Reg. datum: 28 juli 2005
Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.
Hoii
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]kom op aege en dan in mijn guild ik heb hele nederlandse union met ongevver 100-150 manquote:iLiaSs schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:
Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?
Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.
Hoii
Pure Int Nuker with a spear
ja ga ma aege,daar zullen ze vast nog wel wat van die BrEeZeRs hebbenquote:iLiaSs schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:
Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?
Hoii
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.quote:BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:19:
Tja wat denken jullie nou?
ze moet verdien aan die Premium accounts
want jullie GRATIS speelers kost alleen maar geld;)
het is juist de bedoeling dat mensen die meer betaalen er ook beter in komen
mensen zoals ik dus
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
jah daar heb je gelijk in ik vindt SRO keivet maar ik kom die server gwn niet inquote:SOEFuture schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:55:
[...]
Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.
Als je niets betaald kan je dit spel niet meer spelen. Voor mij geen sro meer! Ik ga wel lekker andere games spelen ipv silkroad. Daar kom je tenminste ook nog echte spelers tegen ipv al die bots.
ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggenquote:Z1ppo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:
kijk zie het zo,joymax geeft je gewoon geen keus om te botten,omdat die servers zo vol zaten,en dat was ook wel een van de reden dat ik wou botten (poos terug en nu),het is niet meer leuk,dag en nacht moet ik die pc aan laten voor sro,best wel ziek
ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeusquote:BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:41:
GOEDEMORGE... LOL
ja ja ik ben werk aan het werk op deze mooie dag![]()
reden waarom ik werk op deze = 200% per uurWOOT WOOT..
Btw. Ik ben Guild Loos.. ( Server Zeus.. ) *hint hint*
lel
mensen waarvan ik men bot heb, zijn er achter gekomen dat in de officiële files van Silkroad een auto hunt functie zit, die ze momenteel aan het uitbouwen zijnquote:clifdon schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:09:
[...]
ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggen..
ik vindt het gewoon niet lief van JM dat ze ons zo naaien d=þ XD
maar ik vindt het eigenlijk best zonde van zo'n mooi spel dat het verloren gaat door zo'n stupit joymax echt zielig ='( (ze hebben het toch ckkr niet gemaakt om te botten?)
lel
clifdon wijzigde dit bericht 20-05-2007 22:19 (46%)
Z1ppo wijzigde dit bericht 20-05-2007 16:03 (59%)
kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUSquote:puNxje schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:50:
[...]
ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeus
BlackAss wijzigde dit bericht 21-05-2007 08:46 (17%)
http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png
ik heb 4 chars, zet ze er allemaal maar bij ;dquote:BlackAss schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:30:
[...]
kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUS
Zeus
GoT Nick - IGN
DeluxZ - Khimera
BlackAss - Eikeltje & Hooker
puNxje - punx_
lel
Nintendo Wii!!!
Lvl 37, guildloos atmquote:_inforcer_ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:36:
oke wat is je lvl en guild?
Nintendo Wii!!!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos