Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicThe Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Niet tevreden? Dat wel, maar er had nóg meer ingezeten. Kreeg er trouwens nog een 2x geel voor een schwalbe (protesteren)
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
quote:Aangezien ze de hele Tweede Ronde van het Wereldkampioenschap wedstrijd moeiteloos domineerden.
Ik begon met 7 friendlies die moeiteloos werden gewonnen (Nuneaton U 1-7, Ayr U 0-5, Bangor City U 0-4, Aveley U 0-4, Yate U 0-11, Cliftonville U 0-6, BSV Limburgia T 11-0).
Competitie:
We vertrokken naar Reading met goede hoop op een winst. We kwamen helaas van een koude kermis terug, want we werden kansloos met 3-0 verslagen. Thuis gelijkspel tegen Leeds, en uit kansloos 3-0 verloren van Chelsea, die ik het seizoen ervoor nog zo mooi met 4-3 in de League Cup had uitgeschakeld. Na een thuiswinst op Blackburn drie wedstrijden moeten wachten op een volgende winst, want Everton werd met 2-0 uit afgetroefd. Daarna twee partijen gelijk, en winst op Sheffield United. Tegen Birmingham 3-0 verloren, en later ook 3-0 tegen Liverpool, maar we konden Manchester United tussen deze twee wedstrijden op een 0-0 houden. Ja, de keeper had een 10.
Na 3-2 op Charlton ging het slecht, want we verloren er prompt zes achter elkaar. Maar tegen Wigan Athletic werd deze reeks doorbroken met 2-0. Daarna Aston Villa. We stonden in de 80e minuut 3-0 voor, maar het werd 3-3. Stomme scheids, met je twee penalties.
Daarna gelukkig een winstreeks: Everton, Millwall, West Ham, Newcastle, WBA, Sheffield. jammer genoeg met 1-3 van Tottenham Hotspur verloren. Met vier wedstrijden te gaan moest ik 5 punten halen om veilig te staan. We wonnen 1-0 van uiteindelijke degradant Birmingham, maar verloren tegen Manchester met 0-1, door een doelpunt van Wayne Rooney in de 90e minuut, terwijl we de hele wedstrijd hadden gedomineerd. Er moesten nu nog twee punten worden gehaald tegen Liverpool en Charlton. Deze werden tegen mijn verwachting in niet bij Charlton, maar bij Liverpool gehaald. Ik was de reden dat de manager van Liverpool werd ontslagen, want door mij waren ze kansloos voor de winst nadat ze zes jaar achter elkaar de Premiership wonnen. Tegen Charlton verloren, maar we zijn 15e geworden. En dat terwijl we een notering van ja, schrik maar, 2000-1 hadden om te winnen. Ik zou het goed hebben gedaan niet te degraderen
Boeiendste Transfers:
Zomer In:
Pawel Kedziora, Pool. Mooie rechtsverdediger, later gebruikt als wingback.
Erion Licaj, Albanees. Sloeg aanboden van Juventus en Arsenal af omdat ik hem meer gaf.
Kim Nielsen, Deen. Goede keeper als invaller voor Erion Licaj
Renato, Portugees. Bleek dé miskoop van het seizoen, maar gelukkig had Roma interesse. Een bod van 2 miljoen onder zijn waarde geaccepteerd
Salvatore Mosconi, Italiaan Was gehaald als laatste man, maar toen ik in een andere taktiek ging spelen, was hij dé verdediger
Winter in:
Giovanni dos Santos, Mexicaan. Was verrast dat hij van Ajax naar mij kwam, weliswaar voor 16 miljoen, maar dan heb je ook wat
Gylfi Sigurdsson, IJslander. Kwam redelijk goedkoop en heeft het bij mij ver geschopt.
Zomer uit:
Vasile Petean, Roemeense sensatie, nog veel te leren, Ajax bood 2 miljoen en ik wou toch een andere keeper, want deze was paranoide, dus geaccepteerd.
Diego Villa, Gehaald uit Nicaragua, jammer dat hij wegging naar Sampdoria, want ik had nog veel plezier aan hem kunnen beleven.
Pawel Slowinski, Poolse keeper die weg wou omdat hij een nieuwe uitdaging wou. Voor 7.5 miljoen naar Feyenoord laten vertrekken.
Thomas Schmidt, Duitse verdediger, was de populairste bij de fans. Milan bood 6 miljoen en dan kan je zo'n jongen niet tegenhouden.
Givanildo, dé Braziliaanse regen-spits. De nieuwe Ronaldo werd hij al genoemd. Zaragoza bood meer dan zijn release fee, dus kon niet tegenhouden. 23 miljoen aan verdiend.
(en een lading ex-jeugdspelers
Winter uit:
Andreas Anton. Goede zweedse verdediger, maar kwam maar neit in vorm. Zaragoza kwam, zag en nam hem mee. 6 miljoen.
Nathan Joynes. Goede spits die vanaf 07-08 al bij Scarborough speelt en clubtopscorer is. Mede dankzij hem is Sevilla landskampioen van Spanje geworden dit seizoen.
Dmitris Galamelos. Wou al weg toen hij kwam. PA 198
Michael Lisborg. Goede middenvelder, Inter bood 15 miljoen en weg was hij.
Trouwens, er speelt geen enkele Engelsman in mijn hoofdmacht ×Ð-----
UEFA Cup
Na mijn League cup winst mocht ik UEFA spelen. Ik kwam een Georgische ploeg genaamd Gen¢lerbirligi tegen, met 3-0 thuis en 0-0 uit verslagen. Groepsfase met Atalanta, Loko Plovdiv (bulgarije), Shaktar en Anderlecht. Geheel tegen de verhoudingen in het goed gedaan en derde geworden. Loko Plovdiv en ja, Shaktar werden uitgeschakeld. Ik kreeg Dortmund in de "Eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling" en deze werd met moeite 2-1 thuis en 2-2 uit. In de tweede ronde jammer genoeg van Charlton verloren met 2-3 uit en 3-3 thuis. Charlton werd verliezend finalist van Lazio.
FA en League cup
Kan ik kort over zijn, ging ronduit kut.
Werd bij de League cup al meteen met 4-1 uit door Liverpool naar huisgestuurd, en ik overleefde maar twee rondes FA cup. Luton (championship) met 6-1 ingemaakt, maar door Leicester (League one) met 1-0 (THUIS NOG WEL!!) ook naar huis gestuurd.
WK 2010, Nederland
Groepsfase niet overleefd (Ivoorkust, Griekland Iran). Bestuur gaf me het voordeel van de twijfel. Blijkt achteraf goed gewesst te zijn
EK 2012, Nederland
Kwalificatiewedstrijden ongeslagen met doelsaldo van 41-0 (met een klinkende overwinning op San Marino, 13-0!), ook in de groepsfase ongeslagen, kwartfinale en halve finale overleefd, maar door Spanje uitgeschakeld. Jammer, maar wel tweede op de wereldranglijst.
WK 2014, Nederland
0-1 van Denemarken verloren, gevolgd door een 2-1 op Togo en een 3-0 op Australie. Duitsland met 5-0 aan de kant geschoven in de tweede ronde en Mexico na penalty's op 1-1 verslagen.
Kroatie, ja, weer met penalties, 0-0 verslagen. Finale tegen Rusland (lol), en gewonnen met 2-0! Nederland kampioen!
Op je hoogtepunt moet je stoppen, dus ik stopte bij het NL elftal. Ik laat het Ek 2016 even voorbijgaan en ik ga in 2018 met een land als Wales ofzo naar het WK, lijkt me wel een grote uitdaging.
Nilsinho wijzigde dit bericht 11-11-2007 21:09 (3%)
Reden: update
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Aangezien ik met een onbepaald contract daar zat, is de club niet boos geworden dat ik ben vertrokken, ze zetten me zelfs in het zonnetje. Mijn opvolger zet gelijk mijn sterspeler in de reserves, en heeft zijn eerste wedstrijd THUIS tegen DERBY verloren met 4-0!!!
Belooft nog wat.......
Ik dus op zoek naar een nieuwe baan. Interesse getoond bij Milan, maar ik was daar tweede kandidaat, en kreeg de baan niet. Zwolle (Eredivisie) ontsloeg zijn trainer na verlies tegen Haarlem. Ik er dus heen
Wat een zootje bij Zwolle. Eerst eventjes alle hopeloze leenspelers eruit, zodat het hoofdteam meer de kans krijgt, en even wat transfervrije talentjes oppikken, want 2.7 mil is niet heel veel om te besteden als je kijkt wat ik bij Scarborough er jaarlijks doorheen kon draaien (35 mil ofzo).
Aan het eind van het seizoen zal ik, al leest vrijwel niemand het, nog mij season summary posten.
Reg. datum: 28 september 2003
Dus blijf maar gewoon posten.
FM09 Addict!
Mijn team is een flinke mix van nationaliteiten:
Basiself:
Roberto (Spaanse keeper)
Zuiverloon (Nederlandse rechtsback)
Darijo Srna (Kroatische back)
Claude Davis (Jamaicaanse centrale verdediger)
Tal Ben-Haim (Israelische sweeper)
Diego Biseswar (Nederlandse linker middenvelder)
Sulley Ali Muntari (Ghanese centrale middenvelder)
Magrao (Braziliaanse centrale middenvelder)
Rochemback (Spaanse rechtermiddenvelder)
Andriy Voronin (Oekraine, spits)
Ari (Braziliaanse spits)
Reserves:
Ricksen
Oscar
Vayrynen
Christanval
M'Bami
Breuer
Eric Addo
Pirmin Schwegler
Laten we het eens worden..
Had jij mijn Scarborough moeten zien. Engels team, maar er zat geen enkele engelsman in het team. Paar Schotten en Ieren, voor de rest Spanjaarden, Italianen, Zuid-amerikanen met dubbele nationaliteit, Oostenrijkers, Duitsers, Scandinaviers, noem maar op..
Oja, in de winterstop voor de statistieken één engelsman en één nederlander gehaald.
Nilsinho wijzigde dit bericht 14-11-2007 17:44 (3%)
Jup, binnen een paar weken is er niets, maar dan ook niets, meer over van het team wat je hebt gebouwd. Alle met grote zorg gedane inspanning worden in no-time teniet gedaan. Alles wat is opgebouwd wordt dezelfde transferperiode voor een habbekrats verkocht aan de eerste de beste bieder. Bizar en zonde.quote:Nilsinho schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:40:
Mijn opvolger zet gelijk mijn sterspeler in de reserves, en heeft zijn eerste wedstrijd THUIS tegen DERBY verloren met 4-0!!!
Belooft nog wat.......
Light a pussy!
Al staat 'ie nu nog 15e na 0-0 op Chelsea...
Niet cheaten? Je komt dingen te weten die je anders nooit kan weten. Zoals PA dus. Dit is juist wel een vorm van cheaten, omdat je jezelf gewoon een voordeel verschaft dat er normaal in de game niet is.quote:Nilsinho schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:07:
Ik gebruik FM scout om wat talentjes op te pikken. Ik vind dit niet cheaten, maar een hulpmiddel gebruiken i.t.t. FMM
Inderdaad, daarbij kan een goede scout ook de juiste spelers ontdekken. Ik heb zelf met Slough een levendige handel in spelers opgebouwd. 40 miljoen inkomsten in een seizoen door jeugdige reserve spelers te verkopen is haalbaar.quote:JanW schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
[...]
Niet cheaten? Je komt dingen te weten die je anders nooit kan weten. Zoals PA dus. Dit is juist wel een vorm van cheaten, omdat je jezelf gewoon een voordeel verschaft dat er normaal in de game niet is.
Triumph Speed Triple 08 - Fusion White
Wat ik versta onder cheaten is iets anders wat jij cheaten noemt.quote:JanW schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
[...]
Niet cheaten? Je komt dingen te weten die je anders nooit kan weten. Zoals PA dus. Dit is juist wel een vorm van cheaten, omdat je jezelf gewoon een voordeel verschaft dat er normaal in de game niet is.
Cheaten zoals ik het noem: Het aanpassingen maken in het spel, zoals het moraal verhogen en het ontinjuren van spelers, en manager tegen manager wedstrijden om groots te winnen.
Cheaten zoals jij het noemt staat dus in je post, maar dit noem ik slechts waarnemen. Je maakt geen aanpassingen in het spel. Als je het spel in moeilijkheidsgraden neemt, zit ik op de easy versie en jij op de hard. Ligt waarschijnlijk aan het leeftijdsniveau. Ik ben dan ook pas 17 en ik denk dat jij geen tiener meer bent
Hoop dat het even wat duidelijker is
[PSN id: eL_b0tti ]
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Nilsinho wijzigde dit bericht 27-11-2007 16:20 (10%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last