Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?

Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.

Hoii

quote:
iLiaSs schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:
Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?

Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.

Hoii
kom op aege en dan in mijn guild ik heb hele nederlandse union met ongevver 100-150 man

pm Ferankor maar ff of RobinSan want ik ben er deze week niet

Pure Int Nuker with a spear

quote:
iLiaSs schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:

Hoii
ja ga ma aege,daar zullen ze vast nog wel wat van die BrEeZeRs hebben |:(

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

kom XIAn zitten de meeste nl 'ers

ga naar NeDeRlAnDeRs server :w

Het is inderdaad wel leuk dat er veel Nederlanders spelen op Aege, maar die server is echt té druk. Wat dat betreft kun je beter een andere server nemen. Nu ook, hij is als eerste crowded en zelfs 's nachts gaat het inloggen vaak moeizaam.

quote:
BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:19:
Tja wat denken jullie nou?
ze moet verdien aan die Premium accounts
want jullie GRATIS speelers kost alleen maar geld;)
het is juist de bedoeling dat mensen die meer betaalen er ook beter in komen

mensen zoals ik dus 8)
Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.
Als je niets betaald kan je dit spel niet meer spelen. Voor mij geen sro meer! Ik ga wel lekker andere games spelen ipv silkroad. Daar kom je tenminste ook nog echte spelers tegen ipv al die bots.

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

erg spijtig dat de draadloos i-net alweer verloren was,en draad i-net was er nog steeds,beetje jammer

Z1ppo wijzigde dit bericht 19-05-2007 13:50 (5%)

quote:
SOEFuture schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.
Als je niets betaald kan je dit spel niet meer spelen. Voor mij geen sro meer! Ik ga wel lekker andere games spelen ipv silkroad. Daar kom je tenminste ook nog echte spelers tegen ipv al die bots.
jah daar heb je gelijk in ik vindt SRO keivet maar ik kom die server gwn niet in :s en kijk ik heb de laatste tijd weinig tijd ik het het gwn druk en met SRO kan je als F2P niet 'even' gaan spelen omdat je al minstens een half uur nodig hebt om in te loggen :s
het is dus gewoon niet leuk meer ='( en jah dan kan ik gaan botten maar dat is ook niet echt eerlijk dus ik stop voorlopig..... alsi k in kan loggen probeer ik het wel =) maar ik w8 op 2 moons zodat ik dat kan gaan spelen dat lijkt mij leuker =D

kijk zie het zo,joymax geeft je gewoon geen keus om te botten,omdat die servers zo vol zaten,en dat was ook wel een van de reden dat ik wou botten (poos terug en nu),het is niet meer leuk,dag en nacht moet ik die pc aan laten voor sro,best wel ziek

quote:
Z1ppo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:
kijk zie het zo,joymax geeft je gewoon geen keus om te botten,omdat die servers zo vol zaten,en dat was ook wel een van de reden dat ik wou botten (poos terug en nu),het is niet meer leuk,dag en nacht moet ik die pc aan laten voor sro,best wel ziek
ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggen :s..
ik vindt het gewoon niet lief van JM dat ze ons zo naaien d=þ XD

maar ik vindt het eigenlijk best zonde van zo'n mooi spel dat het verloren gaat door zo'n stupit joymax echt zielig ='( (ze hebben het toch ckkr niet gemaakt om te botten?)

nee eigenlijk niet,maar goed joymax is gewoon het team die het gemaakt heeft,tis dat ik aardig verslaafd aan sro ben,anders was ik allang hem gesmeerd,maar is gewoon feit dat ze meer aandacht aan ksro besteden dan deze sro,

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:41:
GOEDEMORGE... LOL

ja ja ik ben werk aan het werk op deze mooie dag :+

reden waarom ik werk op deze = 200% per uur :D WOOT WOOT..

Btw. Ik ben Guild Loos.. ( Server Zeus.. ) *hint hint*
ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeus :P

lel

lol

quote:
clifdon schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:09:
[...]

ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggen :s..
ik vindt het gewoon niet lief van JM dat ze ons zo naaien d=þ XD

maar ik vindt het eigenlijk best zonde van zo'n mooi spel dat het verloren gaat door zo'n stupit joymax echt zielig ='( (ze hebben het toch ckkr niet gemaakt om te botten?)
mensen waarvan ik men bot heb, zijn er achter gekomen dat in de officiële files van Silkroad een auto hunt functie zit, die ze momenteel aan het uitbouwen zijn ;)

only time shall tell

Silkroad en botten is hetzelfde als Counterstrike met WH, elke duitser doet het :+

lel

ik weet niet of ik dat hier mag vragen :$ maar Z1p kan geen DM ontvangen,

z1p wil jij mij ff toevoegen op msn [EMAIL] pls
EDIT: toen ik probeerder te sturen deet hij het niet hij gaf een foutmelding :S ik ga het nog is proberen xD

Foutmelding

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'Z1ppo'

clifdon wijzigde dit bericht 20-05-2007 22:19 (46%)

niet ontvangen hmm vaag,deluxe kan anders wel sturen

punx,achja dat met bot is toch niet te fixen,bots etc voor games,kunnen somige spellen niet beheersen,en indd css bijv is daar goede voorbeeld voor

Z1ppo wijzigde dit bericht 20-05-2007 16:03 (59%)

quote:
puNxje schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:50:
[...]

ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeus :P
kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUS ;)

Zeus
GoT Nick - IGN
DeluxZ - Khimera
BlackAss - Eikeltje & Hooker
puNxje - punx_

BlackAss wijzigde dit bericht 21-05-2007 08:46 (17%)

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

lol

quote:
BlackAss schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:30:
[...]

kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUS ;)

Zeus
GoT Nick - IGN
DeluxZ - Khimera
BlackAss - Eikeltje & Hooker
puNxje - punx_
ik heb 4 chars, zet ze er allemaal maar bij ;d

lel

@punxje..

dan moet je deluxz even pm sturen

@heaget
hee, als je hier nog is kijkt kan ik je melden dat Big_Nuker niet meer kan spelen ='( haar client doet het ineens niet meer :s het is vast wel te fixen maar het lukt haar niet =(

wat betekent dat ik ook meschien ga stoppen ='( ik vindt het heel leuk maar ik zit nu ff op andere char een full str te maken ookal maak ik die nooit af ben ik bang =(ik ben dat inloggen zat....

als ik weer batterijen heb voor mijn andere keyboard zal ik een pc aan kunnen laten staan =P maar voorlopig zit dat er niet in =(

w8 nog ff met bannen pls... cause ik (en zij) het nog niet zeker weten ;)

grtz

Woot alweer lvl 60 gaat hard zo met die GT :D zijn er nog meer mensen die op athens spelen?

Jazeker ik speel op athens, ID: bafradude ^_^

Nintendo Wii!!!

oke wat is je lvl en guild?

oke de maingate is voorbij ondertussen neem ik aan..
nog enige verandering + ban?

quote:
Lvl 37, guildloos atm

Nintendo Wii!!!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws