Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Moge de kracht met je zijn...

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:38:
Weer zo'n heerlijke Tadas reactie op het in coma liggen van de driver van Da Silva:

[...]

|:(

Ik geloof nooit dat Da Silva zo'n slechte DRP heeft gebruikt en dat daardoor 80% van de DRP/DQP punten foetsie zijn :o
Mss is ie wel vergeten z'n DRP in te vullen voor de race, dan is het niet vreemd dat je een extreem laag % krijgt. Maar dat het gevolg zo erg kan zijn.... maf idd.

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
jelle1978 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:49:
[...]

Hier hetzelfde probleem, vandaag zijn er nog maar 6 gekwalificeerd
waren er bij maar is een keer 6 rijders gekwalificeerd, lijkt erop dat we weer een race met 3 rijders hebben :X |:(

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Reg. datum: 05 oktober 2005

Zo, race dag vandaag. Beste Q van dit jaar, sta voorlopig op p8. Voor de race moet ik het allemaal nog zien. Ik hoop dat m'n stop strategie goed uitpakt, we zullen zien :)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Maar die Da Silva had toch maar 5 rondjes practice gereden ofzo? Of was dat die ander? :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:45:
[...]

Mss is ie wel vergeten z'n DRP in te vullen voor de race, dan is het niet vreemd dat je een extreem laag % krijgt. Maar dat het gevolg zo erg kan zijn.... maf idd.
Waarom zou dit niet kunnen>? Ik bedoel heb je de man zijn rondetijden gezien die race....

Als ik het goed begrijp is na zijn snelle Qualificatie vlak voor de race een reset gedaan. heeft hij weinig/niets kunnen instellen en is zijn race naar de knoppen gegaan. met als gevolg een giga daling van coureur.
Dan is alleen nog de vraag of wat Da Silva gedaan heeft zijn eigen schuld is of niet. Bedoezeld hij het zaakje toen of niet?
quote:
mhans schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:10:
Zo, race dag vandaag. Beste Q van dit jaar, sta voorlopig op p8. Voor de race moet ik het allemaal nog zien. Ik hoop dat m'n stop strategie goed uitpakt, we zullen zien :)
Erg netjes Hans. Net een plekje voor me :D Dus ik zal je deze race weer tegen komen. Suc6 alvast :D

edit: Inmiddels staan we 9 en 10. De Argentijn is zoals verwacht langs ons geflitst :D

Bluepanther wijzigde dit bericht 29-06-2007 10:15 (23%)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Hmmm, 6e en weet niet hoe zwaar die lui voor me zijn, maar mag aannemen dat ze slim genoeg zijn om niet voor een 3 stopper gekozen te hebben...
Moet dus nog maar gaan zien hoe deze race gaat aflopen, want zijn toch flink snel. Denk dat zij problemen moeten gaan krijgen wil ik kans maken op een podiumplek...

De boer dat is de kerel...

Hmm, hungaroring..ik had tot gisteravond onverwacht de pole, nu staan er weer 2 voor me. Maar uitgaande van mijn eigen strategie en setup denk ik dat ze licht gekwallificeerd hebben...

Mijn grote vriend/rivaal TholoraZ staat een stuk achter me, maar aan de tijd te zien staat ie op een 1 stop. :?
We zullen zien hoe het uitpakt, voor mijzelf heb ik in ieder geval de snelste optie genomen B)

Gentlemen, have a good race... *O* *O*

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Car Modeller

Supervervelend dat de racedag vna vanavond pas morgen kan zien (zit nu in maleisie :() race is hier van mijn league om 1 uur snachts ergens en dan lig ik toch wel al op een oor. Ik dacht een goede Quali te hebben en stond 0.9 voor de nr 2 heerlijk. Komt er ineens een een seconde voor staan. Nou maar eens kijken of we banden en fuel etc een keer goed uitgerekend hebben.
Gaat iedere race steeds een stukkie beter.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

gaan we weer.... groep31 en hoger zijn weer niet te volgen.... |:( Heb het eerste smsje van een gefrustreerde maat al weer binnen... :N

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

FC Strijen

Pfff... Ik wordt hier zo moe van, die gast is zo IGNORANT! :( In een poker thread reageert hij wel, maar een bugJE oplossen, wat hem 2 minuten kost... HO maar. Individuele bugs oplossen? Ja hoor, maar 10*30 managers doen er niet toe natuurlijk :/

Reg. datum: 07 oktober 2004

quote:
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
Pfff... Ik wordt hier zo moe van, die gast is zo IGNORANT! :( In een poker thread reageert hij wel, maar een bugJE oplossen, wat hem 2 minuten kost... HO maar. Individuele bugs oplossen? Ja hoor, maar 10*30 managers doen er niet toe natuurlijk :/
Dat is waarom ze toch minstens met 2 zouden moeten werken aan F1Time, als Tadas er genoeg van heeft hebben wij het zitten :?

Hmmm, matig, rest vd de races straks ook weer foutmeldingen en dan weer een uitstel?!

quote:
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
zal wel niks meer worden denk ik, heb begrepen dat ie in Canada nog op 1 oor ligt.... :Z Dat ie er nu niks aan doet, ok.. maar laat em asjeblief er voor de volgende race er wat aan doen, want ik krijg de meest onvriendelijke smsjes binnen die ik wegens het taalgebruik hier niet herhaal, hahaha :P

FC Strijen

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:31:
Hmmm, matig, rest vd de races straks ook weer foutmeldingen en dan weer een uitstel?!
Nee, dit is al 5 raceweekends zo. C4G30+ wordt gewoon geen live-bestand voor aangemaakt.

Edit: Goh, hij's wakker:
Tadas bubbelbeksdkiZuazius
For today I have postponed your races to 18:00

Edit2: Dat is dus 17.00 Nederlandse tijd

Joss wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:49 (21%)

quote:
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:46:
[...]

Nee, dit is al 5 raceweekends zo. C4G30+ wordt gewoon geen live-bestand voor aangemaakt.
zo te zien komt het net als voorgaande keren vanaf 25/30 ronden ineens op het scherm..... tenminste, als het geen herhaling is

edit 1: Het is een herhaling van de vorige race... |:(

edit 2: ik zie het staan op het forum ja... ik zie ook dat die houtkoppen die me sms'en het forum ook gevonden hebben... :+ (al houden ze het daar netjes, in tegenstelling tot de smsjes die ik krijg.... :X )

andrestouwe wijzigde dit bericht 29-06-2007 16:00 (29%)

FC Strijen

quote:
Ik zie het al voor me :') :

SMS1: WTF, geen race?
SMS2: Hier ook nie!
SMS3: OMG, nog steeds nie, ik ga der wat van zeggen!

quote:
Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:03:
[...]

Ik zie het al voor me :') :

SMS1: WTF, geen race?
SMS2: Hier ook nie!
SMS3: OMG, nog steeds nie, ik ga der wat van zeggen!
ehhh, als ik de vloek en scheldwoorden en de verwensingen er uit laat zeiden ze dit:

>:)

quote:
andrestouwe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:06:
[...]

ehhh, als ik de vloek en scheldwoorden en de verwensingen er uit laat zeiden ze dit:

>:)
Pakkende tekst ;)

en nu maar hopen dat het om 17 uur wel goed gaat, anders krijg ik weer een lading denk ik....... :P

Reg. datum: 02 november 2002

Yey eindelijk mijn eerste overwinning behaald in F1time. Een wat voor een. In rondje 5 leidde ik, en heb de voorstand uit kunnen bouwen tot 52 seconden op de nummer 2, net niet gelapt dus :D.

Angelina Jolie Addict

Vooral vergeten je DQP in te delen 8)7 :'(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 01 juli 2001

Is voor de snelheid van je pitstop enkel het aantal monteurs van belang? Mijn pitstops duren gemiddeld 55 seconden met 4 monteurs, hebben jullie er veel meer?

Overigens vernacheld het mn race weer ...

F1Time C2G2

Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Zenit schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:40:
Is voor de snelheid van je pitstop enkel het aantal monteurs van belang? Mijn pitstops duren gemiddeld 55 seconden met 4 monteurs, hebben jullie er veel meer?

Je moet er gewoon 20 hebben, zoveel kost het niet ;)

Trouwens, na vele 2de plaatsen en vorige keer uitval nu eindelijk eerste geworden :)
Moet alleen nog kijken hoe het ging gezien ik alleen de laatste 3 rondjes kon volgen, maar wel 1l voor op de rest en snelste ornde meer dan een seconde sneller dan de rest :)

quote:
Zenit schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:40:

En de ervaring van de pitcrew is ook van invloed, langer in dienst, meer ervaring, sneller...
Ik doe er nog steeds 10 sec, groepsgenoten slechts 6 sec.

FC Strijen

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:55:
[...]

En de ervaring van de pitcrew is ook van invloed, langer in dienst, meer ervaring, sneller...
Ik doe er nog steeds 10 sec, groepsgenoten slechts 6 sec.
Dat is ook afhankelijk van hoeveel brandstof er in gaat natuurlijk he ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: