Waarom wordt hier altijd beweerd dat een PC o zo duur is ??
Juist op dit moment zijn PC's super goedkoop als je ziet hoeveel performance je ervoor terug krijgt !!
ATI 3870 ergens rond de 130 ¤
2 GB RAM zal iets van 70 ¤ zijn.
Moederbord en CPU kan je voor 300 ¤ regelen of minder zelfs.
HD'tje die super presteert a 70 ¤ ofzo.
Kast+Voeding kan ook wel voor minder dan 100 ¤ geregeld worden.
Totaal : 670 ¤ laten we zeggen 700 ¤ voor een top systeem wat mij betreft !!
En dan blijft alleen een monitor over die de meesten wel hebben dacht ik zo of je moet echt persee ook die weer willen kopen ...
Wat ik trouwens echt niet begrijp is bijvoorbeeld dit soort berichten :
nieuws: Burnout Paradise meer dan miljoen keer verkocht
Waarom zijn console gamers o zo dol op deel 346584 van een spel ?? Vooral zo'n hersenloos spel als de Burnout reeks bijvoorbeeld. Ik heb het wel gezien na een half uur met dat soort spellen ... kan me niet voorstellen dat je die blijft kopen elke keer voor de volle 60 ¤
Dat je elke keer een nieuw spel koopt, omdat er iets van een verhaal in zit (Metal Gear Solid ofzoiets) en je alle delen eigenlijk gespeeld moet hebben om een totaal beeld te hebben begrijp ik volledig, maar spellen die elke keer amper vernieuwend zijn en eigenlijk hetzelfde bieden snap ik echt niet dat je daar je geld aan wil verspillen.
Wat verder ook niet helpt op de PC is een game uitbrengen die vol met bugs zit of totaal niet vernieuwend is.
Nog erger zijn dingen zoals een UT/Quake III community die door het nieuwste deel teleurgesteld wordt
Verder blijf ik bij het volgende rijtje :
PC :
- FPS Games
- RTS Games
- RPG / MMORPG
- Simulatie Racing
- Simulatie Vliegen
- Gezellig lullen op TeamSpeak en dergelijke
- Combinatie van bovenstaande
Consoles :
- Scheur spellen die intelligenter zijn dan de Burnout reeks, zoals Gran Turismo, Project Gotham Racing, forza reeks, andere...
- Platform Games
- Sommige vliegspellen zoals Crimson Skies @ X-Box 1 (

)
Of Ace Combat die totaal r-u-k speelt zonder joystick die erbij hoort : Moge die game gauw op de PC verschijnen
- Trage puzzelspellen zoals de Myst reeks
- Vechtspellen
- Sport spellen (Ook Tony Hawk enzo ...)
- Ehh hoe noem je games zoals Metal Gear Solid ?? Ook platform? Nee toch?
- Van die coole games die je op je handheld ook wil spelen stiekem of al speelt
Excuses als ik wat vergeten ben
* nero355 is een PC Gamer wiens Wii te weinig doet na het uitspelen van Zelda Twilight Princess