip.voipbuster.com:Geselecteerd" en wordt er ook een internetbellen icoon in de bovenste balk weergegeven, maar soms krijg ik "sip.voipbuster.com:Geen service" terwijl ik wel gewoon een Wifi-verbinding heb en kan MSNen. En daarbij kan ik als hij zegt "sip.voipbuster.com:Geselecteerd" niet via internet bellen. Als ik dan een vast telefoonnummer kies (met +31 en netnummer ervoor natuurlijk) krijg ik vrijwel direct de melding: "Kan de oproep niet voltooien. Het signaal is mogelijk niet beschikbaar of het telefoonnummer is mogelijk ongeldig. Controleer het nummer of probeer het later opnieuw". Ik heb nog geen geld gestort op Voipbuster, maar alleen een account aangemaakt. Kan ik daarom nog niet via SIP een gewoon vast telefoonnummer bellen?

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Onno82 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:39:
[...........] En daarbij kan ik als hij zegt "sip.voipbuster.com:Geselecteerd" niet via internet bellen. Als ik dan een vast telefoonnummer kies (met +31 en netnummer ervoor natuurlijk) krijg ik vrijwel direct de melding: "Kan de oproep niet voltooien. Het signaal is mogelijk niet beschikbaar of het telefoonnummer is mogelijk ongeldig. Controleer het nummer of probeer het later opnieuw". Ik heb nog geen geld gestort op Voipbuster, maar alleen een account aangemaakt. Kan ik daarom nog niet via SIP een gewoon vast telefoonnummer bellen?
Dit kan liggen aan de +31. Het standaard dialplan in de FW v1.0 van de HP ipaq 514 vraagt om 0031 voor bellen met voipbuster naar NL nummers. Als het tegoed een probleem is, krijg je een voipbuster melding dacht ik..
Ik ben wel heel benieuwd naar de audio kwaliteit, dus als je nog SIP problemen hebt, meld ze en ik kan misschien kan ik helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126926

Hey

heb een paar vraagjes die me toch al enige tijd bezighouden

1)Weten jullie hoe je het T9 geheugen langer kan maken dan 200 woorden, iets in het register mss aanpassen?

2)Hoe kanik verjaardagenalerts linken aan mijn msn contacten? (bij de outlook-contacten gaat dit wel via outlook op de pc ergens maarja het zijn bij mij allemaal msn contacten en daar heb ik nog niet gevonden hoe je dit doet)

3) opera mini beta4 is de enigste operamini variant die goed werkt (3,xx kan je nooit url intikken) maar er staat na enige tijd gebruiken komt de foutmelding: fout, geen ruimte beschikbaar) ik krijg deze melding niet weg tenzij ik men telefoon hard reset. Operamini zelf erop of erafsmijten helpt niet. Iets in de java instellingen misschien?

hartelijk bedankt wie mij kan hlepen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
Dick99999 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:57:
[...]

Dit kan liggen aan de +31. Het standaard dialplan in de FW v1.0 van de HP ipaq 514 vraagt om 0031 voor bellen met voipbuster naar NL nummers. Als het tegoed een probleem is, krijg je een voipbuster melding dacht ik..
Ik ben wel heel benieuwd naar de audio kwaliteit, dus als je nog SIP problemen hebt, meld ze en ik kan misschien kan ik helpen.
Dit was inderdaad het geval. Nadat ik het te bellen telefoonnummer aan had gepast met 0031 kon ik uitbellen. Ik heb gister avond 2x gebeld naar mijn vader om even kort te testen. Geluid wat ik hoorde was erg zacht, terwijl volume maximaal stond, en niet erg zuiver. Geluid wat mijn vader hoorde was naar zijn zeggen goed. Ook heeft mijn vriendin een heel kort testje gedaan naar haar ouders, en zij vond het geluid wat zij hoorde goed. Ik heb nu net even een test telefoontje naar mijn werk gedaan en het geluid van het antwoordapparaat was zacht maar wel redelijk helder.

Geluidskwalititeit varieert denk ik een beetje. Ik zal in de loop van de week nog wat meer testjes doen.

Edit: Om onduidelijke reden gaf de 514 weer een x aantal minuten de melding "sip.voipbuster.com:Geen service". Hij was namelijk wel verbonden met internet en MSN was ook gewoon online. Hij springt nu net weer op "sip.voipbuster.com:Geselecteerd".

Edit2: Nogmaals een test gesprek naar mijn werk telefoonnummer,deze keer gevoerd met mijn collega. Van beide kanten was de geluidkwaliteit en volume goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Anne op 31-03-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Onno82 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:43:
[......] Geluid wat ik hoorde was erg zacht, terwijl volume maximaal stond, en niet erg zuiver. Geluid wat mijn vader hoorde was naar zijn zeggen goed. Ook heeft mijn vriendin een heel kort testje gedaan naar haar ouders, en zij vond het geluid wat zij hoorde goed. .......Geluidskwalititeit varieert denk ik een beetje. Ik zal in de loop van de week nog wat meer testjes doen.
...............
Het kan helpen om met de volume knop op de zijkant te spelen, plotseling wordt het geluid dan harder. De 'andere kant' hoort mij inderdaad ook op (zeer) goede kwaliteit. Alleen zelf op de 514 heb ik problemen, zie mijn bericht met verwijzing naar opname
Zou je dat eens kunnen beluisteren of dat overeenkomt met jouw ervaring? Als ik dat zelfde fragment via GSM bel, is de kwaliteit op de 514 gewoon goed.

Edit:
Nadat ik het te bellen telefoonnummer aan had gepast met 0031 kon ik uitbellen.
Je kan ook op de 514 het zogenaamde dialplan aanpassen zodat +31 automatische 0031 wordt etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Dick99999 op 31-03-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 21:36
Ik heb deze telefoon sinds oktober als vervanging van een nagenoeg overleden Sony W800i. Default headset 2 seconden gebruikt :)

Ik vind het jammer dat er zo weinig configureerbare opties wat betreft de toetsen op zitten. Ik heb TCPMP geinstalleerd als mediaplayer en die is voor mijn gevoel een stuk beter dan WMP. Als MP3 speler is het een prima apparaat. Als ik gebeld word onderweg heb ik alleen dat de muziek zachter gaat, maar ik hoor geen ringtone in mijn headset. Met de standaard headset werkte dit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
Het fragment klinkt precies hetzelfde als het geluid bij mijn eerste test.

Is dat dialplan "gesprekopties" in Instellingen?

edit: laat maar, heb het al gevonden =)

[ Voor 9% gewijzigd door Anne op 31-03-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Onno82 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:29:
[...]
Het fragment klinkt precies hetzelfde als het geluid bij mijn eerste test.
[....]
Dank je, dan ga ik naar HP. Die kwaliteit is veel slechter dan bij FW versie 1. Die versie had echter een hakkelig geluid (soms tot vaak) en dat is wel weg, maar de vervorming onder v2.05 vind ik onacceptabel.
Overigens heb ik ook 2 registry settings voor het volume van VOIP geprobeerd.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\VoIP]
"HandsetModeMaxVolume"=dword:0000cccc
"SpeakerModeMaxVolume"=dword:0000ffff

Ik heb handset zachter gezet (aaaa). Soms geeft dat een volkomen onvervormd goed geluid, maar alleen onmiddellijk na een soft reset. Maar zodra de volume zijkant knop wordt gebruikt is het geluid weer vervormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Anoniem: 126926 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 01:35:
3) opera mini beta4 is de enigste operamini variant die goed werkt (3,xx kan je nooit url intikken) maar er staat na enige tijd gebruiken komt de foutmelding: fout, geen ruimte beschikbaar) ik krijg deze melding niet weg tenzij ik men telefoon hard reset. Operamini zelf erop of erafsmijten helpt niet. Iets in de java instellingen misschien?

hartelijk bedankt wie mij kan hlepen _/-\o_
Kijk hier maar eens: http://my.opera.com/community/forums/findpost.pl?id=2478211 . Ik kampte met hetzelfde probleem, en dit bleek voor mij de oplossing.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Eboman schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:10:
[...]

jammer maar helaas verwijderen of (over)kopieren met resco werkt niet...
en gelukt eerst unlocken (zoals bv nodata van modaco) en dan startup.wav overschrijven..

jippie... _/-\o_

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126926

Ferdo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:40:
[...]
Kijk hier maar eens: http://my.opera.com/community/forums/findpost.pl?id=2478211 . Ik kampte met hetzelfde probleem, en dit bleek voor mij de oplossing.
aah danku.

volgende keer proberen als ik hem meot opladen aangezien die bluetooth active sync voor geen meter werkt. al iets over de T9 en verjaardagen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 00:06

PcDealer

HP ftw \o/

Dick99999 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:26:
[...]

[...], maar alleen onmiddellijk na een soft reset. Maar zodra de volume zijkant knop wordt gebruikt is het geluid weer vervormd.
Sluit alle progs af voordat je het weer probeert (Taskmanager).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
PcDealer schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:55:
[...]

Sluit alle progs af voordat je het weer probeert (Taskmanager).
Helaas, helpt niet. Bovendien zijn er na een soft reset geen progs actief die je mag afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dick99999 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:00:
[...]

Helaas, helpt niet. Bovendien zijn er na een soft reset geen progs actief die je mag afsluiten.
Ik bedoel i.p.v. softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor de mensen die nog een oplossing zoeken voor het uitschakelen van GPRS (ik kwam er achter dat als je een webpagina opzoekt hij automatisch naar GPRS gaat verbinden, iets wat ik absoluut niet wil)

Feitelijk is het gewoon een registerinstelling
Ik heb de SMS niet gehad, maar was ook op zoek om GPRS echt uit te zetten. Maar dat schijnt nog geen eenvoudige oplossing voor te zijn.
Toen ben ik zelf gaan zoeken.
Je hebt in de registry de volgende key:
HKLM\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections
Daar staan al je data connecties.
Exporteer deze "connections" key naar (bv) Data-aan.reg
Dat is om later je dataverkeer weer aan te kunnen zetten.

In mijn geval staan daar de volgende connections:
NL-T-Mobile GPRS
NL-T-Mobile MMS
NL-T-Mobile WAP

Nu ga je binnen al je data connecties, dus binnen elke verbinding naar de key "Enabled".
Deze heeft de waarde 0x1 (1), wijzig dit voor elke verbinding in 0x0 (0)
Ga dan terug naar Connections, en exporteer deze key en noem deze Data-uit of iets dergelijks.

Nu maak je daar een snelkoppeling naar toe, en klaar!
Je hoeft het apparaat niet eens te resetten of uit/aan te zetten.

Let wel: Data-uit zet alleen de connectie op disabled. Heb je al een verbinding blijft deze nog actief. Je kunt deze dan killen door vanuit het todayscreen voor een aantal seconden de ophangtoets in te houden.
Een GUI-tooltje die hetzelfde doet is hier te vinden (gratis registratie vereist).

Werkt perfect. Als ik nu een internetpagina wil openen, en er is geen wi-fi actief, dan krijg ik een mooie foutmelding :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 09:17
Ik heb vandaag de firmware van mijn telefoon geupgrade naar de laatste versie. Ik moet zeggen dat alles nu vlotter aanvoelt en beter werkt.

op 1 ding na. windows live kan niet meer connecten :(
ik krijg elke keer de melding "windows live is temporarily unable to connect"

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

het syncen van de mail van mijn werk gaat wel goed via exchange. mijn prive mail dus niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98578

THE_CR0SS schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:10:
Ik heb vandaag de firmware van mijn telefoon geupgrade naar de laatste versie. Ik moet zeggen dat alles nu vlotter aanvoelt en beter werkt.

op 1 ding na. windows live kan niet meer connecten :(
ik krijg elke keer de melding "windows live is temporarily unable to connect"

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

het syncen van de mail van mijn werk gaat wel goed via exchange. mijn prive mail dus niet meer
Staat je datum goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 09:17
ja datum en tijd staan goed ingesteld.

Ik heb het vermoeden dat hij de verkeerde connection probeert te gebruiken en dat hem dat niet lukt. ik heb in IE al verschillende dingen ingesteld omdat ik verwacht dat live via de zelfde verbinding gaat als IE maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
PcDealer schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:35:
[...]

Ik bedoel i.p.v. softreset.
Sorry, verkeerd begrepen. Na een SIP gesprek zijn er geen extra processen actief. Inmiddels heb ik een vervangend exemplaar van HP gekregen en zal dat testen. Goede service overigens van HP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Heeft iemand misschien ervaring met het upgraden van de firmware van de 514 ? Ik probeer de meest recente versie te installeren maar ik krijg steeds de melding: 203 update is incompatible dit ondanks dat ik van de hp website de upgrade voor de 514 heb gedownload :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 20:43
FF een kick :)

Ik heb deze telefoon dus al sinds november 2007, en waar ik nog niet achter ben, is hoe ik de hele map met SMS berichten leeg kan gooien.

Weet iemand hoe dat kan ? Dus ALLE SMS'jes verwijderen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Als ik op het hoofdscherm naar SMS ga, dan klik ik op menu, optie 7 "mappen", en op de map gaan staan die je wil, weer menu en dan optie 3 "sms-berichten wissen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
de oplossing is soms ZO simpel :)

Kan ik de sms optie ook op nummer 1 in het hoofdvenster zetten :?

Als ik nu een sms krijg moet ik eerst 6 x naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:52

Pierre

Van nature lui!

Mensen ik heb ook zo'n ding, echter wat ik wil krijg ik niet voor elkaar. Ik heb prive (in Outlook) een aantal contacten en die wil ik graag in mijn Ipaq hebben.
Wat ik niet wil is dus mijn contact's (zakelijk en prive) door elkaar, is er een tool die dit kan oplossen, Active Sync kan dat dus niet blijkbaar |:( .

Heb wel gezocht maar kon niets vinden, ja voor de Palm en dat soort dingen.
Thanks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263138

hoi,

Heb dit toestel al bijna een jaar en ik ben er dik tevreden over. Batterij ruim voldoende, internetten simpel en doeltreffend (nu.nl, hotmail, buienradar, dat soort dingetjes). 2 GB kaartje erbij, filmpjes en muziek erop, spelletjes. Alles doet 'ie prima en snel (genoeg). Had hiervoor een MDA vario, veel te groot en kwetsbaar toetsenbord naar mijn mening.

Het enige waar ik niet goed uit kom is streaming video. Ik kan geen filmpjes van bijvoorbeeld uitzending gemist of youtube bekijken. Na een zoektocht over de digitale snelweg kwam ik bij tcpmp + een plugin om flv te kunnen spelen. Beiden staan erop, maar afspelen van flv werkt nog steeds niet...

Iemand van jullie een idee hoe dit op te lossen?? Met het EK voetbal en de Tour in aankomst (allemaal streaming te volgen!!) zou het wel erg mooi zijn als het gaat werken!

Thanks alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Pierre61 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:24:
Mensen ik heb ook zo'n ding, echter wat ik wil krijg ik niet voor elkaar. Ik heb prive (in Outlook) een aantal contacten en die wil ik graag in mijn Ipaq hebben.
Wat ik niet wil is dus mijn contact's (zakelijk en prive) door elkaar, is er een tool die dit kan oplossen, Active Sync kan dat dus niet blijkbaar |:( .

[...]
Ik dacht iets van aparte mappen voor privé en zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PcDealer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:27:
[...]

Ik dacht iets van aparte mappen voor privé en zakelijk.
Nope dat werkt niet, heb een mapje prive en zakelijk, en dat stomme ding kiept alles bij elkaar 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820

Iemand toevallig ervaring met hi onbeperkt internet en de Ipaq 514?? Bij mij werkt het namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Anoniem: 235820 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 03:11:
Iemand toevallig ervaring met hi onbeperkt internet en de Ipaq 514?? Bij mij werkt het namelijk niet...
Werkt hier goed, al moet ik eens in de twee a drie weken de 514 een keer opnieuw starten omdat ie geen verbinding wil maken via gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Domino schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:24:
[...]

Werkt hier goed, al moet ik eens in de twee a drie weken de 514 een keer opnieuw starten omdat ie geen verbinding wil maken via gprs.
Welke instellingen gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Je kan de instellingen toch automagisch laten invullen door de iPaq?

Maar dit zijn mijn instellingen, accespoint: internet. Username/password: leeg.
DNS servers 62.133.126.28 en 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Domino schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:10:
Je kan de instellingen toch automagisch laten invullen door de iPaq?

Maar dit zijn mijn instellingen, accespoint: internet. Username/password: leeg.
DNS servers 62.133.126.28 en 29.
Ik krijg het niet werkend... Heb jouw instellingen ingevuld als nieuwe gprs instelling. (geen ip adres ingevuld) en bij internet opties bij verbindingen Internet geselecteerd en aangevinkt dat hij automatisch instellingen moet opzoeken, enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizzical
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 17:48
Hallo,
Ik koop morgen een HP Ipaq 514 (met windows mobile 6.0 standard) en wil daar natuurlijk van alles op zetten.
Het probleem is dat er maar 40 MB geheugen vrij is of zo met alles wat er standaard bij zit.
Kunnen alle programma's op een microsd kaart geïnstalleerd worden of is dat maar soms mogelijk?
Is het belangrijk om nog wat megabytes van die 40MB vrij te houden of functioneert hij net zo goed met maar 0.5MB vrij?
Werkt een programma gemaakt voor windows mobile 6 standaard meestal op elke mobiel met dat besturingssysteem of hangt dat sterk af van mobiel tot mobiel?
Alvast bedankt!

PS: Er zijn nogal wat problemen met microSD kaarten in de IPAQ 514. Nu vroeg ik me dus af of er mensen zijn die een SDHC microsd kaart erin hebben geprobeerd te steken en of dat werkte? (en hoeveel GB was die?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 10:20
Je kunt bijna (98%) van de software gewoon op je SD kaart installeren. Denk eraan dat je 40 MB geheugen ook gebruikt wordt als werkgeheugen, kortom: des te meer geheugen je in gebruik hebt, des te langzamer je PDA kan worden.
De 99% van de software die geschreven is voor Windows Mobile 6 draait op elke mobiel hiermee. Denk er wel aan dat er 2 verschillende zijn, de PDA en de mobile editie. Hier zitten wel verschillen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kix@$$ schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:20:
Je kunt bijna (98%) van de software gewoon op je SD kaart installeren. Denk eraan dat je 40 MB geheugen ook gebruikt wordt als werkgeheugen, kortom: des te meer geheugen je in gebruik hebt, des te langzamer je PDA kan worden.
De 99% van de software die geschreven is voor Windows Mobile 6 draait op elke mobiel hiermee. Denk er wel aan dat er 2 verschillende zijn, de PDA en de mobile editie. Hier zitten wel verschillen tussen.
Eh?

Gij denkt nog gelijk het was in WM 2003? Nu wordt Windows Mobile geinstalleerd op u intern ROM.

En ge hebt gewoon u RAM vrij, hoeveel apps ge ook installeerd ( vroeger werden u apps geinstalleerd op RAM, en waart ge alles kwijt als u stroom uitviel ).

Dus @ TS: de gewone software is allemaal installeerbaar @ SD kaartje. Een aantal kleine tooltjes niet. (maar die zijn maar ~200KB)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
Wel is het zo dat intern geheugen sneller is dan het kaartje. Sommige zware apps kun je dus beter op intern geheugen installeren.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 08:10
Sommige applicaties laten je niet kiezen waar je wilt installeren. Die worden gewoon geïnstalleerd op je telefoon zelf. Maar de meeste zijn zoals al eerder gemeld gewoon te installeren op je SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-06 20:56
Ik dacht dat een ipaq 514 slechts werkte met kaartjes tot en met 2 gigabyte en geen ondersteuning had voor SDHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
MERGED with topic Newbie vraagje: Alle software installeerbaar op SD kaart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is er iemand die dit apparaat aan de gang heeft gekregen i.c.m VOIP van Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

zezke schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:53:
Ik dacht dat een ipaq 514 slechts werkte met kaartjes tot en met 2 gigabyte en geen ondersteuning had voor SDHC.
In dit topic of 600 of 900 series topic zijn er bij die het wel met sdhc werkend kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58922

Ik heb er een Transcend 4GB kaartje inzitten en normaal gesproken werkt dat goed. Alleen als ik de telefoon uitschakel en weer aan, dan krijg ik de vraag of de kaart moet worden geformatteerd. Kies ik nee, dan wordt de kaart niet herkend.
Dit is op te lossen door de USB verbinding (Setting/Connections/USB) een keer op USB Disk te zetten en daarna weer op ActiveSync, waarna de StorageCard weer in de verkenner verschijnt.
Dit laatste heeft volgens mij niet persé met het feit dat het een 4 GB kaartje is te maken, omdat het ook bij 1 en 2 GB kaartjes voorkomt:
http://forums12.itrc.hp.c...28353475&threadId=1203253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
Gunner schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:55:
Is er iemand die dit apparaat aan de gang heeft gekregen i.c.m VOIP van Telfort?
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar de audio kwaliteit op de 514 via Telfort. Vermoedelijk moet het aan de gang krijgen geen probleem zijn omdat ik bij de Telfort onderwerp lees dat je de SIP gegevens van Telfort toegestuurd krijgt en je eventueel een eigen modem mag gebruiken. Lijkt dus op een standaard SIP en dan zou de 514 er via een Wifi router/modem mee kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik had er 1 gehad als relatie geschenk, heb hem in de lade gekiept wat een onhandig ding. Ik zie me daar geen email op tikken.

Heb ook een vastloper gehad 8)7 , was ik genoodzaakt dat ding een harde reset te geven, ben blij dat ik er vanaf ben, in de lade en niet meer eruit halen is mijn optiek, sorry voor de HP fans hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Pierre61 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:28:
Ik had er 1 gehad als relatie geschenk, heb hem in de lade gekiept wat een onhandig ding. Ik zie me daar geen email op tikken.

Heb ook een vastloper gehad 8)7 , was ik genoodzaakt dat ding een harde reset te geven, ben blij dat ik er vanaf ben, in de lade en niet meer eruit halen is mijn optiek, sorry voor de HP fans hier.
tnx voor je objectieve review van dit product.
Met name je research, en doortastende langduurtest zorgen ervoor dat iedereen je mening voor waar aanneemt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-06 20:56
Weet er iemand hoe je kan controleren hoeveel data je al verstuurd en ontvangen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
het is hier weer eens zo laat dat mijn accu binnen 12 uur helemaal leeg is.

Al dat foefje uitgehaald met die dummy exchange server, maar nog geen resultaat.
Iemand nog tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraske
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 16:31
@Pierre61

Inderdaad een beetje gemakkelijk afgeserveerd, wil hem wel overnemen hoor voor een mooi prijsje ;)

[small]mailen kan altijd username@gmail.com username= fraske[/small]

[ Voor 27% gewijzigd door Fraske op 19-06-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 11:25
*weg*

Check je mail

[ Voor 129% gewijzigd door pven op 08-07-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
@ pven:
Ik heb geen mail? Maargoed ik denk dat ik wel begrijp waarom mn bericht aangepast is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262433

Ik heb nu een paar dagen de Ipaq 514 en ben er over het algemeen redelijk tevreden over.
Had hiervoor een Tytn II dus wel even wennen..

Maar 1 ding waar ik me behoorlijk aan irriteer bij deze telefoon is dat het maar niet lukt om de sim contacten verborgen te houden...

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, via instellingen:
settings -> phone -> call options -> Show SIM contacts (uitgevinkt)

via registry editor:
HKCU>ControlPanel>Phone>

Set Dword Value "ShowSIM to 0" if does not have dword value create it.

En dit werkt allebij, maar zodra ik de telefoon opnieuwe opstart, of ik kijk mijn mail, dan staan ze daarna weer gewoon in mn contacts |:(

Voor mn vorige Tytn II had ik hiervoor een cab file: KaiserSimFix.cab, bestaat er ook zoiets voor dit toestel?

Heb er al 2 uur naar gegoogled maar kan niets vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 262433 op 18-07-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-06 14:17

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn 3 maanden oude 514 is de accu van defect. Net vanochtend met HP gebelt (maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.. altijd bellen met HP). Morgen komt UPS langs om pakketje op te halen en ze geven mij een compleet nieuw 514. Kijk dat noem ik nou netjes.

Even harde reset uitvoeren om mijn data eraf te halen. (Windows Mobile met de rode knop uitzetten en gelijk daarna de middelste knop in gedrukt houden en daarna met YES beantwoorden)

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 30-07-2008 08:31 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269539

sinds maandagmiddag heb ik opeens geen geluid meer tijdens het bellen.
wel als ik hem op handsfree zet. Ook kan ik gewoon geluid afspelen op de ipaq alleen niet tijdens het bellen. ochtends kon ik nog zonder problemen bellen. En ik heb niets veranderd aan de instellingen (was op het werk). Zit trouwens bij T-mobile
best lastig, heb al proberen uit te vinden waar het aan kan liggen maar niets gevonden en harde reset helpt niet.
iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als een harde reset niet helpt, dan is het simpelweg een hardware probleem. Als je garantie hebt, dan kun je bellen met HP :)

Trouwens gisteren mijn nieuwe hp514 ontvangen. Ik zag trouwens dat zij standaard de laatste updates al hadden geinstalleerd. (versie nummer is dan met 06 op het einde)

[ Voor 40% gewijzigd door Falcon op 31-07-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Falcon schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:35:
Mijn 3 maanden oude 514 is de accu van defect. Net vanochtend met HP gebelt (maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.. altijd bellen met HP). Morgen komt UPS langs om pakketje op te halen en ze geven mij een compleet nieuw 514. Kijk dat noem ik nou netjes.
Accu defect of last van het "battery drain"-probleem? Dat is namelijk gewoon een software-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Helaas het was niet opgelost met die battery-drain fix. Ik heb het nog even getest met mijn nieuwe toestel en heb daar de defecte accu in gestopt. Na een paar seconden klapte deze er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-02 15:07

hvz

ik heb sinds 2 dagen een HP514, en vind em best mooi, maar erger mij behoorlijk aan de T9 instelling, kan echt de knop niet vinden die mij de keuze geeft tussen het één en andere woord. kan iemand een oplossing geven hiervoor?

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 11:35

TNO

cake.

Verschillende woorden kiezen kan heel eenvoudig door op de navigatie toets naar boven en beneden te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ah kijk weer een tip die handig is. Trouwens het tooltje My Mobiler is geweldig. Wanneer je je Smartphone aan de usbkabel (of bluetooth) hangt en Activesync aan hebt staan, zorgt dit tooltje er voor dat je het schermpje van je mobiel te zien krijgt. Zo kun je snel even op smsje en mail reageren die je op je mail binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-02 15:07

hvz

TNO schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 18:52:
Verschillende woorden kiezen kan heel eenvoudig door op de navigatie toets naar boven en beneden te drukken.
dank je wel voor de tip, ik kon dé toets maar niet vinden., nu wel.
ga nu in het gevecht met een pers. certificaat die niet wil wat ik wil,misschien dat iemand van jullie mijn oplossing heeft? het cert. (pfx) werkt wel in m'n laptop, export en install in 514 is ook goed geaan, zie em netjes staan bij pers. cert. maar bij wifi blijf ik domeinnaam invullen, en een 'rode vliegenmepper' naast het beschikbare netwerk.
waar gaat iets fout? |:(

[ Voor 28% gewijzigd door hvz op 18-08-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269539

Anoniem: 269539 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:17:
sinds maandagmiddag heb ik opeens geen geluid meer tijdens het bellen.
wel als ik hem op handsfree zet. Ook kan ik gewoon geluid afspelen op de ipaq alleen niet tijdens het bellen. ochtends kon ik nog zonder problemen bellen. En ik heb niets veranderd aan de instellingen (was op het werk). Zit trouwens bij T-mobile
best lastig, heb al proberen uit te vinden waar het aan kan liggen maar niets gevonden en harde reset helpt niet.
iemand idee?
op mijn werk nog wat technische mannen naar laten kijken. waarschijnlijk is belspeaker stuk (boven scherm). De normale speaker zit achter en die doet het nog wel.
Contact opgenomen met HP ivm garantie. Zij beweerden dat er geen garantie meer opzat, maar ik had mijn papierwerk bewaard. Nog net 1 week garantie. Heb inmiddels een nieuwe ontvangen en morgen gaat de oude retour hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Laatst online: 06-06 09:35
Ik heb er van de week nog een gekocht. Bevalt erg goed. Op dit moment heeft pda-wereld refurbished exemplaren in de aanbieding op: http://www.pdawereld.nl/w...194/hp-ipaq-514-nluk.html
voor maar €99,-. Dat is een mooie koop voor dit toestel.

Zo te zien is de mijne gewoon een gloednieuw exemplaar. Hij heeft alleen wat meer lettertjes op het toetsenbord om dat dit oorspronkelijk een Engels/Turks exemplaar is die met een Nederlands/Engels/Franse rom is geflasht.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
Beetje stomme vraag misschien he... Maar hoe verwijder je bij een iPaq 514 massaal je berichten? Dus in 1 of enkele toets drukken in plaats van per bericht. Kan deze optie maar niet vinden haha :P

Ps. Wie kan mij nog een uitleg geven over het bellen via internet? Hoe kan ik dit het beste instellen en wie heeft er tips om dit te gebruiken? Waar moet ik alles instellen? Ik kan op mijn telefoon namelijk nergens iets vinden om gegevens voor VOIP in te vullen.

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Dan ga je naar messaging > text messages.
Druk je op Menu > Optie 7 (Folders).

Wederom menu > Clear text messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

MDevil schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:25:
Beetje stomme vraag misschien he... Maar hoe verwijder je bij een iPaq 514 massaal je berichten? Dus in 1 of enkele toets drukken in plaats van per bericht. Kan deze optie maar niet vinden haha :P

Ps. Wie kan mij nog een uitleg geven over het bellen via internet? Hoe kan ik dit het beste instellen en wie heeft er tips om dit te gebruiken? Waar moet ik alles instellen? Ik kan op mijn telefoon namelijk nergens iets vinden om gegevens voor VOIP in te vullen.

Tnx!
De enige internetverbinding die snel genoeg is om over te bellen is volgens WIFI op de 514. GPRS lijkt mij persoonlijk te traag. Als dit niet zo is, dan hoor ik het graag :)

Voor het bellen via een SIP.. moet je dus een SIP provider hebben. Zoekt en gij zult vinden via Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
@ Domino:
Je bent geweldig!

Falcon:
Tnx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick99999
MDevil schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:25:
Heb ik ook niet kunnen vinden.Dus delete account zelf, dat werkt wel. Dan account weer instellen, dat kan door het configuaratie (setup) opnieuw uit te voeren (kan op de 514)
Dat instellen kan voor de 514 alleen via/op de PC (HP iPAQ setup) en die setup laten downloaden. Je kan de SIP gegevens wel 'herinstellen' door de configuratie opnieuw uit te voeren. Door verschillende configuaries op de PC aan te maken, kan je deze lokaal op de 514 uitvoeren om van SIP provider te veranderen of van een andere netwerk setup te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
Ok ;) Ga het even proberen allemaal. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
na een goed jaar naar volle tevredenheid gebruik te hebben gemaakt van m'n ipaq voicemessenger ben ik genoodzaakt een ander toestel te zoeken :(

Een kort maar heftig avontuur in de wasmachine werdt niet gewardeerd :(
Hij is nu helemaal schoon, maar ik krijg geen beeld meer. De ipaq start op, m'n wekker gaat af, ik kan gebeld worden, maar 0,0 licht in m'n display.

Iemand nog tips :?

3 dagen op een doek boven de radiator leggen heb ik al geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
@Grolsch: Ik heb nog een oude 514 liggen die ik voor onderdelen gebruik. Ondertussen is alles al gekanabaliseerd behalve het lcd schermpje. Ik wil het wel opsturen in een bubbeltjes enveloppe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Domino schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:51:
@Grolsch: Ik heb nog een oude 514 liggen die ik voor onderdelen gebruik. Ondertussen is alles al gekanabaliseerd behalve het lcd schermpje. Ik wil het wel opsturen in een bubbeltjes enveloppe.
dat zou fantastisch zijn! ik stuur je ff een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En ik heb het nieuwe scherpje gisteren ontvangen van Domino !

Nu nog ff bij een kennis langs brengen om hem erin te zetten!

_/-\o_ d:)b Domino _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De telefoon is gereset en vraagt bij het opstarten om een code, is dat 0000 of 1234? of toch nog op een of andere manier de code die er voor de reset op zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 235820 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:50:
De telefoon is gereset en vraagt bij het opstarten om een code, is dat 0000 of 1234? of toch nog op een of andere manier de code die er voor de reset op zat?
0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Zijn er mensen die navigatiesoftware hebben draaien op hun ipaq, en zo ja, welke? Ik had hier vorig jaar TomTom Mobile 5.2.1 op draaien, alleen had ik toen geen gps ontvanger. Nu heb ik een gps ontvanger en krijg ik met geen mogelijkheid TomTom nog draaiende. Bij de installatie van de cab file (ttn.cab) krijg ik de melding dat die niet compatibel is.

Ik heb in de tussentijd wel de update op de Ipaq gedraaid (2.05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Ik heb hier nog 5.200 (4450) draaien, ook na de rom update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ah, dat was inderdaad het probleem. 5.2.0 doet het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kun je het nummer veranderen dat verschijnt bij:
Settings / Phone / Call Options / Phone number

Er staat hier bij mij een nummer dat niet van mij is. Bovendien veschijnt datzelfde nummer boven elke sms als het To: nummer (naar boven scrollen bij een sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 08:10
Dat zou toch echt jouw eigen nummer moeten zijn. Bij mij staat hier ook gewoon mijn nummer, dus dat klopt wel. Misschien zou je eens moeten kijken wat er gebeurd als je een sms naar jezelf stuurt, kijken of er dan ook dat nummer komt te staan bij de afzender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Bij mij staat er 'Phone number: Unavailable'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Dat komt omdat je waarschijnlijk ooit van provider veranderd bent, met behoud van nummer. Ze sturen je eerst een SIM kaart met een ander nummer voordat het nummer overgedragen wordt. Op de SIM blijft wel het oude nummer ingebakken zitten. Vandaar....

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik zelf een SMS stuur, staat er gewoon mijn eigen nummer als afzender.
Ik ben niet van provider veranderd. Mijn sim is een prepaid van Orange. Het vreemde nummer in de Call Options is het nummer van een collega, maar ik heb dus geen idee hoe het daar terecht is gekomen nog hoe ik het kan veranderen.
Voor de duidelijkheid, mijn telefoon is gewoon op mijn eigen nummer bereikbaar en datzelfde geldt voor de telefoon van de betreffende collega.

• Domino
  • Nu online
Liebaart schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:56:
Dat komt omdat je waarschijnlijk ooit van provider veranderd bent, met behoud van nummer. Ze sturen je eerst een SIM kaart met een ander nummer voordat het nummer overgedragen wordt. Op de SIM blijft wel het oude nummer ingebakken zitten. Vandaar....
Nee, dat is just het rare, ik heb de telefoon los gekocht nadat is een siim only abbo had afgesloten.
Er heeft nooit een andere sim in gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371419

Hopelijk schop ik niet teveel omhoog,

Maar ik heb sinds vandaag ook een HP iPAQ Voice Messenger. Super telefoon, echtwaar. Echter heb ik een vraagje. Ik heb er een Micro SD kaart van 2gb ingedaan, maar waar kan ik de bestanden vinden die op die kaart staan? Zoals muziek?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 371419 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:17:
Hopelijk schop ik niet teveel omhoog,

Maar ik heb sinds vandaag ook een HP iPAQ Voice Messenger. Super telefoon, echtwaar. Echter heb ik een vraagje. Ik heb er een Micro SD kaart van 2gb ingedaan, maar waar kan ik de bestanden vinden die op die kaart staan? Zoals muziek?

Ik hoor het graag.
Je kunt de Ipaq via de Windows Verkenner benaderen en daar de SD kaart selecteren. Je moet in Media Player en de fotocamera wel aangeven dat je de bestanden via de SD kaart benaderd danwel opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
Kan de 514 ook sip voip gesprekken ontvangen als de telefoon in standby staat (staat wifi altijd aan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zou ik wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Ik heb er eentje voor een prikkie op Ebay kunnen bemachtigen, binnenkort weten we het.

Deze wil ik thuis gebruiken met Asterisk, als ik buiten ben worden de telefoontjes doorgeschakeld naar de gsm.

• zx9r_mario
Ik heb de ipaq vandaag binnengekregen. Op het eerste gezicht werken de inkomende telefoontjes via asterisk met wifi. Geluid klinkt wat blikkerig (laatste firmware) maar is acceptabel, alleen het dialplan moet ik wat aanpassen.

Eerst had ik een SMC wifi voip telefoon, die klonk nog wat slechter.

GSM en Voip in een toestel _/-\o_ en dat voor 17,75 via Ebay :*)
Pagina: 1 2 3 Laatste