Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:28:
[...]

En deze game speelde ik dus wel op high met zelfs nog 2xAA erbij en een hele lading mods om het er beter te laten uitzien.

Ben helaas me char kwijt anders had ik zeker de addon ook uitgespeeld.
Geweldig, alhoewel ik er na morrowind meer van had verwacht
Ik denk dat het moraal van het verhaal was dat, ondanks dat The Zep Man het spel speelde op relatief lage settings, zonder al te veel eye-candy, het spel juist leuk was wegens de gameplay, om aan te geven dat gameplay nog altijd de bepalende factor is.

Ik ben nog steeds bezopen

Bij is het moraal een beetje dat het er wel goed uit moet zien wil ik ervan genieten :)
Ik vindt er persoonlijk gewoon niks aan in low setings te spelen en dan de hele tijd lopen te denken hoeveel mooier het wel niet kon zijn. Ben ook beetje een graphic whore

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

C6.08.03.1D My B-day ^^

Consule gaming uiteindelijk toch dood?

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

Reg. datum: 15 september 2007

Na jaren van gek worden van het upgraden van mijn pc om alles op ultra te kunnen spelen ben ik overstag gegaan, ben naar de Dixons geholt en heb een xbox360 met GTA4 gekocht. Ik was het zat om constant maar weer nieuwe hardware aan te schaffen en het werd me allemaal een beetje te duur. Zoals al eerder in dit topic is gezegd is het jammer dat er geen goede singleplayers worden gemaakt. Toch zie ik er een paar aankomen op de xbox; Indiana Jones, Conan the Barbarian (is er al)... Zoals men ze vroeger maakten...

Toch zullen er een paar games zijn die ik altijd op de pc zal blijven spelen hoe mooi de console ook is:
1. Age of Empires (nee niet 3 ofzo... 1!!!)
2. Unreal Tournament 2004
3. Worms Armageddon
4. Indiana Jones and the Emperor's Tomb
5. Serious Sam II
6. Last but not least: Counter-Strike

Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,60GHz, MSI P35 Neo-F, 2Gb Kingston DDR800, MSI GeForce NX8800GTS T2D512E-OC - 15359 3dmarks!

C6.08.03.1D My B-day ^^

quote:
R420R schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:42:
Na jaren van gek worden van het upgraden van mijn pc om alles op ultra te kunnen spelen ben ik overstag gegaan, ben naar de Dixons geholt en heb een xbox360 met GTA4 gekocht.
En die liep direct 40x vast |:( ?? of wel 8)7

Haaglander: ''Stap eens over naar Windows '95 want versie 3.1 is nou wel out of date''.

quote:
Brutal schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:45:
[...]

En die liep direct 40x vast |:( ?? of wel 8)7
Eigenlijk niet. Geen last gehad van die zogenaamde bug waar iedereen het steeds over heeft. Ook geen last van hitteproblemen omdat ik niet zo dom ben om het apparaatje in een dichte kast ofzo te zetten. Mijn ervaring met PC's heeft me geleerd dat koeling essentieel is :).

Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,60GHz, MSI P35 Neo-F, 2Gb Kingston DDR800, MSI GeForce NX8800GTS T2D512E-OC - 15359 3dmarks!

C6.08.03.1D My B-day ^^

haha is de PC gaming experience toch nog ergens goed voor!! :P

Panta Rhei
Reg. datum: 29 januari 2006

quote:
Na jaren van gek worden van het upgraden van mijn pc om alles op ultra te kunnen spelen ben ik overstag gegaan,
En als ik je spec zie in je sig, had je met deze pc nog wel meer dan een jaar op de hoogste setting kunnen spelen.

Gefeliciteerd, je hebt nu dus echt geld weggegooid. (niet dat je dat niet zelf moet weten overigens)

Alea iacta est

quote:
R420R schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:50:
[...]

Eigenlijk niet. Geen last gehad van die zogenaamde bug waar iedereen het steeds over heeft. Ook geen last van hitteproblemen omdat ik niet zo dom ben om het apparaatje in een dichte kast ofzo te zetten. Mijn ervaring met PC's heeft me geleerd dat koeling essentieel is :).
Ach of dat nou dom is of niet ik heb hem 5x moeten laten repareren daarna was ik het goed zat en ging die het raam uit en stond nergens in een kastje of iets....

En met de Ps3 nergens last van ook niet van de "bug"

heel misschien kom ik die nog tegen maar denk het niet

E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS

quote:

Toch zullen er een paar games zijn die ik altijd op de pc zal blijven spelen hoe mooi de console ook is:
3. Worms Armageddon
die ene zal snel uit je lijst verdwijnen als je Worms HD online speelt met voicecommunicatie O+
C6.08.03.1D My B-day ^^

Wat dacht je van..

Need for speed.. << Ik weet zeker dat veel mensen dit nog steeds spelen.. en dan alle versies.... Speel nog steeds most wanted. Vind dat zelf de beste van alle ^^
Oude C&C Games..
En anders download je gewoon een emulator voor console's :P,, Dan blijf je ze toch op de pc spelen :P

quote:
Ed_L schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:10:
[...]

En als ik je spec zie in je sig, had je met deze pc nog wel meer dan een jaar op de hoogste setting kunnen spelen.

Gefeliciteerd, je hebt nu dus echt geld weggegooid. (niet dat je dat niet zelf moet weten overigens)
Dat denk ik niet want dat wil toch niet zeggen dat alle PC games die ik nu heb dan opeens onbruikbaar zijn? Kan ze nog net zo goed spelen hoor! Er komen alleen geen nieuwe games meer bij net als nieuwe hardware.
quote:
Brutal schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:30:
Wat dacht je van..

Need for speed.. << Ik weet zeker dat veel mensen dit nog steeds spelen.. en dan alle versies.... Speel nog steeds most wanted. Vind dat zelf de beste van alle ^^
Oude C&C Games..
En anders download je gewoon een emulator voor console's :P,, Dan blijf je ze toch op de pc spelen :P
En inderdaad, je hebt gelijk. NFS zal altijd bij de toppers blijven zitten, die was ik vergeten. Hoewel NFS er ook op de console zal zijn. Ik vond Need for Speed High Stakes het fijnste. Dat was een zeer geïnspireerd spel.
quote:
Boeboe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:15:
[...]

die ene zal snel uit je lijst verdwijnen als je Worms HD online speelt met voicecommunicatie O+
:o daar moest ik dan toch maar eens naar gaan zoeken. Als er maar wel een kostbare ming vaas en een bananenbom in zit ;).

R420R wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:38 (48%)

Reg. datum: 22 september 2007

quote:
R420R schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:35:

-verhaal-

:o daar moest ik dan toch maar eens naar gaan zoeken. Als er maar wel een kostbare ming vaas en een bananenbom in zit ;).
Bananenbom zit er in maar al die extravagante dingen zoals de ezel en patsy's toverkogel niet. Wel jammer maar het is een goede game.

Persoonlijk denk ik dat er een verandering plaatsvindt onder de gamers. Mensen vinden het makkelijker met een console te gamen dan met een pc. Men denkt tevens dat dit goedkoper is maar in de praktijk valt dit tegen. Voor de console's wordt je bijna gedwongen de games legaal te kopen maar voor de pc hoeft dat niet omdat er hier en daar toch een online crack verschijnt. hardware is duur, maar in de praktijk zulle de kosten opwegen tegen de spellen en bijv de xbox live kosten.

Formuleren kun je leren!

quote:
kaasje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:49:
Persoonlijk denk ik dat er een verandering plaatsvindt onder de gamers. Mensen vinden het makkelijker met een console te gamen dan met een pc. Men denkt tevens dat dit goedkoper is maar in de praktijk valt dit tegen. Voor de console's wordt je bijna gedwongen de games legaal te kopen maar voor de pc hoeft dat niet omdat er hier en daar toch een online crack verschijnt. hardware is duur, maar in de praktijk zulle de kosten opwegen tegen de spellen en bijv de xbox live kosten.
En dat is dan ook de reden waarom de markt voor PC-games ontzettend aan het verschralen is, er komt een moment waarop developers de moeite niet meer nemen omdat het geld bij de consolegamers zit. Als je de 100 meest verkochte games van vorig jaar bekijkt dan zie je dat je zelfs met een matig product op de console nog kunt scoren. Dat is dan ook meteen de makke van games op consoles, er zit een lading peopspellen bij dat het niet meer leuk is :P.

