Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

PANIEK!!

Zojuist wat zitten spelen, skin op "Project Mayhem III" gezet (stond op Media Center 2006 v.6)... scherm gaat ineens zwart... ik hoor nog wel het tikje van het scrollen... reboot, skin blijft zwart...

Iemand ervaring mee? is er ergens een inifile waar ik in kan zetten welke skin hij moet gebruiken?

Black eyed angels swam with me
Reg. datum: 27 januari 2001

quote:
GroteBozewolf schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:12:
ECHTER: je hebt voor Talpa/Tien uitzendinggemist wel een password en username nodig. Ga hiervoor naar hun site (http://www.tien.tv) en maak er daar gratis 1 aan (ik mompel ook nog iets over www.bugmenot.com >:) ). Edit dan het bestand 'channels\chn_talpa.py' van Uitzendinggemist.v2.6.0beta. Bovenaan (nagenoeg) staat de volgende regel:
code:
1
2
3
4
# ONLY EDIT THESE TWO VARIABLES !!!!!!! ##############################
PASSWORD='Username'
USERNAME='Password'
######################################################################

Zet daar je username en password in en sla de boel weer op. Dan de boel uploaden en hoppa, het zou moeten werken.
Ik neem aan dat dat niet op IP gaat, dus kun je niet beter even een accountje xboxgbw@hotmail.com ofzo aanmaken en dan default die username & pass in het scriptje zetten? Da's wel zo gebruikersvriendelijk en net zo handig voor jou: mensen hoeven niet te gaan spaaien in de code om vervolgens per ongeluk iets meer te vernaggelen.

AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S

Reg. datum: 01 december 2003

quote:
Harrie schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Wow, dat is zeker iets gaafs! Tnx voor sharing!
Dit werkt idd erg goed!! Leve Joox.net :)
Nu nog een script voor http://www.tv-links.co.uk/ en we hoeven nooit meer iets te downloaden.
IPtv at its best :)

Sheepproductions (503794)
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
guillaume schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Ik neem aan dat dat niet op IP gaat, dus kun je niet beter even een accountje xboxgbw@hotmail.com ofzo aanmaken en dan default die username & pass in het scriptje zetten? Da's wel zo gebruikersvriendelijk en net zo handig voor jou: mensen hoeven niet te gaan spaaien in de code om vervolgens per ongeluk iets meer te vernaggelen.
De kans wordt dan wel groter dat Talpa de boel blokkeerd omdat ze dan een accountje zien wat superveel data veroorzaakt en niet eens hun website bezoekt.

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

quote:
guillaume schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Ik deel de mening van Marzman. Ookal is het niet aan IP gekoppeld, vind ik het wel zo netjes dat je een account aanmaakt als je gebruik wilt maken van hun diensten. Het is eenmaal een accountje aanmaken en dan 2 regeltjes aanpassen die duidelijk staan aangegeven.

Wat ik wel misschien nog wil doen is een aparte file met daarin je username/password. Deze file kan je dan gewoon niet overschrijven bij het updaten van het script. Dan hoef je echt maar 1x iets te editen. Ik was in iedergeval niet van plan om iets van een configuratie scherm te gaan klussen (althans niet op korte termijn).

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

Ik ben bezig met het updaten van mijn XBMC versie. (huidige zo'n 3 maanden oud)
Ben nu bezig met het veiligstellen van de map userdata. Dit duurt echter nogal lang doordat hij vanuit twee mappen ontzettend veel data haalt, te weten de mappen thumbnails\pictures\ [0 t/m 9] en [a t/m f en de map cache. Mijn vraag is of deze data veiliggesteld moet worden of dat deze "database" vanzelf weer wordt aangelegd. Ik zie namelijk tbn's langskomen van allerlei video / muziek die ooit op de XBOX hebben gestaan maar velen allang weer zijn verdwenen.

Dank alvast voor de reactie.

Geen commentaar

- minimalistic -
Reg. datum: 25 oktober 2000

quote:
Zerveza schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:39:
PANIEK!!

Zojuist wat zitten spelen, skin op "Project Mayhem III" gezet (stond op Media Center 2006 v.6)... scherm gaat ineens zwart... ik hoor nog wel het tikje van het scrollen... reboot, skin blijft zwart...

Iemand ervaring mee? is er ergens een inifile waar ik in kan zetten welke skin hij moet gebruiken?
Volgens mij moet je Start en Back ingedrukt houden als XBMC start. Dan worden je settings gereset :)

Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
robbydw schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:54:
Ik ben bezig met het updaten van mijn XBMC versie. (huidige zo'n 3 maanden oud)
Ben nu bezig met het veiligstellen van de map userdata. Dit duurt echter nogal lang doordat hij vanuit twee mappen ontzettend veel data haalt, te weten de mappen thumbnails\pictures\ [0 t/m 9] en [a t/m f en de map cache. Mijn vraag is of deze data veiliggesteld moet worden of dat deze "database" vanzelf weer wordt aangelegd. Ik zie namelijk tbn's langskomen van allerlei video / muziek die ooit op de XBOX hebben gestaan maar velen allang weer zijn verdwenen.

Dank alvast voor de reactie.
Wat ik altijd doet bij het updaten is; zet xbmc aan en zet hem op het shutdownscherm. Delete alles behalve de userdata, skin en script folder en ftp de nieuwe versie van xbcm erop excl de netgenoemde folders. Staat alles binnen 5 min erop en werkt perfect.

En als je de thumbnails delete wordt die vanzelf weer aangelegd. Betekend wel dat je elk hoesje (als die niet op je harde schijf staat) van internet moet ophalen

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Hoe kan ik zien welke versie XMBC ik heb?? Want script van Uitzendiggemist werkt bij mij niet :( Terwijl ik zeker weet dat ik tenminste versie 2.0 heb van XMBC

Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Reg. datum: 28 mei 2007

Hallo ik krijg uitzending gemist niet aan de praat ik gebruik de XBMC-SVN_2007-05-27_rev9113-T3CH release. Maar als ik dan iets wil kijken blijft hij hangen met de mededeling: Opening video decoder: [dmo] DMO video codecs. Weet niet wat er aan de hand is. Misschien weet iemand van jullie iets...

Reg. datum: 20 september 2001

Hallo,

Netjes al een 8e topic over de XBMC. Ik heb ook nog een vraag: ik ben Belg en op de website van vtm kan je het laatavondnieuws telkens opnieuw bekijken in redelijk goede kwaliteit. Is er een mogelijkheid om deze via de XBMC af te spelen?

Ik heb hier nog niet veel over kunnen terugvinden.

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
4815162342 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:37:
[...]

Wat ik altijd doet bij het updaten is; zet xbmc aan en zet hem op het shutdownscherm. Delete alles behalve de userdata, skin en script folder en ftp de nieuwe versie van xbcm erop excl de netgenoemde folders. Staat alles binnen 5 min erop en werkt perfect.

En als je de thumbnails delete wordt die vanzelf weer aangelegd. Betekend wel dat je elk hoesje (als die niet op je harde schijf staat) van internet moet ophalen
Ow dat is wel een goed idee. Wat ik nu doe is Avalaunch starten, vervolgens FTP verbinding opzetten. Userdata backup maken, XBMC renamen naar .old, dan nieuwe versie kopieren en dan userdate terugplaatsen.'

Jouw manier van werken is "iets" handiger :)

Over scripts gesproken. Zijn er meer mensen die op dit moment geen scripts kunnen installeren of heb ik gewoon een lokaal probleem?

Wanneer ik namelijk een script selecteer in de XBMCScripts installer krijg ik de melding:
An error occured while unzipping.
Corrupt file or not a zip file.

Ik krijg dit bij ieder script dat ik probeer te installeren.

Edit: De website xbmcscripts.com lijkt trouwens ook niet helemaal te werken.

robbydw wijzigde dit bericht 28-05-2007 18:28 (3%)

Geen commentaar

nee dat probleem heb ik ook geen een script lukt om te instaleren met die installer.

Arwen / Kayne

quote:
seninha schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:48:
Hoe kan ik zien welke versie XMBC ik heb?? Want script van Uitzendiggemist werkt bij mij niet :( Terwijl ik zeker weet dat ik tenminste versie 2.0 heb van XMBC
In je Home-screen op de witte knop van je controller duwen of de Info op je AB.
Je hebt een versie nodig van max een aantal maand oud. Versie 2.0 is van vorig jaar. Da's dus ooouud... :P

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Bij mij werkt het ook niet en ik heb een versie van 27 mei 2007??

Fools never move on..
Reg. datum: 01 juni 2001

Neem gewoon de nieuwste, want zoals zo vaak gemeld: Je moet WindowXML ondersteuning hebben!

jah jah

Arwen / Kayne

27 Mei was gisteren, lijkt me toch redelijk recent. :P

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
m1chael24nl schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:44:
Bij mij werkt het ook niet en ik heb een versie van 27 mei 2007??
Heb je een versie met linksboks? Want deze werken ook niet, omdat die een iets andere source tree hebben.

Arwen / Kayne

Volgens iemand hierboven zou dit ondertussen moeten werken...

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

quote:
Fire69 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:41:
[...]

In je Home-screen op de witte knop van je controller duwen of de Info op je AB.
Je hebt een versie nodig van max een aantal maand oud. Versie 2.0 is van vorig jaar. Da's dus ooouud... :P
Thanks.

heb dus 2.1 van 18 maart 2007.
Is deze te oud voor Uitzendiggemist :?

Weet iemand vanaf welke versie XML ondersteund wordt?

seninha wijzigde dit bericht 28-05-2007 19:31 (6%)

Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

quote:
seninha schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:30:
[...]

Thanks.

heb dus 2.1 van 18 maart 2007.
Is deze te oud voor Uitzendiggemist :?

Weet iemand vanaf welke versie XML ondersteund wordt?
Te oud. Hij moet minimaal ergens half mei zijn gecompileerd.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
m1chael24nl schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:49:
Hallo ik krijg uitzending gemist niet aan de praat ik gebruik de XBMC-SVN_2007-05-27_rev9113-T3CH release. Maar als ik dan iets wil kijken blijft hij hangen met de mededeling: Opening video decoder: [dmo] DMO video codecs. Weet niet wat er aan de hand is. Misschien weet iemand van jullie iets...
Dat is geen probleem van het script maar van de MPlayer in XBMC. Zou met T3CH builds goed moeten gaan. Gelukkig is er een logfile in XBMC die uitgebreid informatie geeft over fouten van XBMC en scripts. Je zou daar eens kunnen kijken voor meer info.

XBMC-SVN_2007-05-27_rev9113-T3CH dat is de versie die ik heb zoals een paar posts hierboven heb ik deze mededeling: Opening video decoder: [dmo] DMO video codecs. Ik heb dus geen linksboks versie.

Reg. datum: 08 juli 2006

Ik heb uitzendinggemist v2.5.2 en v2.6 Beta werkend op linksboks, op deze build:
XBMC-2007-05-19-PIMPED-linksboks

Ik heb wel mijn media centre in ntsc draaien in 1080i. Maar kan met niet voorstellen dat , dat er mee te maken heeft dat het niet lukt met een build van 27 mei 2007.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: