Triumph Speed Triple 08 - Fusion White
[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicThe Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wanneer dit precies getriggerd word.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
Jep, ik net met Celtic. Kocht Nigel de Jong, maar bood hem een lager contract aan dan wat hij had en daarom kreeg hij van HSV ¤10.000 salaris, totdat zijn contract afgelopen was. Was voor mij ook de eerste keer.quote:
Ik heb dat weleens gehad. Dat krijg je met spelers die je flink betaalt en wat de meeste andere clubs niet kunnen betalen.quote:Paul Hewson schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:03:
Kun je het zelf ook doen als je een speler wilt verkopen? Ik heb zelf namelijk die mogelijkheid nog nooit gekregen wanneer ik een duur betaalde speler van hand wilde doen.
Ik weiger echter uit principe. Dat beetje geld maakt voor mij toch nooit uit
Het seizoen begon al bijzonder met overwinningen op AIK en IFK Göteborg, maar we verloren er ook een paar kansloos. Een w-d-l- van zoiets als 4-2-4, dus positief gezien de omstandigheden. Maar het ging steeds beter lopen toen ik voor m'n uitwedstrijden overstapte op een 5-1-3-1. We wonnen thuis meestal, en uit werd gelijkgespeeld of een verrassende zege geboekt.
En opeens sta je derde. Dan zijn er nog zo'n 6 wedstrijden te gaan. Öster staat 1e, met Göteborg daar een eind achter en Sleipner staat 3e, maar met meer dan 9 punten afstand en Örebro dat in de nek hijgt! Öster zakt in en Göteborg gaat met de eerste plaats aan de haal maar verspeelt ook punten in de laatste wedstrijden.
Stand laatste speeldag: Göteborg 1 op 52 punten, Sleipner 2 op 49 punten en Öster 3 op 49 punten (minder doelsaldo). Öster en ik (Sleipner) spelen op de zaterdag onze wedstrijden. Ik win met 0-2 bij Västra Frolunda. Öster verspeelt een 1-2 voorsprong en verliest met 3-2. Göteborg speelt de zondag tegen laagvlieger Kalmar FF (11e). Ik had de trainer van Göteborg de week ervoor al afgezeken in de pers in de hoop dat ze zouden verliezen, ze wonnen. Dus ik heb de trainer van Kalmar even op de korrel genomen waardoor de spelers wel eens wat zouden laten zien. Gevolg: 5-1 voor Kalmar FF.
Sleipner kampioen op doelsaldo. (Da's al de 2e keer, had het eerder in de Div2)!
En nu Europa in!!
Light a pussy!
Ik ben trouwens Schalke 04 begonnen. Wat hebben die een grote schuld zeg, in de 250 miljoen.
Turbosjaak wijzigde dit bericht 15-07-2007 10:03 (29%)
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Seizoensupdate 2010
Van de seizoenen 2008 en 2009 heb ik geen verslag gemaakt, maar ik werd toen 9e en 2e in de Superettan (Zweedse eerste divisie).
Na het succes van het vorige seizoen waren de verwachtingen nu dat we weer keihard terug zouden degraderen. Ondertussen was ik in de winter druk bezig nieuwe jonge spelers te halen die het niveau van de Allsvenskan aan zouden moeten kunnen. Vooral afdankertjes van de topclubs en veel, heel veel, out-of-contract players over de wereld een contract aanbieden en kijken wat de assistent zegt. "Sign at all cost" betekende groen licht. Veel jong talent, een beetje AZ dus.
Ik wilde in ieder geval ver komen in de beker. We waren tot nu toe elk seizoen een ronde verder gekomen als het seizoen ervoor. Aangezien de Superettan behoorlijk wat lastiger was dan de Noraettan was ik bang dat we het erg moeilijk zouden gaan krijgen. In de beker hadden we het ook lastig gehad tegen Allsvenskan ploegen.
Zoals ik al eerder postte begon de competitie voortvarend waarin we verassend de enige echte topclub van Zweden, angstgegner IFK Göteborg, compleet zoek speelde: 3-0 ('no pressure' was het code woord) .Zo kwamen we na 5 wedstrijden op een mooie middenmoot positie, maar de onderlinge verschillen waren nog erg klein. En dat blijven ze in Zweden. Alleen de koploper(s) lopen een beetje uit. Een paar wedstrijden later gingen we ten onder tegen Örebro 5-0. Ik dacht dat we nu weer met de benen op de grond stonden, maar we bleven toch weer winnen (of beter gezegd, niet verliezen) waardoor we langzaam omhoogklommen. Ik hoopte Europees voetbal te halen, een plaats bij de eerste vier. Maar het werd beter!
Öster was lang koploper maar ging de laatste 6 wedstrijden veel punten verspelen. IFK Göteborg kwam op kop, maar zij verspeelden hun zoveelste kampioenschap op de laatste dag. Wij kregen in de laatste vier wedstrijden 0 goals tegen en wonnen ze allemaal.
Sleipner werd voor het eerst sinds 1938 en voor de tweede keer in de geschiedenis van de club kampioen in de Allsvenskan.
Eindstand Allsvenskan 2010

Opvallend trouwens dat de nr2 van 2009 nu gewoon degradeert. Het niveau is niet fantastisch, maar ligt wel dicht bij elkaar.
Grafiek verloop Allsvenskan Sleipner / IFK Göteborg

Topscorer Eder Sarkis

Afdankertje van Elfsborg. Dit seizoen een paar keer geblesseerd, had anders meer doelpunten kunnen maken. Scoorde in z'n eerste seizoen 20x in 30 wedstrijden.
Hoogste AvR

Andreas Johansson was verrassend genoeg m'n beste verdediger. Hij heeft lang niet de beste stats, is relatief traag maar toen ik hem er wegens blessures inzette haalde hij vooral 8en.
Hét talent

Henrik Lindgren is hét talent. Hij is 17 jaar en ik scoutte hem bij het Finse RoPS. Ik liet hem een keer meedoen en dat ging goed. Ik lliet hem daarna vaak meespelen in m'n uitwedstrijden (extra verdediger). Hij ging mee met de Finse U21, en aan het eind van het seizoen speelde hij al 2x voor het Finse elftal! Nadeel, hij staat nu in de belangstelling van erg veel clubs, zoals Club Brugge, Olympiakos, Man City.
Financiën

Zoals je ziet zijn de financiën langzaam maar zeker opgekrikt. In de eerste 3 seizoenen kwam dit door eindeloze reeksen van vriendschappelijke wedstrijden tegen een paar Zweedse topclubs. Zo verdiende ik tussen de seizoenen ¤ 800k. Later kwam er geld van transfers binnen. De tactiek met het advies van de assistent voor niet-Scandinavische spelers heeft z'n vruchten afgeleverd. Zo kun je toch veelbelovende spelers halen zonder dat je in het land kan scouten. Eigenlijk is het een bug in FM. En het heeft me zo'n 7M aan transferinkomsten opgeleverd.
2011
We doen mee in de Royal League (Scandinavische Champions League) en halverwege het jaar, juli/aug 2011 zullen we ons in de voorronde Champions League moeten laten gelden. Mijn doelstelling voor Europa is: groepsfase UEFA Cup. In de competitie wil ik weer bovenin meedraaien. Wat betreft spelers: Bijna elke basisspeler is wanted, dus ik zal er wel een paar gaan verliezen. Maar alleen voor véél geld.
Resultaten in career:
Competitie
2006 1e Div2 Mellersta Götaland
2007 1e Noraettan
2008 9e Superettan
2009 2e Superettan
2010 1e Allsvenskan
Svenska Cupen
2006 2e ronde
2007 3e ronde
2008 4e ronde
2009 kwartfinale
2010 4e ronde
Light a pussy!
Ik zie toch duidelijk een gelijkspel?quote:Nilsinho schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:04:
[afbeelding]
Juist ja. Ik versla met een conference-noord team een schotse Eerste divisionist.
Ik heb zo goed als al mijn transfercenten aan die vent uitgegeven met mijn Bury team in het seizoen 2010 - 2011. Tot nu toe doet ie het leuk.. Niet zo 1 op 1 als daar bij jou in de recerves, maar hij maakt 1 op 1 situaties erg koelbloedig afquote:Angeloonie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:40:
![]()
Holy f*cking shit!
Nacer Barazite in U19 en Reserves (af en toe):
Basis(Sub) - Goals - Assists - MoM
55(3) - 54 - 17 - 20
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Jeugdspeler die ik naar Triestina wil halen, bied zoals altijd eerst ¤ 0. Wordt geweigerd, navraag gedaan. Krijg een dag later bericht terug dat ze niets voor 'm vragen.
Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>
Na een rustige zomer, “slechts” 25 spelers gekocht/gehaald en 38 spelers verkocht/er uit geknikkerd, was het tijd voor het 2e seizoen in de Championship. Aan het einde van het vorige seizoen had ik nog hoopvol geroepen “Met enkele goede aankopen komende zomer moet ik denk ik wel een gooi kunnen doen naar een playoff plaats.” maar dat viel flink tegen.
Het vorige seizoen waren we op 11e plaats geëindigd. Voortbordurend op dat resultaat dacht ik dat we in ieder geval hoger zouden eindigen. Dus we starten hoopvol aan het seizoen met de opstelling en tactiek van het laatste seizoen. Maar het liep voor geen ene meter, al snel stonden we dan ook onderin de stand. Veel spelers haalden hun niveau niet, blonken uit in het blunderen, etc. Kortom, 1 groot drama. Na een aantal tactiek wijzigingen en aangepaste opstellingen waren we al halverwege de competitie voordat er enigszins wat potentie uit mijn team kwam, maar helaas was toen de competitie wat betreft een mogelijke promotie al voorbij. Echter hadden we nog reden genoeg om punten te pakken omdat mogelijke degradatie aan onze kont bleek plakken. Het verschil op het einde was dan ook slechts 7 punten.
De eindspurt werd ingezet met een 4-4-2 opstelling waarin enkel de closing down, creative freedom en forward runs verschilde per linie of positie. De overige instellingen zoals mentality, passing, tackling, etc. waren allemaal gelijk. Als een wonder werkte dit zeer doeltreffende, zo goed zelfs dat we in 5 wedstrijden ongeslagen bleven met een doelsaldo van 21 voor en 1 tegen.
Zoals elk seizoen waren de financiën hopeloos. Door een te klein stadion en te veel spelers (ik houd van brede selecties met veel jeugd) leed ik elke maand een half miljoen verlies. Echter dit werd ruimschoot gecompenseerd door de verkoop van mijn talenten en goede spelers waardoor het totaal verkochte spelers op 13 stuks kwam in de afgelopen seizoenen. En dan heb ik het over spelers waarvan mijn voorzitter nodig vond om deze te verkopen omdat het bod te goed was om te weigeren.
Voor het komende seizoen durf ik geen voorspellingen te doen aangezien dit seizoen behoorlijk tegenviel. Mijn tactieken werken meestal hooguit 1 seizoen dus ik denk dat ik het komende seizoen weer wat nieuws mag gaan verzinnen. Echter ik ben van plan de eenvoud er in te houden, dat beviel me goed. Door middel van het tempo, width en defensive line kon ik de wedstrijden beinvloeden. Vooral een hoge defensive line (nog wel binnen het normale) werkte als een wonder.
Tot slot wat plaatjes.
Eindstand competitie.

Competitie verloop.

Topscorer, voor het 4e jaar op rij. Jammer genoeg paar keer geblesseerd en op het einde langdurig maar van zeer groot belang.

Beste speler gezien zijn average rating en ook het grootste talent in mijn selectie. Als je eigenlijk nog van talent kunt spreken aangezien hij on omstreden is op zijn positie. Is ook gezien zijn waarde belangrijk, is de op 1 na duurste speler in mijn selectie, enkel de topscorer is nog meer waard. Mocht hij verkocht worden door mijn voorzitter, wat ik wel vrees, cash ik er flink op aangezien zijn waarde per maand stijgt.

Duurste aankoop ooit van mij. Gekocht voor 2,4 miljoen nadat Blackburn hem 2 jaar daarvoor voor niks had gehaald. Ik had hem al sinds zijn 14e op mijn shortlist staan echter hij wilde nooit naar mij toe komen tot het afgelopen seizoen.

Ik heb in mijn Sporting CP U19:quote:m4yall schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:31:
[...]
Ik heb zo goed als al mijn transfercenten aan die vent uitgegeven met mijn Bury team in het seizoen 2010 - 2011. Tot nu toe doet ie het leuk.. Niet zo 1 op 1 als daar bij jou in de recerves, maar hij maakt 1 op 1 situaties erg koelbloedig af
Rui Fonte: 17 apps, 34 goals, 11 ass, 7 mom
Barazite: 16 apps, 28 goals, 13 ass, 7 mom
Vrij aardig
Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
quote:Vos schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:17:
[...]
Ik heb in mijn Sporting CP U19:
Rui Fonte: 17 apps, 34 goals, 11 ass, 7 mom
Barazite: 16 apps, 28 goals, 13 ass, 7 mom
Vrij aardig
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Ik meen dat het al eens voorbijgekomen was maar ik kan het niet terugvinden.
This dependency has no dependencies!
E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
Vos wijzigde dit bericht 15-07-2007 21:49 (6%)
Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
Sorry, tikfoutje ^^quote:
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
PapaLazarou wijzigde dit bericht 17-07-2007 10:41 (7%)
Light a pussy!
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Jij anders ook.quote:Nilsinho schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:38:
Geen idee, sorry...Jullie zijn trouwens wel erg stil de laatste dagen..
Light a pussy!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last