Ik heb al diverse malen gezien dat die lange nederlandse naam voor de CL zo verschrikkelijk lang is, maar ik heb er met Scarborough (Conference noord) ook een beetje lompe naam gevonden.
Eerste ronde overgespeelde wedstrijd van de FA Trophy.
Hoe het verder gaat met mijn team?
Zoals bekend 10 strafpunten wegens administratieve fraude, maar na wat mentale problemen van de spelers nu op 16 punten, terwijl we 20 wedstrijden hebben gespeeld in de competitie.
Qua keepers: Ik had zelf nog beter in het doel kunnen staan. Daarom twee nieuwe keepers aangetrokken, transfervrij of geleend van moederclub Leeds (zelf voor gezorgd), want financien heb ik dmv vriendschappelijke wedstrijden en verkoop van goede spelers, ontslag van nutteloze spelers net weer op orde gekregen zodat we veilig staan.
Ook een nieuwe VL, nieuwe MC, AML en spits aangetrokken die altijd in de basis staan.
Mijn (basis)team (namen zullen onbekend zijn tenzij je in Scarborough woont):
DM- Chris Porter*, Tony Davison**
VL- Sean Davies, Faly Mamadou Basse*
VC- Mark Hotte, Denny Ingram (Jimmy Beadle)
VR- Ashley Lyth, (Denny Ingram)
VMC- Jimmy Beadle (Denny Ingram)
ML- Darren Thornton, Keith Gilroy*
MC- Simon Bryant*, Jamie Vermiglio
MR- Lee Cartwright, Tony Hackworth
S- Ryann Blott, Lee Whittington, Stephen Flockett*
*=gekochte speler
**=gehuurde speler
In de cups gaat het trouwens verschrikkelijk goed:
In de kwalificatierondes voor de FA cup had ik het niet moeilijk. Drie teams die nog onder de Conference N/S spelen werden gemakkelijk met respectievelijk 2-0 (Chelmsford), 0-3 (Ilford) en 4-0 (Brackley) verslagen. In de eerste ronde moest ik tegen een goed draaiend Conference zuid team, en moest mijn team heel hard aan de slag. Na een 2-2 tegen Bishops Stratford thuis moest ik uit nog harder aan de slag, maar na een 1-1 en penaltyschieten (jeetje, wat zijn ze in de Conference N/S scheel !!!) kwam ik toch nog door tot de tweede ronde en kwam Wycombe (Derde divisie van Engeland) als tegenstander uit de balletjes rollen. In eerste instantie dacht ik dat ik kansloos was (twee divisies verschil) maar dat bleek gewoon heel erg mee te vallen, tenminste kijkend naar de uitslag, want ik was de hele wedstrijd de mindere, maar toch nog wonderlijk 2 doelpunten kunnen maken om er een gelijkspel uit te halen (2-2). Bij de return zaten ze ook iets van 75% op mijn helft, maar heb ik een aantal keer goed kunnen counteren. 1-1 was de stand na 90 minuten, en na 109 minuten kwam er eindelijk een eind aan. Voor Wycombe. Want uitgerekend de slecht spelende centrale middenvelder Simon Bryant schoot met een heel mooi schot in de linkerhoek ons naar de derde ronde. Daar wacht Barnsley (Coca cola divisie) op ons. Daar zullen we waarschijnlijk compleet worden weggespeeld. Was leuk zo lang het duurde.
FA Trophy gaat ook wel lekker. Na een kwalificatierondje tegen Grantham (Conference South) makkelijk het echte werk kunnen beginnen. Moest net (5 minuten voor ik deze lap tekst begon) tegen Burton (Conference) de eerste ronde aanvangen. De eerste wedstrijd, uit, werd ronduit gedomineerd door ons. Het werd jammer genoeg 1-1, omdat de keeper half geblesseerd in het veld stond en ik geen wissels meer had. Gelukkig met de geleende keeper uit Hartlepool, Tony Davison, in de return een 2-0 binnen gehaald wat gerust een verloren partij had kunnen zijn. Gelukkig is die keeper goed.
Volgende partij teggen Kidderminster, zou toch moeten lukken?
In de competitie, zoals gezegd slecht begonnen en eerst het uitruimen naar de reserves van de KLOJO keepers en twee nieuwe gehaald. Ook wat rotte appels in het team gedegradeerd en daarna hier en daar een goed-geratete gescoute speler gehaald uit de ploegen onder de Conference N/S, en ook een keeper geleend die ik aan het eind van het seizoen graag in mijn team zou willen hebben want ik ben erg tevreden over hem.
Ik ga proberen om in de competitie ieder geval op een plek te zitten waar ik zonder de strafpunten in de promovatieplekken te kunnen zitten, bijvoorbeeld als de nummer 5 60 punten haalt, dat ik op positie 9 op 50 punten sta. Dan weet ik dat er potentie in zit om het seizoen erna te promoveren.
Voor de FA cup wil ik proberen het team tegen de grote teams als Arse-arsenal te laten spelen, want mocht ik tegen Barnsley winnen moet ik tegen hen

.
De FA Trophy wil ik gewoon winnen.
PS: Zit trouwens een behoorlijke takeover aan te komen, mijn voorzitter probeert weg te komen. Nu alleen hopen dat ze mij de laan niet uitsturen.
Nilsinho wijzigde dit bericht 23-07-2007 00:12 (3%)
Reden: Zag er niet goed uit, en kleine update