Reg. datum: 09 augustus 2002
Reg. datum: 09 augustus 2002
Correctquote:Blues schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:01:
hij staat achter het doel van de organisatie en zou die graag willen steunen met een lidmaatschap maar vraagt zich (terecht) af wat die organisatie specifiek en practisch voor haar leden zal doen.
Zoals gezegd vind ik de vereniging een goed initiatief, maar ik heb het gevoel dat de vereniging (op dit moment althans) vooral leden nodig heeft om 'gehoord' te worden / serieus genomen te worden. Nou moet je natuurlijk ergens beginnen als vereniging, maar toch....
Waarom zou ik ervoor betalen als het mij feitelijk niks oplevert? Dan meld ik me liever als symphatisant met een handtekening of iets dergelijks om te laten zien dat ik het initiatief ondersteun.
Nou, dat is dus mijn vraagquote:RobIII schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:14:
Waarom overweeg je het dan? Om er maar bij te horen? Je zegt dat je overweegt lid te worden, maar ziet niet wat je er aan hebt. Dan lijkt de vraag me net zo 'moeilijk' als het antwoord: geen lid worden.
Ik heb inderdaad het gevoel dat een lidmaatschap op dit moment inhoudt dat 'je erbij hoort' en verder niets. 'Geen lid worden' is natuurlijk een gemakkelijke optie, maar als iedereen dat denkt gaat het nooit wat worden met de Fronteers....
Ik had gehoopt dat iemand mij hier zou kunnen overtuigen waarom ik toch lid zou moeten worden, en niet (bijvoorbeeld) nog een jaar af te wachten om te zien wat er van terecht komt. De doelstellingen zijn tenslotte allemaal lange-termijn plannen, waarvan we maar moeten afwachten of het van de grond komt.
Mijn foto's: http://rubenschulz.n