Light a pussy!
[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicMede daarom staat de promotiekandidaat nu 10e!
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Zat er van de week aan te denken .. DAT zal wat wezen als ze het in FM08 brengen
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Behalve specifieke nieuwe dingen die dat seizoen weer gebeurenquote:Nilsinho schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:09:
Wedden dat je met FM20 echt ALLES kan doen wat een echte manager ook kan
Feyenoord | Last.fm | Outpacing Messi |
Reg. datum: 12 januari 2007
Seizoen 2030/2031, Real Madrid, en ik kan niet verder.
http://www.testuwwebsite.nl/fm02/01.jpg
lijkt niets aan de hand, alleeeeen....
http://www.testuwwebsite.nl/fm02/02.jpg
ik heb al fm modifier gedownload maar daar kan ik geen careerpaths aanpassen, dus ik kan niet verder met de game omdat ik mijn selectie niet in kan leveren.
Any idea?
Waar het om gaat is iig dat je 8 in Spanje opgeleide spelers moet hebben (waarvan 4 uit eigen jeugd). Heb je er 0, dan kun je 8 spelers minder registreren, je zult dus wat spelers moeten deselecteren. (daarnaast kun je altijd één dag op holiday gaan, maar dan is het nog maar afwachten welke spelers de computer voor je registreert)
Reg. datum: 12 januari 2007
ik snap het principe, maar ik kan dus niet doorklikken omdat ik door wijzigingen maximaal 6 spelers kan selecteren uit spanje. Heel vage situatie. Selectie ongewijzigd kan dus ook niet op een of andere vreemde manier omdat ik dan maar 2(!) spaans opgeleide spelers heb. De eerste keer dat ik zoiets tegenkom in al die jaren CM/FM.quote:Benotti schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:51:
Aangezien het februari is, kun je je selectie niet gewoon ongewijzigd laten? Dat werkte immers.
Waar het om gaat is iig dat je 8 in Spanje opgeleide spelers moet hebben (waarvan 4 uit eigen jeugd). Heb je er 0, dan kun je 8 spelers minder registreren, je zult dus wat spelers moeten deselecteren. (daarnaast kun je altijd één dag op holiday gaan, maar dan is het nog maar afwachten welke spelers de computer voor je registreert)
Holiday is inderdaad een goed idee, de basis van het team staat toch al (van de groepsfase) dus zoveel kwaad kan dat niet.
//edit: holiday werkte prima. *voelt zich even heel stom*. Thanks anyway.
creator1988 wijzigde dit bericht 09-09-2007 11:59 (3%)
Op het gebied van transfers zijn er niet zo heel veel ontwikkelingen geweest: gehaald een AML en een AMRC/FC, gegaan een GK en een ST, plus wat overbodige jeugdspelers. Ook heb ik een GK gehuurd van mijn parent club (Huddersfield Town).
Financieel gaat het redelijk, zit ongeveer 100.000 euro in het zwart, plus ruim onder het wagebudget.
De verwachtingen van board en supporters waren een respectable league positie, en ikzelf ging wederom voor promotie.
In de FA Cup moest ik in de tweede kwalificatieronde tegen Farsley Celtic, die ik met 4-0 vrij eenvoudig versloeg. In de derde kwalificatieronde moest ik tegen Heybury, een non-league team. Met 7-0 werd daar makkelijk van gewonnen, waardoor ik naar de vierde kwalificateronde ging. Hier moest ik tegen Halifax, een divise hoger. Thuis werd het met moeite 0-0, in de replay werd het een kansloze 2-4 nederlaag. Exit FA Cup dus voor dit jaar.
In de FA Trophy moest ik in de derde kwalificatieronde tegen Tilbury, een non-league club. Ze speelden beter dan verwacht, want verder dan een krappe 1-0 overwinning kwam ik niet. In de eerste ronde moest ik tegen Notts County, een divisie hoger. Die waren toch echt een maatje te groot, en een 0-4 verlies was dan ook het voorspelbare resultaat.
Dan de competitie. Zoals eerder gemeld begon het al net zo slecht als vorig seizoen eindigde, met drie verliespartijen in de eerste vier wedstrijden. Daarna ging het gelukkig heel wat beter, en ik stond al vrij snel in de top van het klassement, een positie die ik niet meer heb prijsgegeven, zoals hier onder kunt zien:

Helaas kreeg ik zo ongeveer halverwege de competitie wel opeens heel veel last van blessures, waardoor ik snel-snel een extra ST heb moeten huren omdat al mijn spitsen, op één na, allemaal waren geblesseerd.
Mede hierdoor kreeg ik een scorend probleem, waardoor ik naar mijn idee téveel gelijke spelen heb gehad. Jammer, anders had ik wellicht kunnen winnen.
Nu bleef het bij 'slechts' de playoffs. In de halve finale hiervan moest ik tegen Yeading. Thuis won ik met 1-0, uit werd het vrij eenvoudig een 1-3 overwinning. Door naar de finale dus! Hier moest ik tegen Scarborough. Helaas verloor ik hier vrij kansloos met 0-2, zodat ik volgend jaar weer op dit niveau moet spelen
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua ratings:

Topscorer:

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
Traditioneel had ik weer eens een vrij eenvoudige kwalificatiepoule en toch behoorlijk wat moeite om me te kwalificeren. Het lijkt het echte Oranje wel...
Vooral Wit-Rusland en Griekenland waren best pittig!
Dit was het kwalificatieresultaat:

Het WK verliegp EXTREEM desastreus:

Enige troost is dat zowel Argentine als Italie beiden de finale hebben gehaald (0-0, Italie wint op penalties)...
Ik was al bang voor mijn baan, maar zag dit:

Gelukkig...
Kwalificatiepoule voor het EK is ook al bekend:

Moet te doen zijn dus, Rusland word wel pittig denk ik.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
Na mijn 1-0 komen al snel de 1-1 en de 1-2. Na de rust wordt het al gauw 1-3 door een penalty die mijn verdediger met een rode kaart heeft moeten bekopen...
Ik dus wanhopig, want ik wil die wedstrijd koste wat het kost winnen..dus ik gooi mijn taktiek om, de oude 4-1-2-3 word nu een 1-2-1-5 (LOL).
Ploep, 2-3. Hupsakee, 3-3. En ook warempel de 4-3. Joepie! Eindelijk een beetje geluk
De competitie ging gestaag door, waarbij er eigenlijk niet veel gebeurde, behalve het feit dat ik maar tussen de 2e en 4e plaats bleef hangen. Valencia bouwde zijn voorsprong gestaag uit, en 6 wedstrijden voor het einde had ik de hoop op de landstitel laten varen. Ik besloot mijn hoop te zetten op de Champions League, en in mindere mate op de Spaanse Beker.
In de Spaanse Beker kwam ik in de kwartfinale Osasuna tegen, een absoluut te nemen obstakel, wat me ook vrij eenvoudig lukte. In de halve finale kwam ik goed weg met Atletico Madrid, want de andere twee waren Real Betis, met een fantastische Rafeal Sobis, en Valencia, de huidige koploper, die me in de competitie al eens met 0-5(inderdaad, het was thuis bij mij
In de Champions League was het erg spannend. Na als eerste door te zijn gegaan in de poulefase mocht ik het opnemen tegen Arsenal. Uit werd het een simpele 1-1, waarin niet heel veel gebeurde. Thuis kwam ik al snel achter met 0-1, door Van Persie, die al door mij gewild was, maar niet kwam. Extra zuur dus, maar uiteindelijk maakte het niets uit. Simpel werd de stand gelijk getrokken, en vlak voor rust schoot Sneijder het team zelfs naar de voorsprong. Na rust liepen we uit naar 3-1 en 4-1, dus het werd uiteindelijk nog een vrij makkelijke overwinning.
In de kwartfinale trof ik vervolgens Werder Bremen, de makkelijkste tegenstander die ik op dat moment kon treffen. Uit won ik uiteindelijk moeizaam, van ze, met 3-2, en thuis werd het vervolgens 3-2, waardoor ik verder mochte bekeren, en vervolgens uitkwam tegen Valencia. Opeens lukte het allemaal wel bij, en niet bij hem, waardoor ik uit met 0-2 won, en thuis ook nog eens met 2-2 gelijkspeelde. Ik mocht voor de eerste keer in mijn complete Football Manager carriere door naar een Champions League finale. Ik trof er AS Roma, en geduchte tegenstander, met nette voetballers, als bijvoorbeeld Totti en De Rossi. In een barslechte wedstrijd werd het 0-1 voor Real Madrid, waardoor ik dus voor het eerst ooit een Champions League heb gewonnen
Hoewel het natuurlijk een extreem succesvol seizoen was voor mij, hoop ik volgend jaar toch wat consequenter te presteren. Vooral in de competitie gebeurde het me toch nog te vaak dat ik dat ik tegen de kleine ploegen (Recreativo) in de laatste minuut een gelijkmaker om de oren kreeg, omdat mijn spitsen het vertikte het af te maken.
Dan nu nog wat screenies:
De eindstand:

De boomstructuur van de Champions League, let wel, de finale staat er niet op, want die uitslag weten jullie al

En dan nog mijn beste speler, en ook hier weer een opmerking. Ik zit al in het volgende seizoen, dus al zijn statistieken staan er niet meer, helaas. Hij heeft ongelofelijk goed gepresteerd, samen met Robben. Dit is niet gebasseerd op statistieken, zoals je bij de volgende ziet, maar puur op wie ik het beste vond.

En dan de spelerrecords:

Goed, nu maar weer aan een nieuw seizoen beginnen
Sorry overigens, maar van die clickable screenies maken lukt me niet.
Edit: Heel erg bedankt jongens, via xs.to lukt het me nu dus prima, ziet er meteen een stuk netter uit
Uniquement wijzigde dit bericht 10-09-2007 18:28 (6%)
Reg. datum: 13 november 2006
Of www.primeserver.nlquote:Nilsinho schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:33:
Uniquement: probeer www.xs.to, dan kan je een zo een thumbnail maken =)
Ik speel 't spel momenteel niet meer. Heb 't onderhand wel een beetje gezien. Wacht de nieuwe editie wel af nu
jmac wijzigde dit bericht 10-09-2007 15:05 (21%)
wed-tips Go Portland Trailblazers!
De board en supporters verwachtten een respectable league position, waar ik zelf voor promotie ging.
Op het gebied van transfers is er niet zo vreselijk veel te melden: gekomen is een GK en een D/ML, gegaan zijn een AML/ST en wat overbodige jeugdspelers.
Financieel gaat het niet helemaal lekker. Ik zit weliswaar ruimschoots onder het wagebudget, maar ik heb te weinig inkomsten, zodat mijn financien nu nog maar nét in het zwart worden geschreven.
In de FA Cup moest ik in de tweede kwalificatieronde tegen Frickley (non-league), die ik met wat moeite met 1-0 wist te verslaan. In de derde ronde moest ik naar Fleetwood (ook non-league), waar ik wederom met moeite wist te winnen, dit keer met 2-1. In de vierde kwalificatieronde moest ik tegen Leigh RMI, een divisie hoger. Thuis werd het 2-2 (hoewel ik had moeten winnen, tegengoal in de 91e minuut...). In de replay werd het een 1-2 overwinning voor mij, zodat ik naar de eerste ronde doorstroomde. Hier moest ik tegen Hinckley, uit mijn eigen divisie, die ik vrij eenvoudig met 2-0 wist te verslaan. Ik was dus door naar de tweede ronde, het beste FA Cup resultaat dat k met die team tot nu hoe heb behaald. Hiest moest ik tegen Boston United, een divisie hoger. Helaas werd er nipt met 0-1 verloren, einde oefening voor mij dus.
In de FA Trophy moest ik in de derde kwalificatieronde tegen Eastbourne Borough, die ik met 2-1 wist te verslaan, met een hoop geluk. In de eerste ronde moest ik tegen Margate, een divisie hoger. Die waren een maatje te groot: 1-3 verlies en exit.
In de competitie begon het enigszins moeizaam, maar niet eens echt slecht, ik had vooral een gebrek aan scorend vermogen. Na enige tijd ging het opeens beter waarna ik een hele snelle stijging heb doorgemaakt, zoals hieronder te zien is:

Echter, de laatste 10 wedstrijden sloeg de vermoeidheid toe, want wederom scoorde ik erg weinig helaas.
Helaas was de 1e (Nuneaton) toch echt even té sterk, zodat ik ook dit jaar weer de playoffs moest spelen. In de halve finale hiervan trof ik Barrow. In de eerste wedstrijd (uit), werd het een volstrekt kansloze 4-1 nederlaag, thuis werd met 0-1 verloren...
Ik ben ook volgend jaar dus weer veroordeeld tot deze divisie... ik snap er geen bal van, er lijkt wel een vloek op deze game te rusten, want promoveren wil dus al vier seizoenen achter elkaar niet lukken
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua rating:

Topscorer:

Slecht seizoen, hoewel het voetbal soms heel aardig was, met een superspits (Klose). Ik liet alleen teveel punten liggen tegen de toppers. Helaas, volgend jaar maar weer proberen.
Vraagje: Toen ik 6 seizoenen begon bij Sleipner in de kelders van het zweedse voetbal vond de board dat ik max 1 coach mocht hebben. Nu is de trainingground flilnk verbeterd, heb ik A-internationals rondlopen, speel ik voor de 2e keer op rij (voorronde) CL en ben 2x op rij kampioen geworden. Nog steeds vind mijn board dat 1 coach genoeg is.
Dit is rete-irritant want op deze manier kan ik nooit verder komen. Ik heb wel 5 coaches lopen maar ik kan er pas een bijnemen als er een weggaat. En 5 coaches is al krap aan. Is er een manier om dit aan te passen?
Light a pussy!
Dit is nu bij FM 2007 en was vorig jaar bij FM 2006 ook het geval.
Is dit toeval?
Of zijjn de diehards uitgekeken op FM 07 em wachten ze op FM 08
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Reg. datum: 04 april 2003
een speler uit mijn eigen jeugd (nu 22) is uitgegroeid tot een topspeler en allerlei clubs azen nu op hem.. nu heeft een club 17miljoen geboden terwijl ik 30 vraag... en heeft de voorzitter het bod geaccepteerd omdat hij het te goed vond om te weigeren..... terwijl het mijn spelmaker is en de belangrijkste man in mijn team...
kan ik dit op een of andere manier uitzetten??? of blokkeren??
alvast bedankt voor je reactie..
gr shaku
Ik wacht iig op 2008, met de nieuwe selecties stoeienquote:Copywriter schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:04:
Het valt mij op dat wanneer de houdbaarheid van een FM spel ten einde loopt er weinig gepost word op het forum.
Dit is nu bij FM 2007 en was vorig jaar bij FM 2006 ook het geval.
Is dit toeval?
Of zijjn de diehards uitgekeken op FM 07 em wachten ze op FM 08
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza
Nee, dit kun je zeker niet uitzetten. Het blokkeren weet ik niet zeker maar is volgens mij ook niet mogelijk.quote:Shakuhachi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:33:
ik heb een vraag... over iets waar ik gigantisch van baal...
een speler uit mijn eigen jeugd (nu 22) is uitgegroeid tot een topspeler en allerlei clubs azen nu op hem.. nu heeft een club 17miljoen geboden terwijl ik 30 vraag... en heeft de voorzitter het bod geaccepteerd omdat hij het te goed vond om te weigeren..... terwijl het mijn spelmaker is en de belangrijkste man in mijn team...
gr shaku
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) ::.
Enige kans is om hem een nieuw dik contract aan te bieden, zodat hij dat accepteert ipv de aanbieding van die clubquote:Shakuhachi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:33:
ik heb een vraag... over iets waar ik gigantisch van baal...
gr shaku
I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!
Het wordt idd tijd voor FM2008, er is nog geen topice he?quote:Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:34:
[...]
Ik wacht iig op 2008, met de nieuwe selecties stoeien
Ik neem aan dat die weer geplanned staat voor eind oktober, ik heb er zin in
Asus P5B-E | Intel C2D E6400 + Scythe Ninja | 2GB Kingston HyperX 6400 | EVGA 9800GTX+ SC | Samsung 205BW | WD Raptor 74GB | Samsung F1 640GB | Auzentech X-Fi Prelude | Logitech Z-2300 | Sennheiser HD595 SE | Tagan TG480-U15 | Lian Li PC-60b
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last