Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
ik was er bij en tanken kon hij hem niet maar het was een fight die als maar duurdeDeluxZ schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:44:
@ Z1ppo ik geloof niet dat jij een blader met SUN blade kan tanken..Dan is die lvl 80 zeker nog niet gefarmed en als het wel is wil ik wel is bewijs je hebt nog steeds geen filmpje gemaakt ?
ik moet toegeven dat ik Z1P eerst niet 100% geloofde eerst een % of 70 denk ik. maar hij is echt sterk er is niets anders over te zeggen
kleine EDIT: volgens mij weet ik niet want tanken is

[ Voor 7% gewijzigd door Clifdon op 21-07-2007 18:57 ]
Always look on the bright side of life.
servers zijn heerlijk nu maar toch was troy weer crowded (ik kwam er wel in 1× in hoor) =P
maar bij rose online was tanken met pots
Ik ga binnenkort wel veel filmpjes posten voor de liefhebbers!!!!!!
Als iemand op Oasis nu actief speelt zeg t ff is leuk^^
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Tanken is gewoon het vangen van andermans klappen. Als jij in een groep als de "tanker" wordt geschoudt, dan ben jij degene die alle klappen moet opvangen (en natuurlijk overleven) zodat de andere gewoon kunnen aanvallen.idutcher schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:39:
Oh dat zou ook wel kunnen hoor ik speel ook niet zo lang silkroad
maar bij rose online was tanken met pots
De beste Tankers zijn de Ice bladers. Omdat die een enorm hoge defence hebben.
Verwijderd
ik kom wel een slangs op oasis, ik heb daar nog een lvl 34 mislukt charReconhell schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 22:06:
Jonges ik ben lvl 80!!!!!!!!! heb 34 k sp, en ga die aan euro skills uitgeven, en ga mij helemaal plat pvpen met mijn sun + 7 spear.
Ik ga binnenkort wel veel filmpjes posten voor de liefhebbers!!!!!!
Als iemand op Oasis nu actief speelt zeg t ff is leuk^^
daar ben ik wel gedeeltelijk met je eens maar,ook weer klein beetje niet,je kunt mij eigenlijk wel als blader beschouwen, het is raar maar waar, toch kan ik heel veel tanken, chatan heet hij btw clif,hij is weak ,ma goed als hij wat meer aan zijn spullen deed,dan had hij me misschien wel neer
het is erg raar maar met cold imbue maak ik hardere klappen dan light imbue hoe dat precies komt ik heb geen idee,ga zowie zo light en cold imbue houden
je ice imbue en of mastery level is hoger... dan lightZ1ppo schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:48:
@soe
daar ben ik wel gedeeltelijk met je eens maar,ook weer klein beetje niet,je kunt mij eigenlijk wel als blader beschouwen, het is raar maar waar, toch kan ik heel veel tanken, chatan heet hij btw clif,hij is weak ,ma goed als hij wat meer aan zijn spullen deed,dan had hij me misschien wel neer
het is erg raar maar met cold imbue maak ik hardere klappen dan light imbue hoe dat precies komt ik heb geen idee,ga zowie zo light en cold imbue houden
Verwijderd
dus heb alles in de storage gedaan in nou word char verwijdert:(
wel jammer want nou moet ik opnieuw beginne maar goed ik was lvl 21 dus zo super erg was het ook weer niet ik heb er in iedergeval van geleerd:) dus ik val geen mensen meer aan met paarse namen maar snapt iemand hoe je een paarse naam krijgt??
Verwijderd
was het btw voor de gate? ik bedoel er zijn veel van die mensen die zig nogal vervelen en gewoon low char maken , dan iemand met alt aan tikken en snel weer naar safe zone gaan,wachten 13 en gaan vervolgens snel naar buiten,iemand tikt hem aan hijs dood jij word murder....dat soort persone die tik ik niet meer aan,wel was ik bij ferry aan pvpen,dacht dat zoon stomme gast om mij ff murder te maken door er ff tussenin te springen
ik zit nu twee dagen bij hotan west om te kijken of er weer botters waren,ma ze zijn er weer ,dus duurt ff en servers zijn weer goed crowed..denk dat de mensen die geen premium gt hebben er nu goed van kunnen profiteren...naar dinsdag zal dat wel niet meer zo zijn.
Maarja, Joymax zal er toch niks aan doen. Ze kopen premium GT en Joymax haalt het geld binnen.
Waarom zouden ze ze allemaal va het spel bannen als ze er flink aan verdienen?
Vraagje: Krijg je met een Premium Silver Ticket ook instant access in de game? Of alleen met de Premium Gold Ticket?
[ Voor 16% gewijzigd door Moonborne op 23-07-2007 11:06 ]
zit in onze union punx..
hij zit in LuXuS..
Verwijderd
ja het was voor donwhang dankje wel trouwens me naam is weer witZ1ppo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:36:
ja je hoeft je char niet verwijderen je moet gewoon paar keer ff door monster gedood worden of door mensen want die renne wel echter je aan,..
was het btw voor de gate? ik bedoel er zijn veel van die mensen die zig nogal vervelen en gewoon low char maken , dan iemand met alt aan tikken en snel weer naar safe zone gaan,wachten 13 en gaan vervolgens snel naar buiten,iemand tikt hem aan hijs dood jij word murder....dat soort persone die tik ik niet meer aan,wel was ik bij ferry aan pvpen,dacht dat zoon stomme gast om mij ff murder te maken door er ff tussenin te springen
ik zit nu twee dagen bij hotan west om te kijken of er weer botters waren,ma ze zijn er weer ,dus duurt ff en servers zijn weer goed crowed..denk dat de mensen die geen premium gt hebben er nu goed van kunnen profiteren...naar dinsdag zal dat wel niet meer zo zijn.
Dat wist die allang, ik ken punx van babelBlackAss schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:05:
die geile Deluxe,
zit in onze union punx..
hij zit in LuXuS..
Verwijderd
ja, meneertje sentaroDeluxZ schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:32:
[...]
Dat wist die allang, ik ken punx van babelZaten daar ook in zelfde union
Verwijderd
murder lvl 0 (1 level)
wat iis daar mee?? en gaat dat nog weg???
met silver krijg je die indd ookHeraclius schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:59:
Vraagje: Krijg je met een Premium Silver Ticket ook instant access in de game? Of alleen met de Premium Gold Ticket?
ohja dat niet geloven was over de bots...achja er zullen altijd mensen blijven om joymax te zieken,
Tja dat gaat naar paar dagen weg...nergens druk om over te maken,maar het is wel zo als je weer iemand killd dan krijg lv2 murder dus dubbele wat je eerst had..Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:20:
heey ik heb nou wel geen rode naam meer maar rechts boven aan mijn scherm staat zo'n klein 4kantje met een doodshoofdje en er staat bij:daily pk 0/15
murder lvl 0 (1 level)
wat iis daar mee?? en gaat dat nog weg???
hoeveel van onze forum gaan der direct over op de nieuwe versie?
btw ik heb een nieuwe sig..
rate it !!

[ Voor 39% gewijzigd door BrianV op 23-07-2007 16:15 ]
Dit i.v.m. server kiezen voor Europe.
Als ik het goed heb uitgerekend dan gaat SRO Europe morgen open op 17:00 uur SRO Time.
Dat is 10 uur 's morgens nederlandse tijd.
Verwijderd
Het is een patch alleen dan een hele grote daarom het downloaden;)
ijgenlijk net zoiets als bij wow alleen dan moet je een cd kopen .Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:10:
Nee, er komt gewoon een nieuw deel bij in de wereld met nieuwe chars enzo, je kunt ze gewoon zien lopen.
Het is een patch alleen dan een hele grote daarom het downloaden;)
Maar kunnen die clerics chinezen ook buffen ?
maarjah ik ga eerst nog op vakantie (zal proberen forum te blijven checken maar zal moeilijk zijn) =P
cya guys =P
hopen dat europe wat wordt ik ga ckkr een kijkje nemen of dat ik er ook echt ga spelen dat zie ik dan wel
Dan kan GoT misschien samen partyen?
PSS jongens wel cleric worden he dan kunnen jullie mijn buffen lol
Oh meschien hercules is ook nog vrij nieuw.
[ Voor 7% gewijzigd door idutcher op 23-07-2007 22:23 ]
vind dit tot nu toe best vet.
laten we idd een server afspreken. lijkt me wel een goed plan.
maar ga niet vanuit dat ik voorlopig een char ga bouwen op de andere kant,ben benieuwt hoe dit allemaal gaat worden
Gaat het nou rustiger worden,omdat je nu twee kanten kunt kiezen? of word het nou bom vol?
ik zelf denk de eerste,omdat er gewoon teveel servers zijn,en nog altijd elke keer weer nieuwe servers bij komen,beetje jammer,mij leek het wel een bigdeal,om een aantal servers dicht te gooien en de aantal spelers die in server passen gewoon te verdubbele, want eigenlijk heb ik weinig vertrouwen in dat dit een groot succes gaat worden,zoals ik al eerder zei,door die vele servers die er zijn!
maarja we will see ik hoop op het beste uiteraad!

Laat me Chinees wel lekker laten buffen (Buff me pls
Europe interface werkt voor geen meter. Je krijgt overal van die blokjes.
Zie:
s2.supload.com/free/sro_client_2007-07-24_10-33-32-98-20070724024001.jpg/view/
s2.supload.com/free/sro_client_2007-07-24_10-33-42-01-20070724024001.jpg/view/
EDIT: Je meot eht spel weer afsluiten en spel herstarten, dan is alles weerd goed. Alleen alles staat op Check, alles had al klaar moeten zijn...?
[ Voor 22% gewijzigd door Moonborne op 24-07-2007 10:17 ]
Verwijderd
De inspectie tijd is ook verlengt met 3 uur. Dat wordt nog ff iets anders doen dus
Hello. This is Silkroad Online.
We have prepared for a long time to update Legend I, Europe Expansion.
We ask lots of your concerns and detailed schedule is guided below.
Inspection Period : 07/24/2007 11:00~20:00 Silkroad Standard Time (9 hour duration)
[Patch]
- Legend I, Europe Expansion to be opened
[Detailed Information]
- For the users that experience time lost such as Gold/Silver time ticket, Pet etc during the Inspection, will be compensated to open.
- Europe Client downloaded previously will be available from beginning of the inspection and we will inform our users about exact time later.
- As we noticed, users can only connect to our game by Europe client that downloaded previously.
- Some of our users who didn't download can download on downloads page of our website.
Dus hij eindigt om 22:00 SRO Time. Dat is dus 15:00 in Nederlandse tijd.Inspection Period : 07/24/2007 11:00~22:00 Silkroad Standard Time (11 hour duration)
Dat kan wel kloppen want het is verlengt met 5 uur. Want eerst zou het 6 uur duren en nu 11 uur.
Verwijderd
Moet je het sro forum is lezen, bij general discussion daar staat alleen fuck you joymax

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 10:48 ]
Verwijderd
keeyZ1ppo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:45:
[...]
met silver krijg je die indd ookalleen is het wel minder exp die je krijgt en niet meer de 100%
ohja dat niet geloven was over de bots...achja er zullen altijd mensen blijven om joymax te zieken,
[...]
Tja dat gaat naar paar dagen weg...nergens druk om over te maken,maar het is wel zo als je weer iemand killd dan krijg lv2 murder dus dubbele wat je eerst had..
Verwijderd
eerst download ik hem van de site nou gaat allemaal goed opgeslagen en al.
dan open ik de map staat daar een bestandje van 304 kb (hoop dat dit goed is)
met de naam
SRO_GlobalOfficial_v1_110_downloader
nu denk ik van downloader??? ik heb hem toch gedownload ik wil hem nu instaleeren.
nou ik open hem.
kan die de uitgever niet vinden???
nou maakte niet uit ik klik op uitvoeren krijg ik zo'n berichtje van onbekende uit voerder klik ik op toestaan.
nou pc gaat verder krijg ik zo'n berichtje van
welcome to the silkroad bla bla bla
staat daar onder downloaded file and torrent file will be stored in C:Downloads by default.
nou dat lijkt mij wel goed toch???
ik heb weinig verstand van downloaden dus ik snap er niet teveel van.
dus onderdat stukje tekst staat weer are you ready to proceed??
ik klik op ja.
komt er een nieuw berichtje van You're trying to run u Torrent from temporary directory in Windows
This is probably not what you want to do.
press OK to install u Torrent.
ik klik op OK.
krijg ik het progammatje u torrent 1.6.1 voor me neus.
en wat moet ik dan doen??? ik snap er echt niks van!
nu geduld hebben...
Verwijderd
welke servers wordt nu het meest gespeeld door nederlanders/jullie ?
zat te denk om over te stappen. kan het beter meteen doen denk ik....
[edit]
als je het torrent programmatje niet meer kan vinden moet je gewoon dat gedownloade bestandje van 304kb uitvoeren. SRO_GlobalOfficial_v1_110_Downloader.exe
[ Voor 27% gewijzigd door pietjepuk|IAA op 24-07-2007 12:16 ]
Verwijderd
ik durf alps niet echt een als van de meeste nlers aanstellen,ja misschien wel wat maar dat zijn veel low lvls,die doen echter ook weinig aan hun char,veel van die leeghoofden die chars kopen, eerst hadden ze 33 acc dan kopen ze een van 67 >.< en dan komen ze naar mij en lopen ze me allemaal dingen wijs te maken omdat ze denken dat ze het beter weten,zucht grow uppietjepuk|IAA schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:09:
welke servers wordt nu het meest gespeeld door nederlanders/jullie ?
Z1ppo schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:10:
[...]
ik durf alps niet echt een als van de meeste nlers aanstellen,ja misschien wel wat maar dat zijn veel low lvls,die doen echter ook weinig aan hun char,veel van die leeghoofden die chars kopen, eerst hadden ze 33 acc dan kopen ze een van 67 >.< en dan komen ze naar mij en lopen ze me allemaal dingen wijs te maken omdat ze denken dat ze het beter weten,zucht grow up

Ik ga op Zeus m'n Europe char maken. Naam: Heraclius
Hij is nu al open. Ze waren eerder klaar, om 12:30 al.
[ Voor 31% gewijzigd door Moonborne op 24-07-2007 14:27 ]
Verwijderd
maar dan moet jij europa al geinstaleerd hebben hoe heb je dat voor elkaar gekregen bij mij lukt dat voor geen meter!!Heraclius schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:25:
Anyway,
ik vind het trouwens dom dat het aleen via torrent kan bij de china versie heb ik het met een ander progamma gedownload dat ging veel beter!
Hij ging toen iets van 400 kb/s. Was lekker snel binnen.
ik heb het net ook op zeus gedaan.Heraclius schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:25:
Anyway,
janmetdepets ben ik
heel vet geworden trouwens!
Verwijderd
maar hoe werkt torrent want dat snap ik niet wat moet ik doen als ik het progamatje voor me neud heb staan geopend en wel???Heraclius schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:21:
Ik heb het ook via torrent gedaan. Zondag aangezet. Dan gaat de grote meute nog niet downloaden, die downloaden op de dag van uitkomst zoals jij.
Hij ging toen iets van 400 kb/s. Was lekker snel binnen.
bah ik upload met 27 kb/sec zal ook es proberen te uploaden op pc zodra ik die setup op me externe hd heb,slome pc is het ook... hoop dat op mijn pc gewoon met 400 kb/sec upload rofl
[ Voor 62% gewijzigd door Z1ppo op 24-07-2007 16:42 ]
ik moet zeggen dat het begin filmpje veel beter is geworden char select is ook leuker ik vindt het nu al top!!! naja na de vakantie echt spelen dan ik speel ff op troy maar ik kan altyd nog andere server
willen jullie nu een server voor ons alle uitzoekken ? dat kunnen jullie toch wel ? =P
Verwijderd
ik kan het nog niet spelen omdat niemand mij wil uitlegge hoe torrent werkt!!
maar goed ik ga dus op poseidon.
Verwijderd
maar wie kan mij uitleg geven over het volgende
Wat houd een academic in? ik heb er 1 gemaakt en ik kan sos wapens kopen etc en ik kan mensen inviten, is dit een soort guild?
ik heb me nieuwe mannetje master van de guild gemaakt maar ik kan geen mensen withdrawen, wel toevoegen en rechten geven maar ik kan niemand withdraw doen waarom kan dit niet meer?
en zijn er nu minder skills? i.i.g imbue kan niet meer bij de europeanen dus ik ben dual axe maar dan kan ik toch nooit sterk worden als imbue nie tkan met lightning of fire?
alvast bedankt.
Wizards zijn echt gewoon zo sterk, heb er zelf ook een met fire element. (Geen imbue maar het zijn fire nukes).
Ik wilde eerst kiezen voor een Rogue Dagger, maar toen ik die probeerde in chinese SRO, was hij er slap en de HP ging snel omlaag al op lvl 4 bij lvl 3 mobs met Full STR. Niet handig dus, vooral met pot delay van 20 seconden.
Ow en uiteraard ook nog met een super snelheid van wel 2.4 Kb/s....
Dr zijn intussen wat andere trackers maar daarbij is het nog steeds onder de 100 kb/s
Wie verzint zo iets???? beetje krom, upload het naar een van de bekende file hosters ofzo....
Verwijderd
haalt 250kb per seconde (bij mij)hopelijk helpt het een beetje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 23:05 ]
Ik ben lvl 8 cleric party en is zeker leuker maar ik vind chinezen vetter dus ik ga daar maar mee verder.
Ff nog een noob vraag wat hebben de Europeanen ijgenlijk ook thief enz .
misschien ook wel om de verhalen van vrienden...bah
[ Voor 20% gewijzigd door Z1ppo op 24-07-2007 23:30 ]
die europeese chars zijn veel sterker ..
ik vind het echt geen hol aan zo
Verwijderd
ik denk wel gwn thief enzo want je hebt daar ook allemaal niewe trader stuff dus die zijn er zoiezo!idutcher schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:04:
This heel simpel als i 100 procent is dan kilk je met ke rechter muis er op en dan open torent dan krijg je de client voor klikt er 2 keer op dan gaat i instaleren daarna kijk je waar je hem hebt geinstaleert en dan klik je op het bruine logotje dus niet met blauwe er bij dan start de louncher op dan nog een klijne update en spelen maar .
Ik ben lvl 8 cleric party en is zeker leuker maar ik vind chinezen vetter dus ik ga daar maar mee verder.
Ff nog een noob vraag wat hebben de Europeanen ijgenlijk ook thief enz .
Verwijderd
Verder heb ik al een europe character gemaakt en ik moet zeggen het bevalt mij wel
Hij is ondertussen lvl 11 en het is een Cleric, het systeem van samen grinden is wel goed imo.
De serverload is verbazingwekkend laag en je kan zo inloggen wat echt aangenaam is, "That's the way to go Joymax!"
Misschien hebben ze er wel express voor gekozen om het nieuwe beveiligingssystem toe te voegen net voor de europe update om de serverload bij de release te beperken.
Het is in ieder geval fijn spelen zo, jammer dat er al meteen server inspection is maar dat zal er wel bij horen he bij zo'n grote update...
Verwijderd
Verwijderd
Maare ja er zijn gewoon alle jobs natuurlijk. De jobitems zijn zeker ook mooier geworden vind ik.
Heb alleen de Thief suit gezien tot nu toe. Het is een soort zwarte cape met van die inkepingen erin tot ongeveer het midden van de rug met een zwarte kap eraan die je hoofd bedekt, behalve je gezicht dan.
Verwijderd
Ik speel op Aege, IGN is Faithlessone en ik zit in de _Akatsuki_ guild.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:24:
Jow devarlo .. wil je samen op server trainen .. maak dalijk toch nieuwe EU char aan .. zeg maar welke server je zit en wat je IGN is ..
Verwijderd
maar het is egt mooi:)
Maar zijn de europese mannetjes echt sterker anders is echt het spel verneukt ja .
Verwijderd
en moet ik me pc opnieuwopstarten
Verwijderd
maar ik ben dus warrior met dual axe. kan ik nu ook andere skills doen erbij dat gaat niet he geloof ik? zoals bij chinees dat je er fire of ice bij kan doen.
of zijn er andere skills die samengaan met dual axe?
Verwijderd
zo dom ben ik nou ook weer niet het licht aan iets anders maar er komt een vriend van onslangs dezeweek en die kan wel ff kijken die werkt bij zo'n bedrijf die iets met internet doet die kan het wel oplosse denk ik.

was vanavond ff kijken op de server,wel grappig dat die euro mensen gewoon de mensen van hier kunnen buffen
Ik begon met een cleric dat wapen hat standaard 29 aanval en als ik een boog in de winkel koop lvl 8 (chinees) heeft i nog maar 33 kan je nagaan man een cleric ownt dadelijk een archer.Z1ppo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:39:
mja kwou net zeggen jij bent niet de gene die dom is,maar persoon die uitleg gaf!want het is sro_client.exe ivm silkroad.exe!
+1
![]()
was vanavond ff kijken op de server,wel grappig dat die euro mensen gewoon de mensen van hier kunnen buffenmaar het is zo lameee als ze straks meer str kunnen geven ze kunnen me nu al 3 str extra geven,straks heb je buff dat ze jou gewoon 20 str kunnen geven o.0 de euro moet vast erg sterk zijn op 80 , bah
Maar kan iemand ff slechte dingen van Euro opnoemen want ik word hier ziek van (word bijna verplicht aan me zelf om met men Euro char door te gaan

Verwijderd
Een Chinese char is all around:
- Ben je nuker, dan doe je sterke aanvallen en kun je jezelf toch nog in leven houden door heel veel potions te gebruiken.
Een European char is dit niet:
- Ben je een mage, dan ga je zonder cleric dadelijk dood want potion delay is vrij lang.
Maar ik zoek een website waarop je goed European builds kan maken, liefst een waarbij je kan zien wat het effect is van een 2de, 3de,... rank van een skill.
Weet iemand een goeie website voor zoiets?
De ultieme build op SRO zal wel nog altijd niet gevonden zijn, omdat het spel vrij goed gebalanceerd is, maar zijn er tips of richtlijnen waar je je moet houden bij het maken van een European character? Bvb kun je slechts 1 mastery nemen of mag je er meerdere nemen? Want voor iedere mastery heb je haast een eigen wapen nodig... dus wil je zowel kunnen healen als buffen dan heb je een Cleric Rod EN een Harp nodig?
De builds zijn super makkelijk. Magic classes kunnen alleen maar magic doen, ook bij de normale wapen attack met een staff etc. En Phys. classes alleen phys. damage.
Dus heel simpel: Phys. = Full STR
Magic = Full INT
Maar in battles met de Chinese wat Decarlo zegt, dat hangt er vanaf. Ik ga een rogue als mijn main char gebruiken. Die hebben veel powerups en stealth, dus ik sneak ongezien op ze af en doe gewoon super goeie attack.
Maare wat je misschien later zult zien is dat mensen stealth/invisible gebruiken om 5* trades te doen, om ongezien te blijven.
Verwijderd
Ik speel nu 2 dagen en ben lvl 30:) hoop vandaag 35-37 te worden... en zo als eerste 40 tezijn op athens.
Wizards doen echt enorm veel damage, bij sommige mobs gewoon 1 hit met spell.
Rogues hebben stealth, poison etc. Alleen doen het niet echt geweldig tegen de mobs.
Ik zou het liefst voor Rogue kiezen, maar weet niet hoe dat later gaat in de game in PvE.
Verwijderd
maar ik vind mijn wizzard veel fijner monsters van 3 lvls hoger zijn zelfs al dood als ze bij je zijn!
Nou heb ik mijn vermoeden dat dit door vista komt. Heb via google en andere fora proberen te vinden wat dit probleem is maar er wordt nog niets over gezegt.
Meestal klapt hij eruit zonder een melding te geven en soms ook met de melding van een runtime error (vaak is het dan nieuwste drivers installeren)
Wat ik heb geprobeerd: Reinstall, andere drivers (nieuwste whql van nvidia site, nieuwste whql van guru3d.com, nieuwste non-whql van guru3d.com), compatibility op Windows XP SP2 + admin rights en het aanpassen van AA en AF settings in windows.
Mijn systeem:
C2D 6600
EVGA 8800GTS
2 GB ram
Is er iemand die weet waar het aan zou kunnen liggen of die het al heeft opgelost?
Dit topic is gesloten.