The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicAl met al ben ik in een keer doorgestoten naar de premiership (ergo elk jaar gepromoveerd), en zo'n prestatie is dat niet naar mijn mening, structureel bovenin meedraaien daar is moeilijker met een zelfgebouwde ploeg.
Via het clubscherm->history->domestic leagues dacht ik zo uit me hoofd.quote:Nilsinho schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:44:
@ paul : Hoe ga je naar die pagina waar je je competities ziet??
Trouwens, ben nogmaals met Scarborough verdergegaan (oude savegame in 2e seizoen, conference national, met HEEL wat geluk door conference north (5e, zou 2e zijn zonder straf) heen gerold), begon de savegame editor te gebruike toen topscorer half jaar geblesseerd was. wil ik NOOIT meer doen. Heb dus ook de SG editor van me pc afgekickt.
Edit:
Toppertje voor conference national teams spelend met een 4-3-3 systeem: Nathan Joynes. Heeft er bij mij al 37 ingelegd in 47 wedstrijden. Totaal niet blessuregevoelig.
Mocht je Anthony Elding of Greg Palmer te pakken kunnen krijgen ben je verzekerd van een topscorer tot aan League One.
Triumph Speed Triple 08 - Fusion White
Elding of Palmer. Zal erop zoeken. Zijn ze verkrijgbaar voor een Conference Nationaal ploeg? Geld is geen probleem (2.3 miljoen in kas (FA Cup 6e ronde en FA trophy gewonnen) ), 0.8 miljoen transferbudget.
Nilsinho wijzigde dit bericht 24-08-2007 09:27 (5%)
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Ik heb ze beide in de Conference National gehaald dacht ik.quote:Nilsinho schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:27:
@Paul: Ik vond het net toen ik het bericht plaatste XD, alsnog bedankt voor de moeite.
Elding of Palmer. Zal erop zoeken. Zijn ze verkrijgbaar voor een Conference Nationaal ploeg? Geld is geen probleem (2.3 miljoen in kas (FA Cup 6e ronde en FA trophy gewonnen) ), 0.8 miljoen transferbudget.
Sodeju, dat is een best budget. Had tot mijn 2e seizoen in League One geen geld. Ben pas sinds vorig seizoen uit de rooie cijfers
Die linkjes in de OP doen het niet meer!
Worldracing wijzigde dit bericht 24-08-2007 13:02 (26%)
Bedankt, hij is binnen ^O^quote:Ben.Hahlen schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:54:
Alstublieft. Laat even weten als ie binnen is, dan gaat ie er weer af nl.
Was ook heel veel geluk voor nodig om 2x het ver te schoppen in de FA cup en 2x de FA Trophy te winnen. Ondertussen mezelf uit de verliescijfers halen door spelersverkopen bij goeie resultaten (ja je koopt ze transfervrij hequote:Paul Hewson schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:08:
[...]
Sodeju, dat is een best budget. Had tot mijn 2e seizoen in League One geen geld. Ben pas sinds vorig seizoen uit de rooie cijfersBen nu halverwege een nieuwe seizoen en de kassa rinkelt nog elke dag. Zal alleen maar beter gaan nu ik ook een Chinese feeder club heb
Heb FM 2006 ook binnen gekregen, binnen kort die ook eens doen op de 360, erg leuk met die achivments
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Dat is er tegenwoordig niet meer bij, kan eindelijk toppers halen die een smak geld kostenquote:Nilsinho schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:19:
[...]
Was ook heel veel geluk voor nodig om 2x het ver te schoppen in de FA cup en 2x de FA Trophy te winnen. Ondertussen mezelf uit de verliescijfers halen door spelersverkopen bij goeie resultaten (ja je koopt ze transfervrij he)
Nogal verslavend spelletje wat sinds 1993 mijn game leven beheerstquote:Mars18 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:38:
Ik speel FM 2007 nu sinds een week op de xbox 360, dat gaat ook gewoon goed, controls lukken nu ook goed, al 11 uur met 1 game er op zitten
Ik heb hem op de X360 en PC. Maar de PC blijf ik gewoon veel lekkerder spelen. Heel raar. Maar die controls op de X360 zijn gewoon een beetje verdwaald.quote:Mars18 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:38:
Ik speel FM 2007 nu sinds een week op de xbox 360, dat gaat ook gewoon goed, controls lukken nu ook goed, al 11 uur met 1 game er op zitten
Heb FM 2006 ook binnen gekregen, binnen kort die ook eens doen op de 360, erg leuk met die achivments
moet zeggen van fm 2006 zeker, die speelt echt best slecht, maar ff achivements halen... 2007 speelt fijnerquote:Worldracing schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:31:
[...]
Ik heb hem op de X360 en PC. Maar de PC blijf ik gewoon veel lekkerder spelen. Heel raar. Maar die controls op de X360 zijn gewoon een beetje verdwaald.
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
De keuze is hierbij gevallen op de Engelse Blue Square North (de vroegere Conference North), en wel op Harrogate Town. Ik heb daar al eens eerder een blauwe maandag gezeten, maar nu wil ik er serieus werk van maken.
De board en supporters verwachtten een safe midtable positie, de media predicition is een 8e plaats, en mijn eigen doelstelling was de playoffs te halen. Dat is gelukt, maar daarover later meer.
De selectie was redelijk OK, zij het wat dunbezet op de middenveld-flanken. Hierom heb ik een AML en twee AMR's gehaald. Ook zijn er van mijn parent club (Huddersfield Town) twee spelers (DC en DRC) geleend, de GK was al op loan (van Hull), toen ik hier kwam.
Financieel gaat het met de club niet zo denderend, zit 100.000 euro in de min, maar wel ruim onder wagebudget gelukkig. Helaas heb ik geen enkele speler kunnen verkopen voor wat inkomsten: geen belangstelling van andere clubs...
In de FA Cup was het in de eerste speelronde (tweede kwalificatieronde) al meteen over: Southport was met 1-2 te sterk voor me.
In de FA Trophy begon ik in de derde kwalificatieronde tegen Beaconsfield (non-league). Dit werd een knap lastige wedstrijd, met name door een aantal belangrijke blessures aan mijn kant. Met een beetje mazzel wist ik toch met 2-0 te winnen. In de eerste ronde moest ik vervolgens tegen Burscough. Ik had nog steeds last van een aantal blessures, maar met wat geluk (eigen doelpunt van Burscough) wist ik toch met 2-1 te winnen, zodat ik door ging naar de tweede ronde. Hier trof ik Vauxhall Motors. Ik was bijna blessurevrij (nog 1 speler geblesseerd), maar toch werd het een moeizame wedstrijd die nipt met 1-0 werd gewonnen. In de derde ronde moest ik tegen Oxford uit de Blue Square Premier (de vroegere Conference National), en die waren een maatje te groot voor me: 0-2 verlies, maar dat had ook 0-5 kunnen zijn...
In de competitie ging het lekker, ik heb vrijwel het hele jaar in de bovenste regionen meegedraaid, en slechts één kleine dip gehad, het gevolg van de al eerder genoemde blessures:

Ik haalde dus vrij eenvoudig de playoffs. In de halve finale moest ik tegen Kettering Town. Uit werd het 2-2 (onverdiend, zij waren veel beter), zodat het aankwam op de thuiswedstrijd. Door mijn frakking keeper, die de frakking bal in zijn eigen frakking doel knikkerde verloor ik met 1-0, waardoor ik helaas dus niet promoveer.
Voor volgend jaar wil ik toch wel promotie zien te halen. Bij voorkeur direct, maar anders via de playoffs
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua rating:

Topscorer:

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
Light a pussy!
Edit: AARGH, gaat je verreweg beste spits (Danny Holland) in de laatste oefenwedstrijd tegen de vlakte, ligt hij er voor ruim 3 maanden uit. Is hij eindelijk weer hersteld, laat je hem om te beginnen een invalbeurt doen, word-ie door de tegenstander verrot getrapt. Weer 2-3 maanden eruit
wildhagen wijzigde dit bericht 26-08-2007 13:53 (30%)
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

Stomme halfgare banaan, dat was nou net een van de drie steunpilaren van het hele team, en onmisbaar voor het middenveld en de spelopbouw
Ja, ik weet dat zijn waarde 70K is, maar voor het team is hij veel meer waard.
Ik ga iig een tegenbod doen, kijken of hij dan wil blijven....... vervanger aantrekker word lastig. Ik heb dan wel genoeg transfergeld als dit doorgaat, maar welke goede speler wil nou naar zo'n kleine club komen? Ik was allang blij dat ik hem op een free transfer kon halen.
Een lichtpuntje: ik ben in 1 klap uit de schulden als het doorgaat...

Zijn history:

Het is weliswaar een D/AML, maar ik speel hem eigenlijk alleen als AML. Ik geloof dat ik hem één keer als DL heb gebruikt ivm blessures enzo.
Voor dit niveau dus een heel behoorlijke speler. Let wel dat dit een Conf North-club is, dus geen Conf National, is weer een trapje lager dus. Hij kwam van een of andere vage Poolse club, gevonden door mijn scouts op een free transfer (die 1K is voor andere clausules die inmiddels getriggerd zijn).
Hij heeft mijn bod gestalled, ik hoop dat-ie het aanneemt....
Ik snap ook niet dat Wolverhampton Wanderers 600K voor hem bied... zij spelen in de Championship, en voor dat niveau is hij imho bij lange na niet goed genoeg....
wildhagen wijzigde dit bericht 26-08-2007 19:57 (17%)
En idd, mijn trainings facility zijn 'average', en daar zal voorlopig geen verandering in komen vrees ik, de board wil er niet aan vanwege de financien.
Ben nu gestopt met de game, als ik morgen of dinsdag verder ga hoop ik het definitieve antwoord van hem te krijgen. Als hij dan toch vertrekt, ga ik iig een poging doen om hem terug te huren, want op dit moment kan ik hem eigenlijk nog niet missen. Heb nog wel twee andere linkermiddenvelders, maar die zijn geen van beiden echt goed genoeg om een vaste basisplek te krijgen.

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
beker kwartfinale er uit, liga bokal verloren na strafschoppen en 1e ronde uitschakeling tegen inter in CL.
Ben bijna kampioen in bundesliga
Doh.quote:
Light a pussy!
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last