toevallig al geprobeerd ?DaLuca schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:42:
[...]
ben benieuw wat er gebeurt als je StartUp.wav verwijdert!!
ff proberen!
Anoniem: 45950
Fring fuckt mn today screen op? Alles is ineens veel groter. Wanneer ik nu de stijl weer op HP zet, dan werkt mn 'bellen via internet' knop niet meer.
Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?
Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?
Zit er over te denken om een 4 GB micro SD kaartje te kopen. Weet iemand ook of de 514 SDHC modules ondersteund?
Heb o.a. bij HP het een en ander nagekeken (sheets en forum) en op internet gezocht maar ik kan nergens vinden of dit ondersteund wordt.
Heb o.a. bij HP het een en ander nagekeken (sheets en forum) en op internet gezocht maar ik kan nergens vinden of dit ondersteund wordt.
ik zou het ook niet zo durven zeggen... vraag anders in de winkel of je het kaartje mag testen.tering-jantje schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:44:
Zit er over te denken om een 4 GB micro SD kaartje te kopen. Weet iemand ook of de 514 SDHC modules ondersteund?
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Dan doe jij toch iets fout. Bij mij niets te zien na 3 weken.
Kan het niet vindentering-jantje schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:44:
Ik zie alleen tot en met 2GB (wat ik zelf heb):Heb o.a. bij HP het een en ander nagekeken (sheets en forum) en op internet gezocht maar ik kan nergens vinden of dit ondersteund wordt.
Laatste ROM update is 2.05.00 (28 Dec 2007), SoftPaq NUMBER: sp38078.256 MB MicroSD Memory Card FA874AA#AC3
512 MB MicroSD Memory Card FA875AA#AC3
1 GB MicroSD Memory Card FA876AA#AC3
2 GB MicroSD Memory Card FA877AA#AC3
http://h20000.www2.hp.com...ng=en&cc=us&idx=0&mode=4&
Enhancements:
- Upgrades the AKU Build to 18125.
- Upgrades Cyberon Voice Commander to version 710021.
- Reduces comfort background noise.
- Removes the loud 'pop' sound when answering a mobile to mobile call.
- Improved localized string for the Chinese language.
- Improved keypad input to output display in Greek ROM.
- Increases the Volume level on Voice over Internet Protocol (VoIP) calls using Audio Echo Cancellation (AEC).
FIXES:
- Fixes issue where some alert ring tones in a call with stereo BT HS cannot be muted.
- Fixes issue where the user cannot enter a pause in a dialing sequence.
- Fixes issue of the loud sound of 'pop' when inserting the headset.
- Fixes issue of WLAN Connection problems at certain AP data rates.
- Fixes issue where some special two digit phone numbers in Croatia cannot be dialed.
- Fixes issue where sometimes the reply cannot be created using HP Voice Reply.
- Fixes issue where files cannot be deleted.
- Fixes issue where the Outlook push email fails, while the POP email still works.
- Fixes issue where time zone settings keep changing after every reboot.
- Fixes issue where in the function, ' Compose the SMS with accents', the SMS size gets reduced to 70 characters. The SMS size is now maintained at 160 characters.
- Fixes issue of wrong icon for Voice mail in AT&T network.
- Fixes spelling errors in the Turkish ROM version.
Fixes the following issues for the 'Voice Commander' application:
- When a message is forwarded, 'Forward' does not appear in the Subject line in Danish.
- The Voice Commander, 'Call Voicemail' command does not match user interface in Spanish.
- Push To Talk (PTT) button activates Voice Commander even when the device is locked.
- DUT has no response, when launching Voice Commander 'Reminder' two times.
- Voice command with BT works for the first few times and then fails.
Fixes the following issues for the 'HP Connect' application:
- The Access Point Name (APN) of TCC GPRS Wireless Application Protocol is incorrect.
- Data settings cannot be configured.
- Network settings for T-Mobile Austria have changed. HP DataConnect has to incorporate those changes.
- While running HP DataConnect, on pressing 'Dismiss', ‘HP iPAQ Tips’ user interface pops up and interferes with HP DataConnect.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in Hong Kong:
- CSL: In Chinese Language, the football betting program crashes.
- DiGi: GPRS service works intermittently.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in Columbia:
- HOLA: Using HOLA SIMs causes the device to display 'No Service SOS Only'.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in USA:
- T-Mobile: On moving locations, an IP Address reset is needed on the GPRS network.
- AT&T: Cannot maintain voice calls longer than 20 seconds.
Fixes the following issues for Mobile Network operators in France:
- Orange: Internet connection set to Orange FR CSD connection by default.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in Mexico:
- TelCel: The audio/mic function does not work in the receiver mode but works in the speaker mode.
- AMERICA MOVEL: Empty SMS after Voice mail and the voice mail icon always remains ON.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in Denmark:
- Telenor Manual network selection - works as automatic.
Fixes the following issues for Mobile Network Operators in Spain:
- Telefonica: Wrong USSD behaviour.
- Telefonica: Incompatibility with Home Zone Tests.
- Telefonica: Unable to open downloaded DRM file.
- Telefonica: No indication of lost call.
- Telefonica: Network name in RIL code has to be 'movistar' instead of 'MOVISTAR'.
- AMENA: AMENA is now Orange. Network name in RIL code has to be changed.
- Vodafone: VF ES SIM card cannot receive Multimedia Message Service (MMS).
- Vodafone: Not possible to download any file via OMA (Media Delivery Method) from VF ES DRM Platform.
[ Voor 98% gewijzigd door PcDealer op 21-01-2008 11:06 ]
hmm... NICE!
Ik ga het vanavond of morgen proberen! Natuurlijk wel nog even een backuptooltje downloaden
Ik ga het vanavond of morgen proberen! Natuurlijk wel nog even een backuptooltje downloaden
Nou, heb net een klein half uur met HP support aan de telefoon gehangen. Had al contact gehad met consumentensupport maar moest toch bij de zakelijke kant zijn.
??
Volgens meneer de supported wordt SDHC niet ondersteund voor de 514. We gaan in eerste instantie dan toch maar eens kijken voor een 2 GB micro SD kaartje met de hoop dat ik kan testen in de winkel met een 4 GB kaartje. Zo gauw ik meer weet laat ik het wel weten.
Volgens meneer de supported wordt SDHC niet ondersteund voor de 514. We gaan in eerste instantie dan toch maar eens kijken voor een 2 GB micro SD kaartje met de hoop dat ik kan testen in de winkel met een 4 GB kaartje. Zo gauw ik meer weet laat ik het wel weten.
Ipaq's vallen inderdaad onder de zakelijke markt bij HP. Ik denk vanwege integratie met Exchange e.d., alhoewel dit niet op gaat voor alle modellen.tering-jantje schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:46:
Nou, heb net een klein half uur met HP support aan de telefoon gehangen. Had al contact gehad met consumentensupport maar moest toch bij de zakelijke kant zijn.??
Nou ik heb de rom geinstalleerd... alles verliep vlekkenloos tot dat ik mijn backup terug moest zetten. Die ik gemaakt had met behulp van Sprite backup.
Mijn gehele contactlijst weg en alles begon een beetje buggy te doen. Opnieuw de nieuwe rom erop gezet en vervolgens de applicaties opnieuw geinstalleerd. Alles werkt perfect alleen mijn contactpersonenlijst is nu van 75 gedaald naar 4
Mijn gehele contactlijst weg en alles begon een beetje buggy te doen. Opnieuw de nieuwe rom erop gezet en vervolgens de applicaties opnieuw geinstalleerd. Alles werkt perfect alleen mijn contactpersonenlijst is nu van 75 gedaald naar 4
Had je die contactlist niet in Outlook op je pc?DaLuca schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:23:
Nou ik heb de rom geinstalleerd... alles verliep vlekkenloos tot dat ik mijn backup terug moest zetten. Die ik gemaakt had met behulp van Sprite backup.
Nope... helaas... Ik heb outlook niet geinstalleerd. Jammer maar helaas. Ik ben wel vanaf nu bezig om alle contacten op mijn sim op te slaan om toekomstige soortgelijke situaties te voorkomen
Is het normaal dat dat 'please wait while the device state is being verified' lang duurt in de update utility?
Goed. Ik heb dus een probleem en wil graag een hardwarematige reset. Heb SPBpocketplus geinstalleerd met die ipaqchoice voucher, alleen werkt t dus niet. T verneukt mn ipaq. Wifi wil niet meer opstarten, kan de nieuwste rom er niet opzetten en het maakt de telefoon traag... helaas.
Alleen nu kan ik alleen een hardwarematige reset vinden in de setup assistent op de PC, alleen geeft deze weer dat de ipaq een fout heeft en dat ik op 'ja' moet drukken op de Ipaq. Ik krijg echter geen scherm te zien waar ik op ja kan drukken
Iemand enig idee of t kolereding ook hardwarematig te resetten is ZONDER hulp van een PC?
Alleen nu kan ik alleen een hardwarematige reset vinden in de setup assistent op de PC, alleen geeft deze weer dat de ipaq een fout heeft en dat ik op 'ja' moet drukken op de Ipaq. Ik krijg echter geen scherm te zien waar ik op ja kan drukken
Iemand enig idee of t kolereding ook hardwarematig te resetten is ZONDER hulp van een PC?
Als je nu slim bent zet je meteen de nieuwste ROM erop... Zie hierboven. Werkt hetzelfde als een hardreset, maar met als voordeel de nieuwste versie!Anoniem: 45950 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:10:
Goed. Ik heb dus een probleem en wil graag een hardwarematige reset. Heb SPBpocketplus geinstalleerd met die ipaqchoice voucher, alleen werkt t dus niet. T verneukt mn ipaq. Wifi wil niet meer opstarten, kan de nieuwste rom er niet opzetten en het maakt de telefoon traag... helaas.
PC is wel vereist...
JA dat lukt dus nietDaLuca schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 07:24:
[...]
Als je nu slim bent zet je meteen de nieuwste ROM erop... Zie hierboven. Werkt hetzelfde als een hardreset, maar met als voordeel de nieuwste versie!
PC is wel vereist...
edit: heb t voor elkaar, op t werk lukte het me wel... Heb eerst een hardwarematige reset uitgevoerd en vervolgens de nieuwste firmware erop gezet.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 45950 op 23-01-2008 10:54 ]
Misschien voor in de toekomst...Anoniem: 45950 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 08:07:
[...]
JA dat lukt dus nietZie 2 reply's terug
edit: heb t voor elkaar, op t werk lukte het me wel... Heb eerst een hardwarematige reset uitgevoerd en vervolgens de nieuwste firmware erop gezet.
Performing a Hard Reset
A hard reset clears all user-installed settings, programs, and data, and restores your HP iPAQ to factory settings.
Perform a full reset when there is a need to clear all settings, programs, and data from the RAM.
CAUTION:
Performing a hard reset will return the iPAQ Pocket PC to its default settings and it loses all information (files, settings, etc.) that is not recorded in the ROM. So be sure to back up any important information or data before performing a hard reset.
To perform a hard reset and return your HP iPAQ to factory settings:
1.Power your HP iPAQ off by holding down the End key.
2.Then hold down the center of the 4-Way Navigation key and power on the HP iPAQ again while continuing to do so.
3.This results in a screen being displayed that asks whether you want to perform a hard reset or not. Select Yes . This will cause the HP iPAQ to reboot with it's original factory settings.
NOTE: The applications and data present on your HP iPAQ before performing the hard reset can be reinstalled by synchronizing your HP iPAQ with a PC using ActiveSync/WMDC (Windows Mobile Device Center).
Oh Shit... ik zie nu dat je nergens een scherm krijgt te zien waar je op YES kunt drukken... Ikke moette betere lesen!!!
[ Voor 4% gewijzigd door DaLuca op 23-01-2008 11:07 ]
Weet iemand waar het rubbertje naast de cam voor is?
Ik kan het niet vinden in de Productguide.
Ik denk externe antenneaansluiting voor in een carkit.PcDealer schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:37:
Weet iemand waar het rubbertje naast de cam voor is?
Goeie!Anoniem: 45950 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:37:
[...]
Ik denk externe antenneaansluiting voor in een carkit.
Ja, dat is mogelijk. Check ff bewerken bij een willekeurig profiel (uit mn hoofd)Anoniem: 98578 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:02:
Weet iemand of het mogelijk is om het geluid en trillen tegelijk te gebruiken?
Nog even een vraagje voor ik er helemaal van overtuigd ben dat dit mijn nieuwe telefoon wordt. In het verleden heb ik nog wel eens last gehad van een smartphone die niet goed overweg kon met het netwerk van Tmobile. Ja een HTC, erg wisselvallig maar goed. Zijn er mensen die deze telefoon icm Tmobile gebruiken en heb je dan nog vaak het idee dat je oproepen hebt gemist omdat mensen tegen je zeggen, je was niet bereikbaar of iets dergelijks. Want dat was toen best lastig... heb er niets over gelezen - over deze telefoon en een bereikbaarheidsprobleem met t-mobile - dus vraag het maar voor de zekerheid...
[ Voor 6% gewijzigd door anthonycd op 27-01-2008 21:29 ]
Heej...
Ik heb hem vanmiddag besteld.. Ik verwacht hem morgen thuis aan te tereffen
Als je niets zinnigs te melden hebt, meld dan niets.
Ik heb hem vanmiddag besteld.. Ik verwacht hem morgen thuis aan te tereffen
Als je niets zinnigs te melden hebt, meld dan niets.
[ Voor 27% gewijzigd door pven op 28-01-2008 19:48 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik heb de telefoon nu al een maand of 3, en hij bevalt erg goed. Erg snel en mooi beeld.
Ik houd alleen wel van een spelletje op zijn tijd, alleen (bijna) geen enkel spel werkt hierop
Nu is het zo dat vaak java-games niet (goed) werken op Windows Mobile, maar nu krijg ik ook vaak "invalid resolution" foutmeldingen.
Zijn hier al oplossingen voor? of weten jullie nog een paar games die wel goed werken?
Ik houd alleen wel van een spelletje op zijn tijd, alleen (bijna) geen enkel spel werkt hierop
Nu is het zo dat vaak java-games niet (goed) werken op Windows Mobile, maar nu krijg ik ook vaak "invalid resolution" foutmeldingen.
Zijn hier al oplossingen voor? of weten jullie nog een paar games die wel goed werken?
Ik heb hem sinds 2 uur en ben aan het prutsen om hem werkend te krijgen in combinatie met wifi. Als ik probeer op m'n acces point te geraken valt wifi gewoon weer uit. Hetzelfde als ik snel ff een adhoc netwerk maak. Is dit normaal? (lees: hoe kan dit opgelost worden?)
Ik heb net de nieuwste update geinstalleerd
Heb je wel connectie kunnen opbouwen? In de Wireless Manager kun je zien of je verbinding hebt.zezke schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:06:
Ik heb hem sinds 2 uur en ben aan het prutsen om hem werkend te krijgen in combinatie met wifi. Als ik probeer op m'n acces point te geraken valt wifi gewoon weer uit. Hetzelfde als ik snel ff een adhoc netwerk maak. Is dit normaal? (lees: hoe kan dit opgelost worden?)
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 31-01-2008 20:13 ]
Ik heb alles net ingesteld dan probeert hij te verbinden, dan komt er even een antenne met een soort van verbodsteken rechts en dan springt de wifi af.
En hoe blokkeer je het toetsenbord? HP mag wel eens werken maken van een deftige handleiding. Voor de rest tevreden, hoop enkel dat de wifi problemen opgelost geraken.
EDIT: De handleiding op de cdrom biedt toch wat soelaas, het wifiprobleem is er echter nog steeds.
En hoe blokkeer je het toetsenbord? HP mag wel eens werken maken van een deftige handleiding. Voor de rest tevreden, hoop enkel dat de wifi problemen opgelost geraken.
EDIT: De handleiding op de cdrom biedt toch wat soelaas, het wifiprobleem is er echter nog steeds.
[ Voor 49% gewijzigd door zezke op 31-01-2008 20:41 ]
Hey,
Ik zat net te kijken waar ik hem zou gaan aanschaffen, maar nu kom ik toch nog veel verschillende codes tegen van dit apparaat :
ook al gezocht, maar dan kon ik als nog bij de HP 514 uit... waarom zoveel codes voor hetzelfde apparaat?
Ik zat net te kijken waar ik hem zou gaan aanschaffen, maar nu kom ik toch nog veel verschillende codes tegen van dit apparaat :
- FA906AA#1HH
- FA906AT#BUN
- FA906AT#1HH
- FA908AA#ABB
[quote]anthonycd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:22:
Hey,
[/quote]Dat zijn land/area/taalcodes vanaf #
Alle modellen 500-series:
Models
HP iPAQ 500 Series Voice Messenger – 128 MB ROM, 64 MB SDRAM, GSM/GPRS/EDGE, Bluetooth, WiFi, camera
HP iPAQ 510 Voice Messenger
FA887AA#ABA USA, Canada, Mexico
FA887AA#B16 Argentina, Brazil, Columbia, Mexico, Colombia, Chile, Peru, Ecuador, Venezuela, Panama, Costa Rica, Guatemala, Honduras, El Salvador, Paraguay, Uruguay, Bolivia, Nicaragua, Puerto Rico, Dominican Republic, All the Caribbean (Jamaica, Trinidad and Tobago, Aruba)
FA911AA#ABA USA, Canada, Mexico
HP iPAQ 512 Voice Messenger
FA907AA#ACJ India, Singapore
FA905AA#AB0 Hong Kong, Taiwan
FA905AA#AB5 Hong Kong
FA905AA#AB2 China
FA905AA#ARE Malaysia
FA905AA#UUF Indonesia, Hong Kong, Vietnam, Philippines, Singapore, Thailand, Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, East Timor, Guam, Laos, Maldives, Pakistan, Sri Lanka, Nepal, Myanmar
HP iPAQ 514 Voice Messenger
FA908AA#ABB Portugal, Greece, Austria, France, Germany, Ireland, Switzerland, UK, Belgium, Luxemburg, Netherlands, Sweden, Finland, Norway, Denmark, Russia, Hungary, Turkey, Middle East, Czech Republic, Slovakia, Israel, Greece, Turkey, Poland, South Africa, Slovenia, Croatia, Ukraine, Belarus
FA906AA#1HG Austria, Germany, Ireland, Switzerland, UK, France, Belgium
FA906AA#1HH Belgium, Luxemburg, Netherlands, France
FA906AA#1HJ Sweden, Norway
FA906AA#ABY Denmark, Finland
FA906AA#ABZ Italy, Switzerland
FA906AA#ACB Russia
FA906AA#B1A Greece
FA906AA#AKD Poland
FA906AA#AB8 Turkey
HP iPAQ 514 Voice Messenger – Top Value
FA908AT#ABB Portugal, Greece, Austria, France, Germany, Ireland, Switzerland, UK, Belgium, Luxemburg, Netherlands, Sweden, Finland, Norway, Denmark, Russia, Hungary, Turkey, Middle East, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Israel, Greece, Turkey, Poland, South Africa, Slovenia, Croatia, Ukraine, Belarus
FA906AT#1HF Spain, Portugal
FA906AT#1HG Austria, Germany, Ireland, Switzerland, UK, France, Belgium
FA906AT#1HH Belgium, Luxemburg, Netherlands, France
FA906AT#1HJ Sweden, Norway
FA906AT#1HK Denmark, Finland
FA906AT#ABZ Italy, Switzerland
Worldwide Specs
Hey,
[/quote]Dat zijn land/area/taalcodes vanaf #
Daarnaast zijn er versies buiten Europa zonder camera dacht ik.
- FA906AA#1HH
- Amerikaans
- FA906AT#BUN
- Weet ik niet
- FA906AT#1HH
- Amerikaans
- FA908AA#ABB
- Benelux
Alle modellen 500-series:
Models
HP iPAQ 500 Series Voice Messenger – 128 MB ROM, 64 MB SDRAM, GSM/GPRS/EDGE, Bluetooth, WiFi, camera
HP iPAQ 510 Voice Messenger
FA887AA#ABA USA, Canada, Mexico
FA887AA#B16 Argentina, Brazil, Columbia, Mexico, Colombia, Chile, Peru, Ecuador, Venezuela, Panama, Costa Rica, Guatemala, Honduras, El Salvador, Paraguay, Uruguay, Bolivia, Nicaragua, Puerto Rico, Dominican Republic, All the Caribbean (Jamaica, Trinidad and Tobago, Aruba)
FA911AA#ABA USA, Canada, Mexico
HP iPAQ 512 Voice Messenger
FA907AA#ACJ India, Singapore
FA905AA#AB0 Hong Kong, Taiwan
FA905AA#AB5 Hong Kong
FA905AA#AB2 China
FA905AA#ARE Malaysia
FA905AA#UUF Indonesia, Hong Kong, Vietnam, Philippines, Singapore, Thailand, Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, East Timor, Guam, Laos, Maldives, Pakistan, Sri Lanka, Nepal, Myanmar
HP iPAQ 514 Voice Messenger
FA908AA#ABB Portugal, Greece, Austria, France, Germany, Ireland, Switzerland, UK, Belgium, Luxemburg, Netherlands, Sweden, Finland, Norway, Denmark, Russia, Hungary, Turkey, Middle East, Czech Republic, Slovakia, Israel, Greece, Turkey, Poland, South Africa, Slovenia, Croatia, Ukraine, Belarus
FA906AA#1HG Austria, Germany, Ireland, Switzerland, UK, France, Belgium
FA906AA#1HH Belgium, Luxemburg, Netherlands, France
FA906AA#1HJ Sweden, Norway
FA906AA#ABY Denmark, Finland
FA906AA#ABZ Italy, Switzerland
FA906AA#ACB Russia
FA906AA#B1A Greece
FA906AA#AKD Poland
FA906AA#AB8 Turkey
HP iPAQ 514 Voice Messenger – Top Value
FA908AT#ABB Portugal, Greece, Austria, France, Germany, Ireland, Switzerland, UK, Belgium, Luxemburg, Netherlands, Sweden, Finland, Norway, Denmark, Russia, Hungary, Turkey, Middle East, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Israel, Greece, Turkey, Poland, South Africa, Slovenia, Croatia, Ukraine, Belarus
FA906AT#1HF Spain, Portugal
FA906AT#1HG Austria, Germany, Ireland, Switzerland, UK, France, Belgium
FA906AT#1HH Belgium, Luxemburg, Netherlands, France
FA906AT#1HJ Sweden, Norway
FA906AT#1HK Denmark, Finland
FA906AT#ABZ Italy, Switzerland
Worldwide Specs
Dan heb je geen toegang tot het netwerk/beveiligd. Na zoveel seconden verdwijnt draadloze vebindingenscherm, maar jij schrijft dus dat wifi uitgaat en dus weer aan moet zettenzezke schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:24:
Ik heb alles net ingesteld dan probeert hij te verbinden, dan komt er even een antenne met een soort van verbodsteken rechts en dan springt de wifi af.
Homeknop inhouden -> optie 3.En hoe blokkeer je het toetsenbord?
Je leest de handleiding niet eens, zie beneden? ->HP mag wel eens werken maken van een deftige handleiding. Voor de rest tevreden, hoop enkel dat de wifi problemen opgelost geraken.
[ Voor 92% gewijzigd door PcDealer op 31-01-2008 22:32 ]
Iedereen die ik bel klaagt over de belachelijk slechte geluidskwaliteit... Iedereen verstaat mij slecht. Hebben jullie zulke dingen ook gehoord?
Nope... nooit gehoord...Anoniem: 45950 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:45:
Iedereen die ik bel klaagt over de belachelijk slechte geluidskwaliteit... Iedereen verstaat mij slecht. Hebben jullie zulke dingen ook gehoord?
Er is zelfs nog een snellere methode om 'm op toetsblok te krijgen, gewoon het groene hoorntje even een paar seconden in gedrukt houden. Ik laat 'm zelf overigens automatisch op toetsblok springen.
Ik heb 'm nu sinds vorige week vrijdag, maar tot nu toe bevalt ie goed. Het gemis van een touch screen is soms wat onhandig en hij pakt m'n bluetooth headset ook nog niet, maar dat is nog even prutsen denk ik.
Ik heb 'm nu sinds vorige week vrijdag, maar tot nu toe bevalt ie goed. Het gemis van een touch screen is soms wat onhandig en hij pakt m'n bluetooth headset ook nog niet, maar dat is nog even prutsen denk ik.
Heb hem nu een dikke week, zeker niet slecht, alleen even wennen aan WM6.
Helaas wel een 08, UK editie. Heb al geprobeerd te flashen met NL ROM, tegen beter weten is, en inderdaad, dat werkt niet. Mis nl. m'n NL T9.
Is er misschien een mogelijkheid om deze alsnog aan te passen, via de registry of iets dergelijks?
Helaas wel een 08, UK editie. Heb al geprobeerd te flashen met NL ROM, tegen beter weten is, en inderdaad, dat werkt niet. Mis nl. m'n NL T9.
Is er misschien een mogelijkheid om deze alsnog aan te passen, via de registry of iets dergelijks?
Never Grow Up
Stomme fout gemaakt bij het instellen van mn wifi, blijkbaar mocht smartcardgedoe niet aan staan.
Nu heb ik net een vpn verbinding ingesteld maar hoe activeer je die nu?
Nu heb ik net een vpn verbinding ingesteld maar hoe activeer je die nu?
[ Voor 27% gewijzigd door zezke op 02-02-2008 13:50 ]
Nope.Anoniem: 45950 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:45:
Woei!TNO schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:21:
Er is zelfs nog een snellere methode om 'm op toetsblok te krijgen, gewoon het groene hoorntje even een paar seconden in gedrukt houden. Ik laat 'm zelf overigens automatisch op toetsblok springen.
[...]
hey die kende ik nog niet... HULDE!
Weet er trouwens iemand of er speciale hoesjes te verkrijgen zijn voor de IPAQ514... en dat bedoel ik niet de lederen tasjes, maar bijvoorbeeld cristal cases of een ander iets.
Ik heb hem nu sinds de 29e
Erg tevreden Maakt matige foto's maar daar heb ik dit toestel niet voor genomen...
Ik heb Vanmorgen toestel opgeladen. maar hij is nu alweer leeg.. Dit kan nu wel komen doordat ik WIFI op niet uitschakelen heb staan. Maar dan toch is zeg ruim 15 uurtjes niet beetje laag? Of licht dat aan de beterij dat deze nog niet optimaal is??
Ik heb Vanmorgen toestel opgeladen. maar hij is nu alweer leeg.. Dit kan nu wel komen doordat ik WIFI op niet uitschakelen heb staan. Maar dan toch is zeg ruim 15 uurtjes niet beetje laag? Of licht dat aan de beterij dat deze nog niet optimaal is??
15 uurtje vind ik persoonlijk niet echt laag... Probeer WIFI voor 15 uur maar es op je laptop uit...To_Tall schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 22:00:
Ik heb hem nu sinds de 29eErg tevreden Maakt matige foto's maar daar heb ik dit toestel niet voor genomen...
Let op dat je taken zoals camera goed afsluit... in de taskmanager (onder bureauaccesoires) staat vaak de camera of een andere stroomslurpende nog gewoon open nadat je het hebt gebruikt.
Die tip van dat hoorntje stond overigens 'gewoon' in de handleiding
Ik heb dat ding alleen gebrowsed. Zal het eens doornemen als ik zin hebTNO schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:55:
Die tip van dat hoorntje stond overigens 'gewoon' in de handleiding
Dat lijkt idd. het probleem, zal het in de gaten houden..DaLuca schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:01:
[...]
15 uurtje vind ik persoonlijk niet echt laag... Probeer WIFI voor 15 uur maar es op je laptop uit...
Let op dat je taken zoals camera goed afsluit... in de taskmanager (onder bureauaccesoires) staat vaak de camera of een andere stroomslurpende nog gewoon open nadat je het hebt gebruikt.
Heb nu ook WIFI uitgezet. Aangezien WIFI thuis niet echt noodzakelijk is.. Op me werk is wel handig.
Heeft iemand al SIP op zijn toestel weten te programeren?
Ja, ik heb voipbuster werkend gekregen door de instellingen over te zetten met de HP IPaq configuratie assistent.To_Tall schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:26:
[...]
Heeft iemand al SIP op zijn toestel weten te programeren?
Domein: sip.voipbuster.com
Serviceprovider: sip.voipbuster.com
SIP Proxy: sip.voipbuster.com
aanvinken registreren bij proxy
En dan nog bij opties alles uitgevinkt, geen prefix en DSCP-waarde 56.
Ik heb de mijne weer te koop gezet, en ik neem een nokia 6300
Heb t ding wel weer gezien na hem ruim 3 week gebruikt te hebben.
Even een vraagje, heb uiteindelijk een 2 GB micro SD kaartje gekocht. Testen etc. in de winkel was niet aan de orde, de meeste winkels hadden de 2 GB niet eens op voorraad.
't Is een kaartje van Dane Elec maar het probleem is dat de phone hem niet goed ziet.
Als ik het kaartje via de HP formatteer dan krijg ik een partitie van 12 MB groot!!!
Doe ik het via de laptop dan kan ik gewoon de 2 GB partitioneren/formatteren..
Kan verder op de telefoon ook helemaal niets vinden om eigenschappen te bekijken, te formatteren etc. Zit er steeds meer over te denken om maar terug te stappen naar m'n ouwe trouwe Nokia 6310i.
Heb gelukkig niets voor dit toestel betaald (gekregen in een deal met HP ;-) maar krijg er flink de balen van.
Iemand enig idee omtrent de grootte van het SD kaartje??
't Is een kaartje van Dane Elec maar het probleem is dat de phone hem niet goed ziet.
Als ik het kaartje via de HP formatteer dan krijg ik een partitie van 12 MB groot!!!
Doe ik het via de laptop dan kan ik gewoon de 2 GB partitioneren/formatteren..
Kan verder op de telefoon ook helemaal niets vinden om eigenschappen te bekijken, te formatteren etc. Zit er steeds meer over te denken om maar terug te stappen naar m'n ouwe trouwe Nokia 6310i.
Heb gelukkig niets voor dit toestel betaald (gekregen in een deal met HP ;-) maar krijg er flink de balen van.
Officieel moet ie 2GB sowieso slikken. * PcDealer heeft micro SD van Kingston die direct werkt.tering-jantje schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:18:
Telefoon een keer uit- en aanzetten kan helpen.
Waar hebben jullie flash lite gevonden? Ik zie namelijk nergens een downloadlink op de adobe website.
Is het mogelijk om .exe files te installeren? Hij vraagt nu enkel of de toepassing te vertrouwen is en dan gebeurt er niets meer.
Is het mogelijk om .exe files te installeren? Hij vraagt nu enkel of de toepassing te vertrouwen is en dan gebeurt er niets meer.
[ Voor 39% gewijzigd door zezke op 05-02-2008 12:51 ]
Je moet Windows Mobile 6 applicaties gebruiken andere applicaties werken niet..zezke schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:05:
Waar hebben jullie flash lite gevonden? Ik zie namelijk nergens een downloadlink op de adobe website.
Ik kijk nu al een aantal dagen naar mijn baterij duur.
Deze houd het met alleen GSM niet eens een dag uit. S'avonds bij bed in de lader (laad op via PC) om uurtje of 7 gaat deze er weer af. En savonds om 8 uur is deze helemaal leeg... Dat kan volgends mij niet helemaal goed zijn....
Exe bestanden zijn bestanden om via je pc op je phone te installeren. Cab bestanden MOET je op je telefoon uitvoeren en installeren. Hier komt dus geen pc aan te pas!zezke schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:05:
Check deze link: http://www.mugenpowerbatterijen.nl/pda_hp.htmlTo_Tall schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:21:
[...]
Je moet Windows Mobile 6 applicaties gebruiken andere applicaties werken niet..
Deze houd het met alleen GSM niet eens een dag uit. S'avonds bij bed in de lader (laad op via PC) om uurtje of 7 gaat deze er weer af. En savonds om 8 uur is deze helemaal leeg... Dat kan volgends mij niet helemaal goed zijn....
Extended hi–capacity capacity 2400 mAh battery for iPAQ 500, 510, 512, 514 Voice Messenger PPCs. Extended hi–capacity capacity 2400 mAh battery for iPAQ 500, 510, 512, 514 Voice Messenger PPCs. Comes complete with extra battery cover. (Made by Mugen Power)
PLEASE NOTE THIS BATTERY INCREASES THE THICKNESS OF THE DEVICE.
REPLACEMENT BATTERY COVER IS INCLUDED.
En zorg ervoor dat de geopende apps zijn afgesloten!!! Ik doe dat zo'n 2 a 3 keer per dag. 1 keer ben ik vergeten de camera echt af te sluiten... misschien een halve dag
Kan nooit kloppen. Batt. stuk?To_Tall schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:21:
[...]
Je moet Windows Mobile 6 applicaties gebruiken andere applicaties werken niet..
Ik laad 1x per week via USB. Gebruikt nauwelijks Wifi of BT. Wel veel WMP en camera. Sluit eens per dag alle tasks af.
Ik heb net HP support gebeld..
Deze sturen mij een nieuwe accu op.
Ik laad afleveren bij mijn werk.. hallelua.. Alle bellen gingen daar af.. Normaal kijk ik daar niet van op als het over een desktop gaat. Op mijn werk hier heb ik aantal escalaties bij HP uitgezet die nogal dringen opgelost dienen te worden daardoor hebben wij een aparte staus binnen HP gekregen.
Die apprte status staat nu ook bij mijn Mobiel
Oude bat mag ik houden. Indien probleem blijft wordt me toestel verwisseld...
Deze sturen mij een nieuwe accu op.
Ik laad afleveren bij mijn werk.. hallelua.. Alle bellen gingen daar af.. Normaal kijk ik daar niet van op als het over een desktop gaat. Op mijn werk hier heb ik aantal escalaties bij HP uitgezet die nogal dringen opgelost dienen te worden daardoor hebben wij een aparte staus binnen HP gekregen.
Die apprte status staat nu ook bij mijn Mobiel
Ben benieuwd wat voor status dat is.To_Tall schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:29:
Ik heb net HP support gebeld..
Deze sturen mij een nieuwe accu op. [...]
Ik zit hier ook met een 08 UK edition die ik erg graag zou willen flashen met de laatste NL ROM.ebeb schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:47:
Heb je inmiddels al een oplossing voor het T9 probleem gevonden?
Werkt het toestel verder wel correct? (afgezien van het ontbreken van de NL T9) Geen gekke foutmeldingen bij het schrijven van een nieuw SMS bericht?
Grtz, jeroen
We hebben juni 1500 machines aangeschaft. Daarvan hadden we nogal wat doa's. Daardoor zijn ze wat makkelijker en sneller. Vaak kan de monteur dezelfde dag dat we een storing melden al bij ons aan de deur kloppen
Wel vaag.. batt is nu nog vol woeiiiiiii
Ik zoek me al een tijdje rot naar de toets waarmee ik tijdens het opstellen van een SMS of e-mail een enter toe kan voegen. Wie kan me vertellen welke toets ik hiervoor moet gebruiken ?
Gewoon de middenste knop van de navigatietoets.
Heb er ook lang op zitten zoeken
Ik heb deze telefoon hier ook liggen, maar ik vind het wel vervelend dat ik contacts niet op voornaam kan sorteren.
Dat was de enige die ik nog niet geprobeerd had, bedankt man !zezke schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:19:
Gewoon de middenste knop van de navigatietoets.
Ik heb vandaag me bat gekregen van HP.
nette service.. Ik zal kijken hoelang app volhoud
nette service.. Ik zal kijken hoelang app volhoud
Actie!
Gratis 514 bij een aantal HP producten:
http://www.hp.nl/promos/q..._top_ipg_direct-printing1
Gratis 514 bij een aantal HP producten:
http://www.hp.nl/promos/q..._top_ipg_direct-printing1
ik heb dit ook gehad bij mijn eerste toestel (HP 514 begin september). Ik ben deze dan nog maar dezelfde week gaan omruilen in de winkel aangezien ik op reis vertrok. Toen heb ik mijn huidige toetel gekregen (HP 514). Die heeft het ook al eens gehad dat die op een dag leeg was. Ik heb de batterij dan volledig leeg laten gaan totdat hij uit viel. Batterij en sim uit de gsm gehaald voor een uurtje en dan terug ingestoken. Lader aangekoppeld en gestart.To_Tall schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 22:00:
Ik heb hem nu sinds de 29eErg tevreden Maakt matige foto's maar daar heb ik dit toestel niet voor genomen...
Na een nachtje laden was hij is orde en is nog steeds.
Ik ben redelijk tevreden van het toestel alleen hier en daar iets dat wel beter kon.
VOIP heb ik ook al gebruikt, nu juist eens even upgrade proberen. VoiceCommander is er nog niet aan toe gekomen.
Groetjes
je kunt gewoon op z'n T9's de voornaam intypen, en dan zie je toch wat je wil ?Airwolf schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:37:
Ik heb deze telefoon hier ook liggen, maar ik vind het wel vervelend dat ik contacts niet op voornaam kan sorteren.
Of het telefoonnummer en dan selecteert ie ook de mogelijke gegadigden. Altijd handig...!Grolsch schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:01:
[...]
je kunt gewoon op z'n T9's de voornaam intypen, en dan zie je toch wat je wil ?
of de optie "opslaan als" veranderen, dan kun je kiezen of hij voornaam achternaam, achternaam,voornaam , (bedrijf) of (bedrijf) voornaam achternaam etc weer geeft...
Anoniem: 101039
Heeft hier iemand een leuke (gratis!) Jabber-client draaien op WM6? Ik kan niet een goeie vinden namelijk... Heb mChat en IM+ al geprobeerd.
Heeft iemand nog een kopie of een download locatie van de sp38078? Deze is verdwenen van de HP site. En hoewel het gemeld is, is het blijkbaar erg moeilijk die file weer terug te plaatsen. Ook bovenstaande link werkt niet meer.[b]PcDealer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:58:
.............................
Laatste ROM update is 2.05.00 (28 Dec 2007), SoftPaq NUMBER: sp38078.
http://h20000.www2.hp.com...ng=en&cc=us&idx=0&mode=4&
......................
Edit: nu, 11 maart, blijkt de link op de HP site weer te werken
[ Voor 5% gewijzigd door Dick99999 op 11-03-2008 09:49 ]
Weet iemand of het mogelijk is om het GPRS icoontje uit te zetten in het display?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vrees van niet, heb zowat alle menu's nu al doorlopen en ben nergens een dergelijke optie tegengekomen.
Is Flash lite 3 ook beschikbaar voor de ipaq 514?
Is Flash lite 3 ook beschikbaar voor de ipaq 514?
Zolang het maar geen verbinding maakt is het prima.zezke schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:52:
Ik vrees van niet, heb zowat alle menu's nu al doorlopen en ben nergens een dergelijke optie tegengekomen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nog een vlug vraagje over de 514:
Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Bedankt
Kan deze smartphone dienen als volwaardige MP3-speler? M'n huidige MP3-speler loopt op z'n laatste beentjes dus zou deze telefoon als 'redder' komen.
Bedankt
Hij is wel bruikbaar als mp3speler, maar er zijn enkele nadelen aan verbonden:Stancke schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:58:
Nog een vlug vraagje over de 514:
Bedankt
-Een 2,5 mm uitgang, dus je moet een verloopstukje gebruiken om een normale paar oortjes aan te sluiten.
-Geen speciale multimediaknoppen om onmiddelijk naar het volgende nummer te gaan enzo zoals je bij de nokia's soms vind.
Ik gebruik hem occassioneel ook eens als mp3, maar vanwege de kwaliteit van de oortjes en het hier thuis ontbreken van een deftig verloopstuk is dat aantal nog op 2 handen te tellen.
Ok, bedankt voor de reactie. Wil er toch even dieper op ingaan omdat ik toch meer en meer overtuig geraak van deze smartphone:)
Zijn de standaard oortjes die je erbij krijgt dan slecht om te gebruiken als MP3-speler?
Hoe zijn de toetsen van het toestel? Luid, zacht, hard?
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:
Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?
Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone? (als je weet dat de W950i een stand-by tijd heeft van 280u)
Zijn de standaard oortjes die je erbij krijgt dan slecht om te gebruiken als MP3-speler?
Dat er geen speciale multimedia knoppen zijn, vind ik niet zo erg maar toch een vraag erover:
Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functie aanwezig?
Is de Stand-by duur van 188u voldoende om intensief gebruik te maken van de smartphone? (als je weet dat de W950i een stand-by tijd heeft van 280u)
Heb je als je dit probeert je hp verbonden met een pc? Op een S710 geeft dit namelijk ook problemen. Kabel even loskoppelen en daarna opnieuw verbinden met WIFIzezke schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:24:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ggogle eens op "hp ipaq 514 section" , het werkt!ebeb schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:47:
De oortjes zijn te slecht om dag in dag uit te gebruiken. Ik ben wel gewend aan deftig materiaal gewoon qua oortjes, maar deze zijn objectief gezien niet goed. Vervangen is de boodschap door bijvoorbeeld in-ears.Stancke schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:20:
Ok, bedankt voor de reactie. Wil er toch even dieper op ingaan omdat ik toch meer en meer overtuig geraak van deze smartphone:)
Als ik er een paar muziek albums op zet, kan ik dan 1 specifiek album laten afspelen? Kan ik alle liedjes door elkaar laten afspelen ongeacht op welk album ze staan? Is er een Shuffle, Repeat functieaanwezig?
De knoppen zijn perfect voor mij, redelijk klein wel (in vergelijking met m'n vorige gsm een ngage) maar na wat wennen vormt dat zeker geen probleem.
Over de vraag met de functies volgens mij kan dit met windows media player, maar zelf gebruik ik coreplayer en dit heeft deze functies ook.
Standbytijd is voldoende, even een voorbeeld: gisterenavond een uur naar films zitten kijken op dat schermpje (bus) en vandaag ook weer een uur en half muziek en zit nog rond de 70% van batterij.
Nog een pluspunt ontdekt trouwens: patience is ideaal om wat tijd te doden zoals bv in de les.
[ Voor 0% gewijzigd door zezke op 07-03-2008 19:44 . Reden: typo ]
Iemand nog bakcupje van deze 2.05 rom??? op zijn harddisk staan?
Want je kan hem niet meer downloaden via HP site
Gaarne reaktie
Gaarne reaktie
Vanvaf vandaag , dinsdag, staat de update weer bij HP!Sathumax schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:06:
Iemand nog bakcupje van deze 2.05 rom??? op zijn harddisk staan?
Gaarne reaktie
Anoniem: 134805
Wie gebruikt de Voice Messenger met een BT carkit én GPS module, liefst gelijktijdig?
Ik ben in de markt voor een Parrot (3000) en een BT GPS module om te gebruiken icm met de HP514. Maar is het mogelijk om beide gelijktijdig te gebruiken? Wie heeft positieve dan wel negatieve ervaringen?
Ik ben in de markt voor een Parrot (3000) en een BT GPS module om te gebruiken icm met de HP514. Maar is het mogelijk om beide gelijktijdig te gebruiken? Wie heeft positieve dan wel negatieve ervaringen?
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Ik krijg op de 514 namelijk Vodafone Live internet (via WAP en GPRS) niet aan de praat.
Dit is vervelend aangezien ik nu geen gebruik kan maken van pushmail.
Alle instellingen inmiddels drie keer doorlopen, maar zowel op Vodafone als HP site niet de instellingen voor dit toestel gevonden. Iemand die ze mij kan vertellen?
Ik krijg op de 514 namelijk Vodafone Live internet (via WAP en GPRS) niet aan de praat.
Dit is vervelend aangezien ik nu geen gebruik kan maken van pushmail.
Alle instellingen inmiddels drie keer doorlopen, maar zowel op Vodafone als HP site niet de instellingen voor dit toestel gevonden. Iemand die ze mij kan vertellen?
http://www.belcompany.nl/...lingen_voor_je_mobiel.htm
Vooruit in een gulle bui:"
Druk op Start
Kies Instellingen
Kies Verbindingen
Kies GPRS
Druk op Menu en kies Toevoegen
Vul nu de volgende gegevens in:
Beschrijving: Vodafone internet
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Druk op Gereed en daarna op de Home-toets
Vooruit in een gulle bui:"
Druk op Start
Kies Instellingen
Kies Verbindingen
Kies GPRS
Druk op Menu en kies Toevoegen
Vul nu de volgende gegevens in:
Beschrijving: Vodafone internet
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Druk op Gereed en daarna op de Home-toets
[ Voor 64% gewijzigd door Falcon op 12-03-2008 14:04 ]
Dag Falcon, dit heb ik helaas al geprobeerd.
Krijg nu de melding na 1 sec. dat de provider de verbinding heeft verbroken.
Snap er geen drol van. Iemand anders welke dit is gelukt?
De iPAQ 514 geeft namelijk 3 proxy en 3 verbindingsmogelijkheden (GPRS/WAP/MMS).
Voor al deze opties heb ik diverse keren instellingen aangepast, maar krijg het $@&*(^$ niet aan de gang.
De iPAQ 514 geeft namelijk 3 proxy en 3 verbindingsmogelijkheden (GPRS/WAP/MMS).
Voor al deze opties heb ik diverse keren instellingen aangepast, maar krijg het $@&*(^$ niet aan de gang.
[ Voor 36% gewijzigd door TwisteR op 13-03-2008 13:45 ]
Heb nu even geen tijd, maar wil hier zeker wel even na kijken voor je. Ik kom hier even op terug.
check even bij vodafone welke server je Toegangspunt moet zijn bij mij is het bv office.vodafone.nl de helpdesk kan dat meteen zien als je belt..TwisteR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:32:
Dag Falcon, dit heb ik helaas al geprobeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Eboman op 13-03-2008 15:29 ]
Signature
Iemand die weet of dit toestel ook a2dp ondersteund?
Aangezien Windows Mobile 5.0 het ondersteund, zou ik denken dat Windows Mobile 6.0 het ook ondersteund.Falcon schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:25:
Iemand die weet of dit toestel ook a2dp ondersteund?
Daar heb je gelijk in.. alleen moet er dan ook een hardwarematige module inzitten die dit ondersteund.
Maar ondertussen kan ik jullie vertellen dat A2DP gewoon werkt. Zo nog even wachten op mijn nieuwe leaseauto met daarin een AVICD3BT en dan kan ik vanaf mijn mobiel mijn muziek gaan afspelen. Handig met 8 gig SD-micro erin (heb nog geen IPOD
).
Nu alleen nog een bordit-houder bestellen.
Maar ondertussen kan ik jullie vertellen dat A2DP gewoon werkt. Zo nog even wachten op mijn nieuwe leaseauto met daarin een AVICD3BT en dan kan ik vanaf mijn mobiel mijn muziek gaan afspelen. Handig met 8 gig SD-micro erin (heb nog geen IPOD
Nu alleen nog een bordit-houder bestellen.
Begrijp ik hieruit dat je een 8 GB werkend hebt in je phone??? Heb namelijk de grootste problemen met een 2 GB kaartje.Falcon schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:44:
afspelen. Handig met 8 gig SD-micro erin (heb nog geen IPOD).
Heb net de laatste firmware gedownload en zal dit vanavond eens proberen. Misschien lost het wat op maar heb er eigenlijk een hard hoofd in.
HP biedt zelf 2GB micro SD aan. Ik heb Kingston 2GB erin.tering-jantje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:28:
[...]
Begrijp ik hieruit dat je een 8 GB werkend hebt in je phone??? Heb namelijk de grootste problemen met een 2 GB kaartje.![]()
![]()
Ik heb een 2 GB van Dane Elec maar no way, als ik hen door de phone laat formatteren dan blijft er een partitie overvan 12 MB, daar wordt je niet helemaal blij van.PcDealer schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:58:
[...]
HP biedt zelf 2GB micro SD aan. Ik heb Kingston 2GB erin.
Keek in elk geval
Eboman? Werkt het al?... anders zet even je Direct Messages aan van Tweakers.net!Eboman schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:28:
[...]
check even bij vodafone welke server je Toegangspunt moet zijn bij mij is het bv office.vodafone.nl de helpdesk kan dat meteen zien als je belt..
Ik heb helemaal niets geformatteerd.tering-jantje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:08:
[...]
Ik heb een 2 GB van Dane Elec maar no way, als ik hen door de phone laat formatteren dan blijft er een partitie overvan 12 MB, daar wordt je niet helemaal blij van.![]()
[...]
Het was het eerste waar de phone zelf om vroeg. Mag ik de geheugenkaart formatteren??
Vervolgens was ie maar 12 MB!!!
Ga maar een call aanmaken bij HP, kijken wat ze zeggen.
ik heb hem nog niet maar zodra ik hem heb zal ik even testen...Falcon schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:00:
[...]
Eboman? Werkt het al?... anders zet even je Direct Messages aan van Tweakers.net!
Signature
Had al een andert topic aangemaakt zonder deze te hebben gezien. Herkanssing 
Ik heb hier een IPAQ 510 met Windows Mobile 6 er op geinstalleerd. Het toestel is gekocht voor iemand met een iets minder gehoor. Hij is niet doof, maar alles moet wel net even wat harder dan anders.
Het gespreksvolume van de 510 is al niet heel erg luid, dus voor hem al helemaal niet te doen. Is er een manier om het volume op te krikken in Windows Mobile?
Ik heb hier een IPAQ 510 met Windows Mobile 6 er op geinstalleerd. Het toestel is gekocht voor iemand met een iets minder gehoor. Hij is niet doof, maar alles moet wel net even wat harder dan anders.
Het gespreksvolume van de 510 is al niet heel erg luid, dus voor hem al helemaal niet te doen. Is er een manier om het volume op te krikken in Windows Mobile?
Met de volumeknop geluid naar maximaal of de meegeleverde oordopjes gebruiken.
Bij gebruik van de Mediaplayer, kun je met omlaag/omhoog ook geluid aanpassen van 0-100%. Vroeg me laatst af waarom geluid opeens zachter was
)
Bij gebruik van de Mediaplayer, kun je met omlaag/omhoog ook geluid aanpassen van 0-100%. Vroeg me laatst af waarom geluid opeens zachter was
Na de upgrade naar firmware v 2 is mijn SIP geluid op mijn IPAQ 514 zwaar vervormd. Alsof het volume veel te hoog staat. Het maakt geen verschil of de zijkant volume knop laag of hoog staat. De vervorming blijft ook als de zijkant zacht staat: levert een zacht maar vervormd geluid. (zowel via oortelefoon uitgang als geluid telefoon zelf, ook de handsferee speaker.
Het maakt ook geen verschil of ik media speler op 10% of 100% zet, ook niet voor het geluidsvolume van een SIP gesprek. Incidenteel na een boot is het geluid van het eerste SIP gesprek OK (en beter dan bij firmware v 1) . Komt dit bekend voor?
Het maakt ook geen verschil of ik media speler op 10% of 100% zet, ook niet voor het geluidsvolume van een SIP gesprek. Incidenteel na een boot is het geluid van het eerste SIP gesprek OK (en beter dan bij firmware v 1) . Komt dit bekend voor?
[ Voor 13% gewijzigd door Dick99999 op 20-03-2008 08:29 ]
Op de zijkant pas je toch alleen het geluid van de koptelefoon aan?Dick99999 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:12:
Alsof het volume veel te hoog staat. Het maakt geen verschil of de zijkant volume knop laag of hoog staat.
Of speaker als headset er niet in zit.PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:14:
[...]
Op de zijkant pas je toch alleen het geluid van de koptelefoon aan?
Tijdens het bellen -> menu -> 3 (speaker) om speaker aan te zetten.