Reg. datum: 23 oktober 2007
Doet me denken aan UT3 waarvan de console versie op 80% snelheid wordt gespeeld van de PC versie. Waarbij de console ook nog eens autoaim krijgt.quote:
Headshots makkelijk zei je?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » PC gaming uiteindelijk toch dood?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 53 54 55 56 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Doet me denken aan UT3 waarvan de console versie op 80% snelheid wordt gespeeld van de PC versie. Waarbij de console ook nog eens autoaim krijgt.quote:mr. TCB schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:19:
[...]
Ik vind het altijd grappig om telkens te lezen dat pc-gamers dit soort dingen zeggen. Blijkbaar vind jij gamen op een console te moeilijk en mis je de vaardigheden? Shooters op de pc is gewoon veel gemakkelijk. Een headshot met een sniper op de pc is reuze eenvoudig, terwijl het op een console toch echt wat meer skills vereist.
Nee, ik wil iemand die persé op de pc wilt gamen vanwege de muis+toetsenbord zeker geen pro noemen.... eerder een gamer met weinig doorzettingsvermogen om een nieuwe, minder eenvoudige manier van besturen te leren.
Zo simpel is het toch echt niet.quote:Auredium schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:33:
Console = PC
Met die uitzondering dat je geen keuze van hardware en OS hebt, want dat is voor je bepaald. Je offert wat vrijheid op zodat gamesproducenten geen moelijke code moeten kloppen. Daar staat tegenover dat je zelf niet hoeft te rommelen met instellingen.
Pick your poison
Het enige verschil is dat verstokte PC-gamers zich superieur voelenquote:Tab0en schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:
[...]
Zo simpel is het toch echt niet.
Voor mij is gamen een mentale uitdaging. Tactische /slimme beslissingen maken op een zo hoog mogelijke snelheid, denk aan Starcraft of Unreal Tournament, om het doel te bereiken. Voor mij is deze uitdaging er simpelweg niet op de console, geen snelheid, geen uitdaging. Ik ben dan ook geen fan van RPG's of racegames. Ik denk dat je de keuze meer moet maken op wat voor games je wilt gaan spelen. Als FPS/RTS gamer ga ik natuurlijk voor de pc.
De laatste tijd is het idee dat pc gaming 'dood' zou gaan erg vaak opgekomen maar als je de stats bij elkaar legt heb je nog steeds veel meer PC gamers online dan console. Bij PC zitten ze gewoon veel meer verspreid, over miljoenen games ipv honderden.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
To-do list: PS3, 24" LCD monitor
en dan wou je met je muismat op schoot gaan zitten ofzo ?quote:Slogra schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:11:
Welke FPS games ondersteunen eigenlijk een muis en toetsenbord op de PS3/XBOX360? Ik vind het namelijk ook 3x niks om met een gamepad zo'n soort spel te spelen.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
WOW : Tlor lvL 60 mage, Wilow LvL 58 priest. Toria LvL 32 warrior @aszune
Achja, bij een console zal je ook om de zoveel tijd een nieuwe console moeten kopen, nieuwe controllers en een nieuwe TV. Bovendien zijn spellen ook vaak duurder dan normale PC games. Het feit dat console gaming tegenwoordig populair is, is omdat je er niet in hoeft te verdiepen voordat je het echt pas kan waarderen.quote:Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:09:
Console is wel relaxed hoor lekker op de bank voor je hd televisie met je vrienden een spelletje doen![]()
inderdaad controls zijn wat lastiger maar het went wel.
natuurlijk heeft de pc ook zo zijn kwaliteiten maar die moet je ook iedere 2jaar vernieuwen of updaten om de nieuwste software te draaien.
En dat moet omdat pc gamers zich zo elite kunnen noemen? Veel mensen spelen games voor hun ontspanning. Niet om eerst nog eens 15 guides op internet en een gigantisch boekje door te nemen.quote:SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:40:
[...]
Achja, bij een console zal je ook om de zoveel tijd een nieuwe console moeten kopen, nieuwe controllers en een nieuwe TV. Bovendien zijn spellen ook vaak duurder dan normale PC games. Het feit dat console gaming tegenwoordig populair is, is omdat je er niet in hoeft te verdiepen voordat je het echt pas kan waarderen.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Dit is nog steeds handiger dan met een gamepad spelen. Mijn TV staat trouwens op m'n bureau dus ik kan heel makkelijk met muis en keyboard er voor gaan zitten.quote:heuveltje schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:29:
[...]
en dan wou je met je muismat op schoot gaan zitten ofzo ?
Lijkt me nou ook niet echt handig.
* heuveltje doet lekker allebei
ps2 met guitarhero en tekken om lekker met vrienden voor de buis te hangen.
en een pc met cod4 en Supreme commander om lekker online te spelen
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
Kun je dat onderbouwen? Want het strookt niet met onze meetresultaten. En onze meetresultaten kan ik wel onderbouwen, want het kost simpelweg veel meer texturefetches in de gevallen dat anisotropic filtering een groot verschil uit gaat maken (denk aan vloeren en muren die de verte in gaan). nVidia raadt aan spaarzaam te zijn met anisotropic filtering van je textures. Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat anisotropic filtering duurder is dan FSAA, maar het is wel appels met peren vergelijken.quote:Slogra schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:51:
Waarom wordt anisotropic filtering nooit gebruikt bij console spellen? Dat maakt de graphics zo veel scherper, terwijl het bijna geen gpu power vreet.
Je hebt een keuze omdat PC hardware variabel is. Op consoles ligt de hardware vast, en daardoor haalt een goede game gewoon z'n target framerate omdat alles optimaal is gebalanseerd.quote:Fijn dat je bij een PC keuze hebt, dus bij mij staat Anisotropic aan en FSAA uit!
.oisyn wijzigde dit bericht 24-04-2008 18:35 (6%)
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]
Om nog even je vraag te beantwoorden : ONE BIG NOquote:.oisyn schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:53:
En je zegt "hun games zal ik nooit meer kopen", maar download en speel je ze wel?
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Ja WoW is natuurlijk net als drugs, maar dat even buiten beschouwing gelaten game ik ook nog steeds liever op de pc (heb ook een 360+ hdtv). Vooral RTS spellen en shooters (UT3) kan ik simpelweg niks mee op een consolequote:Mektheb schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:01:
Pc blijft het toch voor mij, ik merk gewoon ookal heb ik een ps3 met shitloads of games die alleen aan gaat voor een Bluray filmpje of als er mensen over de vloer zijn die op de ps3 kunnen
Ligt ook voorall aan de Genre van het spel, Racen en hack en slash vind ik wel grappig voor 40 min op de ps3
Maar voorkeur ligt toch zeker nog bij de PC en dan denk ik aan WoW / Cod4 / etc...
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Wel mooi hoe je verder niet ingaat op de rest van mijn postquote:nero355 schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:32:
[...]
Om nog even je vraag te beantwoorden : ONE BIG NO
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag
Die laatste zin snap ik niet. De PC games negeren welke tekenen? En als ze dat negeren en gewoon lekker games blijven spelen die voor PC uitkomen... en dan? En omdat je een console hebt, hoor jij dus bij de winnaars oid?quote:Armada schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:56:
No More PC Exclusives for Crytek
En de tekenen maar negeren, niets aan het handje PC spelers, slaap zacht...
Wat een onzin weerquote:Armada schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:56:
En de tekenen maar negeren, niets aan het handje PC spelers, slaap zacht...
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC
Serieus... Denk je nu dat het aandeel computer gebruikers dat crysis op high wil spelen 50% van de markt uitmaakt? (zelfs de markt van videokaarten).. Dan zit je er toch serieus naar of je hebt geen normaal referentiekader. Ik WIL crysis zelfs nog niet eens op high kunnen spelen, nu althans niet. Omdat het me gewoon proportioneel veel te veel geld zal kosten, en het gewoon een manier lijkt om weer wat high end kaarten te slijten (voor een grafische tech demo). There's a time and place for everything. En NU crysis HIGH is daar niet één van. Over een jaartje/twee jaar misschien. Ondertussen heb je met consoles nergens last vanquote:SirNobax schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:41:
[...]
Wat een onzin weer.
Er staat zelf “Crysis would have to be largely changed to bring it to Xbox 360 or PlayStation 3. Crysis is designed to be PC Exclusive. Our internal focus is not linked to bringing Crysis to consoles.”.
Jij mag drie keer raden waarom Crysis niet op een console zou uitkomen.
Zodra 'de tekenen verschijnen' () zet Microsoft, Nvidia, Intel, AMD/ATI wel behoorlijke stappen aangezien die dan opeens 50% van hun marktaandeel kwijt zullen raken; degenen die 'Crysis' (lees: hi-end games) wel willen spelen.
Hoezo? ATI (Xbox360/Wii) en Nvidia (PS3) maken toch ook de grafische chips voor consoles? Als er minder GraKa maar meer consoles worden verkocht compenseert elkaar dat weer.quote:SirNobax schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:41:
[...]
Wat een onzin weer.
Er staat zelf “Crysis would have to be largely changed to bring it to Xbox 360 or PlayStation 3. Crysis is designed to be PC Exclusive. Our internal focus is not linked to bringing Crysis to consoles.”.
Jij mag drie keer raden waarom Crysis niet op een console zou uitkomen.
Zodra 'de tekenen verschijnen' () zet Microsoft, Nvidia, Intel, AMD/ATI wel behoorlijke stappen aangezien die dan opeens 50% van hun marktaandeel kwijt zullen raken; degenen die 'Crysis' (lees: hi-end games) wel willen spelen.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » PC gaming uiteindelijk toch dood?
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 53 54 55 56 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus