quote:
Boeboe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:43:
[...]
mooie argumentatie, je vaardigheid om een zinnige discussie te voeren is zo goed als nihil blijkbaar.
Maar goed...ik zal het je gunnen en ik zal reageren. Een MMO uitbrengen is momenteel een enorm riskante operatie. Kijk maar gewoon naar de hoeveelheid mmo's die uitgebracht worden en hoeveel er tevens de stekker moeten uittrekken. Echt winstgevend zijn er maar een paar. Die enkele gelukkigen zijn ook zwaar verminderd sinds de komst van WoW.
Momenteel kan ik maar op 2 mmo's komen die een groot succes zijn op dit moment: WoW en EVE online.
Precies, en andere komen niet eens in de buurt ik moet wel gewoon toegeven de console sterk aant winnen is kwa prijzen kwa games, tengen over de pc
Maar zoals we allemaal weten hebben we straks internet op onze tv met gewoon een ethernet aansluiting erin etc...
En uit eindelijk is een console een halve pc ik denk in de toekomst we allemaal wel een desktopje hebben voor het 1 of ander zoals het echte tekstverwerken en bepaalde dingen zoals retro games , mmo's noem maar op
Maar denk vanaf ong 2010 dat er wel 40% meer aanbod op een console is dan een pc
al is het al vanwege dat de markt er voor kiest..\
EDIT : ja staat op 1080P kweet wel hoe het moet.
verschil tussen Xbox360 en PS3 = Ps3 heeft geen AA dus die rond het niet af zegma
Maar wat versta je onderscherp ? ik vind bevoorbeeld gekartelde randjes van ramen of een hoekig gezicht dus al iets wat niet moet..
Kijk bv dit plaatje
http://media.gtanet.com/images/4378gtaiv-screenshot.jpg
Die randen rondom het raam, gekartelde velgen, en de mensen in de verte zijn half blur..
Mektheb wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:55 (14%)