Coca Cola, onthou die naam...

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
The Zep Man schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:06:
[...]
En gebruik jij eens edits in plaats van elke keer nieuwe posts aan te maken.

[...]
TroonStaal heeft wel een punt. Spellen worden na een aantal jaar steeds mooier op consoles. 2004 was bijvoorbeeld het beste jaar voor de Xbox, gekeken naar welke spellen eruit kwamen en met wat voor grafische kwaliteit in verhouding met eerdere jaren.

Over PC programmeren: programmeurs laten hier vaak tekenen van luiheid zien. Bijvoorbeeld: Crysis zou perfect kunnen draaien op mindere systemen, mits je de grafische kwaliteit maar voldoende naar beneden zou kunnen trekken. Ultra-low textures toevoegen zou hiervoor een oplossing zijn. Als een paar hobbyisten dit kunnen doen om Doom III aan de praat te helpen op twee Voodoo2-kaarten, dan moet dit zeker mogelijk zijn voor andere spellen. Hetzelfde voor initiatieven zoals Oldblivion. Dat het grafisch allemaal wat minder wordt maakt niet uit: het gaat erom dat een spel in ieder geval speelbaar is op mindere hardware. Dit is één van de punten waar spelprogrammeurs voor de PC zich op zouden moeten concentreren.

Gameplay > Graphics
Besturing > Gemak

Daarom blijf ik voor de weinige games die ik speel vrolijk bij mijn PC.
Gisteren liet ik een vriend de nieuwe Rainbow Six zien op de PC, zei hij: "Wel jammer dat je dit niet kunt spelen met de xbox controller nu"

Dat is precies het verschil, ik wil voor geen goud mijn tb + muis omwisselen voor die vervelende controller.

Ik merk aan mezelf ook wel een beetje dat ik de 'toppers' mis op de pc. Had het er in het nVidia topic nog over ... ik mis de games die me echt weer meenemen op de pc. Laatste games waren Fahrenheit (omg wat vond ik die gaaf, zo enorm underrated), BioShock en HL2/ep1/ep2. Nu vind ik CoD4 en CoH ook echt supergames - maar meer voor de lol.

Ik ben zo'n gamer die een experience zoekt - mooie graphics, goeie voice acting, prachtig verhaal, lange single player (30 uur+), sterke characters + development en lasting appeal; zowel in de vorm van herspeelbaarheid als herinnering "wat was dat gaaf zeg". Dat mis ik in PC games echt heel erg terwijl ik het makkelijk overal vind, Golden Sun / Chrono Trigger & Cross / Final Fantasy 7-8-9-10-12 . En ik kan juist weer NIET overweg met games als Oblivion of GTA4 :( ... ik weet niet waarom - maar ik verlang altijd naar een stukje lineairiteit met een duidelijk doel of select aantal doelen. In GTA4 / Oblivion voel ik me altijd zo doelloos rond huppelen juist OMDAT ik overal naartoe kan, dingen kan doen.

Ik hoop echt dat Alan Wake geweldig wordt en me weer meeneemt naar de PC. Ik wacht ook met enorme smart op Heavy Rain (opvolger Fahrenheit) en FF13.

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

Racesims zullen altijd op de pc blijven.
Dus voor mij is de pc de enige oplossing :).

Ingamemovies.nl

quote:
kaasje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:49:
[...]
Euh? Legaal je spullen kopen is hardstikke normaal. Dus goedkoper blijft een console ook. Maar je hobby mag toch geld kosten :? en niet alleen de hardware ;)
KoelkastFilosoof

quote:
En waar baseer je die voorspelling op :?
quote:
JuliettPapa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:04:[/b]
Euh? Legaal je spullen kopen is hardstikke normaal. Dus goedkoper blijft een console ook. Maar je hobby mag toch geld kosten :? en niet alleen de hardware ;)
Erger me ook wel aan dat altijd kopieeren is goedkoper onzin. op de lange termijn vernaggelt dat gewoon de gehele industrie.

Ben +- een jaar geleden uit principe gestopt met zwaar downloaden van software, en spellen gaan kopen. En dan merk toch dat er een groot verschil in prijzen zit.
Nieuw loopt dat algauw op 10 tot 20 euro uit.
Maar als je niet meteen een spel wil, maar pak em beet een half jaar wacht, dan zitten pc spellen al gauw rond de 20 tot 30 euro. terwijl spellen voor mijn PS3 gewoon stikduur blijven, en voor mijn ps2 werden ze ook niet goedkoper. alleen VEEEEL later komen ze als platinum editie uit, en dan zijn ze nog steeds duurder.

En voor mijn pc kan ik uit de budget bakken vaak hele leuke aanbiedingen vinden van onder de 10E per spel, terwijl voor de ps2 alleen de hele erge crap ooit wel eens onder de 10E komt.

heuveltje wijzigde dit bericht 08-05-2008 18:38 (85%)

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
WOW : Tlor lvL 60 mage, Wilow LvL 58 priest. Toria LvL 32 warrior @aszune

quote:
GAIAjohan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:58:
De beste racegames zijn toch juist op console? Of mis ik iets?
quote:
Cassius schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:52:
Ik merk aan mezelf ook wel een beetje dat ik de 'toppers' mis op de pc. Had het er in het nVidia topic nog over ... ik mis de games die me echt weer meenemen op de pc. Laatste games waren Fahrenheit (omg wat vond ik die gaaf, zo enorm underrated), BioShock en HL2/ep1/ep2. Nu vind ik CoD4 en CoH ook echt supergames - maar meer voor de lol.

Ik ben zo'n gamer die een experience zoekt - mooie graphics, goeie voice acting, prachtig verhaal, lange single player (30 uur+), sterke characters + development en lasting appeal; zowel in de vorm van herspeelbaarheid als herinnering "wat was dat gaaf zeg". Dat mis ik in PC games echt heel erg terwijl ik het makkelijk overal vind, Golden Sun / Chrono Trigger & Cross / Final Fantasy 7-8-9-10-12 . En ik kan juist weer NIET overweg met games als Oblivion of GTA4 :( ... ik weet niet waarom - maar ik verlang altijd naar een stukje lineairiteit met een duidelijk doel of select aantal doelen. In GTA4 / Oblivion voel ik me altijd zo doelloos rond huppelen juist OMDAT ik overal naartoe kan, dingen kan doen.

Ik hoop echt dat Alan Wake geweldig wordt en me weer meeneemt naar de PC. Ik wacht ook met enorme smart op Heavy Rain (opvolger Fahrenheit) en FF13.
gta is toch wel verbeterd qua verhaal imho. Verder moet je natuurlijk Mass Effect gaan aanschaffen, vrij lineair, mooie RPG en episch verhaal. Helemaal iets voor jou!
quote:
DarkShadow schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:45:
[...]

gta is toch wel verbeterd qua verhaal imho. Verder moet je natuurlijk Mass Effect gaan aanschaffen, vrij lineair, mooie RPG en episch verhaal. Helemaal iets voor jou!
Staat al gereserveerd :) !

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

quote:
Cassius schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:52:
Volgens mij zijn alle genoemde spellen ook beschikbaar op spelconsoles (weet even niet waarvoor CoH staat).

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Company of Heroes denk ik.

C6.08.03.1D My B-day ^^

Veel spellen zijn voor console's te krijgen.. Dit is natuurlijk helemaal top maar toch vind ik allespellen over het algemeen beter spelen op een PC. Ik ben eerlijk hierin want ik kan gewoon niet richten.. mikken dus gewoon niet overweg met een PS controler xbox(360) of zo iets.. Alleen old school muis toetsenbord :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws