Ik merk aan mezelf ook wel een beetje dat ik de 'toppers' mis op de pc. Had het er in het nVidia topic nog over ... ik mis de games die me echt weer meenemen op de pc. Laatste games waren Fahrenheit (omg wat vond ik die gaaf, zo enorm
underrated), BioShock en HL2/ep1/ep2. Nu vind ik CoD4 en CoH ook echt supergames - maar meer voor de lol.
Ik ben zo'n gamer die een experience zoekt - mooie graphics, goeie voice acting, prachtig verhaal, lange single player (30 uur+), sterke characters + development en lasting appeal; zowel in de vorm van herspeelbaarheid als herinnering "wat was dat gaaf zeg". Dat mis ik in PC games echt heel erg terwijl ik het makkelijk overal vind, Golden Sun / Chrono Trigger & Cross / Final Fantasy 7-8-9-10-12 . En ik kan juist weer NIET overweg met games als Oblivion of GTA4

... ik weet niet waarom - maar ik verlang altijd naar een stukje lineairiteit met een duidelijk doel of select aantal doelen. In GTA4 / Oblivion voel ik me altijd zo doelloos rond huppelen juist OMDAT ik overal naartoe kan, dingen kan doen.
Ik hoop echt dat Alan Wake geweldig wordt en me weer meeneemt naar de PC. Ik wacht ook met enorme smart op Heavy Rain (opvolger Fahrenheit) en FF13.