Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
FM'07 Die Hard...
Reg. datum: 01 maart 2005

Na 4 sterke seizoenen bij Napoli, waarvan keurig 2x 5e ben ik vertrokken naar Parma, die club was inmiddels gedegradeerd naar de Serie B, en stond daar toen ik binnen kwam op een 14e plaats, seizoen afgemaakt en geëindigd op een keurige 11e plaats,

Het 2e seizoen, ben ik gaan rondkijken naar goedkope multifunctionele spelers, in totaal kwamen toen een man of 8, de doelstelling was een veilige positie in de middenmoot, we werden 2e en promoveerden na de play off wedstrijden, naar de serie A

Er kwamen wederom een stapel spelers om maar niet te degraderen, onder andere een aantal jeugdspelers van Milan, wat spelers van Napoli en ook van Almeira, jammer genoeg was het nogal een wisselvallig seizoen, we eindigden op een strakke 11e plaats, maar in de laatste 8 wedstrijden werd maar 1 keer gescoord, nota bene door een middenvelder, en dat is dus niet de bedoeling.
De belangrijkste spelers van dit seizoen waren Santini ( ¤ 0,00 – Milan ) Rossini ( ¤ 0,00 – Milan ) Weikl ( ¤ 0,00 – Atalanta ) Franck ( ¤ 0,00 – Almeira ) ( Krohne ( ¤ 0,00 – Almeira ) Barron ( Amiens ) en Quires ( ¤ 3,400,000 – Napoli )
Grote verassing was Kacimi ( ¤ 14k Dordrecht ) deze linksback hield de oude Del Grosso en de nog oudere Maxwell uit de basis.

Dit seizoen zijn er in totaal 17 spelers gehaald voornamelijk voor de jeugd en ook een aantal voor de basis, waaronder Svensson ( ¤ 0,00 – Perugia ) en Columbo ( 5,250,000 – Napoli ) Columbo is tevens de duurste speler ook.
Er vertrokken helaas ook een paar basisspelers waaronder Weikl ( ¤5,750,000 – Celta ), opzicht eigenaardig vorig seizoen transfervrij gehaald, en nu voor dat geld weg, terwijl hij niet eens zo fantastisch speelde

Selectie dit seizoen

Rossini
Kacimi - Santini - Barron - Leandro
Chevalier
Dixon Rui
Svensson
Columbo Quires

De spellers verdienen natuurlijk enige uitleg:

Rossini, jonge onder 21 international kwam voor niks van Milan, nooit geblesseerd, toekomstig intenational.
Kacimi, Marokkaans internationaal, net 20, gehaald van Dordrecht, speelt sinds anderhalf seizoen in de basis, en ontwikkeld zich enorm.
Santini, ook een jonge onder 21 international, die ook voor niks van Milan kwam, stabiele back, pikt regelmatig zijn goaltje mee, enorm kopsterk.
Barron, gehaald van Amiens voor ongeveer 25k, is al een keer opgeroepen voor Frankrijk, een groot talent van 20, wel vorig seizoen 5x een rode kaart….
Leandro, een oudere Portugese international van 30, ik had hem al gehaald bij Napoli, maar nadat ik daar vertrok, drukten ze hem naar het 2e , zelfs zijn contract verlengden ze daar niet, in de voorbereiding de man op de rechtsback plek.
Chevalier, een 28 jarige Zwitserse verdedigende middelvelder, kwam in het eerste seizoen voor niks over van Hammerby, nu ook een international, met een geweldige vrije trap
Dixon, het grote talent uit Zuid Afrika, op zijn 17e uit Afrika weggehaald voor 7k, fantastische specs, loopwonder, helaas wil hij naar een grotere club, maar voor minder dan ¤ 7,000,000 gaat hij nergens heen.
Rui, wederom een oudere Portugees, kwam transfervrij over van Inter, kan zowel op rechts en centraal op het middenveld, en ook in de spits, was verbaasd dat hij naar Parma wou komen, aangezien hij ook naar o.a. Valencia kon.
Svensson, aanvallende middenvelder, gehaald van Perugia als vervanger van Weikl, deed het in de voorbereiding uitstekend, en scoorde meer dan de 2 spitsen samen.
Columbo, meegenomen uit Napoli, het talent uit de jeugd, ik had behoefte aan doelpunten, en hoop dat hij deze kan verzorgen, wel de duurste speler ooit, ¤ 5,250,000.
Quires, vorig seizoen goed voor 8 goals in 30 wedstrijden, is net 23, krijgt dit seizoen vanaf het begin een kans in de basis, kan goed voetballen, is helaas blessure gevoelig.

De reserves.

De bank is een mix van jonge talenten en de gewezen basis spelers van vorig seizoen.
De bankzitters zijn:
Müller een jonge Duitse keeper , van 19 gehaald op zijn 16e van Freiburg, voor 10k
Sierra, kwam 2 seizoenen transfervrij over van Zaragoza, nu 22, backup voor Leandro
Van der Ven, een Belg van 31, transervrij van Rimini, centrale back, en verdedigende middelvelder puur gehaald als reserve.
Gombert, in het eerste seizoen gehaald, voor de jeugd, nu reserve voor Dixon, koste toen 12k, kost nu ¤ 4,000,000, in de voorbereiding heeft hij veelvuldig op de plek van Dixon gespeelt.
Silvestre, Backup voor Rui, wederom een jonge fransman, kan voor 4k van Lorient over, kan op elke plek op het middenveld spelen.
Krohne, gehaald van Almeira, was transfervrij, de backup voor Svensson & Columbo, nadat hij in de voorbereiding aan Svensson zijn plek verloor.
Franck, ook gehaald van Almeira, was transfervrij, de backup voor Quires, vorig seizoen een enorme dip meegemaakt ( lees 20 wedstrijden geen goals ) mag zich opnieuw bewijzen

De jeugd.

Sinds dit seizoen ben ik ook de coach van de onder 20, omdat ik wil dat ze wennen aan het spelsysteem en aan de positie waar ik hun wil hebben, ga niet alle spelers uitlichten, alleen de grootste talenten:

Legaur: jonge spits, net 17, ook gehaald van Amiens, voor het bedrag van amper 2k, heeft er nu 19 inliggen in 11 wedstrijden
Koski, ook spits, net 16, komt uit Finland, koste 10k, loop 1 op 1
Chevalier, linksback, van Rennes, 18, koste 4k, gemiddelde een 8
Het grootste deel van mijn jeugd zijn Fransen, Zweden, Duitsers & Finnen, en een verdwaalde Angolees.
Binnen nu en 2 seizoenen, is de doelstelling dat de jeugd doorstroomt, om de oudere spelers te vervangen, hoef ik geen spelers aan te trekken, en qua financiën blijft het ook goed.

De doelstelling van het 1e is niet degraderen, de fans verwachtten hetzelfde, we worden geschat op een 18e plaats we staan nu 8e, en ik wil europees halen, en dat moet kunnen met deze selectie ,dus het wordt een spannend seizoen.

n00b

Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

Bij mijn Triestina game, seizoen 2013-2014, is ook weer het een en ander gebeurd.

De doelstelling was om de middenmoot te halen, de media zag mij wel eindigen op een 11de plek.

Bij aanvang van het seizoen zijn een aantal talenten gekomen.

Ergin Emre spits
likka Kajala spits
Sandro spits op leen van AC milan
Hamaani Lassaad AML

Verder vooral doorgebouwd op het team van vorig seizoen wat boven verwachting 7de was geworden op 1 punt van de playoffs.
Voor de media en het board dus een middenmootplek, persoonlijk doel: promotie.

Na 10 wedstrijden stond Triestina op plek nr 1 met Bari en Rimini op respectievelijk 1 en 3 punten. Zo bleef het tot ongeveer de 'winterstop'. Na 19 wedstrijden stond Triestina nog steeds bovenaan met Bari en Rimini op de loer.

In het begin was de nr 1 positie te danken aan Ergin Emre, deze 19 jarige spits scoorde 5 maal in 7 wedstrijden. Daarna helaas een zware blessure waardoor hij 3 maanden aan de kant stond.
Emre stond altijd met Olsen in de spits. Olsen had maar 2 maal gescoord en stond in de schaduw. MAar nadat Emre geblesseerd was stapte hij uit deze schaduw. In de volgende 11 wedstrijden scoorde hij ook 11 maal. Netjes 1 op 1 dus en dat trok de aandacht van veel grote clubs.

In Januari stond het transferwindow weer voor de deur, zoals verwacht veel interesse voor mr. Olsen.

Triestina leed nog steeds verlies per maand. De ene maand 100k, de andere 500k dat lag aan het aantal thuiswedstrijden. Met nog maar 1,6 miljoen op de bank en Emre die weer fit begon te geraken is Olsoen dus naar Juventus verkast voor het extravegante bedrag (voor Triestina begrippen) van 12,5 miljoen + 35% van de volgende verkoop.
Qua geld zat Triestina dus goed. Nu had Juve ook nog interesse in Co-ownership van Emre. Hier hadden ze 3,3 miljoen voor over. Te weinig volgens mij dus verhoogde het na een mooie 15 miljoen om ze te laten ophouden met zeuren. Maar Juve is Juve niet dat ze dan gewoon 15 miljoen bieden. Dus alleen al voor Co-owning was ik weer 15 miljoen rijker.

Uiteindelijk maar 1 speler teruggekocht Antonio Di Lallo een aanvallende middenvelder omdat mijn middenveld een blessuregolf te verduren had. Kosten 450k :z .En op de laatste dag spotte ik nog een groot Talent, wel weer een spits maar dat maakt niet uit, Andrea Tabarcea, 18 en killer stats.

Met de zakken goed gevuld met geld en een fitte Emre ging Triestina op weg naar de 2de seizoenshelft. Dit begon goed. 4x winst en Rimini en Bari lieten punten liggen. Vooral Bari snapte ik iets van. Deze gingen zo goed in de eerste helft en nu... 3x verlies en 1x gelijk. Oftewel 11 punten verschil meer meteen!
Uiteindelijk kwam er ook een moeilijkere periode voor Triestina. 2x verlies en 2x gelijk op rij zorgde ervoor dat Vicenza op een gelijk aantal punten kwam. Vervolgens een onderling duel. Erg belangrijk en ik mocht thuis spelen. Taktiek iets aanvallender gemaakt maar dat mocht niet baten want het werd een doelpuntloos gelijkspel. De wedstrijd daarna ging Vicenza de boot in uit tegen de nr19 wat mij weer wat adem gaf.

Uiteindelijk stand:
http://s2.supload.com/thumbs/default/Serie_B_2013-2014.jpg

Promotie!!

Meteen op jacht gegaan naar nieuwe spelers en vooral de verdediging heeft weer verstrerking nodig. 1 nieuwe basisspeler en talent gehaald en zelfs weggekaapt voor de neus van de grote clubs. Cyrille Dally een 1,93m lange centrumverdediger met een aardige snelheid!

Nu lijkt mijn selectie aardig compleet. Er zullen nog een paar spelers vertrekken omdag ik ze niet meer nodig heb. Maar dit zijn de namen die het moeten doen... het doel is om 50 punten te halen in de Serie A, want dan was je pas veilig in het vorige seizoen serie A, moeiljk opgave dus.

http://s2.supload.com/thumbs/default/huidige_selectie.jpg

Ik zal maar weer eens gas gaan geven! :)

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Kleine update van mijn kant:

Seizoen 07/08 zit erop. Doel: Top 10 van de conference.

Competitie Het ging heel erg goed, tot ik kennismaakte met een wel heel vreemde scheids. Deze bananenopa besloot in zijn eerste wedstrijd twee tegenpenalty's te geven en in zijn tweede wedstrijd drie rooie kaarten in de eerste helft voor mij. Ik denk dat dat gastje Scarborough haat. Doelstelling was dus 10e, media 14e en club een veilige middenmootplaats. Met drie wedstrijden te gaan twee punten achterstand en nog een onderling duel met de nummer 1. Toen kregen mijn gassies het warm en verloren ze 1x en speelden 1x gelijk. Gelijk vijf punten achterstand bij het onderlinge duel dat met 4-0 werd gewonnen. Dan maar nacompetitie. De nummer 5 won de heenwedstrijd met 2-1, en in de 1e helft van de return stond ik ook weer achter, dus toen besloot ik vage maatregelen te nemen. Ik had 2 verdedigers, 1 VMC, 1 MC, 3 op de AM lijn en drie spitsen (soort van aanvallende 3-4-3). Prompt werd het 3-1. Dus dan de finale van de nacompetitie, die ging gelijk op, maar in de verlenging waren we BAGGER. Toch de 0-0 gehouden en na penalties had ik 4-2 verloren. Jammer, dan nu maar kampioen worden.

FA Cup: Al in ronde twee eruitgegooid door een League 2 club, Wrexham. Niets boeiends te melden
FA Trophy: Deze had ik moeten winnen, maar door blessuregolf na de 4e ronde eruit gegooid.

Transfers:

++ Nathan Joynes - Transfervrije spits die er prompt 33 inlegt en dus topscorer is
++ Bobby Hassell - Speler van het jaar. voor 10k van Barnsley overgenomen en is nu al 35k waard.
+ Alan Thompson - transfervrij van Celtic overgekomen om een team rond zich gebouwd te krijgen. Is hem niet gelukt, maar is wel een goede teamspeler geworden. We zouden hem eventueel wel kunnen missen.
+ Keith Andrews - Deze speler loste alle problemen op het middenveld op waardoor er minder tegencounters kwamen

- Patrick Kavanagh - Slechte aankoop voor het team, maar werd in de winterstop al verkocht.
- Anthony Marshall - Deze transfervrije speler haalde het net niet. drie doelpunten in tien wedstrijden (reserves) is te weinig wanneer hij in topvorm was.

Natuurlijk zijn er ook spelers vertrokken:

Nathan Jukes, vorig jaar nog speler van het seizoen, is voor 70k verkocht terwijl hij voor 3k was gekocht.
Mark Hotte, de beste DC die ik ooit heb gzien, is in de zomer naar Airdrie gegaan, en in de winter naar Fulham waar hij een basisplaats heeft. Ik snap het niet, want volgens de ingame editor is zn CA niet eens zo goed.
Billy Dennehy, stabiele kracht op de linkerflank, verkocht aan Hibernian.

En erm...iets van 13 reserves op vrije transfer gegaan.

En iets positiefs voor het volgende seizoen:

Lauri Dalla Valle komt!! Snap niet hoe, maar ik ben er blij mee. Ook heb ik een klein keepersprobleem tijdelijk opgelost door de beste Conference south keeper te nemen op proef om te kijken of hij het niveau aankan, dus dat worden even wat partijen tegen de reserves.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Reg. datum: 31 maart 2003

Bah, bah en nog eens bah. De 2e helft van het afgelopen seizoen is dramatisch slecht verlopen en in het nieuwe seizoen gaat het net zo. Krijg me team helemaal niet aan de praat :'( Hoop dat FM08 qua tactiek wat beter te regelen is want ik vind FM07 op sommige punten totaal onbegrijpelijk.

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Reg. datum: 12 juni 1999

Zo, daar zijn we weer, seizoen 2 voor Harrogate Town zit er weer op.

De verwachtingen van zowel board als supporters waren een respectable league position, ikzelf ging voor promotie.

Qua transfers is er één belangrijke speler (D/AML) vertrokken, zie ook de eerdere melding in dit topic. Ik kreeg voor hem 595.000 euro (475.000 upfront, de rest in clausules). Als vervanging heb ik een AML/ST gehaald, in de hoop dat hij het vrijgekomen gat kan opvullen, daar de vertrokken speler een van mijn steunpilaren was. Verder heb ik een AM/FC(Piscina) gehaald, omdat mijn topscorer van vorig jaar (Holland) voor ruim een halfjaar gebleseerd was... verder nog een extra GK gehaald en een overbodige MC verkocht.

Mede door deze verkoop ben ik financieel gegaan van 120.000 euro verlies naar in totaal bijna 300.000 euro winst, dus dat is dan wel een mooie opsteker. Ook zit ik net onder het wagebudget verder.

Daarnaast heb ik twee spelers uit de jeugd gepromoveerd om ze een kans te geven: Owens (DC/DM) en Piper (DL).

In de FA Cup ging het dit jaar beter dan vorig jaar. In de tweede kwalificatieronde moest ik tegen Rossendale, die ik met 9-0 van de mat speelde. In de derde kwalificatieronde wachtte Frickley, die ik met 2-1 versloeg. Vervolgens mocht ik in de 4e kwalificatieronde tegen Bamber Bridge, die met 3-0 werden opgerold. Ik was dus door naar de eerste ronde, waar ik tegen Matlock moest. Hier liet ik me stevig verassen waardoor ik met 1-2 verloor helaas...

In de FA Trophy begon het ook niet verkeerd met een 3-0 overwinning tegen Harlow town in de derde kwalificatieronde. In de eerste ronde moest ik tegen St. Albans, een divisie hoger. Thuis werd het 1-1 waardoor een replay nodig was. Die verloor ik helaas vrij kansloos met 4-2.

Tot slot de competitie. Hier ging het aanzienlijk moeizamer dan vorig jaar, op de een of andere manier wilde mijn team gewoon niet goed loskomen, met name in de tweede helft van het seizoen. Scoren deed ik genoeg, maar helaas moest ik ook teveel tegendoelpunten incasseren.

Maar ik heb uiteindelijk toch de playoffs gehaald. Dit is vooral te danken aan Piscina, ik had hem gehaald als backup, maar hij bleek zo enorm goed dat hij een vaste basisspeler (Whittington) van zijn plek heeft verdreven.

In de Playoffs moest ik in de halve finale tegen Nuneaton. In de eerste wedstrijd (uit) werd met 3-2 verloren, thuis werd het 0-2, dus ik moet volgend jaar weer in deze competitie spelen :(

Competitie:

http://img128.imagevenue.com/loc233/th_31349_ht6_122_233lo.jpg

Selectie:

http://img185.imagevenue.com/loc594/th_31350_ht7_122_594lo.jpg

Beste speler qua rating:

http://img101.imagevenue.com/loc877/th_31356_ht8_122_877lo.jpg

Topscorer:

http://img155.imagevenue.com/loc1057/th_31357_ht9_122_1057lo.jpg

----

http://img169.imagevenue.com/loc709/th_34680_hol1_122_709lo.jpg

Right, lekker realistisch 8)7 8)7

wildhagen wijzigde dit bericht 01-09-2007 10:20 (3%)

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

Misschien krijg ik die ook wel, zo'n invitatie. Zit nu op 25 juni 2008.

Whittington is toch van Scarborough? of zijn het er twee?

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Heeft idd een jaartje in Scarborough gespeeld ja, maar in het begin van het spel (iig met de nieuwste FMupdate) zit bij Harrogate, en IRL zit hij daar ook :)

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

Reg. datum: 24 juli 2006

Ik ben nu met Millwall begonnen, eerste 10 wedstrijden gelukkig gewonnen. 3 transfers gedaan, allemaal gratis. Ik post na het seizoen wel een leuke samenvatting zoals Wildhagen het altijd doet.

Wanna buy some pegs?

Pff, ik ben nog niet verder gekomen dan Oranje U19 coach.

Light a pussy!

Zo, seizoen 2008/2009 zit er weer op voor Harrogate Town, en ik kan wel zeggen: gelukkig maar! Wat een absoluut rampseizoen.

De board en supporters verwachtten een respectable league positie, ik ging voor promotie.

Qua transfers is het vrij rustig gebleven: gehaald zijn een DC/DM en een MC, gegaan is een D/AML.

Financieel gaat het dus niet lekker. Waar ik aan het begin van het seizoen 300.000 euro winst had, sta ik nu nog maar net 130.000 euro in het zwart. Reden is dat door alle slechte toestanden dit jaar (waarover later meer) er niet meer dan een halve paardekop op de tribune zat, en die moet ik dan nog gratis toegang geven ook, want anders kwam zelfs die niet meer.

In de FA Cup moest ik in de tweede kwalificatieronde tegen Farsley Celtic, die ik met 5-1 eenvoudig versloeg. In de derde kwalificatieronde moest ik tegen Frickley die ik met enige moeite met 2-1 versloeg, waarna ik door was naar de vierde kwalificatieronde. Thuis werd het tegen Gainsborough 1-1, maar in de replay werd ik met 1-2 kansloos verslagen. Op dit moment zat ik nog niet echt diep in de problemen, dat kwam later pas.

In de FA Trophy moest ik in de derde kwalificatieronde tegen Tamworth. Het leek wel een conservenfabriek, want ik werd met 0-6 finaal ingeblikt en met verlopen THT-datum terzijde geschoven. Hier zat ik dus inmiddels al wel in de problemen...

Dan de competitie. De eerste paar wedstrijden liep het best ok, maar toen sloeg het noodlot toe. Ik bedoel, je hebt wel eens dipjes en je hebt dipjes, maar dit was een dipje met het formaat van het zonnestelsel, want ik ging bijna loodrecht richting degradatiezone. Waarom weet ik nog steeds niet, want ik had niets aan de tactiek gewijzigd en had ook nauwelijks last van blessures, maar op de een of andere manier wilde het totaal niet meer gaan lopen. Mijn spitsen konden nog geen bal in een open doel schieten. Mijn verdedigers konden dat wel, alleen was het meestal mijn eigen doel. Mijn keeper stond erbij en keek ernaar, vond het kennelijk niet de moeite om zich te bewegen want de goals vlogen links, rechts en over hem heen terwijl-ie vrolijk doorging met dagdromen. Mijn middenvelders kenden maar één doel: de bal over de zijlijn meppen waardoor de tegenstander een ingooi kreeg en hem wat makkelijker in mijn doel kon trappen.

Het gevolg is dus het onderstaande grafiekje. Beware, want het lijkt wel een achtbaan!

http://img44.imagevenue.com/loc1079/th_34220_ht10_122_1079lo.jpg

Op een gegeven moment leek het team weer wat op te krabbelen, maar kennelijk schrok men daar zelf ook zo van, dat we weer vrolijk verder gingen met kwakkelen...

Inmiddels was de board 'not amused', stonden de supporters klaar om de strop om mijn nek te leggen, en lag ikzelf in het virtuele FM-ziekenhuis met een driedubbele hartaanval gevolgd door een rolberoerte. Wonder boven wonder heb ik nog geen enkele vote of confidence gehad, want die had ik inmiddels toch wel verwacht...

Toen ik daarvan weer hersteld was, heb ik een hoop van de spelers beloond met een flinke salarisverlaging, en kennelijk zag men ook wel in dat het een beetje verdiend was, want men accepteerde het allemaal zonder morren.

Voor volgend jaar hoop ik dat het weer iets beter gaat...

Competitie:

http://img183.imagevenue.com/loc568/th_34226_ht11_122_568lo.jpg

Selectie:

http://img145.imagevenue.com/loc774/th_34237_ht12_122_774lo.jpg

Beste speler qua rating:

http://img131.imagevenue.com/loc600/th_34243_ht13_122_600lo.jpg

Topscorer:

http://img45.imagevenue.com/loc638/th_34249_ht14_122_638lo.jpg

Onze excuses voor het ongemak
Reg. datum: 08 april 2000

Ik had ooit eens een patch waarmee ik de opstart screens kon overslaan, dus zonder ze helemaal af te ratelen.
Het betrof een soort van patch waarbij de huidige screens met een blanco file overschreven werden.
Kan iemnad mij hier nog aan doen helpen?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
wildhagen schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:02:
Zo, seizoen 2008/2009 zit er weer op voor Harrogate Town, en ik kan wel zeggen: gelukkig maar! Wat een absoluut rampseizoen.
Zo'n onverklaarbare dip heb ik ook gehad halverwege mijn 2e seizoen in de Premiership en die duurt nog lekker voort in het 3e seizoen. Europees wals ik over iedereen heen maar in de competitie verlies ik zelfs thuis van de nummer laatst met 0-4 8)7

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

quote:
Nilsinho schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:14:
Misschien krijg ik die ook wel, zo'n invitatie. Zit nu op 25 juni 2008.

Whittington is toch van Scarborough? of zijn het er twee?
En ik heb de invitaite gekregen. Al is het niet realistisch, ik hem hem aangenomen. Gelijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Brazilië geregeld.

quote:
Paul Hewson schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:35:
[...]

Zo'n onverklaarbare dip heb ik ook gehad halverwege mijn 2e seizoen in de Premiership en die duurt nog lekker voort in het 3e seizoen. Europees wals ik over iedereen heen maar in de competitie verlies ik zelfs thuis van de nummer laatst met 0-4 8)7
Ja, leuk he? En we gaan in het nieuwe seizoen gewoon door met blunderen bij het leven...

5 wedstrijden gespeeld, 0 winst, 1 gelijk, 4 verlies. O.a. een verlies met 4-0 tegen de belangrijkste degradatiekandidaat, en die gelijkspel is dan weer tegen de belangrijkste promotiekandidaat (1-1)...

Doelsaldo na 5 wedstrijden: 3 voor, 12 tegen...

Denk dat ik er voor vandaag maar mee stop. Lekker saven en van de week weer verder met de game...

Reg. datum: 09 oktober 2003

Zwerft er al ergens een nieuwe data patch rond met alle nieuwe transfers?

Wanna buy some pegs?

Ik had afgelopen donderdag zo'n rampdag. Voor m'n save een paar dagen eerder had ik net de halve finale van de Royal League gehaald, met een half reserveteam in het veld. Vervolgens dus opgeslagen en donderdag weer verder. 2x verlies met dik 20 schoten waarvan 3 op doel. Toen ben ik maar gaan slapen.

Light a pussy!

Onze excuses voor het ongemak
Reg. datum: 08 april 2000

quote:
Sjakie01 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:06:
Hey pssst: http://fm.manutd.nl/content/view/898/1/

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Reg. datum: 08 oktober 2004

quote:
Sjakie01 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:06:
Psst, http://files.filefront.co.../;8253306;;/fileinfo.html. Meer info hier.

Inclusief de minpunten verwijderd in de Serie A.

JanW wijzigde dit bericht 03-09-2007 13:35 (6%)

Jezus, mijn ploeg heeft de Wildhagen-syndroom gekregen.
Wedstrijden domineren....maar te weinig scoren om te winnen. Wat een idioten daar. Als we niet winnen tegen de degradatie kandidaat, dan weet ik het niet meer.

Nilsinho wijzigde dit bericht 03-09-2007 16:48 (3%)

Wanna buy some pegs?

Ik ga voor de term:

"Syndroom van Wildhagen"; 'aquaplaning' 're-ranking' FM2007; zonder duidelijke oorzaak, plotseling optredend zwalken van de gecoachte voetbalploeg.

PapaLazarou wijzigde dit bericht 03-09-2007 21:37 (3%)

Light a pussy!

Ik heb het woord ook aangepast. Misschien inderdaad wat grof.

Update: Ze gaan gewoon weer door

Knap trouwens dat ik terwijl Nederland speelt (ik ben bondscoach) ook leiding kan geven aan mijn Scarborough-wedstrijd.

Nilsinho wijzigde dit bericht 03-09-2007 17:09 (8%)

Hehe, maakt niet uit hoor, heb ik eindelijk ook iets naar me vernoemd ;) :P

Reg. datum: 10 november 2001

Sorry wildhagen, maar ik moet de bubbel toch laten barsten. :p Het beestje heeft al een naam: re-ranking en wordt uitvoerig beschreven op de SI-fora.

De AI teams schatten je hoger in en gaan behoudender spelen. Je zal het spel domineren, maar het scoren wordt moeilijker, omdat het zo verdraaid druk is voor het doel. :/

Reg. datum: 22 februari 2000

quote:
irritableskillz schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:08:
Sorry wildhagen, maar ik moet de bubbel toch laten barsten. :p Het beestje heeft al een naam: re-ranking en wordt uitvoerig beschreven op de SI-fora.

De AI teams schatten je hoger in en gaan behoudender spelen. Je zal het spel domineren, maar het scoren wordt moeilijker, omdat het zo verdraaid druk is voor het doel. :/
Dat was opzich al bekent en daarnaast klinkt "Wildhagen-syndroom" beter :+
Ik bedoel, iedereen weet gelijk waar je het dan over hebt. :)

This dependency has no dependencies!

Reg. datum: 10 november 2001

Een soort negatief Korbach-effect. :+

Wildhagen verdient ook wel een naar hem vernoemde term na zo'n lange FM carriere. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: