Reg. datum: 20 juni 2007
ooooh wat errug zeg, foei!quote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last
[Nieuw Topic]Ik herinnerde me deze post toen ik dit tegen kwam. Ik weet niet of het nog nodig is, maar als je op eBay (.co.uk) zoekt met 'super ghost sim' zijn ze daar te koop. Succes!quote:sl1200 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:14:
Heeft iemand van jullie zo'n 2-in-1 simkaart adapter in gebruik in zijn N95? Ik vroeg me af of zo'n adapter wel past tussen de accu en de batterijklep aangezien die twee relatief strak over elkaar liggen.
Ik wilde zelf de gok wagen en 1 adapter bestellen op internet, maar ik kan nu niet meer vinden waar ze te koop zijn voor rond de ¤5 (zoals een paar maanden terug).
Voorbeeld van de adapter
Ik wil liever niet gaan knippen in mijn simkaartjes of deze softwarematig proberen te rippen, maar zo'n adapter gebruiken waar 2 hele simkaarten in passen. De boel moet wel in zijn geheel passen in mijn N95 uiteraard
Bedoeling van het forum is elkaar helpen met N95 issues, én relevant nieuws te melden. Het komt op mij altijd nogal lullig over als iemand zoals jij niet eens de moeite neemt om eerst te lezen wat anderen te melden hebben. In plaats daarvan maar beginen te blèren. Dus ja...ik kan mij daaraan ergeren. Doe eens wat meer moeite en waardeer wat anderen doen ook eens.quote:
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum. Neem eens de moeite om het forum door te nemen of je antwoord al eens door een ander gegeven is. Foei.quote:dafmay schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:15:
[...]
Ja té dik tape gaat niet werken. Probeer ook eerst 1 kant te doen, dan pas indien nodig de andere kant.
Foei. deze is dus ook overbodigquote:sailor34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:46:
[...]
Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum. Neem eens de moeite om het forum door te nemen of je antwoord al eens door een ander gegeven is. Foei.
Ook niet als je de datum een jaartje terug zet, dan het progje installeert, en dan de datum weer terug zet naar vandaag ???quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:29:
Oei!
Een ding heb ik al wel gemerkt met de nieuwe firmware (en ik lees dat ik niet de enige ben): sommige software zal niet langer installeren op je N95.
Je krijgt dan de melding dat het certificaat geexpireerd is.
De volgende applicaties kreeg ik niet meer geinstalleerd
- Bantumi GL
- S-Tris 2
- DivX player
Bantumi GL ga ik toch wel heel erg missen eigenijk! Dit is niet zo mooi!
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Je haalt me de woorden uit de mond. Degene die zelf het hardst zeiken "zoek, is al lang aan de beurt geweest" vervuilen het forum zelf ook met deze opmerkingen....quote:
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Mensen, GROW UP en schei toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.quote:sailor34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:46:
[...]
Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum. Neem eens de moeite om het forum door te nemen of je antwoord al eens door een ander gegeven is. Foei.
btw, check even wat onderaan het topic staat onder de noemer "Waarschuwing"quote:Jouw post is een klassieke "spuit-elf"actie
Sjengcity wijzigde dit bericht 20-07-2007 15:11 (7%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Goed gezegdquote:Sjengcity schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08:
[...]
Mensen, grow-up schij toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.
@ dafmay, als je niet geintresseert bent in bepaalde post sla ze dan gewoon over, door erop te reageren komen er alleen nog maar meer overbodige post.
[...]
btw, check even wat onderaan het topic staat onder de noemer "Waarschuwing"
Persoonlijk erger ik me veeeeel meer aan opmerkingen op offtopic posts dan aan de offtopic post zelf en ik denk velen met mij hier!
Inderdaad, zowel door mij als een aantal anderen, al een maand geleden op dit forum ge-post. Maar ik blijf altijd proberen om anderen te helpen...quote:sailor34 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:46:
[...]
Echt een super overbodige posting zeg. Dit staat al zo vaak op het forum....
Daar heb je inderdaad groot gelijk mee, maar... De post van sailor34 over de changelogquote:dafmay schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:10:
Beste mensen, het advies is (zoals altijd geweest) in dit forum...EERST zelf zoeken en dan pas vragen gaan stellen of nieuwtjes posten. Dat scheelt een hoop vervuiling en irritatie.
je post net voor me maar je bevestigd meteen wat ik bedoel.quote:Inderdaad, zowel door mij als een aantal anderen, al een maand geleden op dit forum ge-post. Maar ik blijf altijd proberen om anderen te helpen...
Sjengcity wijzigde dit bericht 20-07-2007 15:18 (12%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Je hebt helemaal gelijk. Ik ergerde mij aan de manier waarop sailor het "nieuws" in de groep gooide, klaarblijkelijk zonder eerst te hebben gelezen. Ik dacht dat dat toch ook wel de bedoeling is in dit forum, een beetje moeite doen en waardering opbrengen voor anderen. Maar ik zal mij voortaan (proberen) in (te ) houden.quote:Sjengcity schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08:
[...]
Mensen, GROW UP en schei toch uit met altijd commentaar te geven op elkaar.
@ dafmay, als je niet geintresseert bent in bepaalde post sla ze dan gewoon over, door erop te reageren komen er alleen nog maar meer overbodige post.
dafmay wijzigde dit bericht 20-07-2007 15:22 (7%)
Ik heb firmware 12.0.013 en ook niet (meer???) die optie om HSDPA apart aan te zetten.quote:Weekkey schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:59:
[...]
De allerlaatste (V 12.0.013) en ik heb een nederlandse Vodafone versie.
1 telefoontje naar de klantenservice en je hebt binnen twee werkdagen je USIM. Na ontvangst nog even bellen om hem te laten activeren en direct na dat gesprek is je oude sim buiten werking.quote:PSYch0landeR schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:51:
Schijnt dat je die optie alleen ziet als je een 3G connectie heb...
Tevens is het zo dat sinds een half jaar KPN sim kaarten op UMTS en HSDPA kunnen en daarvoor moest je een zo genoemde Usim hebben.
Ik pis dus naast de pot met een oude sim....
Iemand die weet of dit ook geldt in het buitenland?quote:erikd_o schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:25:
[...]
Dat kost toch evenveel als een gewoon abonnement plus de prijs van een Zorgeloos Internet Blox?
Je kunt ook bij het afsluiten kiezen voor een jaar lang die Blox voor de helft van de prijs, maar dat lever je dubbel en dwars in op de toestelprijs. Ook bij Vodafone moet het uit de lengte of de breedte komen.
Is heel erg blij met zijn Nokia N95!!!! :)
Ja, dat is ook het enige dat ik heb, maar dat ie een keertje oplicht lig ik niet van wakker. Ben zeer tevreden met het toestel.quote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:25:
Zijn hier mensen die echt serieuze problemen hebben met de nieuwe firmware V12?
Als ik de forums van Nokia lees zijn er echt onwijs veel mensen waarbij de telefoon spontaan vast slaat en het scherm verkeerd uitlijnd.
Ik heb alleen dat het lichtje van m'n play funtie aan de rechterzijde oplicht als ik hem dichtschuif.
Bron ? ben wel benieuwdquote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:25:
Als ik de forums van Nokia lees zijn er echt onwijs veel mensen waarbij de telefoon spontaan vast slaat en het scherm verkeerd uitlijnd.
Ik heb alleen dat het lichtje van m'n play funtie aan de rechterzijde oplicht als ik hem dichtschuif.
Deze gaat volgens mij vanzelf aan als je in de buurt van een onvangstmast zit, hier op de hoek staat er een op het dak, als ik ga internetten met me phone krijg ik nu steeds 3.5G, voorheen was dat altijd 3Gquote:erikd_o schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:32:
[...]
Ik heb firmware 12.0.013 en ook niet (meer???) die optie om HSDPA apart aan te zetten.
Bij mij werkt de koptelefoon van Nokia niet meer. Ik kan de knopen 'Play >', Bw << , volume etc niet meer gebruiken.quote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:25:
...
Ik was het niet maar ik heb het ook nodig. Heb je hier ervaring mee? Ik begreep dat dan 3G of 3.5 niet zouw werken. Iemand ervaring hierin?quote:ButcherJF schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:19:
[...]
Ik herinnerde me deze post toen ik dit tegen kwam. Ik weet niet of het nog nodig is, maar als je op eBay (.co.uk) zoekt met 'super ghost sim' zijn ze daar te koop. Succes!
Ik kon hem gisteren bij de Praxis ook niet krijgen, heb dus maar gelijk eenquote:deneef schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:41:
pfff, heel Gent afgereden achter een torx5, brico, gamma, standaard....
nergens te vinden ...
Weet iemand waar ik dit kan vinden in het Gentse ?
Albert020 wijzigde dit bericht 20-07-2007 18:31 (7%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona