www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 augustus 2005
waren er bij maar is een keer 6 rijders gekwalificeerd, lijkt erop dat we weer een race met 3 rijders hebbenquote:jelle1978 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:49:
[...]
Hier hetzelfde probleem, vandaag zijn er nog maar 6 gekwalificeerd
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Reg. datum: 05 oktober 2005
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Waarom zou dit niet kunnen>? Ik bedoel heb je de man zijn rondetijden gezien die race....quote:Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:45:
[...]
Mss is ie wel vergeten z'n DRP in te vullen voor de race, dan is het niet vreemd dat je een extreem laag % krijgt. Maar dat het gevolg zo erg kan zijn.... maf idd.
Als ik het goed begrijp is na zijn snelle Qualificatie vlak voor de race een reset gedaan. heeft hij weinig/niets kunnen instellen en is zijn race naar de knoppen gegaan. met als gevolg een giga daling van coureur.
Dan is alleen nog de vraag of wat Da Silva gedaan heeft zijn eigen schuld is of niet. Bedoezeld hij het zaakje toen of niet?
Erg netjes Hans. Net een plekje voor mequote:mhans schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:10:
Zo, race dag vandaag. Beste Q van dit jaar, sta voorlopig op p8. Voor de race moet ik het allemaal nog zien. Ik hoop dat m'n stop strategie goed uitpakt, we zullen zien
edit: Inmiddels staan we 9 en 10. De Argentijn is zoals verwacht langs ons geflitst
Bluepanther wijzigde dit bericht 29-06-2007 10:15 (23%)
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Moet dus nog maar gaan zien hoe deze race gaat aflopen, want zijn toch flink snel. Denk dat zij problemen moeten gaan krijgen wil ik kans maken op een podiumplek...
Mijn grote vriend/rivaal TholoraZ staat een stuk achter me, maar aan de tijd te zien staat ie op een 1 stop.
We zullen zien hoe het uitpakt, voor mijzelf heb ik in ieder geval de snelste optie genomen
Gentlemen, have a good race...
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Gaat iedere race steeds een stukkie beter.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Reg. datum: 07 oktober 2004
Dat is waarom ze toch minstens met 2 zouden moeten werken aan F1Time, als Tadas er genoeg van heeft hebben wij het zittenquote:Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
Pfff... Ik wordt hier zo moe van, die gast is zo IGNORANT!In een poker thread reageert hij wel, maar een bugJE oplossen, wat hem 2 minuten kost... HO maar. Individuele bugs oplossen? Ja hoor, maar 10*30 managers doen er niet toe natuurlijk
zal wel niks meer worden denk ik, heb begrepen dat ie in Canada nog op 1 oor ligt....quote:Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
Pfff... Ik wordt hier zo moe van, die gast is zo IGNORANT!In een poker thread reageert hij wel, maar een bugJE oplossen, wat hem 2 minuten kost... HO maar. Individuele bugs oplossen? Ja hoor, maar 10*30 managers doen er niet toe natuurlijk
Nee, dit is al 5 raceweekends zo. C4G30+ wordt gewoon geen live-bestand voor aangemaakt.quote:Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:31:
Hmmm, matig, rest vd de races straks ook weer foutmeldingen en dan weer een uitstel?!
Edit: Goh, hij's wakker:
Tadas bubbelbeksdkiZuazius
For today I have postponed your races to 18:00
Edit2: Dat is dus 17.00 Nederlandse tijd
Joss wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:49 (21%)
zo te zien komt het net als voorgaande keren vanaf 25/30 ronden ineens op het scherm..... tenminste, als het geen herhaling isquote:Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:46:
[...]
Nee, dit is al 5 raceweekends zo. C4G30+ wordt gewoon geen live-bestand voor aangemaakt.
edit 1: Het is een herhaling van de vorige race...
edit 2: ik zie het staan op het forum ja... ik zie ook dat die houtkoppen die me sms'en het forum ook gevonden hebben...
andrestouwe wijzigde dit bericht 29-06-2007 16:00 (29%)
Ik zie het al voor mequote:
SMS1: WTF, geen race?
SMS2: Hier ook nie!
SMS3: OMG, nog steeds nie, ik ga der wat van zeggen!
ehhh, als ik de vloek en scheldwoorden en de verwensingen er uit laat zeiden ze dit:quote:Joss schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:03:
[...]
Ik zie het al voor me:
SMS1: WTF, geen race?
SMS2: Hier ook nie!
SMS3: OMG, nog steeds nie, ik ga der wat van zeggen!
Pakkende tekstquote:andrestouwe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:06:
[...]
ehhh, als ik de vloek en scheldwoorden en de verwensingen er uit laat zeiden ze dit:
Reg. datum: 02 november 2002
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Overigens vernacheld het mn race weer ...
F1Time C2G2
Reg. datum: 02 maart 2006
Je moet er gewoon 20 hebben, zoveel kost het nietquote:Zenit schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:40:
Is voor de snelheid van je pitstop enkel het aantal monteurs van belang? Mijn pitstops duren gemiddeld 55 seconden met 4 monteurs, hebben jullie er veel meer?
Trouwens, na vele 2de plaatsen en vorige keer uitval nu eindelijk eerste geworden
Moet alleen nog kijken hoe het ging gezien ik alleen de laatste 3 rondjes kon volgen, maar wel 1l voor op de rest en snelste ornde meer dan een seconde sneller dan de rest
En de ervaring van de pitcrew is ook van invloed, langer in dienst, meer ervaring, sneller...quote:Zenit schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:40:
Is voor de snelheid van je pitstop enkel het aantal monteurs van belang? Mijn pitstops duren gemiddeld 55 seconden met 4 monteurs, hebben jullie er veel meer?
Ik doe er nog steeds 10 sec, groepsgenoten slechts 6 sec.
Dat is ook afhankelijk van hoeveel brandstof er in gaat natuurlijk hequote:Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:55:
[...]
En de ervaring van de pitcrew is ook van invloed, langer in dienst, meer ervaring, sneller...
Ik doe er nog steeds 10 sec, groepsgenoten slechts 6 sec.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.