Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 maart 2005

quote:
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:10:
Pushmail voor de N95..... :*) :*) :*)

PUSHMAIL!!! intro

Directe download link

hebben jullie deze al draaiend met Gmail?
Zo ja hoe? Mij lukt het niet.....
Beetje oud nieuws, want:
quote:
erikd_o schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
Eindelijk is Mail for Exchange er voor de N95. De geruchten dat het er nooit zou komen, omdat de N95 geen 'bussiness' toestel is, zijn hiermee ontzenuwd.
Ik heb het geïnstalleerd. Straks op het werk nog even de juiste instellingen er in en dan moet duidelijk zijn of het echt werkt.
Het is voor MS Exchange, niet voor GMail.

Reg. datum: 21 november 2006

Artikel is van gistermiddag...Maar heb ook MS mail ...
Misschien die maar is proberen.
Progje werkt wel oke.
Bestaat er dan ook een goed progje voor Gmail?

bmaarten wijzigde dit bericht 21-07-2007 12:25 (17%)

Reg. datum: 21 mei 2007

quote:
Misschien??? Wereld tip!!! ben ze allemaal kwijt!! echt mega lopen zoeken, dus bedankt!!!

quote:
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:24:
Artikel is van gistermiddag...Maar heb ook MS mail ...
Misschien die maar is proberen.
Progje werkt wel oke.
Bestaat er dan ook een goed progje voor Gmail?
GMail heeft een goed werkende mobiele applicatie, staat hier. Is geen pushmail. Iets als GMail notifier voor mobiel zou mooi zijn.

Ja klopt die heb ik al...Maar altijd zelf progje opstarten enzo..en heb mijn inbox van email ingesteld maar die haalt eens per half uur op...

quote:
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:37:
Ja klopt die heb ik al...Maar altijd zelf progje opstarten enzo..en heb mijn inbox van email ingesteld maar die haalt eens per half uur op...
Tja, klopt. wat dat betreft is het zelfs een achteruitgang ten opzichte van mijn stokoude i-mode dingetje. Als je daar mail heen stuurt heeft ie het direct.

quote:
erikd_o schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:33:
[...]

GMail heeft een goed werkende mobiele applicatie, staat hier. Is geen pushmail. Iets als GMail notifier voor mobiel zou mooi zijn.
Geen pushmaill of notifier, maar wel heel close :

Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, en daarbij heb je mogelijkheid om gratis je mail door te laten sturen naar je mobiel (max 10 MMS per dag).

Ik heb in Gmail een filter aangemaakt waarin ik mail (van een aantal vrienden) laat doorsturen naar mijn Vodafone-account (mail0612345678@vodafone.nl). Bij Vodafone het doorsturen geactiveerd, en het werkt als een tierelier. En als je 10 mails doorgestuurd hebt gekregen, krijg je een MMS dat dit de laatste voor vandaag was.

Tja, 't is jammer van die 50MB, anders was het echt een super-provider :Y

Reg. datum: 18 november 1999

Verdorie, wil ik net die slider gaan fixen, zit er helemaal klaar voor: schroevendraaier setje, rolletje tape, schaar, alles - schiet ik ten eerste uit met een schroevendraaiertje over de back cover, mooie kras erover (had ik al gezegd dat ik lomp was?), maar goed, die is te vervangen, kom ik er daarna achter dat ik helemaal geen Torx 5 heb. :X. Was er domweg vanuit gegaan dat die er wel tussen zou zitten (heb van alles, maar Torx gaat maar tot de 6 bij mij!).

Grrrrrr.

quote:
Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:21:
[...]

Geen pushmaill of notifier, maar wel heel close :

Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, en daarbij heb je mogelijkheid om gratis je mail door te laten sturen naar je mobiel (max 10 MMS per dag).

Ik heb in Gmail een filter aangemaakt waarin ik mail (van een aantal vrienden) laat doorsturen naar mijn Vodafone-account (mail0612345678@vodafone.nl). Bij Vodafone het doorsturen geactiveerd, en het werkt als een tierelier. En als je 10 mails doorgestuurd hebt gekregen, krijg je een MMS dat dit de laatste voor vandaag was.

Tja, 't is jammer van die 50MB, anders was het echt een super-provider :Y
Naar MMS doorsturen is inderdaad ook wel een idee voor bepaalde berichten.
Ik laat al mijn GMail doorsturen naar Vodafone Mail. Met de N95 haal ik vervolgens de headers van de mail automatisch op, maar helaas kan dat niet vaker dan een keer per 30 minuten.

quote:
Tweakman schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:21:
[...] Ik heb de Vodafone Zorgelijk Blox, [...]
Nu ben ik echt heel erg aan het twijfelen of dit een opzettelijke of een opzetteloze verschrijving is.

Serieus:
Tot voor kort kon je als Vodafone klant op de website zien wat je dataverbruik was, en hoeveel er nog van je maandelijkse 50 MB Zorgeloos Internet Blox over was. Op dit moment staat dat er niet meer bij. Nu je dat niet meer kan zien maakt dat het inderdaad steeds meer een Zorgelijk Blox, want na drie maanden overschrijding binnen een periode van twaalf maanden gaan ze je de volgende maand het meerverbruik in rekening brengen.

erikd_o wijzigde dit bericht 21-07-2007 14:09 (0%)
Reden: overbodige regeleinden verwijderd in quote

Reg. datum: 12 november 2000

waar staat dat van die drie maanden?

En overigens, je kan toch in je eigen telefoon zin wat je dataverkeer is? Tel de up en down load op en je ziet wat er nog over is van de maand. Of je belt even met de klantenservice, die kunnen je ook vertellen wat je data verbuik is.

OVer die 50 mb, ik snap dat het krap aanvoelt. Hopelijk gooien ze de grens iets omhoog als ze echt daadwerkelijk gaan rekenen voor elke mb boven het limiet.

quote:
koentjuh schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:40:

En overigens, je kan toch in je eigen telefoon zin wat je dataverkeer is? Tel de up en down load op en je ziet wat er nog over is van de maand. Of je belt even met de klantenservice, die kunnen je ook vertellen wat je data verbuik is.

OVer die 50 mb, ik snap dat het krap aanvoelt. Hopelijk gooien ze de grens iets omhoog als ze echt daadwerkelijk gaan rekenen voor elke mb boven het limiet.
Vodafone gaat klanten bellen (eerst waarschuwing via sms) die extreem veel gebruiken (boven de 50/60 mb).
En inderdaad 3 maanden houden ze aan.
De 50mb is momenteel een test limiet. Mensen die er momenteel overheen komen krijgen dus voorlopig alleen een waarschuwing

quote:
koentjuh schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:40:

Dat van die drie maanden staat hier.
Je kunt inderdaad in de telefoon zien wat je dataverkeer is. Op de eerste van de maand de teller op nul stellen dus.

Reg. datum: 21 juli 2007

quote:
Servor schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:37:
Verdorie, wil ik net die slider gaan fixen, zit er helemaal klaar voor: schroevendraaier setje, rolletje tape, schaar, alles - schiet ik ten eerste uit met een schroevendraaiertje over de back cover, mooie kras erover (had ik al gezegd dat ik lomp was?),
Kijk, daar ben ik dus ook zo bang voor, want ben absoluut a-technisch en als de dood dat ik wat fout doe wat onhelstelbaar blijkt:(
Daarom heb ik de fix voor dummies gedaan zie http://nl.youtube.com/watch?v=OA7-PWw6LVw. werkt ook prima (absoluut geen speling meer) en je hoeft niks open te schroeven...
OK, een plakkertje is zichtbaar als je op de achterkant kijkt met links de slider uit, maar wie let daar nou op??? (ik kan er mee leven)
Het zit er nou 2 weken op, en ben er heel tevreden mee

Jerke

I love my Pleo!

quote:
BierPul schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:59:
Kreeg gister toch even de schrik van mn leven :|

Had visite en iemand pleurt een glas sinas over mn N95 :(
Ik neem aan dat je dit persoon ondertussen hebt laten inslapen?
Althans ik had het wel geweten als iemand zo iets zou flikken! :(

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 05 april 2007

quote:
BierPul schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:59:
Kreeg gister toch even de schrik van mn leven :|

Had visite en iemand pleurt een glas sinas over mn N95 :(

Gelijk droog gemaakt natuurlijk en alles werkt naar behoren, alleen mn toetsen bij mn display plakken (aan de binnenkant). Weet iemand een how to te staan waar in uitgelegd staat hoe ik het toetsenbordje kan verwijderen na een goede sop beurt loopt ie waarschijnlijk weer als een dolle :)
met contactcleaner spray en dan rustig en niet teveel en dat eroverheen spuiten
dat wil wel werken t.m. dat deed het bij mij wel

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heb me telefoon weer terug met een nieuwe display en stevige slider
wereldwijd garantie mensen ik heb het in zweden laten fixen

Reg. datum: 15 juli 2005

Ik lees overal van als je zelf je N95 unbrand dat dan je garantie vervalt. Maar als je het bij een NSP laat doen, dan hou je je garantie. Wat doen die NSP's dan zo anders als wanneer je het zelf doet dan?

Behalve dat, kan je als er iets is toch gwoon je product code weer veranderen naar hoe hij was als branded. Ik zie het probleem niet echt? Of geeft iemand mij hier een duidelijke verklaring

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
bmaarten schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:44:
Vodafone gaat klanten bellen (eerst waarschuwing via sms) die extreem veel gebruiken (boven de 50/60 mb).
*proest* extreem veel? Niet om het een of ander maar dat verbruik ik per dag :) Het is danwel het langzamere TMobile PIT, maar ik hoef lekker nergens op te letten voor 9,50 p.m.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 31 januari 2007

Kan iemand mij misschien gedetailleerde informatie over de interne gps ontvanger bezorgen? Ik ben dan vooral geinteresseerd in hoeveel kanalen de gps ontvanger gebruikt.

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

quote:
bounzer schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:58:
[...]

*proest* extreem veel? Niet om het een of ander maar dat verbruik ik per dag :) Het is danwel het langzamere TMobile PIT, maar ik hoef lekker nergens op te letten voor 9,50 p.m.
Moet je zeker wel goed je best doen om met PIT snelheid 50MB te halen in een dag ? _O-

Reg. datum: 25 maart 2007

Ik kan niet zeggen dat ik onwijs fan ben van de 'tape op m'n slider' oplossing, om de speling weg te nemen. Het is uiteindelijk gelukt, maar wel met de volgende nadelen:

1. Het koste mij dik 1,5 uur om het goed te krijgen. De speling bleef met álleen het Tesa tape.
Dus nog 2 lagen plakband erbij gedaan. Nu is 't goed.
2. Slider gaat nu redelijk zwaar. Met 2 miniscule druppeltjes sloten-olie is 't wel iets beter...
3. Er is een grote kans dat Nokia gaat piepen als m'n toestel binnen nu en 9 maanden stuk gaat...
Doordat ik 5 keer heb moeten testen (in en uit elkaar geschroefd), zitten er een aantal krasjes op
dat metalen plaatje. Dus hoop dat garantie hierdoor niet verlopen is.
4. Er zit rechts van m'n slider nu een kleine opening (frame tot body) i.v.t. de linkerzijde.

Samengevat....de speling is weg! Hoera..!! Maar had wellicht liever gewacht op een oplossing
van Nokia...

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
WJ81 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:05:
Ik kan niet zeggen dat ik onwijs fan ben van de 'tape op m'n slider' oplossing, om de speling weg te nemen. Het is uiteindelijk gelukt, maar wel met de volgende nadelen:

1. Het koste mij dik 1,5 uur om het goed te krijgen. De speling bleef met álleen het Tesa tape.
Dus nog 2 lagen plakband erbij gedaan. Nu is 't goed.
2. Slider gaat nu redelijk zwaar. Met 2 miniscule druppeltjes sloten-olie is 't wel iets beter...
3. Er is een grote kans dat Nokia gaat piepen als m'n toestel binnen nu en 9 maanden stuk gaat...
Doordat ik 5 keer heb moeten testen (in en uit elkaar geschroefd), zitten er een aantal krasjes op
dat metalen plaatje. Dus hoop dat garantie hierdoor niet verlopen is.
4. Er zit rechts van m'n slider nu een kleine opening (frame tot body) i.v.t. de linkerzijde.

Samengevat....de speling is weg! Hoera..!! Maar had wellicht liever gewacht op een oplossing
van Nokia...
Je garantie zal allicht verlopen zijn. Dat piepen zal ook wel weer terug komen vermoed ik. Dat heb je vaker met kunstof/metaal. Teflon tape zou goed moeten werken denk ik.

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
Nyana schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:28:
[...]

Je garantie zal allicht verlopen zijn. Dat piepen zal ook wel weer terug komen vermoed ik. Dat heb je vaker met kunstof/metaal. Teflon tape zou goed moeten werken denk ik.
Volgens mij had ie het over de garantie en niet over het piepen van het toestel ;)

Reg. datum: 06 mei 2007

quote:
Spurlie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:
Kan iemand mij misschien gedetailleerde informatie over de interne gps ontvanger bezorgen? Ik ben dan vooral geinteresseerd in hoeveel kanalen de gps ontvanger gebruikt.
Gedetailleerde info over de Texas Instruments GPS 5300 is vrij simpel te googlen, en er staat al ergens een pdf-je van op dit forum. Vwb je vraag over het aantal kanalen is misschien de demo van het volgende progje wel leuk: ViewRanger.
Hier wordt mbv deze applicatie een fix met 11 satellieten gemeld. Ik kom (binnenshuis in de binnenstad) niet verder dan 4.
Niet een exact antwoord, maar in ieder geval een begin?

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Phoolie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:37:
[...]
Volgens mij had ie het over de garantie en niet over het piepen van het toestel ;)
Bij mij no prob hoor, als hij binnen 10 maanden de geest geef maak ik het plaatje
heel mooi schoon en breng ik heb gewoon naar een NCP, niemand die het ziet
heb heel voorzichtig gedaan ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: