quote:
goednieuws schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:17:
Na geruime tijd probleemloos gebruik gemaaktr te hebben van het "uitzendinggemist" script heb ik recent een update uitgevoerd naar XBMC Uitzendinggemist v2.5.2.
Na het opstarten van het script krijg ik echter het uitzendinggemist startscherm maar dan zonder iconen (ned 1/2/3 rtl 457 / kanalen) Ook in het rechtervlak staat geen tekst. Afsluiten van het script kan wel maar het werkt dus niet.
Ik gebruik een standaard skin (nooit aangepast) en zoals gezegd eerdere versie's werkte probleemloos.
Opnieuw installeren en verwijderen van oude map heb ik gedaan maar gaf geen verbetering.
update: collega van me heeft update ook uitgevoerd. ook hij kan het script niet meer normaal gebruiken. Kan iemand een eerdere versie beschikbaar stellen. dit is waardeloos. Updates zijn toch bedoeld om de boel te verbeteren? beter testen voor het beschikbaar stellen lijkt me.
Oke, nogmaals voor mensen die niet op mijn site willen lezen en die niet zoeken in dit (of vorige) topic(s)........voor Uitzendinggemist.v2.5 en hoger is
WindowXML nodig. Dit is een feature van
recente builds van XBMC. Voor iedereen die deze problemen heeft.....
- update je XBMC eerst naar een recente T3CH versie (GEEN Linksboks)
- kijk of het dan werkt.....
- zo niet......
- mail mij dan een debuglog van XBMC (Zie de XBMC Wiki om te zien hoe je die kan laten maken door XBMC).
Inmiddels is v2.5.2 al meer dan 200x gedownload. Er zijn maar enkelen met problemen.......Die wil ik graag helpen. Maar alleen roepen "Het werkt niet"....dat is pas waardeloos.
Edit: WindowXML wordt de nieuwe standaard voor scipts. Recente builds van het Apple Movie Trailers Script gebruikt het ook en ook die zal bij jullie niet werken. Daarnaast wil ik toch ff mijn frustratie kwijt: ik werk mijn kont af om van een absoluut niet werkende Uitzendinggemist script een werkende versie te maken. Voeg op verzoek RTL ondersteuning toe en Kanalenkiezer ondersteuning. Probeer zaken zo snel mogelijk te fixen als iets veranderd (SVN updates bij XBMC, URL veranderingen bij RTL/NOS). En dan zou ik het toch wel leuk vinden, ookal werkt het ff niet, dat mensen meehelpen met het oplossen van een probleem en niet alleen maar roepen. Dus nogmaals: bij mij werkt het al 3 weken (2 weken heb ik hier getest met verschillende versies van XBMC) en in 1 week al 200x gedownload met veel positieve reacties. Om te zien waarom het bij andere niet werkt het ik DEBUGLOGS nodig. Ik kan immers moeilijk in jullie XBMC kijken vanachter mij PC.
quote:
Kan iemand een eerdere versie beschikbaar stellen.
Dan werken de RTL streams niet meer omdat zij hun URL's hebben aangepast.
GroteBozewolf wijzigde dit bericht 23-05-2007 21:43 (28%)