Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 mei 2005

Lol @ hierboven :)

zowel bij de gamma als karwei hadden ze geen torx5 in Leeuwarden..
Ben naar een electronica speciaal zaak gegaan en daar hadden ze nog paar liggen voor 6,95..

Ik heb nu ook een -perfecte- slider. Ik raad het iedereen aan om te doen! Het is ook enorm simpel..
Ik heb wel dikkere tape gebruikt dan die standaard tesa afplaktape, ik had toen namelijk nog steeds speling.

Heb het toestel vandaag net binnen, maar loopt regelmatig vast..ik wil graag upgraden naar de nieuwste firmware, maar heb een branded Vodafone toestel..ik volg dit topic al een tijdje maar uitgebreide uitleg of een tutorial heb ik tot dus ver nog niet kunnen vinden..

Ook ik wil graag af van al die Vodafone meuk..Tips altijd welkom(!)

Slider fix roelt _/-\o_

Reg. datum: 01 maart 2005

quote:
N95Boy schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:52:
[...]

Bij mij werkt de koptelefoon van Nokia niet meer. Ik kan de knopen 'Play >', Bw << , volume etc niet meer gebruiken.
Misschien vergrendeld met dat kleine schuifje aan de zijkant?

quote:
Albert020 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:45:
[...]

Deze gaat volgens mij vanzelf aan als je in de buurt van een onvangstmast zit, hier op de hoek staat er een op het dak, als ik ga internetten met me phone krijg ik nu steeds 3.5G, voorheen was dat altijd 3G
Precies, bij mij werkt HSDPA nu vanzelf. Ik hoef het niet meer aan te zetten, maar kan het ook niet uitzetten. Geen behoefte aan ook trouwens. :)

Deze computers die jaloers zijn op de N95 zag ik hier en wilde ik jullie niet onthouden.
Nokia gaat ver!

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:23:
Deze computers die jaloers zijn op de N95 zag ik hier en wilde ik jullie niet onthouden.
Nokia gaat ver!
Whahaha nou ja zeg &gt;:)

Reg. datum: 06 mei 2007

quote:
N95Boy schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Ik was het niet maar ik heb het ook nodig. Heb je hier ervaring mee? Ik begreep dat dan 3G of 3.5 niet zouw werken. Iemand ervaring hierin?
Neen, geen ervaring mee. Wist dat er vraag naar was en kwam dit tijdens het surfen tegen. In dat forum lijken de reacties positief trouwens.
quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:49:
[...]

(...)

Zal nog eens even gaan stress testen met de browser en wat multitask benchmarking om te kijken hoe veel er daadwerkelijk aan verbetering is aangebracht in het verbeterde "Out of memory" preventie door beter geheugen management! :)
Ik ben het sinds de upgrade alleen nog tegengekomen bij de trialversie van het appje Skyecaller. Hiermee kun je ipv het standaard kleine picje (:*)) een schermvullende aan je contacten koppelen. Ik denk trouwens dat dit niet aan de N95 ligt, maar aan het appje? Kan volgens mij niet omgaan met de bestandsgrootte van de door de N95 geschoten foto's.

Edem Kleetun

quote:
V21 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:03:
Lol @ hierboven :)
Ook ik wil graag af van al die Vodafone meuk..Tips altijd welkom(!)
mag hier niet. ff googlen wel.

Reg. datum: 22 juni 2007

quote:
erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:18:
[...]

Misschien vergrendeld met dat kleine schuifje aan de zijkant?
Heb ik ook al naar gekeken maar helaas nog steeds geen verschil

Doet bij jullie in Visual Radio het 'zenders zoeken' het wel?
Bij mij kan ik eindeloos blijven doorklikken in het continentenoverzicht.
Het heeft het gedaan, begin mei, toe ik hem net had.

Reg. datum: 02 juni 2007

ohw jongen ohw :(
ik probeerde mn n95 als webcam te gebruiken en t werkte ook maar toen... viel die uit..
nu komt t niet verder dan de nokia scherm.... steeds weer maar nokia...
kan iemand me helpen t te fixen :(.... kan je resetten zonder telefoon aan t te zetten?

Reg. datum: 21 mei 2007

ff een vraag over de firm update.. gedaan.. en ook nog goed gegaan.. op 1 ding na.. hij geeft aan onbetrouwbare software gevonden te hebben... en de enige app. die ik kwijt ben is mijn Tomtom... Legale versie met externe muis... wat kan ik hier aan doen of wie kent het probleem?

quote:
Memo86 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:53:
ohw jongen ohw :(
ik probeerde mn n95 als webcam te gebruiken en t werkte ook maar toen... viel die uit..
nu komt t niet verder dan de nokia scherm.... steeds weer maar nokia...
kan iemand me helpen t te fixen :(.... kan je resetten zonder telefoon aan t te zetten?
Met welke toepassing gebruikte je hem als webcam? Mobiola? WWIGO?

Reg. datum: 02 juni 2007

quote:
erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:06:
[...]

Met welke toepassing gebruikte je hem als webcam? Mobiola? WWIGO?
mobiola...

Nog een vraag... de update gedaan, denk ik mooi van al die oude thema's af te zijn... niet dus.. stonden op mijn kaart.. Maar hou verwijder ik ze? als je erop staat en "C"ingedrukt houd werkt niet.. iemand dit al opgelost? Alvast bedankt!

quote:
Die heb ik een keer getest met N95 en Vista, ging goed. Geluk gehad dus!

Harde reset: Tijdens opstarten groene belknop + 3 + * tegelijkertijd ingedrukt houden. Let op: Alles komt weer terug op de fabrieksinstellingen.

This is a Nokia fan!!

quote:
Davido29 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:48:
Nog een vraag... de update gedaan, denk ik mooi van al die oude thema's af te zijn... niet dus.. stonden op mijn kaart.. Maar hou verwijder ik ze? als je erop staat en "C"ingedrukt houd werkt niet.. iemand dit al opgelost? Alvast bedankt!
Verwijderen via toepassingbeheer...
8)

Wanna have symbian applications?? Check me out!!

Reg. datum: 16 mei 2005

Hij geeft bij mij in de Nokia Application Installer aan dat de inhoud van mijn telefoon niet kan worden uitgelezen door dit programma?

Programma's aan de linkerkant naar rechts plaatsen om te installeren lukt wel...anders om niet..is er een andere manier op programma's van je telefoon te halen?

quote:
zenica schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:34:
[...]

Als je het toestel op stil zet of aangepaste vergadering zo als ik doe heb je geen last er van. Je hoort de sluiter van de camera dan alleen maar niet dat sljooooock geluid als je foto neemt :P
Een andere optie: zet de waarschuwingstonen in je profielen uit en je hoort dat zo mooi door jou omschreven geluid ook niet.

Tipje: Begin in SMS (en andere tekstapps) een nieuwe regel door 3 keer achter elkaar 0 in te drukken, of via het eenmaal indrukken van * en het selecteren van het symbool met het pijltje naar links ('enter-symbool').
En nu ik toch bezig ben: een SMS verstuur je gemakkelijker en sneller door de 'groene toets' in te drukken ipv via de opties.

quote:
Ski.... schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 01:17:
[...]

Verwijderen via toepassingbeheer...
8)
Ja dat dacht ik ook, maar daar staan ze na de up date niet meer, heb al met verkenner op de kaart lopen zoeken, maar daar zag ik ook niks.... Iemand nog een tip??

Reg. datum: 23 augustus 2002

Ik kan op mijn N95 toch gewoon Potcast luisteren ?

2 koffie graag

Kreeg gister toch even de schrik van mn leven :|

Had visite en iemand pleurt een glas sinas over mn N95 :(

Gelijk droog gemaakt natuurlijk en alles werkt naar behoren, alleen mn toetsen bij mn display plakken (aan de binnenkant). Weet iemand een how to te staan waar in uitgelegd staat hoe ik het toetsenbordje kan verwijderen na een goede sop beurt loopt ie waarschijnlijk weer als een dolle :)

Ja man

quote:
Davido29 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:10:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar daar staan ze na de up date niet meer, heb al met verkenner op de kaart lopen zoeken, maar daar zag ik ook niks.... Iemand nog een tip??
Misschien hier?

Reg. datum: 18 november 2004

quote:
Morris66 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:29:
Bij een Belgische blokker kwam ik een merkloze GSM lader tegen (uit China) a 3.99 Euro. Het is een soort van noodladertje waar 4 AAA batterijen in geplaatst worden. Daarna kun je hem op diverse GSM's aansluiten. Helaas zit er gee en kleine Nokia aansluiting bij. Het toeval wil echter dat ik een klein kabeltje heb dat de grote Nokia omzet naar de kleine stroomaansluiting en het werkt zo prima!

Dit overigens in tegenstelling tot een paar weken geleden: toen heb ik een dure gsm lader gekocht met ingebouwde accu maar die laadde helaas mijn N95 niet.
Hoi
Ik zou voorzichtig zijn met een willekeurige lader te gebruiken.
Laatst een oude nokialader (blokmodel) gebruikt omdat ik op het werk geen andere beschikbaar had.

Nu ligt mijn toestel al 3 weken bij KPN (of daar waar zij 'm heen gestuurd hebben).
Batterijmanagement zou kapot zijn en er is nog geen vervangend toestel.

Volgens KPN zjin de oudere laders wat minder stabiel en zouden daardoor ongeschikt zijn voor de huidige fragile komponenten(?)

Ik baal in ieder geval wél dat ik dus al 3 weken geen toestel heb :&#039;(

Reg. datum: 21 november 2006

Pushmail voor de N95..... :*) :*) :*)

PUSHMAIL!!! intro

Directe download link

hebben jullie deze al draaiend met Gmail?
Zo ja hoe? Mij lukt het niet.....

bmaarten wijzigde dit bericht 21-07-2007 12:13 (37%)

quote:
BierPul schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:59:
Kreeg gister toch even de schrik van mn leven :|

Had visite en iemand pleurt een glas sinas over mn N95 :(

Gelijk droog gemaakt natuurlijk en alles werkt naar behoren, alleen mn toetsen bij mn display plakken (aan de binnenkant). Weet iemand een how to te staan waar in uitgelegd staat hoe ik het toetsenbordje kan verwijderen na een goede sop beurt loopt ie waarschijnlijk weer als een dolle :)
Als je in het servicemanual kijkt, dat je via zoeken kan vinden, zie je dat het toetsenbordje niet uit elkaar wordt gehaald, maar als geheel uit het toestel wordt verwijderd. Je zou het blokje in een mild sopje kunnen gooien en dan snel goed droog maken, bv. met een föhn. Succes.
Mocht het niet lukken, dan kost een nieuwe hier ¤ 15,90 (artikelnummer 17897). Middellange levertermijn, dat wel.

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: