Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Juist, wat een raar nieuwsbericht nadat ik een wedstrijd nipt heb gewonnen:

Scarborough boekt gemakkelijke overwinning

(tekst)
--
Zo gemakkelijk is het niet als je de hele 1e helft met 1-0 achter staat, dan 1-1, 2-1, 2-2 in de tachtigste minuut staat...
maar dan nog wel mooi twee prachtdoelpunten kunt scoren (35 meter, ingekrulde vrije trap)

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Powered by HD5870
Reg. datum: 26 juni 2000

Dat bericht krijg je soms als je of veel meer kansen had, of veel meer balbezit dacht ik. Qua statistieken had je het dan niet moeilijk maar qua doelpunten ofzo kan dat best. Heb dat ook wel eens als ik nipt met 1-0 win en toch ook goed onder druk heb gestaan.

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

idd, maar t is wel wat vreemd ;)

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Komt ie. Voor de south park lovers

http://xs118.xs.to/xs118/07330/EricCartman.png.xs.jpg

Nilsinho wijzigde dit bericht 19-08-2007 22:23 (16%)
Reden: thumbnail

Angelina Jolie Addict

:D :D :D _O-

Zo had ik bij Arsenal op een gegeven moment een Tom Cruise in de jeugd _O-

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

Powered by HD5870
Reg. datum: 26 juni 2000

Versiert een profcontract? Haha.

Verder geinig ja :).

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

Vuurvlieg
Reg. datum: 01 februari 2004

In FM2006 had ik eens Danilo de Luca. Jammer dat het de was en niet di, maar toch. :P

[PSN id: eL_b0tti ]

had er eigenlijk een plaatje van cartman bij moeten doen :P

Reg. datum: 16 augustus 2007

Ik heb met mijn mvv carriere owk nog een prima spelertje gevonden. Van een amateurclubje uit Finland.
Zijn naam is: Lauri Dalla Valle (15 jaar) _/-\o_

Check: http://img443.imageshack.us/img443/3323/dallavallesj4.jpg (screenshot van hem in 2010)

In het eerste seizoen wordt een bod van 0 op hem geaccepteerd dus hij is dan gratis!!
Hij scoort zeer vaak bij mijn team in de eredivisie dus kopen zou ik zegge!
( grote database 7.0.2)

Reg. datum: 15 februari 2003

quote:
nick_dh schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:26:
Ik heb met mijn mvv carriere owk nog een prima spelertje gevonden. Van een amateurclubje uit Finland.
Zijn naam is: Lauri Dalla Valle (15 jaar) _/-\o_

Check: http://img443.imageshack.us/img443/3323/dallavallesj4.jpg (screenshot van hem in 2010)

In het eerste seizoen wordt een bod van 0 op hem geaccepteerd dus hij is dan gratis!!
Hij scoort zeer vaak bij mijn team in de eredivisie dus kopen zou ik zegge!
( grote database 7.0.2)
Lauri is inderdaad een goeie. Heb enkele seizoenen van hem genoten. Toen hij echt op gang begon te komen en er per wedstrijd minstens twee in schoot kwam Chelsea met een bod aan mijn Benfica die ik niet kon weigeren... En voor Lauri heb ik tien anderen (Carlos Vela _/-\o_ ).

Reg. datum: 10 november 2001

quote:
Angeloonie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:26:
:D :D :D _O-

Zo had ik bij Arsenal op een gegeven moment een Tom Cruise in de jeugd _O-
Er voetbalt in Brazilie ook ene George Lucas. :P

Nog even en er voetbalt een Paris Hilton mee.

Wanna buy some pegs?

quote:
Vads schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:39:
[...]

Lauri is inderdaad een goeie. Heb enkele seizoenen van hem genoten. Toen hij echt op gang begon te komen en er per wedstrijd minstens twee in schoot kwam Chelsea met een bod aan mijn Benfica die ik niet kon weigeren... En voor Lauri heb ik tien anderen (Carlos Vela _/-\o_ ).
Hé, die heb ik ook met m'n Sleipner game. Heb 'm verhuurd aan Mallorca, maar moet nog groeien. Zit nu in 2011/12.

Light a pussy!

Net met 1-0 (119e minuut) verloren door een foutje van een verdediger. Bij het hele team staat ineens RS. De een wil hem over zijn fout heen helpen en de ander is boos op hem. Nooit geweten dat dit in het spel zat...

Reg. datum: 24 juli 2006

Ik weet echt niet met welke club ik ga spelen. Heb nog nooit met een grote club (à Chelsea) gespeeld aangezien ik dat geen uitdaging vind. LL heb ik al gedaan, eerste divisie, tweede divisie, belgië, spanje, engeland. Misschien eens een onbekend russisch of brazilliaans clubje. Iemand een idee voor een leuke ploeg (met nog wel 1/2 miljoen voor transfers voor enige talentjes?).

Reg. datum: 31 maart 2003

Seizoen 2020-2021: Premiership

Na de promotie van afgelopen seizoen konden we ons opmaken voor een pittig 1e seizoen in de Premiership met een hevige strijd tegen degradatie volgens de media, bestuur en fans. Zelf dacht ik dat een 12 t/m 14 plaats haalbaar moest zijn en dus eigenlijk redelijk gemakkelijk zouden moeten kunnen handhaven.

Om dit te realiseren werd de portemonnee getrokken voor de 2 duurste aankopen ooit, een 24 jarige Italiaanse AMRC en een 21 jarige Deense DC-DM, per stuk 5 miljoen euro. Deze aankopen waren mogelijk doordat ik voor het eerste een behoorlijk bedrag aan TV-geld kreeg, lang leve de Premiership. Tevens werd er nog een 21 jarige Spaanse AMR op een free transfer binnengehaald en in de winter transferperiode kon ik een 23 jarige Braziliaanse DRC binnenhalen op een free transfer
Met deze aankopen was mijn eerste 11 behoorlijk verbeterd en vooral het middenveld. Achteraf gezien bleek dat ik over het gehele seizoen 30 spelers gekocht/gehaald had en 19 spelers had verkocht. Van de 30 nieuwelingen was 80% jonge talenten van maximaal 20 jaar die bijna voor niks gekocht konden worden.

De tactiek werd weer eens gewijzigd, heb nog nooit veel langer als 2 seizoenen met dezelfde tactiek gespeeld dus nu ook niet. Van een flat 4-4-2 met lange farrows op de ML en MR gingen we naar een 4-1-3-2 (DL-DC-DC-DR-DM-ML-MC-MR-ST-ST). De ML en MR werden voorzien van een lange farrow en de MC werd voorzien van een korte farrow. Belangrijkste in de tactiek werd de vrije rol verdeling. De DM, ML, MR en 1 ST kregen een vrije rol.
Na wat aanpassingen in de eerste wedstrijden bleek dit al snel een goede tactiek te zijn. We deden vanaf het begin goed mee om de eerste 4 plaatsen. Tot op de laatste speeldag maakten we kans om kampioen te worden echter dat ging niet op.
Thuis werd er gedurende het hele seizoen niet verloren, 14x gewonnen en 5x gelijk. Uit was het wat minder, 7x gewonnen, 6x gelijk en 6x verloren. Maar al met al resulteerde dit op een 3e plaats vlak achter Manchester United en met een gelijk aantal punten maar een slechter doelsaldo achter Arsenal. Had slechter gekund voor een 1e seizoen. Betekende wel voorronde Champions League in het volgende seizoen.
De bekers gingen ook wat beter. In de League Cup haalde ik de kwart finale en in de FA Cup zelfs de halve finale.
Het goede seizoen bleef niet onopgemerkt. De Engelse bondscoach riep 2 van mijn spelers op, de GK en ML, en ook drie kwart van de rest van mijn eerste team was/werd international.

Voor het volgende seizoen zal ik minsten voor een zelfde prestatie moeten gaan. Doel is dus om minimaal 3e te worden in de competitie. Wat betreft de Champions League hoop ik een gemakkelijke loting voor de voorronden en een goede poule, dan zouden we nog een eind moeten kunnen komen. Maar wederom zal het belangrijk zijn om het team te versterken. Ik hoop dan ook eindelijk een absolute topspits te kunnen strikken voor veels te veel geld die er minimaal 30 maakt in een seizoen.
Tevens word het stadion uitgebreid, werd ook wel weer tijd met 12500 plaatsen. Vreemd genoeg leed ik geen verlies gedurende de reguliere competitie. Denk dat de kaartjes hufterig duur geweest moeten zijn want ik was zoals gewoonlijk flink over mijn wage budget.

En dan de plaatjes.

Eindstand competitie.
http://img49.imageshack.us/img49/5264/eindstanddo8.jpg

Competitie verloop.
http://img515.imageshack.us/img515/4323/competitieverloopoo0.jpg

De topscorer. Voor het 2e jaar op rij was hij de topscorer. Wederom was hij niet mijn keuze als vaste waarde maar wederom bleek hij beter dan ik dacht. Het volgende seizoen zal hij een vaste basisplaats krijgen.
http://img251.imageshack.us/img251/122/topscorernf7.jpg

Beste speler gezien zijn average rating. Was 1 van de 2 duurste aankopen ooit met 5 miljoen. Inmiddels gewild door Real Madrid, Juventus, Inter, Bayern Munchen, etc. Wil gelukkig nog niet naar een grotere club dus ik hoop dat zijn waarde nog verder stijgt dit seizoen, hij is inmiddels 14 miljoen waard, zodat mocht hij weg willen ik een grote klapper kan maken.
http://img251.imageshack.us/img251/9803/hoogsteaverageratinglt7.jpg

Nog een screen van mijn beste speler waaruit blijkt dat hij zeer goed bezig was.
http://img125.imageshack.us/img125/5848/bewijsgoededmpo3.jpg

Nog steeds het grootste talent in de selectie. Heeft zijn betiteling wonderkid aardig ingelost en is international geworden. Wil helaas naar een grotere club maar dat gaat voor minimaal 25 miljoen of anders niet aangezien hij nog een 4 jarig contract heeft. Alle tijd om dus veel meer waard te worden en de kassa nog beter te vullen
http://img175.imageshack.us/img175/1827/doorbraaktalentinterlanpz5.jpg

We waren de overachievers in de Premiership. Kon ook niet anders aangezien we als degradatie kandidaat nummer 1 waren bestempeld. Tevens blijkt hieruit dat het aankoop beleid zeer succesvol is.
http://img49.imageshack.us/img49/2711/overachieversaankopenzb3.jpg

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Reg. datum: 31 maart 2003

http://img409.imageshack.us/img409/8008/steurfirstcapnm4.jpg

Kijk, daar doe je het voor d:)b _

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Reg. datum: 09 oktober 2003

Ik krijg ineens de melding "this game cannot be saved" als ik mijn spel wil opslaan. Hij flikkert dan terug naar XP en geeft deze melding.

Heb de computer opnieuw opgestart, maar krijg weer de melding..

Al me seizoenen voor niks :? :(