Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Wanna buy some pegs?

En het Champions League avontuur is ten einde. Sleipner heeft met zijn debuut (in het hoofdtoernooi) flink naam gemaakt.

Zoals je eerder kon lezen moest de 3 kwalificatieronde Steau er al aan geloven. In de groepsfase werden er verassende thuisoverwinningen geboekt op Lazio, Newcastle en Dinamo Kiev. Ook uit deden we van ons spreken tegen Newcastle en Dinamo.

Als groepswinnaar lootten we UEFAcup houder AS Roma. Uit werd het 1-1 en thuis maakten we het af 2-1. In de kwartfinale kwam Real Madrid. En hoe lang geleden stond er een Zweedse club in de kwartfinale CL?

Thuis hielden we Real op 1-1. In Bernabeu verloren we nipt. Een 0-1 voorsprong werd met veel pijn en moeite door Real omgebogen in een 2-1 nederlaag. Oké, we hadden 1 schot op doel (en raak) en Real 14. Ze waren dus veel sterker, maar ik heb een fantastische keeper. (Waarom is ie nog geen international???).

Al met al een CL-seizoen om trots op te zijn. En niet te evenaren, denk ik. Ik ga op zoek naar een andere mooie club. De job bij Ajax staat (weer eens) op de tocht, Steve McLaren mag wellicht zijn biezen pakken. Nu hopen dat ze wat in mij zien. Anders wordt het een buitenlandse subtopper, denk ik.

Light a pussy!

Wat nou ondertitel?
Reg. datum: 29 oktober 2001

Hopelijk heb ik ook eens een record te pakken? De link naar de snelste goal doet niets. Dan maar screen posten en kijken of ik hem heb!

Wie tegen wie lijkt me duidelijk, goalscorer ook! Hij schoot al na 8 sec, dus telt dat ook? 8)

http://suzanne-seria.nl/Foto/snelste_goal.JPG
Angelina Jolie Addict

quote:
Tekn0z schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:08:
Hopelijk heb ik ook eens een record te pakken? De link naar de snelste goal doet niets. Dan maar screen posten en kijken of ik hem heb!

Wie tegen wie lijkt me duidelijk, goalscorer ook! Hij schoot al na 8 sec, dus telt dat ook? 8)

[afbeelding]
Snelste was 8 seconden oid :P

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

Vuurvlieg
Reg. datum: 01 februari 2004

Ik ben nog even een spel aan het afronden in FM07, voordat ik met 08 ga beginnen. Zit in 2017 met Salernitana. Is de verbouwing van mijn huidige stadion net klaar, krijg ik het bericht dat er een nieuw stadion zal worden gebouwd, lekker efficiënt dus. :D

[PSN id: eL_b0tti ]

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Whippie, uit de degradatiezone. Mijn team zit vol regen-talent: De hoogst geratete, Givanildo, PA 196, en de laagste regentalent, Jean-Noël Sachy, PA 159. Daaronder nog een hele hoop "oude" spelers die redeljk tot goed mee kunnen komen,

spoiler:
Nathan Jukes, in 2012 31 jaar, toch nog heel goede speler, CA 131, PA 151

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Gameplay is ook werken!
Reg. datum: 01 februari 2006

Het is grappig hoe bepaalde spelers zich ontwikkelen.
Ik zit bij Bayern München en daar lopen een aantal Braziliaanse spelers rond die geweldig zijn.
Verder nog een paar regens die erg goed zijn.
Het spel wordt wel leuker als je niet meer van de kwaliteit irl uit kan gaan 8)

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat

@ Copywriter: idd

Mijn spelers hebben dit seizoen echt moeite met penalties. We hebben er in wedstrijden plusminus 6 gekregen, ALLEMAAL gemist!!
Ook in de bekerwedstrijd tegen blackburn: Mis..Mis..Mis..Mis... Ja dan lig je uit de League Cup...
Soms wil ik wel ff achter die bal gaan staan en mijn spelers laten zien hoe het moet.

Update: ondanks de penalty tegen het championship-duel met Fulham 4-1 gewonnen.

Nilsinho wijzigde dit bericht 25-10-2007 17:27 (11%)
Reden: Potje afgemaakt.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Gameplay is ook werken!

Ook bij mij gaat het dit seizoen niet echt fantastisch met de penalty's
Degene die ze neemt heeft een rating van 14 of 13 voor penalty's

Weet iemand of dit het enige is wat van belang is of komt er ook nog een andere eigenschap om de hoek bij kijken??

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
Copywriter schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:23:
Ook bij mij gaat het dit seizoen niet echt fantastisch met de penalty's
Degene die ze neemt heeft een rating van 14 of 13 voor penalty's

Weet iemand of dit het enige is wat van belang is of komt er ook nog een andere eigenschap om de hoek bij kijken??
Concentratie...

Jafra007 (1004645) VIII.1812

@Copywriter:

Misschien is het de creativiteit, kleine gok hoor, want mijne schieten ze gewoon tegen de keeper aan :|

Ook bij het Nederland elftal, halve finale EK 2012, Ik laat v Nistelrooy in minuut 120 invallen voor de pingel shootout, knalt die mongool m tegen de keeper. Aangzien Spanje alles erin knalt moest de 4e raak schieten, en die kiest keurig een hoek maar daar ging de keeper ook heen. Jammer, einde EK 2012. Hoop trouwens wel dat ik mag blijven, anders is Italie nog een optie, die werden in de groepsfase al uitgeschakeld.

Heb trouwens bij afloop van het EK 2008 op meerdere functies gesolliciteerd, NL en zwitserland wouden me wel hebben, koos voor NL, maar nu zit Zwitserland al 4 jaar zonder manager. Iemand idee hoe dit op te lossen? Zelf weer solliciteren heeft geen zin.

http://xs120.xs.to/xs120/07436/Juist.png.xs.jpg

Wordt moeilijk als ik je vorig seizoen bijna altijd in de basis opstel tot je een leenaanbieding tot eind juni krijgt, die ik accepteer omdat het je favoriete club is, en in de volgende twee oefenwedstrijden je 60 minuten laat spelen....

Kan ik nog een paar records claimen?

1.
http://xs220.xs.to/xs220/07430/13-0sanmarino.png.xs.jpg
Grootste score in een niet-vriendschappelijke interland.
2.
http://xs220.xs.to/xs220/07430/11x10sanmarino.png.xs.jpg
Meeste tienen (11) in een niet-vriendschappelijke interland.

Wanna buy some pegs?

Ik ga vertrekken bij Sleipner. En het wordt Anderlecht.¤ 49M voor nieuwe spelers, ¤ 1,4M aan salarisbudget (¤ 650k uitstaand). Het is mei 2013 dus eind seizoen in België, Anderlecht werd nr2, dus CL.

Light a pussy!

Wanna buy some pegs?

Allemachtig, hoe kun je een club in 3 weken verneuken?

'Mijn' Sleipner heeft een nieuwe coach die al 7 spelers verkocht heeft. Waaronder een Braziliaans jeugdinternational (22 caps!!) naar Real Madrid, à ¤ 1,8M, een Frans/St Miquelon jeuginternational ook à ¤ 1,8M naar Aris. De waarschijnlijk beste linksback ooit die Zweden heeft voortgebracht voor ¤ 3,7M naar Hibernian (en míjn de helft zo hoge bod op hem maar blijven uitstellen omdat ze een beter bod willen afwachten). Die jongens hadden gezamelijk voor zo'n ¤ 20M weggekund als ie goed had onderhandeld.

En in de competitie 2x op rij verloren... Ik huil...

Light a pussy!

Gameplay is ook werken!

quote:
PapaLazarou schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:27:
Allemachtig, hoe kun je een club in 3 weken verneuken?

'Mijn' Sleipner heeft een nieuwe coach die al 7 spelers verkocht heeft. Waaronder een Braziliaans jeugdinternational (22 caps!!) naar Real Madrid, à ¤ 1,8M, een Frans/St Miquelon jeuginternational ook à ¤ 1,8M naar Aris. De waarschijnlijk beste linksback ooit die Zweden heeft voortgebracht voor ¤ 3,7M naar Hibernian (en míjn de helft zo hoge bod op hem maar blijven uitstellen omdat ze een beter bod willen afwachten). Die jongens hadden gezamelijk voor zo'n ¤ 20M weggekund als ie goed had onderhandeld.

En in de competitie 2x op rij verloren... Ik huil...
Dat is het stukje onrealisme in FM. 8)7
Een ander voorbeeld is een topclub die al maanden zonder coach zit

@Papa. Dat is nie echt lekker. Wie is de coach, Ronald Koeman?

Mijn Scarborough is totnogtoe blijven steken in de Championship (seozoen 2012-2013), maar waarschijnlijk promoveer ik dit seizoen. Tenminste, dat hoop ik. De 4-1 tegen Fulham moet worden doorgezet!
Bij de League cup trouwens een hele rotte tegenstander geloot, in de halve finale moest ik óf tegen Aston Villa, óf tegen Wigan Athletic, óf tegen Chelsea. Waar loot ik tegen? Jap, Chelsea. Gelukkig hangen zij onderaan de Premier League. Niet zo moeilijk met Ten Kater als trainer.
Nu de wedstrijd tegen Chelsea....Ik houd jullie op de hoogte.

Edit: Loting voor de 4e ronde FA Cup is binnen: Newcastle. Had beter gekund, maar ik heb ze dit seizoen al (hoewel met een beetje geluk) verslagen in de League Cup ronde 2.

Edit 2: Chelsea....4-0 en nog niet eens geflatteerd ook! Wel van hun rode kaart gebruik gemaakt door een doelpunt te maken, de 4-0 van...Nicolas Millán!

Edit 3: Niet te geloven, ik ben door naar de finale. Ga ik Europees????? (polletje maken?)
(4-2 verloren van Chelsea, dus 6-4 over twee wedstrijden gewonnen)

-Zal Nilsinho met Scarborough naar de Uefa cup gaan-

1 - Nee, ze gaan dik onderuit tegen Wigan Athletic
2 - Nee, Wigan zal met wat geluk winnen
3 - Ja, Scarborough zal met wat geluk winnen
4 - Ja, Wigan is kansloos.

Nilsinho wijzigde dit bericht 30-10-2007 21:41 (38%)
Reden: Update

Ik ga naar de Uefa :D

Gameplay is ook werken!

Vanaf heden heet dit topic het grote Nilsinho topic :+
Ik denk dat alle die -hards overgestapt zijn naar 2008.
Zelf wacht ik wel een jaartje en blijf 2007 spelen :z

Reg. datum: 31 maart 2003

Ben er ook nog zolang de offciele patch er nog niets is en een fatsoenlijke skin er voor FM08. Daarbij wil ik eerst de EPL winnen met Slough :P

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Wanna buy some pegs?

Is 2008 al uit? Ik hou me nog niet zo op de hoogte. Zolang er geen final patch is speel ik sowieso niet. Ga dus ook geen moeite meer doen om de game zsm binnen te hebben. Heb gewoon weer lekker zootje cd's gekocht bij play.com.

Light a pussy!

Heey :O Kan ik er wat aan doen dan ik nog meega met de vroegere snelheid :)

Nieuw record, 6 dagen niks gepost...

Angelina Jolie Addict

quote:
Nilsinho schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:00:
Nieuw record, 6 dagen niks gepost...
2008 is uit.. wat verwacht je :P

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

Dat 2008 nog wat buggy is :)..zelfs met die tweede 8.0.1 patch :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: