XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
PC gaming uiteindelijk toch dood?
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 54 55 56 57 last
Reageer Nieuw TopicJa maar als het gaat om zaken die van te voren al in de game zitten dan gaat het na de launch ook geen extra development uren kosten. Op dat moment heb je nog steeds je code apen beschikbaar voor andere taken en projecten. Natuurlijk start Rockstar meteen weer met een andere game maar voordat je aan het code kraken toe bent, zit je ook al weer een aantal maanden verder. In die tussen tijd kun je mooi je code apen aan het werk houden zonder exorbitant in de kosten te lopen. Zodoende hoeft een port dus niet echt enorm veel te kosten.quote:Shiver23 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:34:
[...]
Als iedereen hetzelfde materiaal heeft blijft 'presteren' tegen andere consolespelers natuurlijk hetzelfde. Ik denk dat het nog wel eerlijker is omdat iedereen met hetzelfde materiaal en dezelfde framerate en settings speelt. Dus geen POV-hacks, 16/9-4/3 gezeur.
Mbt tot 'full Graphics gaming' kun je op de PS3/360 prima uit de voeten. De games worden uitvoerig getest zodat je het beste resultaat krijgt voor de beschikbare hardware. Dat de resolutie iets lager is, soit. Op de PC is het toch pielen met de settings om het goed lopend te krijgen. En je moet maar net weten wat het allemaal inhoud om het beste resultaat te krijgen.
Maar goed, ik dwaal af van het onderwerp
[...]
Sommige DLC van EA zit denk ik een hele dikke marge op omdat het dingen unlockt die al in games zitten (NFS:PS bijvoorbeeld). Bij DLC heb je vooral vaste kosten van het maken. Variabele kosten lijken me vrij laag, omdat de distributie online gebeurt. Natuurlijk zullen Sony en MS het nodige afsnoepen, maar als je een beetje aantallen haalt kan DLC zeer lucratief zijn.
Maar we zullen het zien hoet het GTA IV vergaat, ik durf er best een weddeschap voor een biertje op af te sluiten dat de game ook op de PC zal verschijen binnen anderhalf jaar.
In the beginning he created a mountain, trees and a midget. RAmen! Specs1 http://specs.tweak.to/16238 Specs 2 http://specs.tweak.to/16239
Binnen 1,5 jaar: Dat is nogal een tijd. Ik zou als PC gamer niet willen wachten. Dan mag je blij zijn dat Mass Effect in een half jaar 'al' komt. 1,5 jaar betekent eigenlijk dat de game alweer verouderd is. Dat zag je met Gears of War op de PC ook, werd vrijwel niet verkocht.quote:Zarkov schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:21:
[...]
Ja maar als het gaat om zaken die van te voren al in de game zitten dan gaat het na de launch ook geen extra development uren kosten. Op dat moment heb je nog steeds je code apen beschikbaar voor andere taken en projecten. Natuurlijk start Rockstar meteen weer met een andere game maar voordat je aan het code kraken toe bent, zit je ook al weer een aantal maanden verder. In die tussen tijd kun je mooi je code apen aan het werk houden zonder exorbitant in de kosten te lopen. Zodoende hoeft een port dus niet echt enorm veel te kosten.
Maar we zullen het zien hoet het GTA IV vergaat, ik durf er best een weddeschap voor een biertje op af te sluiten dat de game ook op de PC zal verschijen binnen anderhalf jaar.
Pc gaming zal voorlopig wel niet doodgaan, maar het wordt zeker een stuk minder.
Waarom zou je daar niet op wachten? Waarom moet je perse een spel spelen op het moment dat het uitkomt? Serieus, je mist niets. Het is tenslotte maar een game. Speel je dan bijvoorbeeld de oudere games niet meer?quote:DarkShadow schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:58:
[...]
Binnen 1,5 jaar: Dat is nogal een tijd. Ik zou als PC gamer niet willen wachten. Dan mag je blij zijn dat Mass Effect in een half jaar 'al' komt. 1,5 jaar betekent eigenlijk dat de game alweer verouderd is. Dat zag je met Gears of War op de PC ook, werd vrijwel niet verkocht.
Pc gaming zal voorlopig wel niet doodgaan, maar het wordt zeker een stuk minder.
Ik begrijp dat niet
Ja dus? Het gaat toch om gameplay niet om datum van release? Zeker bij een game als GTA waarbij het verhaal flinterdun en voorspelbaar is heb ik geen enkel probleem met 1,5 jaar wachten. Daarnaast zie ik ook geen enorm vernieuwende innovaties waardoor deze game op mijn must have lijst komt te staan. Ik zie dezelfde vermakelijke en brute gameplay in een mooier jasje.quote:DarkShadow schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:58:
[...]
Binnen 1,5 jaar: Dat is nogal een tijd. Ik zou als PC gamer niet willen wachten. Dan mag je blij zijn dat Mass Effect in een half jaar 'al' komt. 1,5 jaar betekent eigenlijk dat de game alweer verouderd is. Dat zag je met Gears of War op de PC ook, werd vrijwel niet verkocht.
Ik zou hem misschien wel voor de Xbox360 kopen omdat het een game is die ook wel leuk is om met een paar vrienden te doen, maar zeker niet vanwege het feit dat ie dan een paar maanden eerder te spelen is.
Ik heb de afgelopen paar weken mezelf weer aardig weten te vermaken met ‘Tie figher’, dat is een game uit 1994 en ik vermaak me er nu nog steeds net zo goed mee als toen ik hem voor het eerst installeerde vanaf vijf floppies. Werkt trouwens prima onder vista. Als de game goed is dan zal deze ook best verkopen.
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb of Gears of war goed verkocht heeft op de PC of wat de distributie goals van Microsoft zijn. Als je cijfers hebt dan zie ik ze graag. Dat de game minder op de PC is verkocht dan op de 360 dat geloof ik graag.
Zarkov wijzigde dit bericht 08-04-2008 11:43 (3%)
In the beginning he created a mountain, trees and a midget. RAmen! Specs1 http://specs.tweak.to/16238 Specs 2 http://specs.tweak.to/16239
Reg. datum: 28 januari 2006
Waarom denk je dat er steeds minder uitkomt voor de PC, dit is juist de reden dat pc gaming steeds minder wordt, omdat iedereen downloadt. Op deze manier verknallen de downloaders het ook voor zichzelfquote:Elwood86 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:02:
[...]
Oke daar heb je dan wel gelijk in maar wij gamers doen dat toch..
Reg. datum: 06 januari 2006
COD4 verkoopt heel goed op PC, alleen niet massaal in de eerste weken. Ik ken genoeg winkels die problemen hebben hun stock aan te vullen (en dan houden we de Steam verkopen nog buiten beschouwing, waar die ook in de top sellers list staat). Het is verspreid over een veel langere tijd. Zoals Droniac in zijn goede verhaal op pagina 33 aangeeft, is de PC gewoon een heel ander soort markt.quote:M1lamb3r schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:56:
Ach ja die zelfde die hard gamers die zo massaal CoD4 voor de PC kochten?
Trouwens de nieuwe top 10 verkooplijsten voor Nederland zijn uit:
1 GRAN TURISMO 5 PROLOGUE (PS3)
2 COMMAND & CONQUER 3 KANE'S WRATH (PC)
3 MARIO & SONIC AT THE OLYMPIC GAMES (Nintendo DS)
4 MARIO & SONIC AT THE OLYMPIC GAMES (Wii)
5 GOD OF WAR CHAINS OF OLYMPUS (PSP)
6 VIKING/BATTLE FOR ASGARD (XBOX 360)
7 DANCING STAGE HOTTEST PARTY (Wii)
8 EFTELING TYCOON (PC)
9 TOM CLANCY RAINBOW SIX VEGAS 2 (XBOX 360)
10 VIKING/BATTLE FOR ASGARD (PS3)
http://www.dutchcharts.nl...ar=2008&date=20080405
Een soort uitgebreide demo op nummer 1 en Efteling tycoon in de lijst? Het koopgedrag van mensen is tegenwoordig maar raar hoor.
mac-rolec wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:05 (4%)
Reg. datum: 06 augustus 2005
speel nu alleen nog op mijn x360 call of duty 4 en skate.
controls waren wennen maar loopt als een trein en eigenlijk nooit gezeik dat je hardware weer niet toerijkend is. elke game die je erin duwt loopt gewoon soepel en ziet er goed uit op hdtv.
afgelopen jaren elk jaar pc upgraded voor flinke euri's. wat uiteindelijk toch weer weg gegooid geld is naar mijn mening omdat de hardware zo snel weer out of date is.
bij mij brak de knoop door met crysis. core 2 duo 2.66 ghz, 4 gb ram en 8800 gtx. en nog lopen als pudding. rest liep wel prima maar had gewoon geen zin meer erin om weer voor euri's te upgraden.
nou is crysis ook een naam die extreem is in gameland maar toch maakte het mijn ogen open.
tis niet dat ik nieuwe hardware niet kan betalen maar vind het gewoon zonde/weg gegooid geld.
heb op zolder nog pc's van 10 jaar geleden staan die toen ook 4 a 5000 gulden waren die nu geen functionaliteit meer hebben. maar me oude nintendo 8 bit en supernes word nog door mijn kleine gebruikt omdat het gewoon werkt.
ga dan liever op een goede vakantie of geef ik meer geld uit aan de kleine thuis.
mijn pc is nu ook weg en heb een barebone als media center en een laptop ernaast.
mis het absoluut niet en mijn 360 is voor mij mijn game toekomst.
kan nu lekker op de bank chillen met biertje dan alleen in je kamertje boven zitten en je vrouw beneden zit:P
tevens is het cheaten op een console online zover ik weet niet aanwezig. waar ik op de pc in dod/cs/cod nogal dood aan heb ge-ergerd.
XennOX wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:02 (21%)
Volgens mij is voor veel mensen de grootste drempel logische kunnen nadenken als je een pc koopt
evilpin0 wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:22 (14%)
Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |
Wat zou je dan wel kwijt zijn? Als je om de zoveel tijd kleine investeringen doet zoals het vervangen van onderdelen dan ben je kort gezegd iedere 2 jaar de sjaak. Een redelijke gamer kaart kost je al gauw ¤175 waar je ongeveer 2 jaar mee doet. Om de vier jaar zul je je processor moeten vervangen en als je dan een beetje pech hebt moet je je mobo vervangen wat 9 van de 10 keer gepaard gaat met vervangen van je geheugen (ddr -> ddr2 -> ddr3) en je voeding (al een tijdje uit maar als v.b. 24v aansluiting PIV). Vervang je je moederbord dan mag je geen aanspraak meer doen op je legale windows OEM licentie á ¤80 of je moet in het bezit zijn van een retail versie á ¤250.quote:evilpin0 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:20:
Dude als je elke jaar een nieuwe pc moet kopen van 1000 euroies ben je echt verkeerd bezig.
Volgens mij is voor veel mensen de grootste drempel logische kunnen nadenken als je een pc koopt
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Reg. datum: 06 januari 2006
Reasons why it's worth to be a PCgamer in 2008
Ik koop elke 3/4 jaar een nieuwe pc, heb die van mij vanaf maart 2006 geloof ik. Met geen enkel spel performence problemen gehad. Draai zelf "monster games" op high detail, crysis en supcom draaien als een zonnetje.quote:Miki schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:03:
[...]
Wat zou je dan wel kwijt zijn? Als je om de zoveel tijd kleine investeringen doet zoals het vervangen van onderdelen dan ben je kort gezegd iedere 2 jaar de sjaak. Een redelijke gamer kaart kost je al gauw ¤175 waar je ongeveer 2 jaar mee doet. Om de vier jaar zul je je processor moeten vervangen en als je dan een beetje pech hebt moet je je mobo vervangen wat 9 van de 10 keer gepaard gaat met vervangen van je geheugen (ddr -> ddr2 -> ddr3) en je voeding (al een tijdje uit maar als v.b. 24v aansluiting PIV). Vervang je je moederbord dan mag je geen aanspraak meer doen op je legale windows OEM licentie á ¤80 of je moet in het bezit zijn van een retail versie á ¤250.
Ik update dan ook echt helemaal niks aan me pc, vervang hem volledig (kast, muis, lcd, hardisk behoudt ik als ze nog in goede staat zijn)na een 3/4 jaar en verkoop mijn oude pc dan voor een vriendenprijsje.
Kost ca 800 euro per 3 jaar dus. Vindt ik persoonlijk vrijgoedkoop eigenlijk.
evilpin0 wijzigde dit bericht 08-04-2008 13:25 (3%)
Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |
Dan kom je toch weer een beetje terug op logisch nadenken en voorruit plannen ben ik bang. Als je bij elke upgrade cyclus tegen de totale vervanging van al je onderdelen zit dan ben maak je ergens duidelijk een verkeerde keuze. Als je van te voren weet dat je onderdelen gaat inwisselen is het dus ook niet slim om bijvoorbeeld een oem versie te nemen. De meeste andere compatibiliteit problemen is wel een oplossing voor te vinden. Het is nooit zo dat de technologie van het ene op het andere moment veranderd. Het is ook niet alsof die oude onderdelen kapot zijn of opeens in rook verdwijnen als je ze vervangt, dus ook daar is nog wel geld uit te slaan of iemand een plezier mee te doen.quote:Miki schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:03:
[...]
Wat zou je dan wel kwijt zijn? Als je om de zoveel tijd kleine investeringen doet zoals het vervangen van onderdelen dan ben je kort gezegd iedere 2 jaar de sjaak. Een redelijke gamer kaart kost je al gauw ¤175 waar je ongeveer 2 jaar mee doet. Om de vier jaar zul je je processor moeten vervangen en als je dan een beetje pech hebt moet je je mobo vervangen wat 9 van de 10 keer gepaard gaat met vervangen van je geheugen (ddr -> ddr2 -> ddr3) en je voeding (al een tijdje uit maar als v.b. 24v aansluiting PIV). Vervang je je moederbord dan mag je geen aanspraak meer doen op je legale windows OEM licentie á ¤80 of je moet in het bezit zijn van een retail versie á ¤250.
Daarnaast waarom zou je elke 2 jaar je videokaart, cpu e.d. vervangen? Als je een console koopt neem je blijkbaar ook genoegen met het feit dat het grafisch allemaal niet zo enorm vooruit gaat tijdens de levensduur van het apparaat, waarom zou dat opeens wel gelden voor de pc? Een gloednieuwe game op medium ziet er vaak net zo gelikt uit als en oude game op high. Terwijl het op dezelfde hardware draait.
Ik weet dat de graphics op consoles ook verbeteren naarmate de devs meer ervaring krijgen ik vindt alleen de verschillen nou nooit zo enorm groot, of in iedergeval niet voor het gros van de games.
Neemt niet weg dat het wel duurder is en meer moeite kost dan een console. Echter de kosten rijzen niet zo exorbitant de pan uit als hier wordt beschreven.
Mad veel spellenquote:mac-rolec schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:04:
Kwam net trouwens deze geweldige thread tegen. Een hele waslijst aan PC games voor 2008, zowel grote titels als onbekendere titels en indie games:
Reasons why it's worth to be a PCgamer in 2008
* evilpin0 hoopt dat die alles nog op high kan draaien dit jaar
Reg. datum: 30 augustus 2004
das raar, op mijn 8800GTS en e6600 loopt hij toch echt als een trein, op bijna maximale settings.quote:XennOX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:57:
bij mij brak de knoop door met crysis. core 2 duo 2.66 ghz, 4 gb ram en 8800 gtx. en nog lopen als pudding. rest liep wel prima maar had gewoon geen zin meer erin om weer voor euri's te upgraden.
nou is crysis ook een naam die extreem is in gameland maar toch maakte het mijn ogen open.
tja, je kan ook je PC beneden zetten...quote:XennOX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:57:
mijn pc is nu ook weg en heb een barebone als media center en een laptop ernaast.
mis het absoluut niet en mijn 360 is voor mij mijn game toekomst.
kan nu lekker op de bank chillen met biertje dan alleen in je kamertje boven zitten en je vrouw beneden zit:P
geen cheaters op een console? you wish. ik lees ook regelmatig berichten dat er weer een zooitje spelers van xbox live geband wordt.quote:XennOX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:57:
tevens is het cheaten op een console online zover ik weet niet aanwezig. waar ik op de pc in dod/cs/cod nogal dood aan heb ge-ergerd.
Reg. datum: 08 april 2008
Alle lan's(correct me if im wrong
naja, met je pc heb je veeel meer mogelijkheden, van game tweaking, tot vele andere instellingen zoals key's binden, scripting, noem maar op, van je game, je kan ook je pc en case upgraden aanpassen modden zoveel je wilt en hoe je het wilt, pc heeft ook meer mogelijkheden kwa online gaming (wat op de consoles ook als maar meer verbeterd maar toch).
ik heb persoonlijk men pc , xbox, en playstation. maar ik vind op men pc gamen veel leukeren het gaat ook beter, online gamen in clan verband en wars etc gaat ook veel makkelijker dn op consoles..
Reg. datum: 06 augustus 2005
het loopt niet soepel op 1920/1200. had een 24 inc monitor.quote:ph4ge schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:06:
[...]
das raar, op mijn 8800GTS en e6600 loopt hij toch echt als een trein, op bijna maximale settings.
[...]
tja, je kan ook je PC beneden zetten...
[...]
geen cheaters op een console? you wish. ik lees ook regelmatig berichten dat er weer een zooitje spelers van xbox live geband wordt.
benede was geen ruimte voor een pc.
iedereen die tot nu to gebanned is op live is door of een flash van dvd drive of door achievement hacks. er zijn nog geen multiplayer cheats.
dan schroef je de settings een half tandje naar beneden, dan heb je nog steeds veruit de mooiste graphics mogelijk, veel mooier dan op een console, en dan draait het wel prima.quote:XennOX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:35:
[...]
het loopt niet soepel op 1920/1200. had een 24 inc monitor.
aha, er worden geen cheaters geband, dus er zijn geen cheaters? ze kunnen juist ongestoord hun gang gaan blijkbaar.quote:XennOX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:35:
iedereen die tot nu to gebanned is op live is door of een flash van dvd drive of door achievement hacks. er zijn nog geen multiplayer cheats.
Wat voor cheats had je precies in gedachten op een gesloten platform? Aimbots, hacks? Sommige exploits worden wel misbruikt, maar worden over het algemeen spoedig verholpen met een patch.quote:ph4ge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:11:
[...]
aha, er worden geen cheaters geband, dus er zijn geen cheaters? ze kunnen juist ongestoord hun gang gaan blijkbaar.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
als ze geen leuke games meer voor de pc maken, dan so be it. gelukkig kun je nog altijd die oude retro-game uit de kast trekken voor het geval je je verveeld.
De vlinder is verschroeid, verbrand aan Windows...
er bestaat geen 100% bescherming tegen cheaters, valsspelers kom je altijd tegen.quote:Shiver23 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:21:
[...]
Wat voor cheats had je precies in gedachten op een gesloten platform? Aimbots, hacks? Sommige exploits worden wel misbruikt, maar worden over het algemeen spoedig verholpen met een patch.
Nu heb ik 2 weken terug ook een PS3 gekocht... waarom? tjah er komen veel goede games uit op de PS3 maar vooral de meer "serieuse" games in tegenstelling tot de Wii en na de prijsverlagingen vond ik een investering van 444,- (ps3 pack + 2 games) ook niet duur, zeker als je ziet wat die console nog meer kan dan gamen: BRD afpselen, media streamen etc.
En als je de feiten op een rij zet... tjah dan zie ik nu in een Console wel voordelen:
-Een goede game-PC kost 1500 voor 395 koop je een PS3 (gemiddelde pc VGA- kaart kost meer
-Na 2 jaar moetje alweer een upgrade uitvoeren van 500,-
-Na 4 jaar is je PC al afgeschreven
-Console heeft veel langere levensduur, kijk naar de Ps2 van 7 jaar oud, komen nog games voor uit.
-Console Games doen het altijd, geen gekloot met foutmeldingen oplossen / drivers updaten etc.
-Console Games hebben veel kleinere kans op performance problemen... bij een PC ist altijd afwachten "hoe" het spel draait.
-Je ziet tegenwoordig veel vaker dat Console versies van games VEEL eerder uitkomen dan PC versies.
-Meerder game developers hebben al aangegeven dat het PC platform steeds minder interessant wordt
-Console game verkopen lopen zoveel beter dan de Pc varianten... Pc-gamers gebruiken VEEL meer "backups"
-met console de mogelijkheid om op een 40" scherm in Full-HD te gamen
oftewel ik zie meer in de toekomst van de console games. iig wel met de huidige generaties consoles... dingen als een internet verbinding en de mogelijkheid om nieuwe content, updates, demo's etc. binnen te halen maken het de PC steeds moeilijker... want dat waren "vroeger" de voordelen van de PC.
Chaoss wijzigde dit bericht 10-04-2008 09:21 (12%)
Is de console markt eigenlijk wel zo gezond als dat hij/zij doet overkomen?
Inderdaad spelers alom, veel developers die groot geld zien in de markt. Maar het nog steeds wel een markt die door de producenten van de consoles zwaar gesubsidieerd moet worden om enigszins betaalbaar te krijgen. Zowel Sony als Microsoft draaien nog steeds enorme verliezen op hun entertainment divisies. Microsoft verwachte een beetje winst te maken in 2008, dat moet ten eerste nog gebeuren en ten tweede zal het nooit dusdanig groot zijn dat ze de verliezen vanaf 2001 kunnen wegpoetsen.
Nu hoor je wel vaker de argumenten dan consoles in het begin altijd verliesgevend zijn en dat ze minimaal 10 jaar meegaan en dat de eerdere verliezen vanzelf worden opgevangen door latere verkopen maar eigenlijk gaat die vlieger alleen op voor de PS2 en niet voor de andere consoles. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat de PS2 een relatief langetijd een monopoly positie had op de grafisch hoogwaardige console markt.
Wat is eigenlijk de verwachte levenscyclus van de Xbox360 of PS3, men roept 10 jaar omdat dat het goed doet bij klanten en aandeelhouders maar datzelfde deed men ook bij alle eerdere consoles en ook die werden na 5/6 jaar vervangen. Dat wil niet zeggen dat de oude consoles spontaan ontbranden maar de focus van de markt verschuift naar het nieuwe verlieslijdende monster. En dit monster zal in eerste instantie toch voornamelijk marktaandeel van z’n oudere broertje wegsnoepen.
Nu zijn het allebei bedrijven die wel een tijdje verliezen kunnen incasseren maar uiteindelijk zullen de aandeelhouders toch aan de rem trekken. Dat betekend dus uiteindelijk of geen nieuwe console en dus weinig grafische vooruitgang. Of weer terug naar een monopolie positie voor het bedrijf met de langste adem.
1500 euro is echt dikke onzin, voor 600 euro kan je tegenwoordig meer dan prima gamen.quote:Chaoss schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:17:
Hier stond een lange quote. Ik heb 'm even weggehaald omdat het hier nogal onzinnig was.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 19:19 (80%)
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je kunt voor 140,- ook een Ps2 kopen... mensen die een office pc'tje van 600,- hebben staan en af en toe een teletubbie game draaien noem ik geen gamers.
Chaoss wijzigde dit bericht 10-04-2008 09:42 (41%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 54 55 56 57 last